Hij wist dat dit topic bijna vol zat, daar wachtte hij opquote:Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik had verwacht dat je al lag te slapen, muts
Oeh, succesquote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Bleh! morgen mijn eerste stagedag...
Waar ga je je stage doen?quote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Bleh! morgen mijn eerste stagedag...
Zij.quote:Op zondag 23 september 2007 23:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij wist dat dit topic bijna vol zat, daar wachtte hij op![]()
Oeps, sorry Dreamerquote:
Dank je welquote:Op zondag 23 september 2007 23:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oeh, succes![]()
Waar ga je stagelopen en wat voor stage ga je doen?
pas maar op voor het Mc Donalds gevoel dat je straks tegen iedereen gaat verkondigen dat ze meneer tegen je zeggenquote:Op maandag 24 september 2007 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dank je wel...
ik ga stage lopen in groep 6 van odbs de Holterenk...
Als het goed is, vind mijn opleiding me aan het eind van deze stage helemaal op en top 'meneer Bart'![]()
Whoei! Op en top meneer Bartquote:Op maandag 24 september 2007 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dank je wel...
ik ga stage lopen in groep 6 van odbs de Holterenk...
Als het goed is, vind mijn opleiding me aan het eind van deze stage helemaal op en top 'meneer Bart'![]()
en als ze niet naar meneer Bart luisteren mag hij best met de lineaal een corrigerende tik uitdelenquote:Op maandag 24 september 2007 00:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whoei! Op en top meneer Bartze moeten je wel met 'u' aanspreken he
![]()
Ik krijg dat trouwens op mijn werk er ook al niet door... daar willen ze nog niet aan het 'meneer-en'quote:Op maandag 24 september 2007 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas maar op voor het Mc Donalds gevoel dat je straks tegen iedereen gaat verkondigen dat ze meneer tegen je zeggen![]()
Ik ga met je meequote:
Sneakerz afkappen voor kermis Someren?quote:Op maandag 24 september 2007 01:35 schreef Jerruh het volgende:
ang3l! sneakerz was super!!! de muziek was goed, de sfeer goed... jammer dat we met een vriendin mee naar someren reden om er de kermis mee te maken...!
het kon slechter,quote:
mjwa...quote:Op maandag 24 september 2007 07:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sneakerz afkappen voor kermis Someren?![]()
![]()
Hoi hoiquote:
Mooi, ben ik van die jongen afquote:Op maandag 24 september 2007 11:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Ik heb gisteren overigens op late tijdstip een goeie daad verricht heb dat ene jongen aan wie ik jou wou koppelen gekoppeld aan de jongen waarmee ik vorige week een kennismakingsdate had.
Overigens de iets wat nichterige jongen van afgelopen zaterdag wil ik mee dateneff kijken of atje dat voor me kan regelen, hij kent hem.
Hij is geen sletquote:Op maandag 24 september 2007 12:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mooi, ben ik van die jongen af![]()
Ik wil niet gekoppeld worden. Ik wil het namelijk zelf voor elkaar krijgen om een jongen voor me te laten winnenBovendien was die jongen echt niet boeiend genoeg en te sletterig. You know I don't like that...
Donkere jonge/ tiener met opvallende bril?quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef wonderer het volgende:
Kent iemand Wesley, die ook wekelijks in de Gay Palace is?
Nee, tenminste, ik ken hem niet met bril. Hij is nogal aanwezig en redelijk nichterig.quote:Op maandag 24 september 2007 16:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Donkere jonge/ tiener met opvallende bril?
Is dat die Wesley die toendertijd bij Creno en Keizerpinguin in beeld was met nogal mooie stevige armen ?quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef wonderer het volgende:
Kent iemand Wesley, die ook wekelijks in de Gay Palace is?
Hmm schiet niet echt op zo want bijna iedereen in palace is nogal aanwezig en redelijk nichterigquote:Op maandag 24 september 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, tenminste, ik ken hem niet met bril. Hij is nogal aanwezig en redelijk nichterig.
Zag er met z'n blockhead en ketting niet echt nichterig uit, als ik me dezelfde foto's herinnerquote:Op maandag 24 september 2007 16:42 schreef Stroekie het volgende:
Is dat die Wesley die toendertijd bij Creno en Keizerpinguin in beeld was met nogal mooie stevige armen ?
Nee, die Wesley die bij de laatste SC wasquote:Op maandag 24 september 2007 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat die Wesley die toendertijd bij Creno en Keizerpinguin in beeld was met nogal mooie stevige armen ?
Maar toen waren jullie met meer dan 10 personenquote:Op maandag 24 september 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die Wesley die bij de laatste SC was
Nee, die rocker met lang haar is Bob, da's mijn makkerquote:Op maandag 24 september 2007 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar toen waren jullie met meer dan 10 personen![]()
Had hij toen toevallig die hoed op ?
of die jongen met lang haar in een staart?
je moet me de volgende keer gewoon ook voorstellen![]()
als ik thuis was, zou ik volgens mij met heel goed zoeken nog gewoon de samenvatting met jullie commentaar moete kunnen ophoestenquote:Op maandag 24 september 2007 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die rocker met lang haar is Bob, da's mijn makkerDe enige hetero van het stel ook
Hoed kan ik me niet eens meer herinneren, ik zoek wel even of ik een foto heb.
Heheh, ik heb het nog wel ergens liggen jaquote:Op maandag 24 september 2007 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik thuis was, zou ik volgens mij met heel goed zoeken nog gewoon de samenvatting met jullie commentaar moete kunnen ophoesten![]()
die komen dit seizoen niet bij mij in Schubbekutterveenquote:Op maandag 24 september 2007 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh, ik heb het nog wel ergens liggen ja![]()
Ben je al naar Shhh... it Happens geweest? Esther speelt daar mij
Cute.quote:Op maandag 24 september 2007 17:12 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Ik verloor mij even in foto's van Stephen ...
Nee, die staat permanent in Amsterdam.quote:Op maandag 24 september 2007 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die komen dit seizoen niet bij mij in Schubbekutterveen
op 3 okt naar Hair, op 10 nov met mijn neefje van 4 naar Nijntje op 8 dec naar Billy Holiday en begin mei naar Evita
Stephen? Hell yeah.quote:
heb je nog ooit taal of teken van hem vernomen vanuit de outback ?quote:Op maandag 24 september 2007 17:12 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Ik verloor mij even in foto's van Stephen ...
mag ik een linkje a.u.b.quote:Op maandag 24 september 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
Nee, die staat permanent in Amsterdam.
Ja, laat mij dan eens niet zo i/d kou en post eensch wat meer!quote:Op maandag 24 september 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
Stephen? Hell yeah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |