huub weet het allang van luuk...die weet met wat voor missie luuk daar zitquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : \"Het is heel belangrijk dat Huub en Lieke geen weet van niks hebben\"
Dus ze moeten van alles op de hoogte worden gebracht?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Het is heel belangrijk dat Huub en Lieke geen weet van niks hebben"
Nou, als ik nu zo het gesprek tussen Brian en Jaap hoor.. denk ik eerder dat het Huub en Lieke het nog steeds tegen de rest op moeten nemen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef riri het volgende:
als dennix eruit is wordt het brian,amanda,nadia tegen huub,lieke en jaap
Ik vraag me dus af of Nadia Dennis nog wel zal steunen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:10 schreef riri het volgende:
als de rest dennix laat vallen en hij alleen nog maar nadia heeft als steun dan staat ie dus heel zwak en dan houdt ie het daar niet lang vol
Het is net als met projecten; Brian levert kwalliteit af.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Jaap: Alles wat ik zeg of doe is goud waard.![]()
Dat dacht ik ook, mijn Briantilliaans is niet zo goedquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ze moeten van alles op de hoogte worden gebracht?
Lekker snel weer, Dreamboy!
Volgens mij is ze niet echt bang uitgevallen. Grootste punt is waarschijnlijk meer dat ook Nadia weet dat Dennix zwak en onzeker is. Hoe vaak riep ze al niet "Ben eens een man"quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of Nadia Dennis nog wel zal steunen.
Hoe stevig houdt ze vast aan haar back up? Of durft ze dat niet tegenover 5 personen?
Die Bwian probeerd iedereen op zijn hand tekrijgen,maar dat zal hem niet lukken,dat zijn er maar twee waar het wel zou lukken,en dat zijn De vetzak en Huub.De rest is niets vulle.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Jaap: Alles wat ik zeg of doe is goud waard.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:27 schreef rooie3 het volgende:
Ik hou me hart vast voor Huub als hij uit de kooi komt.Natasia heeft de directeur van zij online ook telefonisch bedreigd.
Dank jequote:Op maandag 1 oktober 2007 13:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Jemig.. wat bij jij snel met de caps!!!![]()
Laat haar maar lekker ontsporenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:30 schreef bosb het volgende:
http://www.nu.nl/news/125(...)_met_de_dood%27.html
haha dat mens spoort echt totaal niet..
100% eensch... Kan me met dit soort berichten echter wel voorstellen dat huub en lieke zich een paar keer achter de oren krabben. Die vrouw is echt geestelijk niet helemaal in orde.....quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:30 schreef bosb het volgende:
Het is nieuws dat Natasia iemand met de dood bedreigd?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:30 schreef bosb het volgende:
Tuig van de richel. Maar dat was mij allang duidelijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Edit: Ik zie het al.
http://www.zijonline.nl/news.asp?GossipID=34156&roddels=51252
Het enorme bord is al voldoendequote:Op maandag 1 oktober 2007 13:34 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Ik neem geen blad meer voor mijn ogen."
Neh, dat is eigenlijk geen nieuws... Die albanezen, die maken het nieuwswaardigquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is nieuws dat Natasia iemand met de dood bedreigd?
Als ze zo doorgaat mag ze weer een kooi in.Maar dan zal Huub zeker de schuld krijgen.Levensgevaarlijk dat mens.Het zal je buurvrouw maar zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef bosb het volgende:
[..]
100% eensch... Kan me met dit soort berichten echter wel voorstellen dat huub en lieke zich een paar keer achter de oren krabben. Die vrouw is echt geestelijk niet helemaal in orde.....
hoop maar dat ze snel opgenomen wordt in een psychiatrische inrichting......... is heeeeeeuuul hard nodigquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef bosb het volgende:
[..]
100% eensch... Kan me met dit soort berichten echter wel voorstellen dat huub en lieke zich een paar keer achter de oren krabben. Die vrouw is echt geestelijk niet helemaal in orde.....
Dit kun je veranderen in Opties-Gebruik template-foksilver.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Kinga het volgende:
Damn! Die nieuwe lay out is even wennen zeg.... Waar zijn de PI gebleven?
Ja, al gevondenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit kun je veranderen in Opties-Gebruik template-foksilver.![]()
Gewoon je oude layout weer instellen bij optiesquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Kinga het volgende:
Damn! Die nieuwe lay out is even wennen zeg.... Waar zijn de PI gebleven?
Als het al dreigde een trend te worden, zal dat nu wel helemaal over zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Dit bedoel ik dus, die broek van Brian of is hij weer bezig met trendsetten?
[afbeelding]
Gezellig, kom d'r bij!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
ik lees al een hele poos mee hier, maar vanwege de nieuwe layout (om hem terug te veranderen) moest ik me nu toch eens aanmelden. Dus ik kom maar meteen hier mee kleppen af en toe als dat goed is
Goed idee om hier mee te pratenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
ik lees al een hele poos mee hier, maar vanwege de nieuwe layout (om hem terug te veranderen) moest ik me nu toch eens aanmelden. Dus ik kom maar meteen hier mee kleppen af en toe als dat goed is
Welkom, bep gezellig mee.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
Welkom,quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
Als ze net zolang naar de tandarts zijn als Brian en Amanda van de week dan is hij niet voor 5en terug....quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet wachten op Dennis!!
Had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen.
hehehe ja preciesquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef bosb het volgende:
[..]
Welkom,
Is de nieuwe layout toch nog ergens goed voor
tuuuuurlijk... geselliequote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
Weet je wat ik eigenlijk denk: Het is tegenwoordig zo dat stellen naar de tandarts mogen maar volgens mij zitten ze gewoon bij de FEBO streams te kijken om te weten te komen wat er over ze gezegd wordt, of word ik nu para?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet wachten op Dennis!!
Had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen.
Een nieuwe user, met een avatar!quote:
behoorlijk jah...... stiekum kruipt die Brian in je hoofdquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wat ik eigenlijk denk: Het is tegenwoordig zo dat stellen naar de tandarts mogen maar volgens mij zitten ze gewoon bij de FEBO streams te kijken om te weten te komen wat er over ze gezegd wordt, of word ik nu para?![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk denk: Het is tegenwoordig zo dat stellen naar de tandarts mogen maar volgens mij zitten ze gewoon bij de FEBO streams te kijken om te weten te komen wat er over ze gezegd wordt, of word ik nu para?![]()
Japio is volgens mij iets te bang om het Dennix te vertellen. Zou hij dat wel doen, dan moet hij ook meteen z'n keuze voor Dennix maken of opzeggen. Japio is best wel een beetje angsthaas, hij zal het wel willen uitstellen om zich nu al uit te spreken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:53 schreef blomst het volgende:
Ik ben benieuwd of Jaap alles weer aan Dennix verteld.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een uber lieve avatarquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
Zal wel weer uitdraaien op een nieuw groepsgesprek voor de bende van 5.... Waarin alles "eerlijk en open" wordt uitgesproken...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio is volgens mij iets te bang om het Dennix te vertellen. Zou hij dat wel doen, dan moet hij ook meteen z'n keuze voor Dennix maken of opzeggen. Japio is best wel een beetje angsthaas, hij zal het wel willen uitstellen om zich nu al uit te spreken.
Maar als hij door denkt zal hij ook weten dat ws Dennix zijn enige Backup is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio is volgens mij iets te bang om het Dennix te vertellen. Zou hij dat wel doen, dan moet hij ook meteen z'n keuze voor Dennix maken of opzeggen. Japio is best wel een beetje angsthaas, hij zal het wel willen uitstellen om zich nu al uit te spreken.
Ik snap niet waar Jaap bang voor zou moeten zijn. Het enige wat Brian niet meer wil is nix de hand boven het hoofd houden. Jaap doet nu ook al alles. Dus welke reden hij heeft om bang te zijn is me niet duidelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van trends op kledinggebied, maar mijn buurjochie wel en die heb ik weleens zo rond zien lopen. Mét bijpassende 1 handschoen!?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Dit bedoel ik dus, die broek van Brian of is hij weer bezig met trendsetten?
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef akveor het volgende:
Ik snap niet waar Jaap bang voor zou moeten zijn. Het enige wat Brian niet meer wil is nix de hand boven het hoofd houden. Jaap doet nu ook al alles. Dus welke reden hij heeft om bang te zijn is me niet duidelijk.
Ze zijn 4 1/2 uur weggeweest maar de tandarts heeft niks gedaan, ze stonden in de file, duhhh, om 13.00 uur.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die tandartstripjes ook voor andere doeleinden gebruikt worden.... Zeker bij brian en amanda van de week, die waren volgens mij van 9.30 tot een uur of 4 weg.....
Als hij slim is gaat hij het bashen van Dennis eens rustig aan de anderen overlaten zonder er zelf bij betrokken te raken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef Ziet het volgende:
jaap zit lekker in de hoek gedreven dus...
mooi!
jaap moet nu weer een kant kiezenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet waar Jaap bang voor zou moeten zijn. Het enige wat Brian niet meer wil is nix de hand boven het hoofd houden. Jaap doet nu ook al alles. Dus welke reden hij heeft om bang te zijn is me niet duidelijk.
Japio heeft weinig keuze. Brian heeft al gezegd dat zijn doel is dat Dennix 24-uur aanvraagd en wegloopt. Zodra Huub er lucht van krijgt, gaat hij vast en zeker helpen. Lieke zal meedoen, Amanda ook wel. En dan heeft Japio twee mogelijkheden : (a) Dennix verdedigen (want Dennix gaat zich achter Japio verstoppen) en dus zelf ook ellende krijgen of (b) Dennix loslaten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar als hij door denkt zal hij ook weten dat ws Dennix zijn enige Backup is.
Brian heeft alleens geprobeerd hem eruit te stemmen.
Meer vraagt Brian Jaap ook eigenlijk niet...gewoon niet meer Nix de hand boven het hoofd houden. Dan doen andere de rest wel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Als hij slim is gaat hij het bashen van Dennis eens rustig aan de anderen overlaten zonder er zelf bij betrokken te raken.
Dan is Brian dus bang voor Jaap.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio heeft weinig keuze. Brian heeft al gezegd dat zijn doel is dat Dennix 24-uur aanvraagd en wegloopt. Zodra Huub er lucht van krijgt, gaat hij vast en zeker helpen. Lieke zal meedoen, Amanda ook wel. En dan heeft Japio twee mogelijkheden : (a) Dennix verdedigen (want Dennix gaat zich achter Japio verstoppen) en dus zelf ook ellende krijgen of (b) Dennix loslaten.
Dat kan alleen maar als Jaap nix eruit zou stemmen.... of dat nix opstapt.... zou wellen lachen zijn als nix huilend de poort uitliep omdat ie het plots gedwongen wordt voor zichzelf op te komen en nu het spel gaat spelen. Hij zal er achter komen dat ie zoveel te kort komt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het idee dat hij de volgende is die wordt weggebonjourd, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |