In afl 2 zit ie t/m minuut 20 shirtloosquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, Peter Petrelli is naar de kapper geweest. Da's wel goed.
mmmmmmquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In afl 2 zit ie t/m minuut 20 shirtloos
Uhuquote:
Hij mag mijn special ability wel eens ondervindenquote:
Hahaha dat lijkt me toch niet, maar leuk gevondenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:16 schreef error het volgende:
[..]
Maar Nuno bedoelt met een sociaal leven ook alleen maar het buiten de deur je elke avond ongans zuipen.
Lijkt me inderdaad een goede norm om anderen naar te meten!
In t echie issie nog geilerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
UhuI want him I need him o baby o baby.
Ik vrees dat ik me bij je aan moet sluiten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hahaha dat lijkt me toch niet, maar leuk gevonden![]()
voor jouw gerustelling, we zijn vanavond niet wezen zuipen, maar naar de opera (erg he). We hebben wel een wijntje achteraf genomen, is dat wel okquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:26 schreef error het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik me bij je aan moet sluiten.
De posts gaan alleen maar over een tv-acteur. Nou kan ie best leuk zijn (ieder zijn smaak) maar dit begint wel erg triest te worden.
Ik vind dat wel okquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
voor jouw gerustelling, we zijn vanavond niet wezen zuipen, maar naar de opera (erg he). We hebben wel een wijntje achteraf genomen, is dat wel ok![]()
tis ook niet echt mijn smaak, maar misschien issie leuker als ie erbij beweegtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:34 schreef Nuno_G het volgende:
heb er even op gegoogled maar kan die gast zich niet scheren en "ja leuk maar niks meer" is wat bij me opkomt. In andere woorden totaal geen sex appeal
Mama heeft me gezegd dat alle mensen met tattoo's op Harley's rijdenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En let ook niet op de tattoo's en piercings van Cazzy, want hij schijnt IRL best lief te zijn.
Ik doe een Masteropleiding, de bachelor heet nog steeds zo. Allemaal heerlijk internationaal geworden enzo, dus ook niet zonder reden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn, heet dat nu echt zo? Vroegah heette dat nog gewoon Chemische Technologie... waar ze in de kelder het chemische Heineken tapten.
En waar ze trouwens ook een schietbaan hadden.
Dank, dank, nah ik kijk gewoon hier wel een bietje rond hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En hier vind je lijstjes van sommige andere [homo]'s, alleen is dat topic bijna 3 jaar oud, dus niet echt actueel. De helft post hier al niet meer..
Mietjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En ook dank aan iedereen voor het warme welkom. Ik durf niet te buigen
Ik ga niet op eenHarley rijdenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:35 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Mama heeft me gezegd dat alle mensen met tattoo's op Harley's rijden
Ik bedoel, ik ben al genoeg gewend van op die vage internetsites. Mensen die ineens aan m'n billen willen likken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |