ik denk dat het best mee zal vallen. Niet met een al te lang koord ophangen misschien? als ie ook nog ver kan swiepen wordt het alweer moeilijker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:46 schreef Tan het volgende:
Dankje!
Vraag me alleen af of we die piñata ooit kapot gaan krijgenik heb maar drie lagen papier, maar het ding is best stevig.
Heb hem gevuld met snoepjes en piepschuimpjes (sneeuweffect)
Héél de klas?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:58 schreef KD-fotografie het volgende:
Of heel de klas uitnodingen en ouderwetse kinderspellen doen zoals koekhappen, ei-op-lepel-in-de-mond-lopen, appelhappen, ezeltje prik , zaklopen enz.
Hier zijn de klassen niet zo groot, zo'n 15 kinderen maximaal maar meestal zo rond de 12.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Héél de klas?![]()
En die lepel in de mond is gevaarlijk he, zeker als je er een wedstrijdje van maakt. Je kunt net zo goed de lepel in de hand laten houden.
Ik vind het een beetje flauw dat je er zo spottend over doet KD. Ook al zou het al 'generaties zo ondoordacht gedaan zijn', dat wil toch niet zeggen dat er nooit een ongeluk mee is gebeurd? Het zal net je kind maar wezen.... En al is het het kind van een ander, dan nog... Waarom dat risico nemen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:17 schreef KD-fotografie het volgende:
nou, dan zal ik bij deze beloven dat ik nooit kinderen in levensgevaar zal brengen door ze met een lepel in de mond te laten lopen zoals generaties voor ons ondoordacht hebben gedaan.
Ik vind dat je een beetje stom kletst hier. Je kan zelf toch wel bedenken dat zoiets gewoon link is als een kind struikelt of niet soms. Of mag Demi ook rondlopen met d'r tandenborstel in de mond bijvoorbeeld?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:28 schreef KD-fotografie het volgende:
Hier was dat wel zo maar ik reageer zo sarcastisch met knipoogje omdat ik het niet de moeite waard vind om er een discussie over te houden terwijl het zich waarschijnlijk toch nooit zal voorkomen.
Hier was het overigens lepel in de mond, ei of balletje erop , je handen op de rug en dan kijken wie er het eerste over de finisch was, er is nog niemand gewond door geraakt of ervan overleden.
He wat leuk! Wel vrij prijzig, maar wel leukquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
Feestelijk topique
Bij http://www.artvlaai.nl/kinderfeestje.htm kun je een compleet koekjesbakpakket bestellen. Voor 35 euro kun je met 10 kinderen thuis koekjes bakken met alles erop en eraan. Er zitten zelfs bakkersmutsen bij.
Dank je Vivi , vind jou ook een enorm leuk mens enzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje stom kletst hier. Je kan zelf toch wel bedenken dat zoiets gewoon link is als een kind struikelt of niet soms. Of mag Demi ook rondlopen met d'r tandenborstel in de mond bijvoorbeeld?
bij creassie.nl kun je ze voor 0,85 cent kopenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef Lois het volgende:
Ik moet over een maand voor het eerst een kinderfeestje organiserenWaar vind ik die linnen tasjes, want dat ziet er wel erg leuk uit!
Dat lijkt mij dus ook echt niks...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef Lishe het volgende:
Het lijkt me dus echt doodeng om met 6 kinderen van iemand anders naar een (onoverzichtelijk) zwembad te gaan. Voor mij dus echt nooit zwemfeestjes. Of stel dat je eigen kind ervoor uitgenodigd wordt. Brr. Nouja, wie weet piep ik over een paar jaar anders.
Lois, ik heb 'gewoon' van die cakejes / muffins gebakken, een pak gewone en een pak chocolade (wel met speciale cakemix uit een reformwinkel en sojamelk en plantaardige boter omdat 1 genodigde allergisch is voor lactose...). toen een paar bakjes glazuur gemaakt van heel veel poedersuiker en een beetje water (+ evt wat kleurstof). en heel veel div. versierseltjes ingeslagen de afgelopen tijd. alles in bakjes verspreid over de tafel, lepeltjes erin en ze kunnen maken wat ze willen. 't waren maar kleine cakejes, sommigen hebben er wel 3 gemaakt.quote:Op maandag 8 september 2008 19:38 schreef Lois het volgende:
Bix wat een superverjaardag! Echt heel leuk gedaan allemaal!
Wil jij mij nog even hier: De wereld van kinderfeestjes... nog even tips geven over het versieren van taartjes? Ik moet er nl. as zaterdag aan geloven en ik kan maar niet verzinnen hoe en wat we moeten versieren.
Ik ook! Graag tips voor de toekomst van mijn kinderenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef Lishe het volgende:
Ik hou van speurtochten. Inderdaad met schatten, spoken en taart eten met je handen. Heb laatst ook een speurtocht gemaakt voor grote mensen. Hilarisch!
Ik las ook ergens een kinderfeestje met knutselen en cake versieren. Het lijkt mij heel erg moeilijk voor jonge kinderen om zo lang aan tafel te blijven zitten. Even tikkertje of verstoppertje tussendoor helpt ze om weer enthousiast verder te knutselen.
Haaiquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:48 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik ook! Graag tips voor de toekomst van mijn kinderenZe zullen gaan puzzelen en speuren hier. Ik heb laatst zelfs al een prachtige plek in de duinen gevonden waar een van de tochten gaat eindigen, daar kunnen ze dan gaan zaklopen/koekhappen etc. Ik heb er nu al zin in terwijl het zeker nog een jaar of 3 zal duren voor we zo'n feestje kunnen geven
![]()
En voor volwassenen? Hoezo? Wel leuk!
Heb je geen koekjes-bak-vormpjes of kleivormpjes (even wassen?) met een lepeltje kunnen ze daar hagelsag of poedersuiker in scheppen. Je kunt ook snoeppapier halen, laat je ze gewoon zelf vormpjes knippen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef E.T. het volgende:
vruchtjes vind ik wel een goede!
en vormpjes maken.. eens even kijken of ik zo creatief ben dat er iets als een 'mal' gemaakt kan worden.. Waarschijnlijk gaat dat er gewoon uitzien als een papier met een onbestemd gat er in
de rest van de dingen heb ik wel in huis
Saskia vond het prachtig. Middelpunt van de belangstelling en allemaal vriendjes en vriendinnetjes in huis. Ze glunderde van oor tot oorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:08 schreef bixister het volgende:
naja, je bent er weer voor 'n hele tijd vanaf.
heeft Saskia 't leuk gehad?
Die kado-ballonnenmethode? Stop je dan briefjes met namen in de ballonnen, of hoe gaat dat?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
6 kleuters, een dreumes en een baby en een vader he
ja, zo hebben wij 't wel gedaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef easy-going het volgende:
Die kado-ballonnenmethode? Stop je dan briefjes met namen in de ballonnen, of hoe gaat dat?
hehheh veel meer weet ik er ook nog niet hoor!quote:(en binnenkort bix om nog meer spelletjes-tips vragen)
Ja, met feestjes ben ik heel gelukkig met m'n schoonouders! Mijn schoonmoeder vindt het zelfs een eer, dat ik haar vraag (en ik voel me nog wel bezwaard dat ik het op haar afschuif).quote:Op zondag 8 maart 2009 21:20 schreef livelink het volgende:
Ik ga Yppy de volgende keer gewoon inhuren, samen met de schoonmoeder van Grijs (dacht ik). In ieder geval was er een schoonmoeder hier ergens die ook wel in was voor een feestje. Ik voorzie echt een gat in de markt voor feestjesvierders aan huis. Feestjes buiten de deur en de feestkisten kennen we al, maar gewoon echt iemand die langskomt en je helpt met het feestje in goede banen leiden, die kun je nog niet zo makkelijk vinden.
Eh... papa draait met twister de kleurtjes wel.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:25 schreef E.T. het volgende:
Brooddeeg is leuk voor volgend jaar![]()
snoepjesmemory, Twister.. Programma vult zich al weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |