Ja ik misschien ook wel, maar ik zat op m'n werkquote:
Nou, mijn torrent gaat nu met 150 kB/s. Nieuwsgroepen gaan bij mij niet veel sneller, bovendien is-ie dan vaak niet compleet of niet meer beschikbaar. En is het dan niet duidelijk of het fake is of niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Via nieuwsgroepen download je 't binnen een paar minuten.
Welkom!! en let niet op de bitches!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik ben Joram. M'n nickname is m'n oude domeinnaam, maarja, ben nu geen jerommeke meer, maar kon niet wijzigen. Mijn usericon staat voor eeuwige leegte. Maar ik moet nog even een leuk icoontje zien te fixxen. Mijn signature stata m'n site in en een forum wat ik jullie wel kan aanraden
In dit topic ben ik terecht gekomen door gewoon gezellig te klikken! Ik neuk nooit met muizenIk ben 24 jaar, studeer chemical engineering in Enschede keihard de gekste. Ik heb wel foto's maar moet die nog even in m'n fotoboekje fixxen. Ik heb (nog) geen vriendje.... Mijn hobby's lekker eten, sporten en muziek, uitgaan, winkelen, nouja van alles.
Ik geef antwoord omdat jullie dat van mij verlangen. Jullie lijken me zeker wel geïnteresseerd! Ik wil jullie vragen gewoon gezellig te doen, maar dat deden jullie al dus no worries
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik ben Joram. M'n nickname is m'n oude domeinnaam, maarja, ben nu geen jerommeke meer, maar kon niet wijzigen. Mijn usericon staat voor eeuwige leegte. Maar ik moet nog even een leuk icoontje zien te fixxen. Mijn signature stata m'n site in en een forum wat ik jullie wel kan aanraden
In dit topic ben ik terecht gekomen door gewoon gezellig te klikken! Ik neuk nooit met muizenIk ben 24 jaar, studeer chemical engineering in Enschede keihard de gekste. Ik heb wel foto's maar moet die nog even in m'n fotoboekje fixxen. Ik heb (nog) geen vriendje.... Mijn hobby's lekker eten, sporten en muziek, uitgaan, winkelen, nouja van alles.
Ik geef antwoord omdat jullie dat van mij verlangen. Jullie lijken me zeker wel geïnteresseerd! Ik wil jullie vragen gewoon gezellig te doen, maar dat deden jullie al dus no worries
doelende op welk forum?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En let ook niet op de tattoo's en piercings van Cazzy, want hij schijnt IRL best lief te zijn.quote:
Van newsgroups kun je downloaden met je max. downloadsnelheid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nou, mijn torrent gaat nu met 150 kB/s. Nieuwsgroepen gaan bij mij niet veel sneller, bovendien is-ie dan vaak niet compleet of niet meer beschikbaar. En is het dan niet duidelijk of het fake is of niet..
Je bent idd afhankelijk van wat er voorbij komt, maar da's met populair spul als nieuwste episodes van iets natuurlijk geen enkel probleem.quote:En de wat meer obscure dingen (Japanse animatie bijvoorbeeld) vind je niet eens in nieuwsgroepen.
Damn, heet dat nu echt zo? Vroegah heette dat nog gewoon Chemische Technologie... waar ze in de kelder het chemische Heineken taptenquote:
Gratis?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
Als je een beetje goeie server uitkiest,
En hier vind je lijstjes van sommige andere [homo]'s, alleen is dat topic bijna 3 jaar oud, dus niet echt actueel. De helft post hier al niet meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Je weet dat je gaat bukken he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:57 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ik ben nog niet echt into de nieuwsgroepen... en als het te langzaam gaat, stuurt ang3l me het wel!
Ik vind dat die van Casema het prima doet.quote:
Wees welkom!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Of je leent het "even"quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:57 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ik ben nog niet echt into de nieuwsgroepen... en als het te langzaam gaat, stuurt ang3l me het wel!
waar???quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En hier vind je lijstjes van sommige andere [homo]'s, alleen is dat topic bijna 3 jaar oud, dus niet echt actueel. De helft post hier al niet meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |