ja maar jullie zitten daar dan ook aan het glasquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar???
ik download met 100mbit per sec
Van The IT Crowd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... de eerste 10 minuten van S02E01 zijn iig stom.
*verderkijk*
Het tweede seizoen is niet zo leuk als het eerste (Brad is verslaafd en ik vind het ook erg leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben begonnen aan The IT Crowd afgelopen week. Er komische Britse serie over een 2 klungelige systeembeheerders en een een bizar bedrijf waar ze werkzaam zijn. Erg grappig! En het doet me ook zóóó denken aan onze systeembeheerders
O god! Hoop wel dat het dan net zo droog is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het tweede seizoen is niet zo leuk als het eerste (Brad is verslaafd en ik vind het ook erg leuk)
"Have you tried turning it on and off again?"
Ze gaan trouwens ook een Amerikaanse versie maken, ik hou mijn hart vast (Moss gaat geloof ik ook daarin spelen).
Das dezelfde server als multikabelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind dat die van Casema het prima doet.
En soms stuur ik een sms'je naar www.smsusenet.nl, omdat ik toch altijd beltegoed/bundel over heb.
Oeps, link vergeten.quote:
Maar ja. Je woont dan wel in Nuenen.quote:ik download met 100mbit per sec
in januari gaan we naar 200 mbquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar jullie zitten daar dan ook aan het glas![]()
dat klinkt als een achtergesteld gebiedquote:
Seizoen twee speelt zich voornamelijk buiten het departement af, dat brengt het wat mij betreft toch wel omlaag. Hoewel de eerste aflevering wel over homo's gaatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god! Hoop wel dat het dan net zo droog is.
Ik moet nog beginnen aan seizoen 2. Heb 1 helemaal gehad, maar zou jammer zijn als het niveau daalt..
"Are you sure it's plugged in?"
is al, alleen qua productnamen en helpdesken en netwerken niet, oftewel, officieel al wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, en die gaat toch samen met casema en @home?
Binnen het Koninkrijk der Nederlanden. Daar heb je zeker achtergestelde gebieden en dan bedoel ik niet Limburg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat klinkt als een achtergesteld gebied
ontwikkelingsland
waar woonde je ook al weer?
oh de ACHTERhoekquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:24 schreef error het volgende:
[..]
Binnen het Koninkrijk der Nederlanden. Daar heb je zeker achtergestelde gebieden en dan bedoel ik niet Limburg.
Mja, dat rommelhok maakt het wel helemaal afquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seizoen twee speelt zich voornamelijk buiten het departement af, dat brengt het wat mij betreft toch wel omlaag. Hoewel de eerste aflevering wel over homo's gaat
Nee, dat was mijn vorige zeer gewaardeerde habitat, alwaar men mij in het wild kon bewonderen.quote:
error zit eerder op een plek waar je jaloers van kan worden met de stranden, zon, zee en het lekkere weerquote:
Yeps, en volgende keer in de Gaykrant een reportage over het gaylife hier!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:31 schreef Petre het volgende:
[..]
error zit eerder op een plek waar je jaloers van kan worden met de stranden, zon, zee en het lekkere weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |