Dit is echt wel een "verstandige" richtlijn. Ik heb me daar met beide feestjes aan gehouden en ben er blij om. Kleuters hebben toch nog bij heel veel dingen hulp nodig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:44 schreef _Bar_ het volgende:
Wat ik overgens hier wel eens hoor vallen in de wandelgangen, is een mooie richtlijn, van de hoeveel vriendjes afstemmend op de leeftijd van de jarige...
Uhm, nee, die slaapfeestjes duren hier nog langer. Dan komen ze rond 15 uur en gaan ze de volgende dag rond 13 uur weer naar huis. Heb nog maar één keer een slaapfeestje gegeven trouwens, maar dit jaar is Chinook tien jaar geworden en dus ook aan de beurt. Slaapfeestje is hier wel met maximaal 6 kinderen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:28 schreef livelink het volgende:
Ruim 8 uurDat zal dan toch wel een slaapfeestje zijn?
Klinkt herkenbaar! Wij hadden ook dergelijke feestjes. De mini-playback show deed het erg goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:04 schreef S_oepstengel het volgende:
Mijn ouders hadden altijd leuke themafeestjes (als iemand wil weten welke spelletjes etc. we deden moet je maar even een pm sturen want dat is een beetje veel getyp zo..)
Piratenfeest
Sprookjesfeest
Circusfeest
Prinsessenfeest
Halloweenfeest
Kabouterfeest
24:00? Vinden alle ouders dat goed dan?!?!? Ik heb ook weleens feestjes gehouden die in 't donker moesten, maar in de winter kan dat gewoon direct na het eten. Is er toch een voordeel aan 's winters jarig zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:51 schreef Tan het volgende:
[..]
Uhm, nee, die slaapfeestjes duren hier nog langer. Dan komen ze rond 15 uur en gaan ze de volgende dag rond 13 uur weer naar huis. Heb nog maar één keer een slaapfeestje gegeven trouwens, maar dit jaar is Chinook tien jaar geworden en dus ook aan de beurt. Slaapfeestje is hier wel met maximaal 6 kinderen.
Zoals het griezelfeestje dat móet gewoon in het donker vind ik, dus dat duurde van 15:30 uur tot 24 uur. Die tijd vliegt voorbij hoor (ik kwam bijna tijd tekort voor het hele 'draaiboek') en die kinderen waren allemaal rond de 9-10 jaar, dus die vermaken zichzelf voor een groot deel.
Ik ben ook heel erg van 'laat-maar-gaan' en niet alles volgens een strak schema, dat werkt ideaal en is veel relaxter. Maar kost wel veel meer tijd. Ik zet tegenwoordig ook geen eindtijd meer op het kaartje bij de oudste kinderen, het loopt namelijk altijd uit. Meestal iets vaags van 'na het eten en we brengen ze thuis', scheelt een hoop gebel met ongeruste ouders
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:02 schreef erodome het volgende: zoals bij monsterjam al bijna 50 euro per kaartje schiet lekker op en je wil ze ook niet met lege handen naar huis laten gaan, dus petjes gekocht(20 fokking euro voor een petje, niet te geloven!), dan nog even op de terugweg langs de mac natuurlijk en wat snaai, drinken en voedsel voor overdag.
Monsterjam is een evenement met allemaal monstertrucks, superleuk dus!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nou heb ik geen idee wat monsterjam is, maar no way dat ik een kinderfeestje zou geven dat 50 euro entree kost![]()
Ik betwijfel trouwens of ik mijn kind met zo'n feestje mee zou laten gaan; het schept nogal niet een verwachting bij je eigen kind voor zijn eigen feestje.. Zeker als ze nog niet al te veel benul van geld hebben.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Monsterjam is een evenement met allemaal monstertrucks, superleuk dus!
Racen en freestyle, sinds vorig jaar in nederland, jetix doet er veel mee, hadden een eigen truck dit jaar, gewoon een ontzettend vet feest!
Maar je weet niet of je je kind mee zou laten gaan, je gunt hem geen leuk feestje ofzo omdat je dan bang bent zelf niet te voldoen?
Sorry hoor, maar misschien moet je je kind dan leren dat er verschillen zijn en dat verschillende dingen allemaal hun eigen charme hebben.
Zo is die van mij vorige maand nog op een bowl feestje meegeweest, hartstikke leuk vond hij het, anders dan monsterjam, maar niet perse minder.
Zo gaat hij volgende maand naar een thuisfeestje, hij heeft er al hartstikke zin in en zal zeker niet zijn neus ophalen omdat hij een monsterjam feestje heeft gehad.
Hoe je kind daarmee omgaat is aan jou als ouder, dat heet opvoeding!
Nou, geen last van anders noch die vriendjes die mee waren...quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
Tot een bepaalde leeftijd kunnen ze het nog zo goed lijken te snappen hoe het zit met geld, maar zullen ze het toch oneerlijk vinden dat zij niet naar zoiets mogen.
Heeft niks met opvoeding te maken, wel met snappen hoe een kind in elkaar zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |