Ach, de toneelhaak staat al klaar joh.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat hebben we dus te danken aan Dennix![]()
Ik hoop echt dat het lukt om hem weg te krijgen.
ik zat ook al te kijken....... het ziet er niet uit.... geef mij z'n vorige kapsel maarquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:22 schreef Ziet het volgende:
wat zit huub zijn haar achterlijk
Het betekent niks alleen dat er over iets niet gesproken mag worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:28 schreef Taurus het volgende:
En nu wil ik 't toch wel echt weten: Wat wordt nou steeds bedoelt met dat lelelelele???![]()
![]()
Yep, samen met Naad, een heel stoer verhaal.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
Amanda vertelt Jaap over Kims telefoontje.
Heeft ze het al aan Brian verteld??????????
Wel grappig dat sommige (stop)woorden of kreten van bewoners zo'n effect hebben...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat hebben we dus te danken aan Dennix![]()
Ik hoop echt dat het lukt om hem weg te krijgen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, samen met Naad, een heel stoer verhaal.
Forget it, daar is Dennix ook weer mee begonnen sinds gisteren.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel grappig dat sommige (stop)woorden of kreten van bewoners zo'n effect hebben...
Nu kun je iemand al niet meer serieus aankijken als die persoon je bezweert dat het "100 %" gebeurt, terwijl je een paar maanden geleden het woord "bewerkstelligen" niet meer kon horen zonder in de lach te schieten.
Gelukkig is dat "bewerkstelligen" iig afgelopen
lolquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
Brian meende te horen dat de stijltangen verborgen zou worden.
Hij heeft dus niet begrepen dat N&A "stijltangen" worden genoemd.
Men denkt dat Luc in het kamp van H&L zit
Nope, Kim noemde Naad en Amanda stijltangenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
lolIs dat niet besproken, dat stijltangen verstopt zouden worden?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef Kinga het volgende:
Zijn we klaar voor de miljoenste post hier?![]()
Hoeveel postst hebben we nog te gaan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef Kinga het volgende:
Zijn we klaar voor de miljoenste post hier?![]()
Grappig dat ze steeds dit soort dingen net missenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:39 schreef blomst het volgende:
Brian weet veel, maar hij heeft al gemist dat Kim Huub en Lieke belde.
En dat Niet Huub en Lieke het boek tevoorschijn hebben gehaald, maar dat Kim het boek van de febo in het kantoor neer moest leggen.
64 ongeveer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoeveel postst hebben we nog te gaan?
Ik heb het gezien, leukquote:
Dan gaat Amanda echt meppenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:42 schreef rooie3 het volgende:
Misschien komt Kim er ook nog wel in als gastspeler.Toevallig dat ze gebeld werd en ook terug belde.
ow echt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:42 schreef avonne het volgende:
[..]
we negeren maar even dat er een veelvoud van dat gedelete is in het verleden
En dan is het geen exit want Kim is slechts een gastspeler.quote:
Wat is er in Brian gevaren, wat een babbels heeft hij vandaag.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian roept Palma tot de orde in verband met de zak hooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |