Zoooooooooooo het zit erop. Poepoe wat een dag zeg! Gistermiddag van twee tot vijf had ik zeven dames op visite die behoorlijk druk en uitgelaten waren. Het feestje was wel erg leuk moet ik zeggen.
Eerst met z'n allen taart eten aan een mooie tafel:
![]()
Dan cadeautjes uitpakken door midden van ballonnen. De jarige job kiest een ballon, de kinderen mochten zeggen of ik hem moest laten knallen of rustig leeg laten lopen en in de ballon zat de naam van het kindje wat het cadeau mocht geven.
Daarna gingen we tassen versieren. Ik had op internet van die linnen tassen besteld met een kleurplaat er op gedrukt. En met textiel krijtjes mochten ze hier mee aan de slag:
![]()
Toen een uurtje spelletjes doen: danswedstrijd (wie danst het mooiste, wie danst het gekste etc. etc.), verhaal naspelen als een toneelstuk, schipper mag ik over varen etc. etc.
Als laatste pannekoeken versieren en smullen maar

! Het laatste kwartier heb ik een dvd met sinterklaas verhalen aangezet, dus toen de ouders kwamen waren ze allemaal weer kalm en rustig.
Mijn man en ik hebben na afloop eerst van de rust genoten (hihih) en ons kind lag om zes uur zowat al in bed, maar het was superleuk!!!!! Ze heeft een leuke verjaardag en een leuk feestje gehad.
Iedereen bedankt voor het meedenken in dit topic

en sommige tips ga ik zeker onthouden voor volgend jaar!