quote:Op donderdag 27 september 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Geeft niks. Niemand is volmaakt.
Ik hoop dat dit een wrat op je rechterschaamlip wordquote:Op donderdag 27 september 2007 18:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Fipo sepo
Nee, ik ben he, niet ho/le/bi
en die kunnen jouw voorkeur voor KvK wel waarderen ?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
collega's bevatten 2 potten en 2 nichten![]()
een sjaaltjequote:Op donderdag 27 september 2007 19:28 schreef samjustme het volgende:
Wat is een mooi en lief cadeautje voor iemand? Het moet niet groot zijn, cheap hihi en niet te opvallend gayirisch, maar wel een lief gebaar uitstralen![]()
geen friend gedoequote:
Bier.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:28 schreef samjustme het volgende:
Wat is een mooi en lief cadeautje voor iemand? Het moet niet groot zijn, cheap hihi en niet te opvallend gayirisch, maar wel een lief gebaar uitstralen![]()
Maak een afdruk van je lul in gips!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
geen friend gedoehet woord friend zo veel mogelijk vermijden. Ik wil hem als vriendje
.
Iemand stelde me al voor een roos zonder stengel, eer armband of ketting met zijn initialen is te vroeg ik ken hem daarvoor nog niet goed genoeg.
Hij heeft hem al gezien is niet nodigquote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef error het volgende:
[..]
Maak een afdruk van je lul in gips!
Hij drinkt nietquote:
Afgezaagd!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef error het volgende:
Maak een afdruk van je lul in gips!
Mja, toch vind ik dat "cheap hihi" een beetje haaks staan op de rest. Niet dat een lief gebaar of kado persé duur moet zijn, dat dan ook weer niet. Maar zo lijkt het alsof je er niks voor over hebtquote:Op donderdag 27 september 2007 19:28 schreef samjustme het volgende:
Ja pcies, dat heeft de halve Palace al gekregen!quote:
Nee, nee, dat hoeft niet, Je kunt hem er gewoon aan laten zitten!quote:
Viezerik!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft hem al gezien is niet nodig![]()
Echte liefde, zoals Sam dat voelt, is niet recht evenredig met de prijs van het kado!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, toch vind ik dat "cheap hihi" een beetje haaks staan op de rest. Niet dat een lief gebaar of kado persé duur moet zijn, dat dan ook weer niet. Maar zo lijkt het alsof je er niks voor over hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |