Met haar actieprogramma's, terwijl het haar in real-life niks uitmaakt hoeveel nullen er op haar cheque staan.quote:Op maandag 5 november 2007 10:54 schreef Marietje_34 het volgende:
Is Wendy van Dijk al genoemd? Ik weet niet hoe snel ik door moet zappen als ik dat weldoenerige meelevende hoofd weer tegenkom op tv.
heb ik vorige maand al gepost hier:quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Irritant? Dries Roelvink.. aandachtshoer.. laat em lekker kapotvallen zeg.. eikel.. bah..![]()
oh.. moesten er nieuwe mensen genoemd worden dan?..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:26 schreef devvertje het volgende:
[..]
heb ik vorige maand al gepost hier:
Wie vinden de Fokkers de irritantste Nederlander ?
Inmiddels is die lijst zo lang geworden, dat we er een prijsvraag van kunnen maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:34 schreef Fetai het volgende:
Hier kan ik wel een hele lijst plaatsen, Halsema, Brard etc. etc. maar aan wie ik me het allermeest erger op het moment is dit kind
[ afbeelding ]
Ja die was ik vergetenquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:24 schreef DemonRage het volgende:
Giel Beelen
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn allemaal F*CHKING IRRITANT!
...en juist daarom kan ik ze wel waarderen. Ze hebben zelfkennis, maken daar vervolgens een liedje over en toch trappen al die domme snolletjes er nog in.quote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef schaap001 het volgende:
Ik ben dom lomp en famous
Bitches zitten aan me penis
Dat plaatjequote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef schaap001 het volgende:
[ afbeelding ]
Bitches zitten aan me penis
![]()
![]()
![]()
![]()
Knevel valt op zich wel mee. hij kan niet tippen qua irritatie als die engerd van Twee Vandaag.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en Andries Knevel, omdat hij gelovig is () en mensen nooit laat uitpraten. En ik zie dat hij ook niet altijd goed oplet als er iemand anders aan het woord is. Zit 'ie een andere kant op te kijken ofzo.
Knevel valt op zich wel mee. hij kan niet tippen qua irritatie als die engerd van Twee Vandaag.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en Andries Knevel, omdat hij gelovig is () en mensen nooit laat uitpraten. En ik zie dat hij ook niet altijd goed oplet als er iemand anders aan het woord is. Zit 'ie een andere kant op te kijken ofzo.
Ah die wiebelkont met zijn betweterige stemmetje scoort ook hoog bij mij, maar die bedoelde ik dus niet, nee ik bedoel een andere hoogst irritante interviewer (volgens mij is hij van de EO / NCRV)quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:38 schreef Djiwie het volgende:
Ferry Mingelen bedoel jeDie vind ik stiekem wel grappig met dat rare accent van 'm
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:38 schreef Djiwie het volgende:
Ferry Mingelen bedoel jeDie vind ik stiekem wel grappig met dat rare accent van 'm
Uitermate irritant en nog niet in dit topic genoemd:
[ afbeelding ]
De betweter.![]()
Ben Woldring (Groningen, 6 februari 1985) is een Nederlands internet-ondernemer. Hij is tevens de directeur van Bencom, een internetbedrijf dat hij zelf heeft opgericht en dat hem miljonair heeft gemaakt.quote:
Niet gefrustreerd hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:49 schreef Oosthoek het volgende:
Dat is dat jochie die vanaf z'n 13e een miljoenenonderneming runt. Ik snap wel dat mensen daar gefrustreerd over zijn
Concert Dries Roelvink geannuleerdquote:Op maandag 12 november 2007 12:00 schreef Elwar het volgende:
[..]
En wie vind ik irritant? Met stip op nummer 1: Dries Roelvink. Het is haast zielig om hem bezig te zien met het promoten van zijn concerten in de Ahoy, die hij never nooit gaat volkrijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |