Daar zit CDP vast op te wachten ja...quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kan je leuk samen met Sam d'r naar toe![]()
De nationale economie, bedoel je?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:52 schreef Stroekie het volgende:
je bent het goede doel weer aan het steunen ?
Maar jij had toch zo'n hele voorraad wijn gekocht om een goed doel te steunenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De nationale economie, bedoel je?
En ook eigenlijk de economie van *spiek* Sicilië?.
Mja, dat was via de Lions idd... maar die doosjes zijn natuurlijk al láng opquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:58 schreef Stroekie het volgende:
Maar jij had toch zo'n hele voorraad wijn gekocht om een goed doel te steunen![]()
in plaats van sponsor te worden van loop/fiets activiteiten of kaarten aan te schaffen had jij toch wijn gekocht ?
Ow... hmm... ik mag dus nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woei
CDP gaat naar de Spice Girls als het goed is
Ga je naar Londen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woei
CDP gaat naar de Spice Girls als het goed is
Ik vind dat we Breuls moeten slaanquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
Bagger-fok.
Waarom blijven ze er niet gewoon 's met de poten af?
If it ain't broke, don't try to fix it.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zit CDP vast op te wachten ja...
Swaffelen!quote:
Ja schat, vanavond afl 2quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
Welke serie is dat?
Ooh, heroes is alweer begonnen??
Ik heb deel een gedownload, kunnen we vanavond wel kijken voor het begint.quote:
Dag comic-knuffeltje van me!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:16 schreef Cazman het volgende:
hmmm heroes. vergeet ik nou steeds. Dan maar transformers weer eens opzetten
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee de meneer die saaie werkdagen dragelijk maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |