Ach, de toneelhaak staat al klaar joh.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat hebben we dus te danken aan Dennix![]()
Ik hoop echt dat het lukt om hem weg te krijgen.
ik zat ook al te kijken....... het ziet er niet uit.... geef mij z'n vorige kapsel maarquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:22 schreef Ziet het volgende:
wat zit huub zijn haar achterlijk
Het betekent niks alleen dat er over iets niet gesproken mag worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:28 schreef Taurus het volgende:
En nu wil ik 't toch wel echt weten: Wat wordt nou steeds bedoelt met dat lelelelele???![]()
![]()
Yep, samen met Naad, een heel stoer verhaal.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
Amanda vertelt Jaap over Kims telefoontje.
Heeft ze het al aan Brian verteld??????????
Wel grappig dat sommige (stop)woorden of kreten van bewoners zo'n effect hebben...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat hebben we dus te danken aan Dennix![]()
Ik hoop echt dat het lukt om hem weg te krijgen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, samen met Naad, een heel stoer verhaal.
Forget it, daar is Dennix ook weer mee begonnen sinds gisteren.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel grappig dat sommige (stop)woorden of kreten van bewoners zo'n effect hebben...
Nu kun je iemand al niet meer serieus aankijken als die persoon je bezweert dat het "100 %" gebeurt, terwijl je een paar maanden geleden het woord "bewerkstelligen" niet meer kon horen zonder in de lach te schieten.
Gelukkig is dat "bewerkstelligen" iig afgelopen
lolquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
Brian meende te horen dat de stijltangen verborgen zou worden.
Hij heeft dus niet begrepen dat N&A "stijltangen" worden genoemd.
Men denkt dat Luc in het kamp van H&L zit
Nope, Kim noemde Naad en Amanda stijltangenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
lolIs dat niet besproken, dat stijltangen verstopt zouden worden?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef Kinga het volgende:
Zijn we klaar voor de miljoenste post hier?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |