Die gaat volgende week ook ruzie maken geloof ik. "Kom maar dan, kom maar,"quote:Op zondag 30 september 2007 22:44 schreef golfer het volgende:
Wat een ontzettende loser is die Bruno.![]()
Trouwens die ex-militair met dat petje is ook ene triesteling.
Er zijn natuurlijk diverse gradaties modellen, niet iedereen is een Doutzen Kroes.quote:Op zondag 30 september 2007 22:39 schreef DuchessX het volgende:
Zij is model?
Dan moet ik toch nog eens goed kijken want het is mij beslist niet opgevallen dat ze bijzonder mooi is. Laat staan gewoon mooi.
Heb in mijn topic al gemeldt dat het dubbel is met deze, met het verzoek om hier verder te gaan.... mag dan wel "koken met Bruno" in de topic titel?quote:Op zondag 30 september 2007 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn 2 topics.
Sven is een held.
Bruno een domme wannabe fuhrer.
Walter valt wat minder op.
En Mathilde......schijnt ook een leider te zijn.
Ik kon zo snel geen titel bedenken dus ik vind het primaquote:Op zondag 30 september 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Heb in mijn topic al gemeldt dat het dubbel is met deze, met het verzoek om hier verder te gaan.... mag dan wel "koken met Bruno" in de topic titel?![]()
Uhm waar precies kan ik haar zien? Ben wel eens benieuwd naar hoe ze uitziet als model.quote:Op zondag 30 september 2007 22:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk diverse gradaties modellen, niet iedereen is een Doutzen Kroes.
Meer Iraida:
http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/30576341/
http://www.iraida.nl/quote:Op zondag 30 september 2007 22:51 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Uhm waar precies kan ik haar zien? Ben wel eens benieuwd naar hoe ze uitziet als model.
* Bruce117 hoopt me.quote:Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat de oude tune wel weer terug komt.
Dat zijn de mensen die meestal het meest achter iemand's rug zeiken en als puntje bij paaltje komt hun mond houden en niks doen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
Geweldig deze opzet
Interessant fenomeen ook dat mensen volledig over de zeik gaan als iemand *1* keer van mening wisselt omdat ie na overleg en onderzoek uitvindt dat een andere locatie toch beter is.
Echt van die gasten die geen fuck uitvoeren en bij elke poging tot gezag elk woord op een weegschaal leggen zodat ze bij het geringste zuchtje wind direct de arme leider met een knuppel kunnen bewerken.
Er was een kerel die met z'n blote 'tieten' over het strand liepquote:Op zondag 30 september 2007 23:46 schreef Sug4r het volgende:
Ik zag ook een hoop met een flink overgewicht, die zullen het zwaar krijgen daar
Nou idd zegquote:Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
Geweldig deze opzet
Interessant fenomeen ook dat mensen volledig over de zeik gaan als iemand *1* keer van mening wisselt omdat ie na overleg en onderzoek uitvindt dat een andere locatie toch beter is.
quote:
Tessa heeft een leuk beroep. Ze is Friturist.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:58 schreef Pwn_zoon het volgende:
HIer staan trouwens alle kandidaten:
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/
quote:Op maandag 1 oktober 2007 06:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tessa heeft een leuk beroep. Ze is Friturist.
Whow, dat klinkt erg 2010! Of wacht, betekent dat dat je in de friettent staat....
Het viel me trouwens op dat Kenny in eerste instantie als "gevangenisbewaarder" werd aangemerkt en later als "cipier".quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb trouwens even een beetje door de profielen van die mensen op de site gekeken, veel (ex)militairen, matrozen en gevangenismedewerkers trouwens.
Volgens mij wordt het vanavond om 21.30 uur op RTL 8 herhaald. Of het online te bekijken is weet ik niet. Mocht dat zo zijn dan zal dat via www.rtlgemist.nl zijn lijkt me.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:33 schreef franktic het volgende:
Komt er nog een herhaling of is het nog ergens online te bekijken!?
Bij Brunoquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:58 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Er was een kerel die met z'n blote 'tieten' over het strand liep
Ik moest meteen denken aan Hurley uit Lost
HIer staan trouwens alle kandidaten:
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/
Maar wel je computer aanzetten om mee te delen dat je hiervoor je tv niet gaat aanzetten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus, je als je 100 mensen op een strand gooit ruzie. Wat een verrassing, daar ga ik de TV niet voor aanzetten.
D'r worden leiders aangesteld, en gelijk gaan een aantal figuren die het graag hadden gewild maar niet zijn geworden dwarsliggen. Dat soort gedrag zie ik ook al de hele dag op m'n werk, daar ga ik de TV niet voor aanzetten.
De meeste van de deelnemers zijn te getatoueerd, te veel relnicht, te oud, te slecht voorbereid, te dik, ...als ik mannentieten wil zien kijk ik onder de douche wel effe in de spiegel. Dus daar ga ik de TV niet voor aanzetten.
Dus ik zal maar beginnen met kijken zodra ze tot 10 man zijn teruggebracht. Hopen dat die sven er bij zal zitten, want die vond ik sympathiek. Verder eigenlijk niemand gezien die het waard was daar te zitten.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:58 schreef Jambo het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het vanavond om 21.30 uur op RTL 8 herhaald. Of het online te bekijken is weet ik niet. Mocht dat zo zijn dan zal dat via www.rtlgemist.nl zijn lijkt me.
En er zijn ook nog wel andere bronnen waardoor je het terug kan kijken, maar daar mag niet over gesproken worden op fokquote:
goed beginquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef BVO het volgende:
829.000 kijkers gisteravond.
Volgende week een achtste plaats is goed mogelijkquote:1
RTL VOETBAL EREDIVISIE
2.027.000
2
JOURNAAL 20 UUR
1.826.000
3
MOOI WEER DE LEEUW THE DAY AFTER
1.660.000
4
GOOISCHE VROUWEN
1.405.000
5
OP ZOEK NAAR EVITA
1.380.000
6
WEGMISBRUIKERS
1.193.000
7
HART VAN NEDERLAND
1.155.000
8
SPOED
872.000
9
POSTCODELOTERIJ 1 TEGEN 100
839.000
10
EXPEDITIE ROBINSON 100
829.000
Whoehaha! Is die Tinus ook model?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:54 schreef Toeps het volgende:
http://www.modelmayhem.com/member.php?id=381448
OMGquote:Op maandag 1 oktober 2007 06:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo gaat ze d'ruit zien na een paar dagen ER?
http://www.modelmayhem.com/pic.php?pid=3959045quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:16 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Whoehaha! Is die Tinus ook model?![]()
Echt, die doek over zijn hoofd nadat hij zonnebrand in zijn ogen had gesmeerdquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
http://www.modelmayhem.com/pic.php?pid=3959045
Jaaaaah, samen met dinnetje (die hem overigens comment op die foto).
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 23:56 schreef Lollifant het volgende:
Leuk begin vandaag!!![]()
![]()
Vooral hoe al die simpele zieltjes compleet in paniek raakten, omdat de slaapplek toch ergens anders moest komen. Hahaha wat een stomme lui, ze vonden het zelfs 'achterbaks!!'![]()
Wat boeit het nou waar je slaapt, ze hadden toch nog niks veranderd?!
Die Iraida heb ik eigenlijk een beetje gemist, ze is me niet zo opgevallen. Was dat dat mens met die jongen met dat doekie voor zijn ogen "auw zonnebrandcreme"? Hmm Oninteressant mens, zal wel zeer snel weg zijn.
Sven was tof.![]()
er zat er een bij met zo'n pottenhoofd, daar kan alleen maar geklaag uitkomen... waarschijnlijk getrouwd met een bruno type oidquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:21 schreef alwaysthebest het volgende:
De laatste edities kabbelt het allemaal maar wat voort, echt leuk vond ik de laatste paar keer niet meer. En toch weer even gekeken.
Op zich blijft het vermakelijke tv, en leuk dat ze nu weer iets nieuws hebben gedaan. Deze keer ga ik het denk ik wel weer wat meer afleveringen volhouden, 100 man is toch weer wat anders.
Met zoveel mensen is namen onthouden wel weer lastig, maar er zat 1 vrouw in... dat mens dat alleen maar zat te klagen.Alsof je vantevoren niet weet dat het geen 5 sterrenluxe is.
Inderdaad, weg met diequote:Op maandag 1 oktober 2007 20:02 schreef starbuck het volgende:
100 deelnemers leek me wat veel, maar ik ben alweer hooked. Wat minder vond ik sommige muziekkeuzes..harde rock tijdens de tocht van boot naar strand met de vlotten, past niet in de sfeer, en de ultieme E.R. begintune is foetsie.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:54 schreef Toeps het volgende:
http://www.modelmayhem.com/member.php?id=381448
Ik zet er 2 kratten op dat dit vroeger een vrouw was.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:29 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Ik zet er een krat op dat dit een pot is.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef ruby het volgende:
Ik kijk uit naar volgende week, dan zien we namelijk de ex-militair (vent met snorretje en snotlap op z'n harses) met z'n handen wapperen van "kom maar, kom maar, kom maar".
Blijkbaar een gefrustreerd mannetje die graag de leiding had willen hebben omdat hij nou eenmaal militair is geweest. Althans, dat denk ik.
Ja, ook dat ja! Heb hier echt met eenquote:Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
Geweldig deze opzet
Echt van die gasten die geen fuck uitvoeren en bij elke poging tot gezag elk woord op een weegschaal leggen zodat ze bij het geringste zuchtje wind direct de arme leider met een knuppel kunnen bewerken.
Idd ook erg benieuwd. Maar hmm... een vatsige ex-militair met een autoriteitsprobleem tegen een paramilitair in de bloei van zijn leven.... Tja... Je kan jezelf ook overschatten natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef ruby het volgende:
Ik kijk uit naar volgende week, dan zien we namelijk de ex-militair (vent met snorretje en snotlap op z'n harses) met z'n handen wapperen van "kom maar, kom maar, kom maar".
Blijkbaar een gefrustreerd mannetje die graag de leiding had willen hebben omdat hij nou eenmaal militair is geweest. Althans, dat denk ik.
Ja, gelukkig wel. Uiteindelijk vind ik het ook wel leuk om de kandidaten een beetje te leren kennen. Nu is het zo massaal, wel leuk natuurlijk, maar na 25 dagen vind ik het ook wel weer prima dat ze met zn 10'en zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
Maar na 25 dagen zijn er al 90 mensen afgevallen. Dus dat gaat toch nog wel redelijk snel.
Tsja, met een beetje meer luxe waardeer je zo'n eiland natuurlijk een stukje meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Heb wel zelf op zo'n Maleisisch eiland gezeten aan de Oostkust, maar dan wel in een huisje met airco.Super mooie natuur daar.
Dat was echt het toppunt iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
Net zoals die ene mien.. "Ik had wel een beetje meer luxe verwacht, dan had ik me een stuk beter gevoeld hier..." Hoezo plank voor de kop.. ik neem aan dat je toch weet waar je aan mee doet.
Da's op zich wel te begrijpen, maar ik denk dat ze daar over een week anders over denkt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:37 schreef berney het volgende:
Ik moest lachen om die ene griet die zei; ik heb honger.
Hoe durft ze na een dag.
Same here.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik volgde het de vorige edities eigenlijk nauwelijks, maar met zo'n grote groep mensen is het wel erg leuk om te zien. Dat groepsproces, met inderdaad weer de natuurlijke leiders, de wannabe-leiders en de passieve zeikerds die zelf ook niet met iets constructiefs komen. Heerlijk. Inderdaad veel beter dan domme spelletjes tussen 10 mensen die naar een vlot moeten zwemmen om immuniteit te krijgen bij de eilandraad. Dat is gewoon niet leuk.
Ben ook echt benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik bedoel, regel maar eens genoeg eten voor 100 (!!!) man.
Jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:54 schreef Madine het volgende:
diskuties?
dat stel is gewoon getypecast, zou me niet verbazen als ze er als acteurs bijzittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
Net zoals die ene mien.. "Ik had wel een beetje meer luxe verwacht, dan had ik me een stuk beter gevoeld hier..." Hoezo plank voor de kop.. ik neem aan dat je toch weet waar je aan mee doet.
C- acteursquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef Re het volgende:
[..]
dat stel is gewoon getypecast, zou me niet verbazen als ze er als acteurs bijzitten
Ja dat zat ik me dus ook af te vragen (heb zelf -7.5) hoe ze dat oplossenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Lijkt me echt heel vet om mee te doen aan zo'n programma. Maarja, met ogen die per se lenzen nodig hebben (sterkte -6) is dat vrij lastig op een primitief eiland.
Sowieso worden voor al dat soort programma's deelnemers geworven via castingbureaus. Ook voor bijvoorbeeld Temptation Island en zo. Zo trek je natuurlijk een hoop aandachtsgeile mensen aan, die het programma gebruiken als een opstapje. Volgens mij wordt er echter niet betaald of gescript. De wannabe-acteurs gaan zich vanzelf wel zo gedragen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef Re het volgende:
[..]
dat stel is gewoon getypecast, zou me niet verbazen als ze er als acteurs bijzitten
Ik geloof dat veel kandidaten zich speciaal voor het programma hebben laten laseren, en anders inderdaad een bril. Je zal vast ook wel lenzen mee mogen nemen, maar dat lijkt me daar alles behalve ideaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zat ik me dus ook af te vragen (heb zelf -7.5) hoe ze dat oplossenOf moet je dan maar een brilletje op? kan me niet voorstellen dat je ff kan zeggen "M'n lenzenvloeistof is op!" en dat je dan op jacht moet gaan naar de lenzenvloeistofboom
Kan toch een bril opdoen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zat ik me dus ook af te vragen (heb zelf -7.5) hoe ze dat oplossenOf moet je dan maar een brilletje op? kan me niet voorstellen dat je ff kan zeggen "M'n lenzenvloeistof is op!" en dat je dan op jacht moet gaan naar de lenzenvloeistofboom
Ik kan er echt niet tegen om de hele dag met een bril op te lopen. 's Avonds voor de tv is het even leuk, maar verder... Ik denk dat laseren dan idd. de beste optie is. Met vloeistof gaan klooien terwijl alles om je heen verre van hygiënisch is lijkt me niet zo'n goed plan.quote:
Oostkust? Of bedoel je West?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik volgde het de vorige edities eigenlijk nauwelijks, maar met zo'n grote groep mensen is het wel erg leuk om te zien. Dat groepsproces, met inderdaad weer de natuurlijke leiders, de wannabe-leiders en de passieve zeikerds die zelf ook niet met iets constructiefs komen. Heerlijk. Inderdaad veel beter dan domme spelletjes tussen 10 mensen die naar een vlot moeten zwemmen om immuniteit te krijgen bij de eilandraad. Dat is gewoon niet leuk.
Ben ook echt benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik bedoel, regel maar eens genoeg eten voor 100 (!!!) man.
Lijkt me echt heel vet om mee te doen aan zo'n programma. Maarja, met ogen die per se lenzen nodig hebben (sterkte -6) is dat vrij lastig op een primitief eiland. Heb wel zelf op zo'n Maleisisch eiland gezeten aan de Oostkust, maar dan wel in een huisje met airco.Super mooie natuur daar.
Die Bruno hakt op het eind zijn eigen arm eraf, als je gaat kijken kun je zien welke.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:44 schreef Liquidootje het volgende:
Heb het gedownload, maar kan mij er nog steeds niet aan toezetten om te gaan kijken. Hmm..
Inderdaad, ze weten gewoon precies wat voor lui ze willen hebben. Niet alleen de persoonlijkheden, maar ook demografische kenmerken. Een huisvrouw, midden-dertig met kinderen, en single self-made miljonair. Een mooie studente <20, etc, etc. En dan zoeken ze ook persoonlijkheden waar ze van verwachten dat ze botsen. Je moet echt flink wat mazzel hebben dat je in het plaatje past, want met die duizenden aanmeldingen ieder jaar maak je niet veel kans. Afgelopen keer was die kans dan wel zes keer zo groot.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:50 schreef Dutch_Courage het volgende:
De tante van een vriend van me regelt de psychologische screening voor de kandidaten van o.a. Expeditie Robinson en Temptation Island. Alle mensen worden dus min of meer gekozen op hun profiel. Altijd leuk om er dan wat mensen in te gooien die slecht tegen kritiek of autoriteit kunnen.
Ja daaaagquote:
En er loopt er ook nog eentje tussen die honger krijgtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die Bruno hakt op het eind zijn eigen arm eraf, als je gaat kijken kun je zien welke.
En die eet die afgehakte arm dan opquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
En er loopt er ook nog eentje tussen die honger krijgt
Als er nu al 5 keer was veranderd van plek kan ik me voorstellen dat ze in de war raakt. Deze muts was blij dat ze eerst niet hoefde te verkassen, en was gewoon chagerijnig dat het alsnog moestquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef Nuna het volgende:
[..]
En dit mens vond ik ook erg frustrerend trouwens:
Precies, ik vind dat die muts een beetje overdreef.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:18 schreef Nuna het volgende:
Vijf keer veranderd?Ze hadden die afgelopen avond een plek uitgezocht en dat vond iedereen oke. De volgende dag hadden de 'leiders' er een nachtje over geslapen en vonden dat het kamp toch beter op de plek kon met meer vis. Dus eigenlijk 1 keer veranderd
Whehehe mee eens...Zijn way or the highway beviel me al niet. Dan het geouwehoer dat ie een eigen bedrijven had gehad, met de nadruk op gehad.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:55 schreef Re het volgende:
tvp
leuke eerste aflevering... onze chef-kok van een pannekoek restaurant moeten we erin houden
Was dat die knakker die als maar zat te "dicuteren" met Bruno?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:05 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Ik ben natuurlijk voor Kimo Grashuis, mijn wiskunde docent!
Dude ga naar de dokter man, je koorts en pillen beginnen je tol te vragen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:50 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Whehehe mee eens...Zijn way or the highway beviel me al niet. Dan het geouwehoer dat ie een eigen bedrijven had gehad, met de nadruk op gehad.
En als er iets niet meteen of op tijd gebeurd, vuurt als een ADHD kip over het strand.
Geweldig vermaak...volgende zondag weer kijken![]()
Volgens mij IS dat "wijf" gewoon in de warquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef Nuna het volgende:
En dit mens vond ik ook erg frustrerend trouwens:]
Die kerel heeft inderdaad een schroef los.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij IS dat "wijf" gewoon in de war
Ik was het eigenlijk wel met je eens.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef DarkManta het volgende:
Dude ga naar de dokter man, je koorts en pillen beginnen je tol te vragen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:18 schreef Sakura het volgende:
Die vriend van me heeft dus echt de eerste paar dagen geen camera gezien omdat de camera ploegen het te ver lopen vonden
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Zal dus wel een verschrikkelijk saaie sufkut zijn geweest, anders zouden de camera's boven op hem zijn gedoken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:28 schreef Sakura het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelezen, of gaat dat boven jouw macht, dan zijn er hele leuke cursusjes voor loosers zoals jouw te krijgen om te leren lezen.
En volg je eigenlijk de serie wel, of krijg je er gewoon een strakke van als je anderen afzeikt?
quote:
quote:En volg je eigenlijk de serie wel, of krijg je er gewoon een strakke van als je anderen afzeikt?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:14 schreef berney het volgende:
Nog een nachtje slapen en komt het weer, voor mij 2 nachtjes. ik download het elders en kijk dan maandagochtend.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:40 schreef DaFrenk het volgende:
videorecorder
quote:
Ja precies! Vond ik juist wel gezellig. Ff posten tijdens de reclames, ff gal spuwen. (En piessen en chips halen en drinken).quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdens de reclames kan je hier posten, zondagavond was het ook gezellig druk hier
.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:25 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Dat kijk idd. véél fijner, zonder al die gare reclames er tussendoor.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:32 schreef qonmann het volgende:
ga weer kijken
Misschien zit er een nieuwe Evatussen ..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:32 schreef qonmann het volgende:
ga weer kijken
Misschien zit er een nieuwe Evatussen ..
O ja! Ik zat me inderdaad ff af te vragen wie Eva ook alweer was.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien krijgen we ook wel weer een bananen-oorlog!
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:44 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Die kerel heeft inderdaad een schroef los.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:22 schreef Toeps het volgende:
Oh ja, Iraida meld al dat er deze aflevering flinke ruzie komt, waarin haar vriend (dreadman) een hoofdrol speelt. (Ik kreeg het net op Hyves nog eens gemaild, dat iedereen toch maar eens moest kijken.)
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:38 schreef DuchessX het volgende:
[..]
OMG wat is dit nou weer voor sjappie?![]()
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hehehe hij is arts toch? zag hem net nog in een filmpje uit 2001, samen met Richard en Pieter...mooi jaar!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:43 schreef Haunter het volgende:
Er is zelfs een wikipedia-artikel aan hem gewijd![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:40 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ben je hem dan echt alweer vergeten?
Koenraad, seizoen 2 (2001)
quote:
quote:
Nu al?! Wat ben je? 12?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom moet het zo laat komen. Ik heb slaap
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
Die twee (Iraida en rapper dreadlock) zijn zoooooooo nep en gemaaktIk geloof er helemaal niets van
Ik vond die donkere Belg een heel geod statement maken tegen die domme ex-militair uit Deurnequote:Op zondag 7 oktober 2007 21:36 schreef partijman het volgende:
commando rulus
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Wat een chaos... ik weet ook niet of ik deze overkill aan 100 man wel zo geslaagd vind hoor... geef mij maar een man of 20 waar ik me heerlijk aan kan ergeren
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:45 schreef Cairon het volgende:
Waarom moet de meest prominente brabo nou een gruwelijke debiele homp vet en vlees zijn die penisnijd heeft? Positieve kritiek… die geef je niet door te eisen dat iedereen op de knieën moet zakken en vergiffenis vragen aan pater paus fatje.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:48 schreef Cairon het volgende:
die twee acteurs noemen is een teken van optimisme... het geloof dat niemand zo lam en armzalig en haat-opwekkend kan zijn ook in de echte wereld kan rondlopen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef Svensational het volgende:
Alsof Tim het recht heeft iemand lelijk te noemen!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef MissJ het volgende:
waarom praat die debiele dreadslul alsof hij van de Antillen afkomstig is?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef Arth_NL het volgende:
Wat triest, die Tim.![]()
Maar die Lotus kan er ook wat van: "we gaan haar knuffelbeer afpakken". Hoe oud ben je dan?![]()
Ze heeft een eigen website waarop ze schrijft hoe goed en mooi ze isquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef donpsp het volgende:
Wtf.. die Iraida is dus echt niet mooi he..
Heb er een hekel aan, mensen die zichzelf lekker vinden terwijl ze het niet zijn.
Nee idd, is ze een fotomodel?? lang leve photoshop ^_^quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef donpsp het volgende:
Wtf.. die Iraida is dus echt niet mooi he..
Heb er een hekel aan, mensen die zichzelf lekker vinden terwijl ze het niet zijn.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:08 schreef mikerw het volgende:
Visteam? misschien laten ze niet alles zien, maar ik zou dan toch wel willen dat minimaal de helft van de deelnemers vreten gaat zoeken ipv te zeiken 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |