quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stiekun de werkdagen dragelijk maakt of stiekum iets anders?
kijk aan zo'n vernieuwingsinpuls ben ik ook toequote:Op maandag 1 oktober 2007 21:27 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp
Villa was gisteren geweldig van 19.00 tot 00.30 gefeest en zoveel bekenden tegengekomen en echt lol gehad met een aantal meiden en ook met een jongen. Had het echt nodig na zaterdag.
Nee, volgens mij was hij binnen een dag alweer over die laatste dip van hem heenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:17 schreef Nuno_G het volgende:
wat is het hier stil trouwens, is sam weer weg voor een poosje of zo ?
Nee, ik ook niet. Het maakt me nog wat nerderiger, vind ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:16 schreef Nuno_G het volgende:
Vind brillen over het algemeen niet "mooier" maken, maar ok ter afwisseling misschien
Maar ik heb geen bril nodig, dus kan er moelijk een opzetten om een en ander uit te proberenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Het maakt me nog wat nerderiger, vind ik. Of misschien zie ik er wat ouder uit met bril, kan ook. En dat kan een voordeel zijn op 't werk.
Sommige (knappe) mensen kunnen álles hebben, brillen, rare kleding, vage kapsels. Met bril zien ze er dan wat zakelijker, intelligenter uit, denk ik.
Misschien mag hij overdag niet meer fokken op zijn werk of zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was hij binnen een dag alweer over die laatste dip van hem heen
Kan wel, goedkoop montuurtje bij Hans Anders met vensterglas erinquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:16 schreef Nuno_G het volgende:
Maar ik heb geen bril nodig, dus kan er moelijk een opzetten om een en ander uit te proberen![]()
Alsof Sam zich DAAR wat aan gelegen laat liggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien mag hij overdag niet meer fokken op zijn werk of zo![]()
of ze gebruiken een bril als afleidingsmanoeuvre van een wat minder geslaagde compositiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Het maakt me nog wat nerderiger, vind ik. Of misschien zie ik er wat ouder uit met bril, kan ook. En dat kan een voordeel zijn op 't werk.
Sommige (knappe) mensen kunnen álles hebben, brillen, rare kleding, vage kapsels. Met bril zien ze er dan wat zakelijker, intelligenter uit, denk ik.
Ik hou het wel bij mijn zonnebrillen collectiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan wel, goedkoop montuurtje bij Hans Anders met vensterglas erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |