jaap is van nature bangquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet waar Jaap bang voor zou moeten zijn. Het enige wat Brian niet meer wil is nix de hand boven het hoofd houden. Jaap doet nu ook al alles. Dus welke reden hij heeft om bang te zijn is me niet duidelijk.
Dat doet Brian liever niet omdat Huub gewoon z'n grootste vijand blijft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan is Brian dus bang voor Jaap.
Anders was hij toch direkt naar Huub en Lieke gestapt.
Met zijn vieren lukt het hun ws ook wel.
Ow...Nix gaat Jaap echt nooit loslaten hoor. Die is veel te bang in z'n eentje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
wel weer een laffe actie van brian( want spel technisch is het slimmer en simpeler om jaap er uit te werken)
maar ja alles voor de popularitijd
Jaap hoeft geen kamp te kiezen hij moet voornamelijk mensen de vrijheid geven het spel te spelen. Hij is momenteel een spelbederver en mag wat mij betreft daarom zo snel mogelijk oprotten.quote:
- Japio wegstemmen lukt niet, dekking van Dennixquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
wel weer een laffe actie van brian( want spel technisch is het slimmer en simpeler om jaap er uit te werken)
maar ja alles voor de popularitijd
Ik ben benieuwt de Febo heeft vast wel tegen Jaap gezegt dat er iemand weg moet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:07 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
hij kiest toch voor Dennix dat is zijn backup
Andersom, Kim belde voor Huubquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:10 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke en Huub bellen met Kim
[afbeelding]
Jaap is iemand die alles (te ver) doorrekend en dan een rechte lijn naar de overwinning ziet. Je ziet hem ook steeds helemaal het pad kwijt bij het kleinste kinkje in de kabel. Het is misschien ook de enige manier waarop hij het spel kan spelen omdat ie sociaal gehandicapt is en daardoor slecht tot niet op z'n gevoel durft te vertrouwen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ow...Nix gaat Jaap echt nooit loslaten hoor. Die is veel te bang in z'n eentje.
Andersom heeft Jaap dus Nix helemaal niet zo nodig. Alleen voor Backup. Als Brian dat kan bieden is er verder weinig wat een exit voor Nix in de weg staat.![]()
Mwah... volgens mij hoeft hij daar helemaal niet meer zo bang voor te zijn:quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het idee dat hij de volgende is die wordt weggebonjourd, denk ik.
mooi. doei.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:09 schreef avonne het volgende:
van de RTL site
Laatste regel
"Eind dit jaar verdwijnt het van de buis."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |