Hij wist dat dit topic bijna vol zat, daar wachtte hij opquote:Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik had verwacht dat je al lag te slapen, muts
Oeh, succesquote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Bleh! morgen mijn eerste stagedag...
Waar ga je je stage doen?quote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Bleh! morgen mijn eerste stagedag...
Zij.quote:Op zondag 23 september 2007 23:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij wist dat dit topic bijna vol zat, daar wachtte hij op![]()
Oeps, sorry Dreamerquote:
Dank je welquote:Op zondag 23 september 2007 23:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oeh, succes![]()
Waar ga je stagelopen en wat voor stage ga je doen?
pas maar op voor het Mc Donalds gevoel dat je straks tegen iedereen gaat verkondigen dat ze meneer tegen je zeggenquote:Op maandag 24 september 2007 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dank je wel...
ik ga stage lopen in groep 6 van odbs de Holterenk...
Als het goed is, vind mijn opleiding me aan het eind van deze stage helemaal op en top 'meneer Bart'![]()
Whoei! Op en top meneer Bartquote:Op maandag 24 september 2007 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dank je wel...
ik ga stage lopen in groep 6 van odbs de Holterenk...
Als het goed is, vind mijn opleiding me aan het eind van deze stage helemaal op en top 'meneer Bart'![]()
en als ze niet naar meneer Bart luisteren mag hij best met de lineaal een corrigerende tik uitdelenquote:Op maandag 24 september 2007 00:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whoei! Op en top meneer Bartze moeten je wel met 'u' aanspreken he
![]()
Ik krijg dat trouwens op mijn werk er ook al niet door... daar willen ze nog niet aan het 'meneer-en'quote:Op maandag 24 september 2007 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas maar op voor het Mc Donalds gevoel dat je straks tegen iedereen gaat verkondigen dat ze meneer tegen je zeggen![]()
Ik ga met je meequote:
Sneakerz afkappen voor kermis Someren?quote:Op maandag 24 september 2007 01:35 schreef Jerruh het volgende:
ang3l! sneakerz was super!!! de muziek was goed, de sfeer goed... jammer dat we met een vriendin mee naar someren reden om er de kermis mee te maken...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |