Een Honda.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:56 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wat is dat behalve het Engelse woord voor schaduw?
ik had van jouw meer de opmerking verwacht dat het weer tijd om te stemmen isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:14 schreef creno het volgende:
koffietijd !
Ik wil een goed expresso, maar dat kennen ze hier niet, slappe zooi hier allemaalquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:46 schreef Jerruh het volgende:
mogge!
moet je een bakkie van mij hebben? heb net senseo aangezet
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:37 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon haat injecties![]()
Maar de nieuwe Zelda op de NDS Lite is wel sweet
2 jaar en een maand bijnaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:39 schreef Jerruh het volgende:
waarvoor een injectie dan wizzard?
ennem, hoe lang zijn jullie al bij elkaar? is toch ook al een hele tijd? of ik heb in de tussentijd een hoop gemist.
boh! das een endquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef Petre het volgende:
[..]
2 jaar en een maand bijna
Maar vaccinatie is gratis voor Hep B, en aangezien het makkelijk over te dragen is ( via de toiletbril kan zelfs bij hepatitis), 1 op de 10 homo's het heeft, het meer mensen treft dan HIV/AIDS, besmettelijker is, is een check + vaccinatie wel handig. Leven lang beschermd
Q-tips?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
boh! das een end. kom ik aan met mijn 16 maanden haha! maar goed, prikje kan best handig zijn en aangezien het preventief ook is, zal ik es checken. Ik wil ook nog steeds es een soa-test doen, just in case, maar ik zie op tegen de Q-tips
.
dan zoek ik toch echt even die andere locaties op! ik heb een jeugdtrauma aan doktoren en piemels combinedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:12 schreef Petre het volgende:
[..]
Q-tips?
dat wattenstaaf-in-je-plasbuis is niet overal meer he
Wat maar weer bewijst dat homo's smaak hebbenquote:
Mietjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
boh! das een end. kom ik aan met mijn 16 maanden haha! maar goed, prikje kan best handig zijn en aangezien het preventief ook is, zal ik es checken. Ik wil ook nog steeds es een soa-test doen, just in case, maar ik zie op tegen de Q-tips
.
ieder die als kind een te nauwe voorhuid had en toen meegesleept werd naar de dokter die wel ff liet zien hoe je het kon oprekken weet wel waar ik het over hebquote:
Een injectie is bij mij net hetzelfde als een vliegtuig instappenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef Petre het volgende:
[..]
2 jaar en een maand bijna
Maar vaccinatie is gratis voor Hep B, en aangezien het makkelijk over te dragen is ( via de toiletbril kan zelfs bij hepatitis), 1 op de 10 homo's het heeft, het meer mensen treft dan HIV/AIDS, besmettelijker is, is een check + vaccinatie wel handig. Leven lang beschermd
Discriminatie! Oh wachtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een injectie is bij mij net hetzelfde als een vliegtuig instappen. Ff doorheen happen.
Ik raad het alle homoseksuelen en biseksuelen (en de drugsverslaafden, hoertjes, etc.) aan. Het is voor deze groepen toch gratis en je kan het eventueel anoniem doen. Drie prikjes en je bent voor de rest van je leven daartegen beschermd
. Je moet het eerder zien als iets preventiefs, zoals de DKTP-prikjes toen je nog een kind was.
Misschien omdat deze groepen een verhoogd risico hebben op het krijgen van? Ik weet het eigenlijk niet aangezien het wel tegenstrijdig is als een gewone mens het ook kan krijgen van een wc-bril. Misschien weet SCH hetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Discriminatie! Oh wacht
Maar als het zelfs door de wc-bril is over te dragen, waarom is het dan speciaal voor die groepen gratis?
Als het risico met anale seks omhoog gaat, moet het voor hetero's ook gratis worden, ik las ergens dat die vaker anale seks hebben dan homo'squote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Misschien omdat deze groepen een verhoogd risico hebben op het krijgen van? Ik weet het eigenlijk niet aangezien het wel tegenstrijdig is als een gewone mens het kan ook krijgen van een wc-bril. Misschien weet SCH het.
overal gratis of alleen op bepaalde prikactiepuntenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een injectie is bij mij net hetzelfde als een vliegtuig instappen. Ff doorheen happen.
Ik raad het alle homoseksuelen en biseksuelen (en de drugsverslaafden, hoertjes, etc.) aan. Het is voor deze groepen toch gratis en je kan het eventueel anoniem doen. Drie prikjes en je bent voor de rest van je leven daartegen beschermd
. Je moet het eerder zien als iets preventiefs, zoals de DKTP-prikjes toen je nog een kind was.
Ik ben gewoon de GGD binnengelopenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
overal gratis of alleen op bepaalde prikactiepunten?
Dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het risico met anale seks omhoog gaat, moet het voor hetero's ook gratis worden, ik las ergens dat die vaker anale seks hebben dan homo's
zonder afspraak?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de GGD binnengelopen.
Zonder afspraak kan tussen bepaalde inloopuren, maar ik heb gewoon via homohep een afspraak gemaakt.quote:
Is gewoon via zo'n simpel vragenlijstjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
Hoe willen ze trouwens controleren of je homo bent?
Triest eigenlijk. Maak het dan gewoon voor iedereen gratisquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is gewoon via zo'n simpel vragenlijstje. 'Frauderen' kan heel makkelijk.
Da mannie van de pliesie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Triest eigenlijk. Maak het dan gewoon voor iedereen gratis
Danku danku. Woon jij helemaal in de States en je post gewoon hier? Wat een exclusief gedoequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
Hoi Joram trouwens. Kweenie of ik dat al had gezegdWelkom in het [HOMO]-topic.
Yup zo simpelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Maareuh, simpel vragenlijstje?
Bent u homo?
[X] Ja
[ ] Nee
En een band, de Shadowsquote:
Die bedoelde ik inderdaad jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=eTKL8MNH95Q.
Mja, maar ik moet eerst eens even zien of het me wel interesseert in voldoende mate. Ik bedoel, ik heb het de vorige keer vooral gekocht voor dat artikel over Jongeheerenborrel en dat gelul over de tepels van Madonna interesseert me weinig. Ik ben toch niet voor niets homo?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zal morgen eens kijken wanneer de nieuwe uitkomt. Waarom neem je geen abo? Veel goedkoper!
Hoe kom je nou zo op Steenwijk? Heb je daar gewoond?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zit jij in het bestuur? Oh leuk! Wanneer komt de nieuwe eens uit? Iedere keer in de AKO kijken of er al een nieuwe ligt... Die man van de AKO kent me ook inmiddels wel. Vind het trouwens een beetje onzin dat ze als ze mij zo met zo'n smile voorbij zien komen ze nog vragen of 'ie in een tasje moet. Ik bedoel, ik woon hier niet in Steenwijk ofzo
Maar fijn dat het is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:53 schreef Cazman het volgende:
wat een berg bitches
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |