abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:25:38 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53646584
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had m vanochtend al
Ja ik misschien ook wel, maar ik zat op m'n werk
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_53647400
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:06 schreef Jerruh het volgende:

oej en nog 85% heroes!!!
Via nieuwsgroepen download je 't binnen een paar minuten .
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:04:45 #128
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_53647703
ik ben een meatlover, ik geef het toe.
Maar ik heb er nooit zo bij stil gestaan hoe groot de proportie's zijn die dat in een mensenleven in neemt.
Bijvoorbeeld hoe zou mijn verhouding vleeseten zijn met de gemiddelde Belg, vast meer en daar schaam ik me toch wel een beetje voor...

Gemiddelde Belg eet 1.801 dieren tijdens zijn leven
Een derde van een paard, 5 runderen en kalveren, 7 schapen en geiten, 24 konijnen en wild, 42 varkens, 43 kalkoenen en ander gevogelte, 789 vissen en 891 kippen. Dat zijn de dieren die gedood worden om de gemiddelde Belg tijdens zijn of haar hele leven van vlees te voorzien.

In België worden jaarlijks zo’n 285 miljoen dieren gedood voor voeding. Die cijfers waren al bekend, maar door EVA (Ethisch Vegetarisch Alternatief) vzw werd voor het eerst berekend wat ze betekenen in aantallen dieren die gedood worden per Belg. EVA maakt het resultaat van dit onderzoek bekend naar aanleiding van Wereld Vegetarisme Dag op 1 oktober, een markante gelegenheid om even stil te staan bij wat en vooral wie we eten.

Op www.vegetarisme.be/vlees vindt de bezoeker de Weet Wie Je Eet teller: een programma dat op basis van eetgewoonten een schatting maakt van het aantal dieren dat de consument in zijn leven reeds verorberde, en ook een idee geeft van het aantal dieren dat nog “gespaard” kan worden. EVA wil hiermee op een ludieke manier de aandacht vestigen op de impact van onze overmatige vleesconsumptie. Bijgevoegd zijn twee grafische weergaven van de dierconsumptie van de gemiddelde Belg.

Het overgrote deel van deze dieren wordt gekweekt in de intensieve veeteelt, in dieronwaardige omstandigheden. Een dergelijke consumptie is ook nefast voor het milieu: veeteelt is immers verantwoordelijk voor één vijfde van de wereldwijde broeikasuitstoot. Bovendien eten volgens de nationale voedselconsumptiepeiling Belgen te veel vlees en te weinig groenten en fruit.
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:20:07 #129
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_53648179
ik denk trouwens ook dat gezien Poetin's huidige plannen mijn Russische bruid erg goedkoop zal worden
pi_53648306
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:54 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Via nieuwsgroepen download je 't binnen een paar minuten .
Nou, mijn torrent gaat nu met 150 kB/s. Nieuwsgroepen gaan bij mij niet veel sneller, bovendien is-ie dan vaak niet compleet of niet meer beschikbaar. En is het dan niet duidelijk of het fake is of niet. .

En de wat meer obscure dingen (Japanse animatie bijvoorbeeld) vind je niet eens in nieuwsgroepen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:25:20 #131
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_53648324
Ik ben Joram. M'n nickname is m'n oude domeinnaam, maarja, ben nu geen jerommeke meer, maar kon niet wijzigen. Mijn usericon staat voor eeuwige leegte. Maar ik moet nog even een leuk icoontje zien te fixxen. Mijn signature stata m'n site in en een forum wat ik jullie wel kan aanraden

In dit topic ben ik terecht gekomen door gewoon gezellig te klikken! Ik neuk nooit met muizen Ik ben 24 jaar, studeer chemical engineering in Enschede keihard de gekste. Ik heb wel foto's maar moet die nog even in m'n fotoboekje fixxen. Ik heb (nog) geen vriendje.... Mijn hobby's lekker eten, sporten en muziek, uitgaan, winkelen, nouja van alles.

Ik geef antwoord omdat jullie dat van mij verlangen. Jullie lijken me zeker wel geïnteresseerd! Ik wil jullie vragen gewoon gezellig te doen, maar dat deden jullie al dus no worries
pi_53648425
Welkom Joram! .
pi_53648456
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik ben Joram. M'n nickname is m'n oude domeinnaam, maarja, ben nu geen jerommeke meer, maar kon niet wijzigen. Mijn usericon staat voor eeuwige leegte. Maar ik moet nog even een leuk icoontje zien te fixxen. Mijn signature stata m'n site in en een forum wat ik jullie wel kan aanraden

In dit topic ben ik terecht gekomen door gewoon gezellig te klikken! Ik neuk nooit met muizen Ik ben 24 jaar, studeer chemical engineering in Enschede keihard de gekste. Ik heb wel foto's maar moet die nog even in m'n fotoboekje fixxen. Ik heb (nog) geen vriendje.... Mijn hobby's lekker eten, sporten en muziek, uitgaan, winkelen, nouja van alles.

Ik geef antwoord omdat jullie dat van mij verlangen. Jullie lijken me zeker wel geïnteresseerd! Ik wil jullie vragen gewoon gezellig te doen, maar dat deden jullie al dus no worries
Welkom!! en let niet op de bitches!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:33:08 #134
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_53648554
quote:

dat je maar lang en aangenaam hier mag verpozen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:38:00 #135
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_53648714
quote:

doelende op welk forum?
pi_53648916
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:29 schreef Cazman het volgende:

[..]

Welkom!! en let niet op de bitches!
En let ook niet op de tattoo's en piercings van Cazzy, want hij schijnt IRL best lief te zijn.
pi_53648922
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:

Nou, mijn torrent gaat nu met 150 kB/s. Nieuwsgroepen gaan bij mij niet veel sneller, bovendien is-ie dan vaak niet compleet of niet meer beschikbaar. En is het dan niet duidelijk of het fake is of niet. .
Van newsgroups kun je downloaden met je max. downloadsnelheid.
Bij mij downloadt ie op 't moment met 522 KB/s.

Als je een beetje goeie server uitkiest, dan kun je toch tot 2 maanden (en ouder) terug nog makkelijk de boel compleet downloaden, zeker na reparatie met par-bestanden. .
quote:
En de wat meer obscure dingen (Japanse animatie bijvoorbeeld) vind je niet eens in nieuwsgroepen.
Je bent idd afhankelijk van wat er voorbij komt, maar da's met populair spul als nieuwste episodes van iets natuurlijk geen enkel probleem.
En anders heb je altijd bepaalde communities waar je aanvragen kunt doen, en waar mensen wel spul op usenet willen zetten.
pi_53649002
quote:

chemical engineering in Enschede
Damn, heet dat nu echt zo? Vroegah heette dat nog gewoon Chemische Technologie... waar ze in de kelder het chemische Heineken tapten .

En waar ze trouwens ook een schietbaan hadden .
pi_53649110
Hoe eten jullie pistachenoten? Eén voor één, of eerst een hele zooi pellen?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:53:02 #140
182751 MisterO
wispelvurig
pi_53649153
Aloha mensentvp
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_53649171
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
Als je een beetje goeie server uitkiest,
Gratis? .

Ik hou het wel bij torrents of IRC voor de echt obscure dingen. Ik kijk denk ik te weinig populaire dingen voor nieuwsgroepen. En ach, of je er nou een kwartier of een uur over doet. Bij dingen als Heroes of Mytbusters zet ik 'm aan als ik thuis kom en na het eten is-ie dan gebruiksklaar. .
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:55:03 #142
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_53649215
welom jerommeke .
en aloha O.
put
your
clothes
on!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:57:47 #143
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_53649301
mjwa, ik ben nog niet echt into de nieuwsgroepen... en als het te langzaam gaat, stuurt ang3l me het wel !
put
your
clothes
on!
pi_53649332
quote:
En hier vind je lijstjes van sommige andere [homo]'s, alleen is dat topic bijna 3 jaar oud, dus niet echt actueel. De helft post hier al niet meer. .

[ Bericht 6% gewijzigd door Les_Grandes_Esperances op 02-10-2007 21:02:19 ]
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:00:06 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53649379
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:57 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ik ben nog niet echt into de nieuwsgroepen... en als het te langzaam gaat, stuurt ang3l me het wel !
Je weet dat je gaat bukken he?
Work for daddy bitch
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_53649463
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:

Gratis? .
Ik vind dat die van Casema het prima doet.
En soms stuur ik een sms'je naar www.smsusenet.nl, omdat ik toch altijd beltegoed/bundel over heb.
pi_53649851
quote:

Wees welkom!
Huh!?
pi_53649881
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:57 schreef Jerruh het volgende:
Of je leent het "even"
Huh!?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:21:51 #149
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_53650058
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:

[..]

En hier vind je lijstjes van sommige andere [homo]'s, alleen is dat topic bijna 3 jaar oud, dus niet echt actueel. De helft post hier al niet meer. .
waar???

ik download met 100mbit per sec
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:25:02 #150
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_53650157
Dag mannen. Heroes stond gister daan maar het kon me niet boeien, eerlijk gezegd

*hard wegrent*

The Big Bang Theory of zo is trouwens wel een grappige comedy maar waarschijnlijk gaat die ook maar een seizoen mee.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')