Idd ja, die staat bij mij op een gedeelde 1ste plek (samen met nog 9 anderen).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:56 schreef vronie het volgende:
Jensen
Dan mag Nina Brink er in.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:07 schreef tong80 het volgende:
Vrouwen mogen ook
Hij zit te dubben over vergeten sportheldenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:31 schreef Juup© het volgende:
Is tongie in slaap gevallen of zo?
Die kon niet ontbreken in dit topic.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met stop op Nummer 1. Patty Viswijf Brard
Hoezoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:31 schreef Juup© het volgende:
Is tongie in slaap gevallen of zo?
Plaatjes, ander komt dit topic nooit vol.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:41 schreef cerror het volgende:
Ik nomineer half Nederland.
Staat al op de vorige paginaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:53 schreef Elusive het volgende:
Het is 2:42, je ligt in je bed een beetje TV te koekeloeren, met je gehaktstaaf in je hand zap je rond het zenderaanbod van je pauper provider (KPN)
Je komt perongelijk op de campingzender SBS 6 terecht. *fuck, niet deze kut reclame* zeg je in jezelf, terwijl het bloed in je piemel terug naar je brein stroomt grijp je snel naar de afstandbediening om te zappen, je weet tenslotte wat komen gaat...
met een stoppelbaard in de keul kreunt ze............
..... OOOOOOH KEEELLLYYYYY
*FUCK* TE LAAT
[afbeelding]kelly
weg stijfe piemel
Hij komt uit hetzefde dorp waar ooit boer Koekoek woonde.quote:
De eerste extreem rechtse politicus inj Nederlandquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij komt uit hetzefde dorp waar ooit boer Koekoek woonde.![]()
Die was ook tof, "ik weet nie wa 't betekend mar ben tegen"
grapje!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:30 schreef wendytje het volgende:
tong80!
Vlemmix?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:57 schreef Chandler het volgende:
Ratelband is idd wel irrie maar vind die gozer die marian van roef op CD zet nog slechter!!!!!!!!!!
Zwaar meeeens, die Jorinde Moll is echt een doos!! En zeker niet geil.. Dat zij Veronica's lekkerste presenteerdequote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:36 schreef Cynix ® het volgende:
Qua domheid Tooske, Bridget & Nance.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:36 schreef Cynix ® het volgende:
Qua domheid Tooske, Bridget & Nance.
Qua geld van anderen over de balk gooien is de onbetwiste topper voor mij Jan *hik* Pronk.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:06 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Froukje de Both ja, dat die nog niet eerder is genoemd zeg, die kan idd niks, doet alles om maar de aandacht te krijgen... pff en die kop van haar staat me ook niet echt aan.. gelukkig is ze weinig op tv dat schilt..
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:06 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Froukje de Both ja, dat die nog niet eerder is genoemd zeg, die kan idd niks, doet alles om maar de aandacht te krijgen... pff en die kop van haar staat me ook niet echt aan.. gelukkig is ze weinig op tv dat schilt..
En die heeft Het Lelijk Ding gewonnen. Twee zelfs.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:06 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ho ho ho ho HO!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:23 schreef schaap001 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heerschap MAG en KAN niet ontbreken in dit topic.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met haar actieprogramma's, terwijl het haar in real-life niks uitmaakt hoeveel nullen er op haar cheque staan.quote:Op maandag 5 november 2007 10:54 schreef Marietje_34 het volgende:
Is Wendy van Dijk al genoemd? Ik weet niet hoe snel ik door moet zappen als ik dat weldoenerige meelevende hoofd weer tegenkom op tv.
heb ik vorige maand al gepost hier:quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Irritant? Dries Roelvink.. aandachtshoer.. laat em lekker kapotvallen zeg.. eikel.. bah..![]()
oh.. moesten er nieuwe mensen genoemd worden dan?..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:26 schreef devvertje het volgende:
[..]
heb ik vorige maand al gepost hier:
Wie vinden de Fokkers de irritantste Nederlander ?
Inmiddels is die lijst zo lang geworden, dat we er een prijsvraag van kunnen maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:34 schreef Fetai het volgende:
Hier kan ik wel een hele lijst plaatsen, Halsema, Brard etc. etc. maar aan wie ik me het allermeest erger op het moment is dit kind
[ afbeelding ]
Ja die was ik vergetenquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:24 schreef DemonRage het volgende:
Giel Beelen
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn allemaal F*CHKING IRRITANT!
...en juist daarom kan ik ze wel waarderen. Ze hebben zelfkennis, maken daar vervolgens een liedje over en toch trappen al die domme snolletjes er nog in.quote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef schaap001 het volgende:
Ik ben dom lomp en famous
Bitches zitten aan me penis
Dat plaatjequote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef schaap001 het volgende:
[ afbeelding ]
Bitches zitten aan me penis
![]()
![]()
![]()
![]()
Knevel valt op zich wel mee. hij kan niet tippen qua irritatie als die engerd van Twee Vandaag.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en Andries Knevel, omdat hij gelovig is () en mensen nooit laat uitpraten. En ik zie dat hij ook niet altijd goed oplet als er iemand anders aan het woord is. Zit 'ie een andere kant op te kijken ofzo.
Knevel valt op zich wel mee. hij kan niet tippen qua irritatie als die engerd van Twee Vandaag.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en Andries Knevel, omdat hij gelovig is () en mensen nooit laat uitpraten. En ik zie dat hij ook niet altijd goed oplet als er iemand anders aan het woord is. Zit 'ie een andere kant op te kijken ofzo.
Ah die wiebelkont met zijn betweterige stemmetje scoort ook hoog bij mij, maar die bedoelde ik dus niet, nee ik bedoel een andere hoogst irritante interviewer (volgens mij is hij van de EO / NCRV)quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:38 schreef Djiwie het volgende:
Ferry Mingelen bedoel jeDie vind ik stiekem wel grappig met dat rare accent van 'm
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:38 schreef Djiwie het volgende:
Ferry Mingelen bedoel jeDie vind ik stiekem wel grappig met dat rare accent van 'm
Uitermate irritant en nog niet in dit topic genoemd:
[ afbeelding ]
De betweter.![]()
Ben Woldring (Groningen, 6 februari 1985) is een Nederlands internet-ondernemer. Hij is tevens de directeur van Bencom, een internetbedrijf dat hij zelf heeft opgericht en dat hem miljonair heeft gemaakt.quote:
Niet gefrustreerd hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:49 schreef Oosthoek het volgende:
Dat is dat jochie die vanaf z'n 13e een miljoenenonderneming runt. Ik snap wel dat mensen daar gefrustreerd over zijn
Concert Dries Roelvink geannuleerdquote:Op maandag 12 november 2007 12:00 schreef Elwar het volgende:
[..]
En wie vind ik irritant? Met stip op nummer 1: Dries Roelvink. Het is haast zielig om hem bezig te zien met het promoten van zijn concerten in de Ahoy, die hij never nooit gaat volkrijgen.
Nee joh, daar was hij juist erg leuk!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef Lepeltje_Kwadraad het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk, zijn lach. Mijn anti-Marc-Marie Hijbregtsisme is ontstaan bij Wie is de Mol, voor wie het interesseert.
1. Je kan de achternaam niet goed schrijven.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef Lepeltje_Kwadraad het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk, zijn lach. Mijn anti-Marc-Marie Hijbregtsisme is ontstaan bij Wie is de Mol, voor wie het interesseert.
En dan schrijft Victoria Koblenko ook nog een column waarin ze de kanker toewenst aan rokers. Theo van Gogh was ook zo iemand die niet de braafste was, maar hij had nog een fanbase.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:11 schreef TherAngelina het volgende:
Pretentieus en doen alsof ze intelligent is met haar twee studies die ze overigens niet eens af heeft gemaakt na jaren en een IQ van 98 scoren in De Nationale IQtest.
Nee, dat is hij niet.quote:
Ik ben daar juist innig van hem gaan houden.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef Lepeltje_Kwadraad het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |