ach, stoplicht springt op rood, stoplicht springt op groenquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:51 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, is er nog wat interessants gebeurd (behalve de lay out dan)
Nee ben zelf weer aan het werk in Noorwegen. Hij heeft mij dus gisteren op het vliegtuig gezetquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach, stoplicht springt op rood, stoplicht springt op groen
in het H topic is altijd wel wat te doen![]()
Maar jij hebt R afgelopen weekend helaas weer op het vliegtuig naar huis gezet ?
Oeh da's een goed voorutizichtquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee ben zelf weer aan het werk in Noorwegen. Hij heeft mij dus gisteren op het vliegtuig gezetHij moet nog een aantal dingen doen daar, en komt dan vrijdag hierheen
![]()
lang leve de vooruitgangquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
What de neuk is deze layout nou weer?
't is maar voor een week en dan gaat ie weer naar Zuid-Amerikaquote:
Jij kan/wil niet naar hem toe, of staat dat voor Feb 2008 op de agenda ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
't is maar voor een week en dan gaat ie weer naar Zuid-Amerikaen dan weer wachten tot we met kerst en nieuwjaar beide weer in Lissabon zijn
Ja waar blijven de Fok! zonnebrillenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:41 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... ff oude layout teruggezet... geez. M'n ogen doen zeer...
Ligt eraan waar werk ons, of voorlopig alleen ik nog, heen brengtquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij kan/wil niet naar hem toe, of staat dat voor Feb 2008 op de agenda ?
pr@fok.nlquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waar blijven de Fok! zonnebrillen![]()
Dat zoeken we opquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:40 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een nagelschaartje?
Maar zou je niet heel graag ook eens aan die kant van de Ocean een weekje of wat gaan rondkijken zodat je ook kan zien waar hij vandaan komt ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ligt eraan waar werk ons, of voorlopig alleen ik nog, heen brengt
daar had Danny natuurlijk een prachtige sponsordeal uit moeten slepenquote:
Ook maar terug naar foksilver. Het kijkt rustiger en laadt veel sneller op dan die aqua geinspireerde baggertheme.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef DennisMoore het volgende:
Als je dan terug gaat naar foksilver... hoe heerlijk compact en overzichtelijk strak!
Ben er al meerdere keren geweest, niet precies de locatie waar hij vandaan komt, dus ik zou zeker een keer willen gaan. Het staat ook voor volgend jaar op de agenda, maar er zijn nog veel dingen op te lossen m.b.t. locaties, werk etc dat het een iets lagere prio heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar zou je niet heel graag ook eens aan die kant van de Ocean een weekje of wat gaan rondkijken zodat je ook kan zien waar hij vandaan komt ?
waren die alweer begonnen danquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
joehoe, Desperate Housewifes seizoen 4
Ben er 8 jaar geleden geweest met een rondreis en heb wat highlights van het land gezienquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben er al meerdere keren geweest, niet precies de locatie waar hij vandaan komt, dus ik zou zeker een keer willen gaan. Het staat ook voor volgend jaar op de agenda, maar er zijn nog veel dingen op te lossen m.b.t. locaties, werk etc dat het een iets lagere prio heeft.
Brasil met portugees zal wel lukken denk ik, maar gedeelt van de familie komt ook nog eens uit Bolivia. En het spaans wat ze daar sprekenquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben er 8 jaar geleden geweest met een rondreis en heb wat highlights van het land gezien![]()
![]()
Maar moet er zeker nog wel eens naar terug
In onze groep zat ook een Portugees die met een nederlands meisje was, maar die had toch ook heel veel moeite om zich verstaanbaar te maken. Blijkt dat de kolonies toch ook niet klakkeloos de taal van het moederland blijven volgen![]()
gekocht ?quote:
Lekker een avondje glibberenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:19 schreef Stroekie het volgende:
Oh en ons bedrijf wil zich ook weer cool en hip presenteren, dus organiseren we ons jaarlijkse personeelsfeest maar in The Passengers Terminal building
ach als het niks is sta ik ook zo weer in de de Rue de Vaseline![]()
Neuh, 'k heb al een scherm. Maar die hangt (nu) te hoog om er een boekenplank boven te monteren.quote:
Waar staat deze functie eigenlijk?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:26 schreef DennisMoore het volgende:
En dat TM bij TopicGalleryTM.
Als handelsmerk geregistreerd? Zou het?
Als je het aan zet, dan verzamelt ie volgens mij alle fotootjes die hij in 't topic kan vinden, en zet ie ze allemaal in een rijtje naast elkaar, helemaal bovenaan het topic. Wel handig voor S&G natuurlijk,quote:
aaaaaaah, kreeg je de verkeerde pepernoten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:36 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon gooit snoep terug naar Sinterklaas.
Ik weiger snoep te eten die jaarlijks collectief op de grond wordt gegooid en daarna ook collectief wordt opgegeten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:54 schreef Petre het volgende:
[..]
aaaaaaah, kreeg je de verkeerde pepernoten?
Ze moeten natuurlijk eerst in de chololade gedipt wordenquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:36 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon gooit snoep terug naar Sinterklaas.
gisteren afl 1quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waren die alweer begonnen dan![]()
stuurt gelijk email naar huis om dit thuis te "lenen"
Kan je leuk samen met Sam d'r naar toequote:Op maandag 1 oktober 2007 19:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woei
CDP gaat naar de Spice Girls als het goed is
"deze is uit de garantie hoor, en hij is dermate stuk dat repareren duurder is dan de aanschaf van een nieuw exemplaar dat veel nauwkeuriger registreert "quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
"ff vraagje, ik zie hier ouwe nicht staan, is willem [nijholt] homo?"
Zo'n kapotte gaydar heb ik nog nooit meegemaakt.
je bent het goede doel weer aan het steunen ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
*fles wijn open*
Daar zit CDP vast op te wachten ja...quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kan je leuk samen met Sam d'r naar toe![]()
De nationale economie, bedoel je?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:52 schreef Stroekie het volgende:
je bent het goede doel weer aan het steunen ?
Maar jij had toch zo'n hele voorraad wijn gekocht om een goed doel te steunenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De nationale economie, bedoel je?
En ook eigenlijk de economie van *spiek* Sicilië?.
Mja, dat was via de Lions idd... maar die doosjes zijn natuurlijk al láng opquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:58 schreef Stroekie het volgende:
Maar jij had toch zo'n hele voorraad wijn gekocht om een goed doel te steunen![]()
in plaats van sponsor te worden van loop/fiets activiteiten of kaarten aan te schaffen had jij toch wijn gekocht ?
Ow... hmm... ik mag dus nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woei
Ga je naar Londen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woei
Ik vind dat we Breuls moeten slaanquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
Bagger-fok.
Waarom blijven ze er niet gewoon 's met de poten af?
If it ain't broke, don't try to fix it.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zit CDP vast op te wachten ja...
Swaffelen!quote:
Ja schat, vanavond afl 2quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
Welke serie is dat?
Ooh, heroes is alweer begonnen??
Ik heb deel een gedownload, kunnen we vanavond wel kijken voor het begint.quote:
Dag comic-knuffeltje van me!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:16 schreef Cazman het volgende:
hmmm heroes. vergeet ik nou steeds. Dan maar transformers weer eens opzetten
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee de meneer die saaie werkdagen dragelijk maakt.
Stiekum de werkdagen dragelijk maakt of stiekum iets anders?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stiekun de werkdagen dragelijk maakt of stiekum iets anders?
kijk aan zo'n vernieuwingsinpuls ben ik ook toequote:Op maandag 1 oktober 2007 21:27 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp
Villa was gisteren geweldig van 19.00 tot 00.30 gefeest en zoveel bekenden tegengekomen en echt lol gehad met een aantal meiden en ook met een jongen. Had het echt nodig na zaterdag.
Nee, volgens mij was hij binnen een dag alweer over die laatste dip van hem heenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:17 schreef Nuno_G het volgende:
wat is het hier stil trouwens, is sam weer weg voor een poosje of zo ?
Nee, ik ook niet. Het maakt me nog wat nerderiger, vind ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:16 schreef Nuno_G het volgende:
Vind brillen over het algemeen niet "mooier" maken, maar ok ter afwisseling misschien
Maar ik heb geen bril nodig, dus kan er moelijk een opzetten om een en ander uit te proberenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Het maakt me nog wat nerderiger, vind ik. Of misschien zie ik er wat ouder uit met bril, kan ook. En dat kan een voordeel zijn op 't werk.
Sommige (knappe) mensen kunnen álles hebben, brillen, rare kleding, vage kapsels. Met bril zien ze er dan wat zakelijker, intelligenter uit, denk ik.
Misschien mag hij overdag niet meer fokken op zijn werk of zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was hij binnen een dag alweer over die laatste dip van hem heen
Kan wel, goedkoop montuurtje bij Hans Anders met vensterglas erinquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:16 schreef Nuno_G het volgende:
Maar ik heb geen bril nodig, dus kan er moelijk een opzetten om een en ander uit te proberen![]()
Alsof Sam zich DAAR wat aan gelegen laat liggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien mag hij overdag niet meer fokken op zijn werk of zo![]()
of ze gebruiken een bril als afleidingsmanoeuvre van een wat minder geslaagde compositiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Het maakt me nog wat nerderiger, vind ik. Of misschien zie ik er wat ouder uit met bril, kan ook. En dat kan een voordeel zijn op 't werk.
Sommige (knappe) mensen kunnen álles hebben, brillen, rare kleding, vage kapsels. Met bril zien ze er dan wat zakelijker, intelligenter uit, denk ik.
Ik hou het wel bij mijn zonnebrillen collectiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan wel, goedkoop montuurtje bij Hans Anders met vensterglas erin.
Ik zag het plaatje en dacht aan ganzebordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Blok c2 zit ik, 18 december in de o2 Arena
wat hij zegtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:00 schreef Cazman het volgende:
wie?
Zwaait naar Jerommekequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:54 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hoi skatjes, had ik me al voorgesteld? Ik ben het, mij
Maar Nuno bedoelt met een sociaal leven ook alleen maar het buiten de deur je elke avond ongans zuipen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus. Ik heb een gigantisch sociaal leven, doe ontiegelijk veel leuke dingen maar soms lig ik gewoon even liever in bed met een DVDtje vol goede series.
Jij kent me helemaal niet!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:16 schreef error het volgende:
[..]
Maar Nuno bedoelt met een sociaal leven ook alleen maar het buiten de deur je elke avond ongans zuipen.
Lijkt me inderdaad een goede norm om anderen naar te meten!
dat klopt, maar dat is wel wat je hier neerzet. dus niet zeuren als je zo aangesproken wordt.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:18 schreef error het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat is wel wat je hier neerzet. dus niet zeuren als je zo aangesproken wordt.
Ja ik misschien ook wel, maar ik zat op m'n werkquote:
Nou, mijn torrent gaat nu met 150 kB/s. Nieuwsgroepen gaan bij mij niet veel sneller, bovendien is-ie dan vaak niet compleet of niet meer beschikbaar. En is het dan niet duidelijk of het fake is of niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Via nieuwsgroepen download je 't binnen een paar minuten.
Welkom!! en let niet op de bitches!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik ben Joram. M'n nickname is m'n oude domeinnaam, maarja, ben nu geen jerommeke meer, maar kon niet wijzigen. Mijn usericon staat voor eeuwige leegte. Maar ik moet nog even een leuk icoontje zien te fixxen. Mijn signature stata m'n site in en een forum wat ik jullie wel kan aanraden
In dit topic ben ik terecht gekomen door gewoon gezellig te klikken! Ik neuk nooit met muizenIk ben 24 jaar, studeer chemical engineering in Enschede keihard de gekste. Ik heb wel foto's maar moet die nog even in m'n fotoboekje fixxen. Ik heb (nog) geen vriendje.... Mijn hobby's lekker eten, sporten en muziek, uitgaan, winkelen, nouja van alles.
Ik geef antwoord omdat jullie dat van mij verlangen. Jullie lijken me zeker wel geïnteresseerd! Ik wil jullie vragen gewoon gezellig te doen, maar dat deden jullie al dus no worries
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik ben Joram. M'n nickname is m'n oude domeinnaam, maarja, ben nu geen jerommeke meer, maar kon niet wijzigen. Mijn usericon staat voor eeuwige leegte. Maar ik moet nog even een leuk icoontje zien te fixxen. Mijn signature stata m'n site in en een forum wat ik jullie wel kan aanraden
In dit topic ben ik terecht gekomen door gewoon gezellig te klikken! Ik neuk nooit met muizenIk ben 24 jaar, studeer chemical engineering in Enschede keihard de gekste. Ik heb wel foto's maar moet die nog even in m'n fotoboekje fixxen. Ik heb (nog) geen vriendje.... Mijn hobby's lekker eten, sporten en muziek, uitgaan, winkelen, nouja van alles.
Ik geef antwoord omdat jullie dat van mij verlangen. Jullie lijken me zeker wel geïnteresseerd! Ik wil jullie vragen gewoon gezellig te doen, maar dat deden jullie al dus no worries
doelende op welk forum?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En let ook niet op de tattoo's en piercings van Cazzy, want hij schijnt IRL best lief te zijn.quote:
Van newsgroups kun je downloaden met je max. downloadsnelheid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nou, mijn torrent gaat nu met 150 kB/s. Nieuwsgroepen gaan bij mij niet veel sneller, bovendien is-ie dan vaak niet compleet of niet meer beschikbaar. En is het dan niet duidelijk of het fake is of niet..
Je bent idd afhankelijk van wat er voorbij komt, maar da's met populair spul als nieuwste episodes van iets natuurlijk geen enkel probleem.quote:En de wat meer obscure dingen (Japanse animatie bijvoorbeeld) vind je niet eens in nieuwsgroepen.
Damn, heet dat nu echt zo? Vroegah heette dat nog gewoon Chemische Technologie... waar ze in de kelder het chemische Heineken taptenquote:
Gratis?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
Als je een beetje goeie server uitkiest,
En hier vind je lijstjes van sommige andere [homo]'s, alleen is dat topic bijna 3 jaar oud, dus niet echt actueel. De helft post hier al niet meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Je weet dat je gaat bukken he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:57 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ik ben nog niet echt into de nieuwsgroepen... en als het te langzaam gaat, stuurt ang3l me het wel!
Ik vind dat die van Casema het prima doet.quote:
Wees welkom!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Of je leent het "even"quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:57 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ik ben nog niet echt into de nieuwsgroepen... en als het te langzaam gaat, stuurt ang3l me het wel!
waar???quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En hier vind je lijstjes van sommige andere [homo]'s, alleen is dat topic bijna 3 jaar oud, dus niet echt actueel. De helft post hier al niet meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |