Hehe ja, een beer is het niet echt meer. Toen was hij idd een lekkere dikkerd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:54 schreef _Bar_ het volgende:
Bass-miss wat word Fons al grootecht een schatje, weet nog hoe ik Fons in mijn armen mocht vast houden
toen al een hele beer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Ik ook! En een jongentje of/en nog een meisje. Any! zei ze desperate.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:59 schreef Webkim het volgende:
Wat een boel mooie meisjes!Ik heb echt ook een meisje nodig!
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is mooi Bar!
En idd, ik vind het ook fijn om Thijs zo af en toe nog langs te zien komen in dit topic!
Ik sluit me overigens bij Sjak aan, wat een knapperds maken we toch met z'n allen!
Hier mijn eigen prulleke nog maar eens.
De ideale-schoonzoon-pose.
[ afbeelding ]
En gewoon mijn lieve boeffie:
[ afbeelding ]
dank!quote:Op maandag 8 september 2008 09:48 schreef renzell het volgende:
Bix; wat een leuke reeks weer!!!Mooie taart (
), knalfeest (Piet met Spidermanpak
) en een prachtige, jarige zoon!
![]()
![]()
![]()
tsja, het blijft lastig te overzien voor hem natuurlijk maar toen ik een tijdje alleen anna-foto's liet zien vond hij dat toch ook weer niet zo leuk.quote:Vindt Piet het alweer oké om met z'n hele hebben en houwen op internet te staan? Dat wilde hij een tijdje terug toch niet meer?
och, tot 6 lukt me nog aardig hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef Vivi het volgende:
Bix, wat een heerlijke verjaardagsspam..die taartjes, dat glunderende koppie van Piet.
Was je niet helemaal uitgeteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |