zonder afspraak?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de GGD binnengelopen.
Zonder afspraak kan tussen bepaalde inloopuren, maar ik heb gewoon via homohep een afspraak gemaakt.quote:
Is gewoon via zo'n simpel vragenlijstjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
Hoe willen ze trouwens controleren of je homo bent?
Triest eigenlijk. Maak het dan gewoon voor iedereen gratisquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is gewoon via zo'n simpel vragenlijstje. 'Frauderen' kan heel makkelijk.
Da mannie van de pliesie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Triest eigenlijk. Maak het dan gewoon voor iedereen gratis
Danku danku. Woon jij helemaal in de States en je post gewoon hier? Wat een exclusief gedoequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
Hoi Joram trouwens. Kweenie of ik dat al had gezegdWelkom in het [HOMO]-topic.
Yup zo simpelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Maareuh, simpel vragenlijstje?
Bent u homo?
[X] Ja
[ ] Nee
En een band, de Shadowsquote:
Die bedoelde ik inderdaad jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=eTKL8MNH95Q.
Mja, maar ik moet eerst eens even zien of het me wel interesseert in voldoende mate. Ik bedoel, ik heb het de vorige keer vooral gekocht voor dat artikel over Jongeheerenborrel en dat gelul over de tepels van Madonna interesseert me weinig. Ik ben toch niet voor niets homo?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zal morgen eens kijken wanneer de nieuwe uitkomt. Waarom neem je geen abo? Veel goedkoper!
Hoe kom je nou zo op Steenwijk? Heb je daar gewoond?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zit jij in het bestuur? Oh leuk! Wanneer komt de nieuwe eens uit? Iedere keer in de AKO kijken of er al een nieuwe ligt... Die man van de AKO kent me ook inmiddels wel. Vind het trouwens een beetje onzin dat ze als ze mij zo met zo'n smile voorbij zien komen ze nog vragen of 'ie in een tasje moet. Ik bedoel, ik woon hier niet in Steenwijk ofzo
Maar fijn dat het is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:53 schreef Cazman het volgende:
wat een berg bitches
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |