huub weet het allang van luuk...die weet met wat voor missie luuk daar zitquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : \"Het is heel belangrijk dat Huub en Lieke geen weet van niks hebben\"
Dus ze moeten van alles op de hoogte worden gebracht?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Het is heel belangrijk dat Huub en Lieke geen weet van niks hebben"
Nou, als ik nu zo het gesprek tussen Brian en Jaap hoor.. denk ik eerder dat het Huub en Lieke het nog steeds tegen de rest op moeten nemen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef riri het volgende:
als dennix eruit is wordt het brian,amanda,nadia tegen huub,lieke en jaap
Ik vraag me dus af of Nadia Dennis nog wel zal steunen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:10 schreef riri het volgende:
als de rest dennix laat vallen en hij alleen nog maar nadia heeft als steun dan staat ie dus heel zwak en dan houdt ie het daar niet lang vol
Het is net als met projecten; Brian levert kwalliteit af.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Jaap: Alles wat ik zeg of doe is goud waard.![]()
Dat dacht ik ook, mijn Briantilliaans is niet zo goedquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ze moeten van alles op de hoogte worden gebracht?
Lekker snel weer, Dreamboy!
Volgens mij is ze niet echt bang uitgevallen. Grootste punt is waarschijnlijk meer dat ook Nadia weet dat Dennix zwak en onzeker is. Hoe vaak riep ze al niet "Ben eens een man"quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of Nadia Dennis nog wel zal steunen.
Hoe stevig houdt ze vast aan haar back up? Of durft ze dat niet tegenover 5 personen?
Die Bwian probeerd iedereen op zijn hand tekrijgen,maar dat zal hem niet lukken,dat zijn er maar twee waar het wel zou lukken,en dat zijn De vetzak en Huub.De rest is niets vulle.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Jaap: Alles wat ik zeg of doe is goud waard.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:27 schreef rooie3 het volgende:
Ik hou me hart vast voor Huub als hij uit de kooi komt.Natasia heeft de directeur van zij online ook telefonisch bedreigd.
Dank jequote:Op maandag 1 oktober 2007 13:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Jemig.. wat bij jij snel met de caps!!!![]()
Laat haar maar lekker ontsporenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:30 schreef bosb het volgende:
http://www.nu.nl/news/125(...)_met_de_dood%27.html
haha dat mens spoort echt totaal niet..
100% eensch... Kan me met dit soort berichten echter wel voorstellen dat huub en lieke zich een paar keer achter de oren krabben. Die vrouw is echt geestelijk niet helemaal in orde.....quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:30 schreef bosb het volgende:
Het is nieuws dat Natasia iemand met de dood bedreigd?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:30 schreef bosb het volgende:
Tuig van de richel. Maar dat was mij allang duidelijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Edit: Ik zie het al.
http://www.zijonline.nl/news.asp?GossipID=34156&roddels=51252
Het enorme bord is al voldoendequote:Op maandag 1 oktober 2007 13:34 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Ik neem geen blad meer voor mijn ogen."
Neh, dat is eigenlijk geen nieuws... Die albanezen, die maken het nieuwswaardigquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is nieuws dat Natasia iemand met de dood bedreigd?
Als ze zo doorgaat mag ze weer een kooi in.Maar dan zal Huub zeker de schuld krijgen.Levensgevaarlijk dat mens.Het zal je buurvrouw maar zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef bosb het volgende:
[..]
100% eensch... Kan me met dit soort berichten echter wel voorstellen dat huub en lieke zich een paar keer achter de oren krabben. Die vrouw is echt geestelijk niet helemaal in orde.....
hoop maar dat ze snel opgenomen wordt in een psychiatrische inrichting......... is heeeeeeuuul hard nodigquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef bosb het volgende:
[..]
100% eensch... Kan me met dit soort berichten echter wel voorstellen dat huub en lieke zich een paar keer achter de oren krabben. Die vrouw is echt geestelijk niet helemaal in orde.....
Dit kun je veranderen in Opties-Gebruik template-foksilver.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Kinga het volgende:
Damn! Die nieuwe lay out is even wennen zeg.... Waar zijn de PI gebleven?
Ja, al gevondenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit kun je veranderen in Opties-Gebruik template-foksilver.![]()
Gewoon je oude layout weer instellen bij optiesquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Kinga het volgende:
Damn! Die nieuwe lay out is even wennen zeg.... Waar zijn de PI gebleven?
Als het al dreigde een trend te worden, zal dat nu wel helemaal over zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Dit bedoel ik dus, die broek van Brian of is hij weer bezig met trendsetten?
[afbeelding]
Gezellig, kom d'r bij!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
ik lees al een hele poos mee hier, maar vanwege de nieuwe layout (om hem terug te veranderen) moest ik me nu toch eens aanmelden. Dus ik kom maar meteen hier mee kleppen af en toe als dat goed is
Goed idee om hier mee te pratenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
ik lees al een hele poos mee hier, maar vanwege de nieuwe layout (om hem terug te veranderen) moest ik me nu toch eens aanmelden. Dus ik kom maar meteen hier mee kleppen af en toe als dat goed is
Welkom, bep gezellig mee.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
Welkom,quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
Als ze net zolang naar de tandarts zijn als Brian en Amanda van de week dan is hij niet voor 5en terug....quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet wachten op Dennis!!
Had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen.
hehehe ja preciesquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef bosb het volgende:
[..]
Welkom,
Is de nieuwe layout toch nog ergens goed voor
tuuuuurlijk... geselliequote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
Weet je wat ik eigenlijk denk: Het is tegenwoordig zo dat stellen naar de tandarts mogen maar volgens mij zitten ze gewoon bij de FEBO streams te kijken om te weten te komen wat er over ze gezegd wordt, of word ik nu para?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet wachten op Dennis!!
Had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen.
Een nieuwe user, met een avatar!quote:
behoorlijk jah...... stiekum kruipt die Brian in je hoofdquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wat ik eigenlijk denk: Het is tegenwoordig zo dat stellen naar de tandarts mogen maar volgens mij zitten ze gewoon bij de FEBO streams te kijken om te weten te komen wat er over ze gezegd wordt, of word ik nu para?![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk denk: Het is tegenwoordig zo dat stellen naar de tandarts mogen maar volgens mij zitten ze gewoon bij de FEBO streams te kijken om te weten te komen wat er over ze gezegd wordt, of word ik nu para?![]()
Japio is volgens mij iets te bang om het Dennix te vertellen. Zou hij dat wel doen, dan moet hij ook meteen z'n keuze voor Dennix maken of opzeggen. Japio is best wel een beetje angsthaas, hij zal het wel willen uitstellen om zich nu al uit te spreken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:53 schreef blomst het volgende:
Ik ben benieuwd of Jaap alles weer aan Dennix verteld.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een uber lieve avatarquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
Zal wel weer uitdraaien op een nieuw groepsgesprek voor de bende van 5.... Waarin alles "eerlijk en open" wordt uitgesproken...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio is volgens mij iets te bang om het Dennix te vertellen. Zou hij dat wel doen, dan moet hij ook meteen z'n keuze voor Dennix maken of opzeggen. Japio is best wel een beetje angsthaas, hij zal het wel willen uitstellen om zich nu al uit te spreken.
Maar als hij door denkt zal hij ook weten dat ws Dennix zijn enige Backup is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio is volgens mij iets te bang om het Dennix te vertellen. Zou hij dat wel doen, dan moet hij ook meteen z'n keuze voor Dennix maken of opzeggen. Japio is best wel een beetje angsthaas, hij zal het wel willen uitstellen om zich nu al uit te spreken.
Ik snap niet waar Jaap bang voor zou moeten zijn. Het enige wat Brian niet meer wil is nix de hand boven het hoofd houden. Jaap doet nu ook al alles. Dus welke reden hij heeft om bang te zijn is me niet duidelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van trends op kledinggebied, maar mijn buurjochie wel en die heb ik weleens zo rond zien lopen. Mét bijpassende 1 handschoen!?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Dit bedoel ik dus, die broek van Brian of is hij weer bezig met trendsetten?
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef akveor het volgende:
Ik snap niet waar Jaap bang voor zou moeten zijn. Het enige wat Brian niet meer wil is nix de hand boven het hoofd houden. Jaap doet nu ook al alles. Dus welke reden hij heeft om bang te zijn is me niet duidelijk.
Ze zijn 4 1/2 uur weggeweest maar de tandarts heeft niks gedaan, ze stonden in de file, duhhh, om 13.00 uur.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die tandartstripjes ook voor andere doeleinden gebruikt worden.... Zeker bij brian en amanda van de week, die waren volgens mij van 9.30 tot een uur of 4 weg.....
Als hij slim is gaat hij het bashen van Dennis eens rustig aan de anderen overlaten zonder er zelf bij betrokken te raken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef Ziet het volgende:
jaap zit lekker in de hoek gedreven dus...
mooi!
jaap moet nu weer een kant kiezenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet waar Jaap bang voor zou moeten zijn. Het enige wat Brian niet meer wil is nix de hand boven het hoofd houden. Jaap doet nu ook al alles. Dus welke reden hij heeft om bang te zijn is me niet duidelijk.
Japio heeft weinig keuze. Brian heeft al gezegd dat zijn doel is dat Dennix 24-uur aanvraagd en wegloopt. Zodra Huub er lucht van krijgt, gaat hij vast en zeker helpen. Lieke zal meedoen, Amanda ook wel. En dan heeft Japio twee mogelijkheden : (a) Dennix verdedigen (want Dennix gaat zich achter Japio verstoppen) en dus zelf ook ellende krijgen of (b) Dennix loslaten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar als hij door denkt zal hij ook weten dat ws Dennix zijn enige Backup is.
Brian heeft alleens geprobeerd hem eruit te stemmen.
Meer vraagt Brian Jaap ook eigenlijk niet...gewoon niet meer Nix de hand boven het hoofd houden. Dan doen andere de rest wel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Als hij slim is gaat hij het bashen van Dennis eens rustig aan de anderen overlaten zonder er zelf bij betrokken te raken.
Dan is Brian dus bang voor Jaap.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio heeft weinig keuze. Brian heeft al gezegd dat zijn doel is dat Dennix 24-uur aanvraagd en wegloopt. Zodra Huub er lucht van krijgt, gaat hij vast en zeker helpen. Lieke zal meedoen, Amanda ook wel. En dan heeft Japio twee mogelijkheden : (a) Dennix verdedigen (want Dennix gaat zich achter Japio verstoppen) en dus zelf ook ellende krijgen of (b) Dennix loslaten.
Dat kan alleen maar als Jaap nix eruit zou stemmen.... of dat nix opstapt.... zou wellen lachen zijn als nix huilend de poort uitliep omdat ie het plots gedwongen wordt voor zichzelf op te komen en nu het spel gaat spelen. Hij zal er achter komen dat ie zoveel te kort komt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het idee dat hij de volgende is die wordt weggebonjourd, denk ik.
jaap is van nature bangquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat doet Brian liever niet omdat Huub gewoon z'n grootste vijand blijft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan is Brian dus bang voor Jaap.
Anders was hij toch direkt naar Huub en Lieke gestapt.
Met zijn vieren lukt het hun ws ook wel.
Ow...Nix gaat Jaap echt nooit loslaten hoor. Die is veel te bang in z'n eentje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
wel weer een laffe actie van brian( want spel technisch is het slimmer en simpeler om jaap er uit te werken)
maar ja alles voor de popularitijd
Jaap hoeft geen kamp te kiezen hij moet voornamelijk mensen de vrijheid geven het spel te spelen. Hij is momenteel een spelbederver en mag wat mij betreft daarom zo snel mogelijk oprotten.quote:
- Japio wegstemmen lukt niet, dekking van Dennixquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
wel weer een laffe actie van brian( want spel technisch is het slimmer en simpeler om jaap er uit te werken)
maar ja alles voor de popularitijd
Ik ben benieuwt de Febo heeft vast wel tegen Jaap gezegt dat er iemand weg moet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:07 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
hij kiest toch voor Dennix dat is zijn backup
Andersom, Kim belde voor Huubquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:10 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke en Huub bellen met Kim
[afbeelding]
Jaap is iemand die alles (te ver) doorrekend en dan een rechte lijn naar de overwinning ziet. Je ziet hem ook steeds helemaal het pad kwijt bij het kleinste kinkje in de kabel. Het is misschien ook de enige manier waarop hij het spel kan spelen omdat ie sociaal gehandicapt is en daardoor slecht tot niet op z'n gevoel durft te vertrouwen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ow...Nix gaat Jaap echt nooit loslaten hoor. Die is veel te bang in z'n eentje.
Andersom heeft Jaap dus Nix helemaal niet zo nodig. Alleen voor Backup. Als Brian dat kan bieden is er verder weinig wat een exit voor Nix in de weg staat.![]()
Mwah... volgens mij hoeft hij daar helemaal niet meer zo bang voor te zijn:quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het idee dat hij de volgende is die wordt weggebonjourd, denk ik.
mooi. doei.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:09 schreef avonne het volgende:
van de RTL site
Laatste regel
"Eind dit jaar verdwijnt het van de buis."
jaap wegstemmen simpelquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- Japio wegstemmen lukt niet, dekking van Dennix
- Japio pesten zodat hij zelf opstapt zit er niet in
- Dennix pesten zodat hij zelf opstapt is wel een haalbare optie
ALs de 27ste december de laatste dag is dat er iemand gedumpt kan worden zou dat toch Huub moeten zijn mocht het door het publiek beslist worden. NIemand zal dan toch zo stom zijn om de zeer populaire Huub erin te laten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... volgens mij hoeft hij daar helemaal niet meer zo bang voor te zijn:
Spel eindigt in december, dus al Nadia en Dennis er in oktober en november uitgewerkt worden dan is het die laatste dagen tussen de laatste donderdag van december en de eventuele einddatum met oud en nieuw dat hij nog risico loopt...
Afgezien van het feit dat die laatste donderdag, donderdag de 27ste is en we niet eens weten of het met kerst of oud en nieuw ophoudt, dan loopt Jaap niet zoveel gevaar meer, voor Brian is Huub immers een gevaarlijkere tegenstander dan Jaap.
Nadine een van de extra kapstersquote:
Assistente van Stanley.quote:
Het is het laatste zetje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:
Toch wel typisch dat er een buitenstaander aan te pas moet komen om dit balletje (en het hoofd van Dennis) te laten rollen.
Ik denk dat het misschien wel voor kerst al stopt. Lekker voor de medewerkers, kunnen die ook naar huis. Beelden van Kerst hebben ze al van 2006.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:20 schreef akveor het volgende:
[..]
ALs de 27ste december de laatste dag is dat er iemand gedumpt kan worden zou dat toch Huub moeten zijn mocht het door het publiek beslist worden. NIemand zal dan toch zo stom zijn om de zeer populaire Huub erin te laten?
Ergo: Jaap hoeft zich niet zo'n zorgen te maken... die blijft wel zitten tot de eindstreep, als hij er maar aan meewerkt die 2 nitwits de poort uit te gooienquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:20 schreef akveor het volgende:
[..]
ALs de 27ste december de laatste dag is dat er iemand gedumpt kan worden zou dat toch Huub moeten zijn mocht het door het publiek beslist worden. NIemand zal dan toch zo stom zijn om de zeer populaire Huub erin te laten?
Huub heeft het een tijdje geleden samen met Brian ook geprobeerd... maar na één dag terror op Dennis was het weer alle ballen op hem en Lieke.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:
Toch wel typisch dat er een buitenstaander aan te pas moet komen om dit balletje (en het hoofd van Dennis) te laten rollen.
Er is van DGK nog nooit iets live uitgezonden, dus ze kunnen de bewoners ook rustig met kerst naar huis laten gaan, na eerst een "spetterend vuurwerk" te hebben ontstoken, compleet met oliebollen en champagne, om dat vervolgens 5 dagen later uit te zenden...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien wel voor kerst al stopt. Lekker voor de medewerkers, kunnen die ook naar huis. Beelden van Kerst hebben ze al van 2006.
Op dat ge lelelele zou Achter een boete moeten zetten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
En weer een hoop ge-lelelelelele als het over Natasja gaat.
Die imitatie die Brian toen van Dennis deed was best komisch.:)quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft het een tijdje geleden samen met Brian ook geprobeerd... maar na één dag terror op Dennis was het weer alle ballen op hem en Lieke.
probleem met jaap is dat hij alleen fysiek een show kan maken en dat mag niet meerquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef avonne het volgende:
Trouwens, als Jaap weer de show gaat maken, hoeft hij niet bang te zijn weg gestemd te worden.
Op zijn minst Huub, maar zeker de Febo zal hem er dan gegarandeerd inhouden.
Dat weet Jaap ook wel.
En dat hebben we dus te danken aan Dennixquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Op dat ge lelelele zou Achter een boete moeten zetten.
Dan is het vaak een onderwerp waar ze niet over mogen spreken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:28 schreef Taurus het volgende:
En nu wil ik 't toch wel echt weten: Wat wordt nou steeds bedoelt met dat lelelelele???![]()
![]()
Ach, de toneelhaak staat al klaar joh.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat hebben we dus te danken aan Dennix![]()
Ik hoop echt dat het lukt om hem weg te krijgen.
ik zat ook al te kijken....... het ziet er niet uit.... geef mij z'n vorige kapsel maarquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:22 schreef Ziet het volgende:
wat zit huub zijn haar achterlijk
Het betekent niks alleen dat er over iets niet gesproken mag worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:28 schreef Taurus het volgende:
En nu wil ik 't toch wel echt weten: Wat wordt nou steeds bedoelt met dat lelelelele???![]()
![]()
Yep, samen met Naad, een heel stoer verhaal.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
Amanda vertelt Jaap over Kims telefoontje.
Heeft ze het al aan Brian verteld??????????
Wel grappig dat sommige (stop)woorden of kreten van bewoners zo'n effect hebben...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat hebben we dus te danken aan Dennix![]()
Ik hoop echt dat het lukt om hem weg te krijgen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, samen met Naad, een heel stoer verhaal.
Forget it, daar is Dennix ook weer mee begonnen sinds gisteren.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel grappig dat sommige (stop)woorden of kreten van bewoners zo'n effect hebben...
Nu kun je iemand al niet meer serieus aankijken als die persoon je bezweert dat het "100 %" gebeurt, terwijl je een paar maanden geleden het woord "bewerkstelligen" niet meer kon horen zonder in de lach te schieten.
Gelukkig is dat "bewerkstelligen" iig afgelopen
lolquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
Brian meende te horen dat de stijltangen verborgen zou worden.
Hij heeft dus niet begrepen dat N&A "stijltangen" worden genoemd.
Men denkt dat Luc in het kamp van H&L zit
Nope, Kim noemde Naad en Amanda stijltangenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
lolIs dat niet besproken, dat stijltangen verstopt zouden worden?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef Kinga het volgende:
Zijn we klaar voor de miljoenste post hier?![]()
Hoeveel postst hebben we nog te gaan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef Kinga het volgende:
Zijn we klaar voor de miljoenste post hier?![]()
Grappig dat ze steeds dit soort dingen net missenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:39 schreef blomst het volgende:
Brian weet veel, maar hij heeft al gemist dat Kim Huub en Lieke belde.
En dat Niet Huub en Lieke het boek tevoorschijn hebben gehaald, maar dat Kim het boek van de febo in het kantoor neer moest leggen.
64 ongeveer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoeveel postst hebben we nog te gaan?
Ik heb het gezien, leukquote:
Dan gaat Amanda echt meppenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:42 schreef rooie3 het volgende:
Misschien komt Kim er ook nog wel in als gastspeler.Toevallig dat ze gebeld werd en ook terug belde.
ow echt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:42 schreef avonne het volgende:
[..]
we negeren maar even dat er een veelvoud van dat gedelete is in het verleden
En dan is het geen exit want Kim is slechts een gastspeler.quote:
Wat is er in Brian gevaren, wat een babbels heeft hij vandaag.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian roept Palma tot de orde in verband met de zak hooi
Dan mag het nog niet hoor.Dus gooi Kim er maar in vanavondquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan is het geen exit want Kim is slechts een gastspeler.
Ik denk dat sommigen te veel eer aan Luc geven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:45 schreef Ziet het volgende:
en jaap stookt het nog ff op door te zeggen dat er toch alleen positieve post de GK in mogen komen,
dus dat het ook vreemd is van de buren dat ze de zak hooi goedkeuren
(als het goedgekeurd is)
Hij wil laten zien dat hij er NIET bij zit als een zak hooi.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er in Brian gevaren, wat een babbels heeft hij vandaag.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:46 schreef Kinga het volgende:
LOL Brian op zijn teentjes getrapt? Wat een baby!
Het mooiste is dat hij zegt dat hij er niet mee zit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:47 schreef avonne het volgende:
Wat maakt Brian zich toch druk.
In feite is dit dezelfde vraag als men aan Kim heeft gevraagd, maar dat was op een veel agressievere manier.
Bij Palma durft hij dat niet.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het mooiste is dat hij zegt dat hij er niet mee zit.
En Amanda nu ook.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Opvallend dat Japio zich er ook mee moet bemoeien
Moet ook niet kunnen natuurlijk. Wees nou eerlijk...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:49 schreef Ziet het volgende:
nu weer over de nena-brief, die ook niet gekeurd is vantevoren door achter
en net stond hij nog te pochen dat hij zoveel info van buiten had gekregenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:49 schreef Ziet het volgende:
nu weer over de nena-brief, die ook niet gekeurd is vantevoren door achter
Schitterend.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn bang dat Palma ook last heeft van het HOS virus![]()
whahaha, ik heb geen streams maar lig helemaal in een deuk.......quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn bang dat Palma ook last heeft van het HOS virus![]()
Jaaaa, want personeel moet neutraal zijn. (volgens Amanda)quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef Larisje het volgende:
Goh de 5 zijn nooit boos als Palma Lieke weer eens loopt te bashen en nu gebeurt het andersom en dan hoor je ze wel hoor.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik hoop dat je hier van geleerd hebt.
Palma: Ik heb hem geen zak hooi genoemd, dat was jij zelf.![]()
A: "Ja maar ik heb een relaaaasie met Brian."quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik hoop dat je hier van geleerd hebt.
Palma: Ik heb hem geen zak hooi genoemd, dat was jij zelf.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
José zegt dat het een initatief van VOL kwam en het dus een DGKfandag was, maar ze geloven het nog steeds niet.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
José zegt dat het een initatief van VOL kwam en het dus een DGKfandag was, maar ze geloven het nog steeds niet.
José dimt niet en verdedigt zich goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef itsme het volgende:
Hoe reageert Palma nu? Net zo fanatiek tegen een huub en een lieke of dimt ze wel tegen brian en soortgenoten?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef itsme het volgende:
Hoe reageert Palma nu? Net zo fanatiek tegen een huub en een lieke of dimt ze wel tegen brian en soortgenoten?
Maar hij is wel teleurgesteld dat Palma het gedaan heeft, omdat ze zo'n goede band hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
Neeeeeeuh, het doet Brian helemaal niks.
Haar echte naam is Joséquote:
Verdedigt? normaal valt ze altijd aan. Tegen h en L iigquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
José dimt niet en verdedigt zich goed.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar hij is wel teleurgesteld dat Palma het gedaan heeft, omdat ze zo'n goede band hebben.
Ik zit hier met tranen in mijn ogen.
Ja neutraal of tegen Huub en Lieke, dan is het ook goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaaaa, want personeel moet neutraal zijn. (volgens Amanda)![]()
Net zo blind als hij zelf en zijn sletteke?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:59 schreef Larisje het volgende:
En maar blijven volhouden dat deze actie hem niet heeft geraakt. Hoe blind denkt Brian dat we zijn??
BBoon van Vol, maakt veel gave filmpjes (dat is wat ik weet iig)quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
De naam BBoon valt van Vol maar daar mag niet over gesproken worden.
Iemand heeft daar dus contact mee, ik kon niet volgen met wie, iemand?
Nee, helaas.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:57 schreef Nomrc2 het volgende:
kan dat 19 jarige kut wijffie der bek ff houden
BBoon heeft ruzie gehad met Talp over de YouTube filmpjes. Op een bepaald moment waren die allemaal weggehaald. Nu plaatst BBoon onder verschillende namen de filmpjes.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
De naam BBoon valt van Vol maar daar mag niet over gesproken worden.
Iemand heeft daar dus contact mee, ik kon niet volgen met wie, iemand?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef Nomrc2 het volgende:
brian vraagt of iemand eerlijk is ?
De grootste ophef wordt eigenlijk gemaakt door Brian. Hij blaast de zaak geweldig op door dit gesprek.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:00 schreef pullup het volgende:
Degene die de zak hooi heeft gegeven heeft waarschijnlijk dikke pret om de para die ze veroorzaakt heeft
Dat weet ik maar José zie tegen Amanda of Brian dat een van de 2 contact heeft met BBoon, vandaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
BBoon heeft ruzie gehad met Talp over de YouTube filmpjes. Op een bepaald moment waren die allemaal weggehaald. Nu plaatst BBoon onder verschillende namen de filmpjes.
Jaap geloof ik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik maar José zie tegen Amanda of Brian had een van de 2 contact heeft met BBoon, vandaar.
kan me niet voorstellen.. BBoon is niet voor hunquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik maar José zie tegen Amanda of Brian had een van de 2 contact heeft met BBoon, vandaar.
Hoe kan dat dan, ze hebben al weken geen internet.quote:
Dat is nu eens een goede aktiequote:Op maandag 1 oktober 2007 15:04 schreef Nomrc2 het volgende:
zullen we een inzamelingsactie houden om aqmanda's stembanden te laten verwijderen
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, ze hebben al weken geen internet.![]()
Yep, naar ZIJONLINE.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:08 schreef Larisje het volgende:
Hebben jullie al van de nieuwe bedreigingen van Natasia gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |