ja maar jullie zitten daar dan ook aan het glasquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar???
ik download met 100mbit per sec
Van The IT Crowd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... de eerste 10 minuten van S02E01 zijn iig stom.
*verderkijk*
Het tweede seizoen is niet zo leuk als het eerste (Brad is verslaafd en ik vind het ook erg leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben begonnen aan The IT Crowd afgelopen week. Er komische Britse serie over een 2 klungelige systeembeheerders en een een bizar bedrijf waar ze werkzaam zijn. Erg grappig! En het doet me ook zóóó denken aan onze systeembeheerders
O god! Hoop wel dat het dan net zo droog is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het tweede seizoen is niet zo leuk als het eerste (Brad is verslaafd en ik vind het ook erg leuk)
"Have you tried turning it on and off again?"
Ze gaan trouwens ook een Amerikaanse versie maken, ik hou mijn hart vast (Moss gaat geloof ik ook daarin spelen).
Das dezelfde server als multikabelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind dat die van Casema het prima doet.
En soms stuur ik een sms'je naar www.smsusenet.nl, omdat ik toch altijd beltegoed/bundel over heb.
Oeps, link vergeten.quote:
Maar ja. Je woont dan wel in Nuenen.quote:ik download met 100mbit per sec
in januari gaan we naar 200 mbquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar jullie zitten daar dan ook aan het glas![]()
dat klinkt als een achtergesteld gebiedquote:
Seizoen twee speelt zich voornamelijk buiten het departement af, dat brengt het wat mij betreft toch wel omlaag. Hoewel de eerste aflevering wel over homo's gaatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god! Hoop wel dat het dan net zo droog is.
Ik moet nog beginnen aan seizoen 2. Heb 1 helemaal gehad, maar zou jammer zijn als het niveau daalt..
"Are you sure it's plugged in?"
is al, alleen qua productnamen en helpdesken en netwerken niet, oftewel, officieel al wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, en die gaat toch samen met casema en @home?
Binnen het Koninkrijk der Nederlanden. Daar heb je zeker achtergestelde gebieden en dan bedoel ik niet Limburg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat klinkt als een achtergesteld gebied
ontwikkelingsland
waar woonde je ook al weer?
oh de ACHTERhoekquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:24 schreef error het volgende:
[..]
Binnen het Koninkrijk der Nederlanden. Daar heb je zeker achtergestelde gebieden en dan bedoel ik niet Limburg.
Mja, dat rommelhok maakt het wel helemaal afquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seizoen twee speelt zich voornamelijk buiten het departement af, dat brengt het wat mij betreft toch wel omlaag. Hoewel de eerste aflevering wel over homo's gaat
Nee, dat was mijn vorige zeer gewaardeerde habitat, alwaar men mij in het wild kon bewonderen.quote:
error zit eerder op een plek waar je jaloers van kan worden met de stranden, zon, zee en het lekkere weerquote:
Yeps, en volgende keer in de Gaykrant een reportage over het gaylife hier!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:31 schreef Petre het volgende:
[..]
error zit eerder op een plek waar je jaloers van kan worden met de stranden, zon, zee en het lekkere weer
In afl 2 zit ie t/m minuut 20 shirtloosquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, Peter Petrelli is naar de kapper geweest. Da's wel goed.
mmmmmmquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In afl 2 zit ie t/m minuut 20 shirtloos
Uhuquote:
Hij mag mijn special ability wel eens ondervindenquote:
Hahaha dat lijkt me toch niet, maar leuk gevondenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:16 schreef error het volgende:
[..]
Maar Nuno bedoelt met een sociaal leven ook alleen maar het buiten de deur je elke avond ongans zuipen.
Lijkt me inderdaad een goede norm om anderen naar te meten!
In t echie issie nog geilerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
UhuI want him I need him o baby o baby.
Ik vrees dat ik me bij je aan moet sluiten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hahaha dat lijkt me toch niet, maar leuk gevonden![]()
voor jouw gerustelling, we zijn vanavond niet wezen zuipen, maar naar de opera (erg he). We hebben wel een wijntje achteraf genomen, is dat wel okquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:26 schreef error het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik me bij je aan moet sluiten.
De posts gaan alleen maar over een tv-acteur. Nou kan ie best leuk zijn (ieder zijn smaak) maar dit begint wel erg triest te worden.
Ik vind dat wel okquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
voor jouw gerustelling, we zijn vanavond niet wezen zuipen, maar naar de opera (erg he). We hebben wel een wijntje achteraf genomen, is dat wel ok![]()
tis ook niet echt mijn smaak, maar misschien issie leuker als ie erbij beweegtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:34 schreef Nuno_G het volgende:
heb er even op gegoogled maar kan die gast zich niet scheren en "ja leuk maar niks meer" is wat bij me opkomt. In andere woorden totaal geen sex appeal
Mama heeft me gezegd dat alle mensen met tattoo's op Harley's rijdenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En let ook niet op de tattoo's en piercings van Cazzy, want hij schijnt IRL best lief te zijn.
Ik doe een Masteropleiding, de bachelor heet nog steeds zo. Allemaal heerlijk internationaal geworden enzo, dus ook niet zonder reden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn, heet dat nu echt zo? Vroegah heette dat nog gewoon Chemische Technologie... waar ze in de kelder het chemische Heineken tapten.
En waar ze trouwens ook een schietbaan hadden.
Dank, dank, nah ik kijk gewoon hier wel een bietje rond hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En hier vind je lijstjes van sommige andere [homo]'s, alleen is dat topic bijna 3 jaar oud, dus niet echt actueel. De helft post hier al niet meer..
Mietjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En ook dank aan iedereen voor het warme welkom. Ik durf niet te buigen
Ik ga niet op eenHarley rijdenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:35 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Mama heeft me gezegd dat alle mensen met tattoo's op Harley's rijden
Ik bedoel, ik ben al genoeg gewend van op die vage internetsites. Mensen die ineens aan m'n billen willen likken.quote:
Een Honda.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:56 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wat is dat behalve het Engelse woord voor schaduw?
ik had van jouw meer de opmerking verwacht dat het weer tijd om te stemmen isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:14 schreef creno het volgende:
koffietijd !
Ik wil een goed expresso, maar dat kennen ze hier niet, slappe zooi hier allemaalquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:46 schreef Jerruh het volgende:
mogge!
moet je een bakkie van mij hebben? heb net senseo aangezet
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:37 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon haat injecties![]()
Maar de nieuwe Zelda op de NDS Lite is wel sweet
2 jaar en een maand bijnaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:39 schreef Jerruh het volgende:
waarvoor een injectie dan wizzard?
ennem, hoe lang zijn jullie al bij elkaar? is toch ook al een hele tijd? of ik heb in de tussentijd een hoop gemist.
boh! das een endquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef Petre het volgende:
[..]
2 jaar en een maand bijna
Maar vaccinatie is gratis voor Hep B, en aangezien het makkelijk over te dragen is ( via de toiletbril kan zelfs bij hepatitis), 1 op de 10 homo's het heeft, het meer mensen treft dan HIV/AIDS, besmettelijker is, is een check + vaccinatie wel handig. Leven lang beschermd
Q-tips?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
boh! das een end. kom ik aan met mijn 16 maanden haha! maar goed, prikje kan best handig zijn en aangezien het preventief ook is, zal ik es checken. Ik wil ook nog steeds es een soa-test doen, just in case, maar ik zie op tegen de Q-tips
.
dan zoek ik toch echt even die andere locaties op! ik heb een jeugdtrauma aan doktoren en piemels combinedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:12 schreef Petre het volgende:
[..]
Q-tips?
dat wattenstaaf-in-je-plasbuis is niet overal meer he
Wat maar weer bewijst dat homo's smaak hebbenquote:
Mietjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
boh! das een end. kom ik aan met mijn 16 maanden haha! maar goed, prikje kan best handig zijn en aangezien het preventief ook is, zal ik es checken. Ik wil ook nog steeds es een soa-test doen, just in case, maar ik zie op tegen de Q-tips
.
ieder die als kind een te nauwe voorhuid had en toen meegesleept werd naar de dokter die wel ff liet zien hoe je het kon oprekken weet wel waar ik het over hebquote:
Een injectie is bij mij net hetzelfde als een vliegtuig instappenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef Petre het volgende:
[..]
2 jaar en een maand bijna
Maar vaccinatie is gratis voor Hep B, en aangezien het makkelijk over te dragen is ( via de toiletbril kan zelfs bij hepatitis), 1 op de 10 homo's het heeft, het meer mensen treft dan HIV/AIDS, besmettelijker is, is een check + vaccinatie wel handig. Leven lang beschermd
Discriminatie! Oh wachtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een injectie is bij mij net hetzelfde als een vliegtuig instappen. Ff doorheen happen.
Ik raad het alle homoseksuelen en biseksuelen (en de drugsverslaafden, hoertjes, etc.) aan. Het is voor deze groepen toch gratis en je kan het eventueel anoniem doen. Drie prikjes en je bent voor de rest van je leven daartegen beschermd
. Je moet het eerder zien als iets preventiefs, zoals de DKTP-prikjes toen je nog een kind was.
Misschien omdat deze groepen een verhoogd risico hebben op het krijgen van? Ik weet het eigenlijk niet aangezien het wel tegenstrijdig is als een gewone mens het ook kan krijgen van een wc-bril. Misschien weet SCH hetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Discriminatie! Oh wacht
Maar als het zelfs door de wc-bril is over te dragen, waarom is het dan speciaal voor die groepen gratis?
Als het risico met anale seks omhoog gaat, moet het voor hetero's ook gratis worden, ik las ergens dat die vaker anale seks hebben dan homo'squote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Misschien omdat deze groepen een verhoogd risico hebben op het krijgen van? Ik weet het eigenlijk niet aangezien het wel tegenstrijdig is als een gewone mens het kan ook krijgen van een wc-bril. Misschien weet SCH het.
overal gratis of alleen op bepaalde prikactiepuntenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een injectie is bij mij net hetzelfde als een vliegtuig instappen. Ff doorheen happen.
Ik raad het alle homoseksuelen en biseksuelen (en de drugsverslaafden, hoertjes, etc.) aan. Het is voor deze groepen toch gratis en je kan het eventueel anoniem doen. Drie prikjes en je bent voor de rest van je leven daartegen beschermd
. Je moet het eerder zien als iets preventiefs, zoals de DKTP-prikjes toen je nog een kind was.
Ik ben gewoon de GGD binnengelopenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
overal gratis of alleen op bepaalde prikactiepunten?
Dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het risico met anale seks omhoog gaat, moet het voor hetero's ook gratis worden, ik las ergens dat die vaker anale seks hebben dan homo's
zonder afspraak?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de GGD binnengelopen.
Zonder afspraak kan tussen bepaalde inloopuren, maar ik heb gewoon via homohep een afspraak gemaakt.quote:
Is gewoon via zo'n simpel vragenlijstjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
Hoe willen ze trouwens controleren of je homo bent?
Triest eigenlijk. Maak het dan gewoon voor iedereen gratisquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is gewoon via zo'n simpel vragenlijstje. 'Frauderen' kan heel makkelijk.
Da mannie van de pliesie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Triest eigenlijk. Maak het dan gewoon voor iedereen gratis
Danku danku. Woon jij helemaal in de States en je post gewoon hier? Wat een exclusief gedoequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
Hoi Joram trouwens. Kweenie of ik dat al had gezegdWelkom in het [HOMO]-topic.
Yup zo simpelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Maareuh, simpel vragenlijstje?
Bent u homo?
[X] Ja
[ ] Nee
En een band, de Shadowsquote:
Die bedoelde ik inderdaad jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=eTKL8MNH95Q.
Mja, maar ik moet eerst eens even zien of het me wel interesseert in voldoende mate. Ik bedoel, ik heb het de vorige keer vooral gekocht voor dat artikel over Jongeheerenborrel en dat gelul over de tepels van Madonna interesseert me weinig. Ik ben toch niet voor niets homo?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zal morgen eens kijken wanneer de nieuwe uitkomt. Waarom neem je geen abo? Veel goedkoper!
Hoe kom je nou zo op Steenwijk? Heb je daar gewoond?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zit jij in het bestuur? Oh leuk! Wanneer komt de nieuwe eens uit? Iedere keer in de AKO kijken of er al een nieuwe ligt... Die man van de AKO kent me ook inmiddels wel. Vind het trouwens een beetje onzin dat ze als ze mij zo met zo'n smile voorbij zien komen ze nog vragen of 'ie in een tasje moet. Ik bedoel, ik woon hier niet in Steenwijk ofzo
Maar fijn dat het is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:53 schreef Cazman het volgende:
wat een berg bitches
Lijkt de Pallaz wel!quote:
Ach hou je mond shadowmanquote:
Nee? Wasda? Wasda?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:23 schreef wonderer het volgende:
Hee Angel, ken jij de groep X-Tension Dancers?
Die dansen bij Op zoek naar Evita. Misschien wist jij er meer van, da's allesquote:
I will smite theee wings and burn themquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach hou je mond shadowman
Vechte? Hu? Hu? Vechtuhh?!![]()
Op zoek naar Evita? Ik vind Evita niks. Daarom ken ik ze misschien nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die dansen bij Op zoek naar Evita. Misschien wist jij er meer van, da's alles
*pakt handtas* Bring .... it.... oooooon!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
I will smite theee wings and burn them![]()
De handtas of doom!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt handtas* Bring .... it.... oooooon!![]()
Nee, ik had ook Urk kunnen noemen, aangezien m'n familie daarvandaan komt. Maar daar verkopen ze dat hele blad niet, net zoals ze geen magere melk daar hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kom je nou zo op Steenwijk? Heb je daar gewoond?
In bijna alle andere Europese landen vaccineren ze standaard iedereen tegen hep B, alleen in NL alleen de 'risicogroepen'quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Discriminatie! Oh wacht
Maar als het zelfs door de wc-bril is over te dragen, waarom is het dan speciaal voor die groepen gratis?
Kweenie welke van de twee het is. Ik kijk voornamelijk vanwege Willem Nijholtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op zoek naar Evita? Ik vind Evita niks. Daarom ken ik ze misschien niet
Maar is het een dansgroep of showballet of zo?
he ben je terug in NL (erg he ?)quote:
Hoe kun je nu vliegen zonder vleugels?!quote:
heb je ooit goede sex gehad ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kun je nu vliegen zonder vleugels?!![]()
Ik weet al niet meer wanneer ik daar heen gaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:08 schreef Stroekie het volgende:
@ CDP
Die cast van Hair heeft je commentaar blijkbaar gelezen, want vanavond dezen wel goed hun best![]()
Maar ja dan spelen ze weer in de provincie en dan zitten er weer huisvrouwen van onbestemde leeftijd in de zaal als abo houdster en die gaan dan weer gatverdamme roepen als er 2 heren staan te tongen, of gillen als een bakvis als er naakte dames en heren op het podium staan
Nope. Wanna show me?quote:
jij had hem toch al gezien?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ooh fijnheid. Misschien dat ik hem nog wel ga zienAl is een naakte Joel niet écht waar ik op zat te wachten.
jij gaat echt wel genieten van die teksten van Giph, en woordgrappen van Jan Rot en de regie van die man die ook Sex of liefde/Sexual Perversity gedaan heeftquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer wanneer ik daar heen gamaar ik ga er heen
gisteren een "alternatieve" opera gezien, de dames hadden niet opgehouden met gillenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:08 schreef Stroekie het volgende:
@ CDP
Die cast van Hair heeft je commentaar blijkbaar gelezen, want vanavond dezen wel goed hun best![]()
Maar ja dan spelen ze weer in de provincie en dan zitten er weer huisvrouwen van onbestemde leeftijd in de zaal als abo houdster en die gaan dan weer gatverdamme roepen als er 2 heren staan te tongen, of gillen als een bakvis als er naakte dames en heren op het podium staan
niet allemaal neequote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had ze gezien op de Uitmarkt
en Oren Schrijver is idd wel fijn, al hebben ze toch niet echt van dat vreselijke foute (slecht gephotoshopte) lange haar zoals de poster toch?
die zou ik dus zaterdag gaan zien, maar de directie van het theater vond ze niet goed genoeg en heeft toen maar de voorstelling "Carmen" geschraptquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gisteren een "alternatieve" opera gezien, de dames hadden niet opgehouden met gillen![]()
we zijn niet compatiable denk ikquote:
heb je de specificaties al opgevraagd dan?quote:
Gelukkig!quote:
Ik ga naar La Traviata met Dquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zou ik dus zaterdag gaan zien, maar de directie van het theater vond ze niet goed genoeg en heeft toen maar de voorstelling "Carmen" geschrapt
Als je zo bekrompen gaat denken niet neequote:
ja en hij weet het.... en behalve dat ik heb R wat beloofd, ik wordt saai en zo. Misschien weer als hij weg gaat voor een paar maandenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je de specificaties al opgevraagd dan?
met XML kan je alles aan elkaar koppelen en uitwisselen![]()
Wil je'm ff lenen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik naar Nabucco, maar dan wel zonder D![]()
Ik weet vele dingen die ik met jou zou willen proberen, maar jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je zo bekrompen gaat denken niet nee
*slik* Uhm. I was kiddiiiiiing *rent angstig weg*quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik weet vele dingen die ik met jou zou willen proberen, maar ja
gatver hij is blondquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je'm ff lenen?
Moet ik wel ff aan God vragen dan.
D's niet van mij
[afbeelding]
Ik val zelf ook niet op blond, maar mijn beste vrienden zijn beide blond. Overigens ook beide halflang blond krullend haar. Overigens ook beide gepierced. Overigens ook beide met tattoo's...... Hmm. Ik snap ineens waarom ze de ene de mini-me van de ander noemen.quote:
maar als hij met jouw naar Parkland Theater kan, dan zou hij wel gek zijn als hij met mij naar ons schouwburgje te Schubbenkutterveen komtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je'm ff lenen?
Moet ik wel ff aan God vragen dan.
D's niet van mij
[afbeelding]
maar jij verft je haar dus wat dacht je van donker, heel donker blondquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val zelf ook niet op blond, maar mijn beste vrienden zijn beide blond. Overigens ook beide halflang blond krullend haar. Overigens ook beide gepierced. Overigens ook beide met tattoo's...... Hmm. Ik snap ineens waarom ze de ene de mini-me van de ander noemen.
Afblijven, ik zag hem het eerst...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had ze gezien op de Uitmarkt
en Oren Schrijver is idd wel fijn, al hebben ze toch niet echt van dat vreselijke foute (slecht gephotoshopte) lange haar zoals de poster toch?
haal jij dat nog, 23 okt in Lampengiet te V ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afblijven, ik zag hem het eerst...
Mijn haar is bruin en wit (maar eigenlijk origineel ook blond).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar jij verft je haar dus wat dacht je van donker, heel donker blond![]()
Doe je ding. Dan vraag ik me af wat er na Saturday Night Live ooit met Joost de Jong is gebeurd. [hint naar musicalwonderer]quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd en kan iemand dit topic vol maken want ik wil geen nieuwe openenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
toch moet hij nog wel meer trainen hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |