abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53603262

100 expeditieleden in nieuwe Expeditie Robinson
Van de rust op het onbewoonde eiland Sribuat in Maleisië blijft weinig over als de kandidaten voor de nieuwe reeks van ‘Expeditie Robinson’ worden gedropt.

Het wordt druk op het Maleisische eiland Sribuat. Van de rust op dit onbewoonde eiland blijft weinig over als de kandidaten voor de nieuwe reeks van ‘Expeditie Robinson’ worden gedropt. Dat zijn er dit keer extra veel. Maar liefst honderd expeditieleden starten aan deze nieuwe uitdaging en moeten de honger, ongedierte en ondraaglijke hitte trotseren. Wie heeft de langste adem en wordt de ultieme Robinson? Vanaf zondag 30 september zijn presentatoren Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen bij RTL 5 te zien met een nieuwe reeks van het spraakmakende en spannende ‘Expeditie Robinson’.

Moederziel alleen wordt de eerste kandidaat van deze nieuwe expeditie achtergelaten op het onbewoonde eiland. Hij heeft geen idee wat de bedoeling is. Is er al een groep ergens anders bezig? Moet hij misschien een paar weken alleen zien te overleven? In zijn eentje ontdekt hij de twee grote stranden op het eiland, een mysterieuze arena en een brief met een opdracht. Het is aan hem om uit de expeditieleden die nog gaan komen vier kampverantwoordelijken te kiezen. Maar wat hij niet weet, is dat hij moet kiezen uit heel veel expeditieleden. Een boot met 99 mede-kandidaten is onderweg en dat gaat tot een enorme chaos leiden. De honderd kandidaten verspreiden zich meteen over twee stranden. Als het ene kamp de vlotten waarmee men op het eiland is gekomen inpikt, ontstaat direct het eerste conflict.

Dat de groep dit keer zoveel groter is, zorgt ervoor dat veel expeditieleden zoekende zijn. Ze weten zich geen raad met de situatie die zo heel veel anders is dan ze verwacht hadden en willen soms direct naar huis. Door middel van democratische bijeenkomsten proberen de kandidaten houvast te vinden en beslissingen te forceren waardoor hun verblijf duidelijker en makkelijker wordt. Met een groot gedeelte wordt er keihard gewerkt om de opdrachten te vervullen terwijl anderen er met de pet naar gooien en liggen te luieren op het strand. Dit roept grote frustraties op waardoor de gemoederen hoog oplopen.

In dertien afleveringen is te zien hoe deze expeditie en afvalrace gaat verlopen. Uiteindelijk kan maar één kandidaat de ultieme Robinson zijn. De winnaar van deze ‘Expeditie Robinson’ moet in elk geval beschikken over de meeste wilskracht, uithoudingsvermogen en collegialiteit.

Expeditie Robinson wordt zondags om 21.30 uitgezonden op RTL 5

[ Bericht 47% gewijzigd door Nesle op 30-09-2007 22:47:56 ]
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_53603286
Ik vind 't nu al weer helemaal geweldig
X
X
X
pi_53603314
Volgende week dikke ruzie met die hippie .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53603323
Wat een ontzettende loser is die Bruno.
Trouwens die ex-militair met dat petje is ook ene triesteling.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 30 september 2007 @ 22:44:17 #5
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53603328
Ik ben benieuwd naar het Robinson Parlement
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 30 september 2007 @ 22:44:29 #6
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53603335
En ik haat Bruno
  zondag 30 september 2007 @ 22:44:53 #7
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53603346
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:44 schreef golfer het volgende:
Wat een ontzettende loser is die Bruno.
Trouwens die ex-militair met dat petje is ook ene triesteling.
Die gaat volgende week ook ruzie maken geloof ik. "Kom maar dan, kom maar,"
pi_53603360
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:39 schreef DuchessX het volgende:
Zij is model?
Dan moet ik toch nog eens goed kijken want het is mij beslist niet opgevallen dat ze bijzonder mooi is. Laat staan gewoon mooi.
Er zijn natuurlijk diverse gradaties modellen, niet iedereen is een Doutzen Kroes.

Meer Iraida:
http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/30576341/
pi_53603367
I do it on my Highway:

HIER WORDT TEVEEL GEDISCUTEERD !!
pi_53603377
Er zijn 2 topics.

Sven is een held .
Bruno een domme wannabe fuhrer .
Walter valt wat minder op .
En Mathilde......schijnt ook een leider te zijn .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 30 september 2007 @ 22:47:15 #11
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53603431
De bouw van een keuken, lijkt me niet echt een gruwelijk onmogelijke taak. Helaas, Bruno lijkt niet begaafd te zijn met de gemiddelde lengte. Ordnung muss sein! Wat een driftkikker, mijn god, bij deze is Bruno omgedoopt tot Meneer 12cm.
Even stoken, en wat dreigementen uitslaken, en dan als een Bokito op en neer springen. Weet je, ik mag die Kimo nu al.

Sven heeft het beter gevonden, en zijn groepsgenoten ook, snoepen tijdens het eten zoeken, dat geeft ze een leuk voordeel. Ik begin het Sven te gunnen.

Meneer 12cm toont weer aan dat hij volledig incompetent is, goddank is de rest het met me eens, net als dat fruitig ogende meisje. Ik hartje dat meisje.

Mijn god, 12cm probeert de schuld af te schuiven op de locatie, en gooit het op een complet. Ze zitten er nog geen week. Ik geloof dat zelf Björn niet zo snel zo veel mensen tegen zich in het harnas had gejaagd, en zelfs Björn deed er langer over om in een psychose te glijden waarbij zijn waanideeën pas na vier afleveringen werden uitgesproken.

Volgende week is het in ieder geval weer heerlijk drama. Deze opzet zint me wel! Ik heb er zin in. Het seizoen is goed begonnen!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_53603482
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn 2 topics.

Sven is een held .
Bruno een domme wannabe fuhrer .
Walter valt wat minder op .
En Mathilde......schijnt ook een leider te zijn .
Heb in mijn topic al gemeldt dat het dubbel is met deze, met het verzoek om hier verder te gaan.... mag dan wel "koken met Bruno" in de topic titel?
  zondag 30 september 2007 @ 22:48:58 #13
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53603483
Moest wel lachen dat Bruno over dat strand aan het rennen was als een kip zonder kop.......sukkeltje!!!

Die andere 3 leiders zijn wel o.k.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_53603486
ik vind het heerlijke tv
pi_53603515
tvp..heerlijk was ie!
pi_53603524
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Heb in mijn topic al gemeldt dat het dubbel is met deze, met het verzoek om hier verder te gaan.... mag dan wel "koken met Bruno" in de topic titel?
Ik kon zo snel geen titel bedenken dus ik vind het prima
pi_53603537
Weer genoten. Alle ingredienten zijn weer aanwezig voor leuke TV.
* Deelnemers die het kunnen.
* Deelnemers die denken dat ze het kunnen, maar het absoluut niet kunnen.
* Deelnemers die het niet mogen, maar wel denken alles te weten.
* Deelnemers die het er toch niet mee eens zijn, wat er ook besloten wordt.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_53603563
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk diverse gradaties modellen, niet iedereen is een Doutzen Kroes.

Meer Iraida:
http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/30576341/
Uhm waar precies kan ik haar zien? Ben wel eens benieuwd naar hoe ze uitziet als model.
#geen
pi_53603619
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:51 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Uhm waar precies kan ik haar zien? Ben wel eens benieuwd naar hoe ze uitziet als model.
http://www.iraida.nl/
daar
pi_53603636
Mmmh de nieuwe opzet heeft wel potentie moet ik zeggen....
Dat is eens wat anders...
pi_53603714
Vond deze aflevering maar meh, mij nog veel te veel mensen om echt voor iemand te zijn of een band te voelen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 30 september 2007 @ 22:57:32 #22
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53603722
Vrig jaar viel het tegen, maar dit jaar zit ik weer op de zondag voor de buis!
I'm hungry!
pi_53603833
Geweldig deze opzet

Interessant fenomeen ook dat mensen volledig over de zeik gaan als iemand *1* keer van mening wisselt omdat ie na overleg en onderzoek uitvindt dat een andere locatie toch beter is.

Echt van die gasten die geen fuck uitvoeren en bij elke poging tot gezag elk woord op een weegschaal leggen zodat ze bij het geringste zuchtje wind direct de arme leider met een knuppel kunnen bewerken.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 30 september 2007 @ 23:01:30 #24
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53603839
Ik hoop dat de oude tune wel weer terug komt.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53603922
Sjonge citaat van Iraida op haar site:
"Verder ben ik gewoon THE NEXT BEST THING … Hou je ogen en oren open.. Want over een paar maanden kan je NIET meer om mij heen….."

Bahbah.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_53604043
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat de oude tune wel weer terug komt.
* Bruce117 hoopt me.
  zondag 30 september 2007 @ 23:17:31 #27
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_53604220
Weer een leuke afllevering van Robinson. Die hippie met 'pijn' aan de ogen die samen loopt met zo'n vrouw. Wat een mens is dat zeg, die zit alleen maar te klagen over het eten, slapen, etc. etc. Haha dacht ze dat dit een vakantie is ofzo...
pi_53604352
Ik vind het wel leuk eigenlijk
alleen van dat stelletje snap ik niet zo goed wat ze daar doen

"er zat de hele tijd zand in mijn slaapzak"

meestal als je op het strand ligt doos
pi_53604946
Wat een chaos
Die Iraida had wel wat meer luxe verwacht Heeft zeker nooit gekeken naar de vorige Robinsons, die kan haar lol op. En dat maffe vriendje van haar
Die Bruno mocht ik gelijk niet, irritant het leiderschap op zich nemen met zijn gediskuteerd
Sven vind ik
Ik zag ook een hoop met een flink overgewicht, die zullen het zwaar krijgen daar
Ik kan niet wachten tot aflevering 2
pi_53605004
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
Geweldig deze opzet

Interessant fenomeen ook dat mensen volledig over de zeik gaan als iemand *1* keer van mening wisselt omdat ie na overleg en onderzoek uitvindt dat een andere locatie toch beter is.

Echt van die gasten die geen fuck uitvoeren en bij elke poging tot gezag elk woord op een weegschaal leggen zodat ze bij het geringste zuchtje wind direct de arme leider met een knuppel kunnen bewerken.
Dat zijn de mensen die meestal het meest achter iemand's rug zeiken en als puntje bij paaltje komt hun mond houden en niks doen.
pi_53605161
Leuk begin vandaag!!

Vooral hoe al die simpele zieltjes compleet in paniek raakten, omdat de slaapplek toch ergens anders moest komen. Hahaha wat een stomme lui, ze vonden het zelfs 'achterbaks!!'
Wat boeit het nou waar je slaapt, ze hadden toch nog niks veranderd?!

Die Iraida heb ik eigenlijk een beetje gemist, ze is me niet zo opgevallen. Was dat dat mens met die jongen met dat doekie voor zijn ogen "auw zonnebrandcreme "? Hmm Oninteressant mens, zal wel zeer snel weg zijn.

Sven was tof.
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:58:05 #32
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_53607011
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:46 schreef Sug4r het volgende:
Ik zag ook een hoop met een flink overgewicht, die zullen het zwaar krijgen daar
Er was een kerel die met z'n blote 'tieten' over het strand liep
Ik moest meteen denken aan Hurley uit Lost

HIer staan trouwens alle kandidaten:
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  maandag 1 oktober 2007 @ 01:00:01 #33
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53607059
quote:
Geweldig deze opzet

Nou idd zeg

"Als jullie steeds van mening veranderen, raken wij in de war "

1 !! verandering

Oh en Bruno
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 1 oktober 2007 @ 01:05:55 #34
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_53607168
tof tvp
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
pi_53607761
Mening van een fan van het eerste uur:

GEWELDIG!!! Super gevonden dit... Robinson gaat hier weer keihard mee scoren.
pi_53608054
Komt er nog een herhaling of is het nog ergens online te bekijken!?
  maandag 1 oktober 2007 @ 06:38:52 #37
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53608410
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:53 schreef Nesle het volgende:

[..]

http://www.iraida.nl/
daar

Zo gaat ze d'ruit zien na een paar dagen ER?
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  maandag 1 oktober 2007 @ 06:41:43 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53608413
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:58 schreef Pwn_zoon het volgende:

Tessa heeft een leuk beroep. Ze is Friturist.
Whow, dat klinkt erg 2010! Of wacht, betekent dat dat je in de friettent staat....
L'Amour menaįant:
  ESF Reporter maandag 1 oktober 2007 @ 07:52:53 #39
87554 Cee
Welluk?
pi_53608647
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 06:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tessa heeft een leuk beroep. Ze is Friturist.
Whow, dat klinkt erg 2010! Of wacht, betekent dat dat je in de friettent staat....

Leuke opzet dit, ben benieuwd naar 't seizoen. Trouwens ook weer ERG mooi gefilmd en gemonteerd. Al die mensen die hun plek zoeken op het strand, gevolgd door een shot van een hoop mieren die achter elkaar om een blaadje heen lopen.

Heb trouwens even een beetje door de profielen van die mensen op de site gekeken, veel (ex)militairen, matrozen en gevangenismedewerkers trouwens.
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:52:17 #40
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53609207
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 07:52 schreef Cee het volgende:

[..]

Heb trouwens even een beetje door de profielen van die mensen op de site gekeken, veel (ex)militairen, matrozen en gevangenismedewerkers trouwens.
Het viel me trouwens op dat Kenny in eerste instantie als "gevangenisbewaarder" werd aangemerkt en later als "cipier".
Ik bedoel, als ze steeds van mening gaan veranderen, dan raken wij in de war!
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:55:33 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53609248
tvp

leuke eerste aflevering... onze chef-kok van een pannekoek restaurant moeten we erin houden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:58:56 #42
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53609304
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 02:33 schreef franktic het volgende:
Komt er nog een herhaling of is het nog ergens online te bekijken!?
Volgens mij wordt het vanavond om 21.30 uur op RTL 8 herhaald. Of het online te bekijken is weet ik niet. Mocht dat zo zijn dan zal dat via www.rtlgemist.nl zijn lijkt me.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_53609347
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:58 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Er was een kerel die met z'n blote 'tieten' over het strand liep
Ik moest meteen denken aan Hurley uit Lost

Bij Bruno De man die helpt en luistert....
pi_53609396
Ik heb me kapot gelachen om die Bruno. EN ook om die Iraida en haar vriendje. Typisch zo'n vrouw van de Balkan die denkt dat de hele wereld op haar zit te wachten.
pi_53610199
Geweldig, die Bruno het begint meteen goed
.
pi_53610215
Dat stelletje mag er van mij meteen uit... Bruno mag nog wel even blijven. Dan maar hopen dat echt de hele ploeg tegen hem keert... Hij daar lekker wegkwijnen
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:52:18 #47
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_53610225
Dus, je als je 100 mensen op een strand gooit ruzie. Wat een verrassing, daar ga ik de TV niet voor aanzetten.
D'r worden leiders aangesteld, en gelijk gaan een aantal figuren die het graag hadden gewild maar niet zijn geworden dwarsliggen. Dat soort gedrag zie ik ook al de hele dag op m'n werk, daar ga ik de TV niet voor aanzetten.
De meeste van de deelnemers zijn te getatoueerd, te veel relnicht, te oud, te slecht voorbereid, te dik, ...als ik mannentieten wil zien kijk ik onder de douche wel effe in de spiegel. Dus daar ga ik de TV niet voor aanzetten.

Dus ik zal maar beginnen met kijken zodra ze tot 10 man zijn teruggebracht. Hopen dat die sven er bij zal zitten, want die vond ik sympathiek. Verder eigenlijk niemand gezien die het waard was daar te zitten.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_53610655
Ik weet nog niet helemaal wat ik hier van moet vinden. Voorlopig ben ik gematigd positief, er zit wel potentie in.
Spoilers!
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:20:03 #49
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_53610734
Wanneer krijgen ze wapens om elkaar mee af te slachten? Of gaan ze levend terug met de boot?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_53611469
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus, je als je 100 mensen op een strand gooit ruzie. Wat een verrassing, daar ga ik de TV niet voor aanzetten.
D'r worden leiders aangesteld, en gelijk gaan een aantal figuren die het graag hadden gewild maar niet zijn geworden dwarsliggen. Dat soort gedrag zie ik ook al de hele dag op m'n werk, daar ga ik de TV niet voor aanzetten.
De meeste van de deelnemers zijn te getatoueerd, te veel relnicht, te oud, te slecht voorbereid, te dik, ...als ik mannentieten wil zien kijk ik onder de douche wel effe in de spiegel. Dus daar ga ik de TV niet voor aanzetten.

Dus ik zal maar beginnen met kijken zodra ze tot 10 man zijn teruggebracht. Hopen dat die sven er bij zal zitten, want die vond ik sympathiek. Verder eigenlijk niemand gezien die het waard was daar te zitten.
Maar wel je computer aanzetten om mee te delen dat je hiervoor je tv niet gaat aanzetten?
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:01:15 #51
153506 Captain_Fabulous
pi_53611681
Na de grote schifting wel...en mijn PC staat altijd aan, nep-nerd! Een Robbinson topic is niet alleen om te zeggen dat je het fantastisch vind, begin daarvoor een adoratie topic als je wil.
pi_53611853
Wordt dit ook nog herhaald?
pi_53611916
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:07 schreef n0r het volgende:
Wordt dit ook nog herhaald?
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 08:58 schreef Jambo het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het vanavond om 21.30 uur op RTL 8 herhaald. Of het online te bekijken is weet ik niet. Mocht dat zo zijn dan zal dat via www.rtlgemist.nl zijn lijkt me.

.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53611996
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:09 schreef Addict89 het volgende:

[..]

[..]

.
En er zijn ook nog wel andere bronnen waardoor je het terug kan kijken, maar daar mag niet over gesproken worden op fok
pi_53612408
Gregory "ChiKO" Swerts! GOOO ChiKOO!!

[ Bericht 52% gewijzigd door OO00ooltje op 01-10-2007 11:38:05 ]
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:37:15 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53612558
Ik ga nu kijken.
pi_53613128
Dat is zo'n triest figuur... lekker zonnebrand in je ogen smeren...
pi_53614615
Vage kerel inderdaad.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_53615222
Nou Ik vond het prachtig.
Toen die mensen aan kwamen lopen dacht ik al van he? wat zijn het er veel? en toen bsefde ik dat het er dus echt 100 waren.

Vind dit een super idee . Prachtig om te zien hoe dat dan gaat. Al die kampjes enzo. '

Hoe heet die oudere man waar iemand volgende week ruzie mee krijgt? Sven volgens mij. Heel belgie?

En die bruno, wat een irritant ventje.

(sinds wanneer zit ER in dit forum? Ik dacht dat het bij Soaps e.d was, daar staat namelijk bij, hier volgen we ook de relaity shows)
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:38:29 #61
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_53615859
Ge-wel-dig! Heb echt vastgezogen aan de tv gezeten gisteravond...
Spelletjes, afvalrondes, regels, het hoeft van mij allemaal niet: gewoon wekenlang dit... Kwak 100 man op een eiland en zie hoe ze zich gaan vormen. Inderdaad jammer dat het programma de groepen bij elkaar zet (hoewel wel begrijpelijk, want het is zo al een regie-nachtmerrie volgens mij, laat staan wanneer er 7 groepen verspreid over het eiland zitten!).
Leuk ook, met die leiders... met zo'n grote groep kán niet alles meer democratisch (of in elk geval veel moeilijker) en heeft zelfs de grootste idioot (lees: Bruno, of dat manvrouwtje) wel een medestander. We gaan zien hoe lang de Nederlands-Vlaamse overlegcultuur het vol gaat houden (bij Bruno niet zo lang dus... ).

Kenny heeft mijn hart gestolen trouwens... Die wanhoop in zijn ogen toen hij al die groepen zich zag verspreiden was onbetaalbaar.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_53616074
vanavond eens de herhaling kijken...
vond het verleden jaar zo slecht dat ik het eigenlijk wilde overslaan maar als ik dit zo lees...

misschien is het wat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53616729
ik hoop dat weer wat meer hardcore survival word en minder psychologisch gezeik. En DarkElf ben jij dat zelf
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_53617185
Psychologisch gezeik is interessant . Ze moeten meer van die experimenten doen (ineens voor 5 man eten laten brengen ).
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:26:55 #65
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53617206
829.000 kijkers gisteravond.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53619767
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef BVO het volgende:
829.000 kijkers gisteravond.
goed begin
quote:
1
RTL VOETBAL EREDIVISIE
2.027.000
2
JOURNAAL 20 UUR
1.826.000
3
MOOI WEER DE LEEUW THE DAY AFTER
1.660.000
4
GOOISCHE VROUWEN
1.405.000
5
OP ZOEK NAAR EVITA
1.380.000
6
WEGMISBRUIKERS
1.193.000
7
HART VAN NEDERLAND
1.155.000
8
SPOED
872.000
9
POSTCODELOTERIJ 1 TEGEN 100
839.000
10
EXPEDITIE ROBINSON 100
829.000
Volgende week een achtste plaats is goed mogelijk
pi_53620049
quote:
Whoehaha! Is die Tinus ook model?
pi_53620253
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 06:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zo gaat ze d'ruit zien na een paar dagen ER?
OMG
#geen
pi_53620356
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:16 schreef Paracelsus het volgende:

[..]

Whoehaha! Is die Tinus ook model?
http://www.modelmayhem.com/pic.php?pid=3959045
Jaaaaah, samen met dinnetje (die hem overigens comment op die foto ).

pi_53620473
Leuke opzet dit keer. Groeps-psychologie vanuit de luie stoel. Lekker mensen afzeiken

Prachtig om te zien hoe verschillende groepjes gevormd worden en botsen. Ook leuk dat die leiders direct afgezeken worden. Lijkt wel de gewone wereld.

Tim's foto vraagt gewoon om een soep

En genoeg leuke dames dit keer

Kortom, ik heb er weer zin an
pi_53620991
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:28 schreef Toeps het volgende:

[..]

http://www.modelmayhem.com/pic.php?pid=3959045
Jaaaaah, samen met dinnetje (die hem overigens comment op die foto ).

[afbeelding]
Echt, die doek over zijn hoofd nadat hij zonnebrand in zijn ogen had gesmeerd
En dan die vriendin: ''Zo, pas op, nu komt er een steen en wat takjes. Maar die stenen zijn eigenlijk overal.''
Dat er nog zulke domme mensen bestaan
pi_53621126
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:33 schreef Nr.G het volgende:

Leuk
X
X
X
pi_53621458
Was erg leuk.
sig verwijderd door FA
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:08:18 #74
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53622626
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:33 schreef Nr.G het volgende:

En genoeg leuke dames dit keer

Dat zijn crackhoeren
pi_53622892
haha precies helemaal mijn mening.

lekkere acteurs die Iraida en die zonnebrand gast vreselijk
en wat een belg die die keuken moest regelen met zn 'discuteren'
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:56 schreef Lollifant het volgende:
Leuk begin vandaag!!

Vooral hoe al die simpele zieltjes compleet in paniek raakten, omdat de slaapplek toch ergens anders moest komen. Hahaha wat een stomme lui, ze vonden het zelfs 'achterbaks!!'
Wat boeit het nou waar je slaapt, ze hadden toch nog niks veranderd?!

Die Iraida heb ik eigenlijk een beetje gemist, ze is me niet zo opgevallen. Was dat dat mens met die jongen met dat doekie voor zijn ogen "auw zonnebrandcreme "? Hmm Oninteressant mens, zal wel zeer snel weg zijn.

Sven was tof.
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:21:42 #76
88233 Steve
Still the best.
pi_53623015
De laatste edities kabbelt het allemaal maar wat voort, echt leuk vond ik de laatste paar keer niet meer. En toch weer even gekeken.

Op zich blijft het vermakelijke tv, en leuk dat ze nu weer iets nieuws hebben gedaan. Deze keer ga ik het denk ik wel weer wat meer afleveringen volhouden, 100 man is toch weer wat anders.

Met zoveel mensen is namen onthouden wel weer lastig, maar er zat 1 vrouw in... dat mens dat alleen maar zat te klagen. Alsof je vantevoren niet weet dat het geen 5 sterrenluxe is.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:24:36 #77
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53623088
Wat ik wel knap vind, is dat wel toch al een aantal namen/deelnemers hebben onthouden na één aflevering waar 100 man in meedoen. Natuurlijk was er een duidelijke focus, maar ik vind het knap in elkaar gezet dat je wel degelijk die massa-feel krijgt, maar ook een aantal deelnemers wat beter leert kennen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:36:33 #78
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53623420
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:21 schreef alwaysthebest het volgende:
De laatste edities kabbelt het allemaal maar wat voort, echt leuk vond ik de laatste paar keer niet meer. En toch weer even gekeken.

Op zich blijft het vermakelijke tv, en leuk dat ze nu weer iets nieuws hebben gedaan. Deze keer ga ik het denk ik wel weer wat meer afleveringen volhouden, 100 man is toch weer wat anders.

Met zoveel mensen is namen onthouden wel weer lastig, maar er zat 1 vrouw in... dat mens dat alleen maar zat te klagen. Alsof je vantevoren niet weet dat het geen 5 sterrenluxe is.
er zat er een bij met zo'n pottenhoofd, daar kan alleen maar geklaag uitkomen... waarschijnlijk getrouwd met een bruno type oid
pi_53623498
Net opgezet, bijzondere vernieuwing.. 100 kandidaten! Maar een "neergestort" vliegtuig.. kom op, beetje te veel naar Lost gekeken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:41:11 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53623499
deze dacht ik...

pi_53624194
Leuke start van het robinson seizoen.
Dat kan nog wat worden met zoveel mensen op een eiland , ben zeer benieuwd.
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:02:58 #82
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_53625242
100 deelnemers leek me wat veel, maar ik ben alweer hooked. Wat minder vond ik sommige muziekkeuzes..harde rock tijdens de tocht van boot naar strand met de vlotten, past niet in de sfeer, en de ultieme E.R. begintune is foetsie.

Maar verder worden het weer mooie weken voor de tv.
pi_53625464
Het is nu al leuk met zo'n grote groep.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53625605
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:02 schreef starbuck het volgende:
100 deelnemers leek me wat veel, maar ik ben alweer hooked. Wat minder vond ik sommige muziekkeuzes..harde rock tijdens de tocht van boot naar strand met de vlotten, past niet in de sfeer, en de ultieme E.R. begintune is foetsie.
Inderdaad, weg met die hardrock Walgelijke agressie opwekkende muziek.
X
X
X
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:03:58 #85
521 ruby
Hell yeah!
pi_53626631
Leuke uitzending!

Grappig ook om te zien hoe uit zo'n grote groep mensen weer kleine groepen ontstaan met alles wat er omheen hangt.

Ik vind Bruno in ieder geval al een enorme kwezel.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_53626808
Er was helaas wat mis met de divx die ik geleeched had. Dus we nemen vanavond maar even op.

Maar het is een erg bijzondere ontwikkeling 100 man Die Bruno was inderdaad een overijverig en bazig typ. In het begin dacht ik dat het wel goed zou gaan, maar op een gegeven moment merkte je idd dat de hele sfeer de verkeerde kant op ging.

We gaan het in ieder geval maar weer volgen.. zoveel TV verslavingen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_53627427
Het is briljant.
Een Tupachippie die blind wordt als de zon schijnt. Een mislukt model dat zegt: Kijk uit, als de Tupachippie een blinddoek voor heeft.
Datzelfde model heeft zich per ongeluk opgegeven voor Expeditie Robinson, in plaats van Temptation Island. Ik heb er weer zin in!
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_53627494
Iraida schreef op een ander forum dat ze niet gedacht had dat het zo "echt" zou zijn. "Want TV is toch altijd zo nep als wat..."
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:49:33 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53627758
quote:

Ergens is het best een hip stel, alleem jammer dat het zulke zeikerds zijn. Zouden ze er alleen in zitten voor de publiciteit? Voor de sanitaire voorzieningen en gebruiksvriendelijk zonnebrand zullen ze't niet doen
L'Amour menaįant:
pi_53627824
Ik ga het ook maar eens volgen, jammer dat alles nu tegelijk is op TV
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:01:03 #91
521 ruby
Hell yeah!
pi_53628064
Ik kijk uit naar volgende week, dan zien we namelijk de ex-militair (vent met snorretje en snotlap op z'n harses) met z'n handen wapperen van "kom maar, kom maar, kom maar".

Blijkbaar een gefrustreerd mannetje die graag de leiding had willen hebben omdat hij nou eenmaal militair is geweest. Althans, dat denk ik.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_53629107
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:41 schreef Re het volgende:
deze dacht ik...

[afbeelding]
Ik zet er een krat op dat dit een pot is.
pi_53629149
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:29 schreef Paracelsus het volgende:

[..]

Ik zet er een krat op dat dit een pot is.
Ik zet er 2 kratten op dat dit vroeger een vrouw was.
X
X
X
pi_53629452
leuk (tvp)
pi_53629732
gekeken, leuker dan verleden jaar iig, eens kijken of het wat wordt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 oktober 2007 @ 23:01:28 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53630351
erg lollig ja
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:26:22 #97
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53630973
Die Bruno, wat een gast en die vrouw van dat stelletje praat echt vreselijk irritant
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:37:05 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53631173

Melvin
L'Amour menaįant:
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 00:01:20 #99
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53631561
Leuk om te zien dat je sommige eilandbewoners met elkaar communiceren op hyves en Bruno een loser noemen, hehe Het grappige is ook dat je echt overal die foto's van die bewoners tegenkomt bij vriendenlijsten
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:33:31 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53633443
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef ruby het volgende:
Ik kijk uit naar volgende week, dan zien we namelijk de ex-militair (vent met snorretje en snotlap op z'n harses) met z'n handen wapperen van "kom maar, kom maar, kom maar".

Blijkbaar een gefrustreerd mannetje die graag de leiding had willen hebben omdat hij nou eenmaal militair is geweest. Althans, dat denk ik.

Dat is precies wat stinkie en ik hier ook al tegen elkaar zeiden!

Ik had iig wel gelijk aan het eind zoiets van 'is het al volgende week?'

Oh, en die hippie met zijn hostess vriendinnetje! Iraida zie ik nu!
Waarom doe je in vredesnaam mee??? 'Het was toch wel fijn geweest als er voorzieningen waren'. 'Er zit overal zand'. Heerlijke ergernis-tv!
quote:
Geweldig deze opzet

Ja, ook dat ja! Heb hier echt met een gezeten van de felheid waarmee men reageerde. Grote woorden als geloofwaardigheid etc. etc. Omdat je je bedenkt over de locatie van een kamp!

[ Bericht 25% gewijzigd door BE op 02-10-2007 08:41:52 ]
pi_53633929
http://www.robinsonfan.be(...)ng01/aflevering1.htm

Pagina met redelijk veel screenshots van de 1e aflevering
pi_53634680
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef ruby het volgende:

Idd ook erg benieuwd. Maar hmm... een vatsige ex-militair met een autoriteitsprobleem tegen een paramilitair in de bloei van zijn leven.... Tja... Je kan jezelf ook overschatten natuurlijk.

Maar ik vind het weer leuk! Afgelopen seizoen was minder, vond het minder boeiend (was het afgelopen seizoen trouwens met die heel veel uitvallers en Ernst-Paul zijn 'vergeet je gitaar niet' of was dat nog daarvoor?)
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:14:27 #103
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53634944
Ik vond het wel leuk eigenlijk, je weet niet waar je moet beginnen natuurlijk, wie is nu leuk en wie niet. Moeilijk te zeggen als je 100 man moet beoordelen (waarvan er natuurlijk maar een klein aantal TV exposure hebben gehad, zitten nog zoveel anoniempjes bij.

Maar na 25 dagen zijn er al 90 mensen afgevallen. Dus dat gaat toch nog wel redelijk snel.
451 °F
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:41:14 #104
62964 Little_Acorn
You would know
pi_53635445
De laatste paar seizoenen heb ik niet echt fanatiek gevolgd, maar dit belooft weer spectaculair te worden.

En is Ernst Paul afgevallen?
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:41:57 #105
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53635456
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:41 schreef Little_Acorn het volgende:
[...]

En is Ernst Paul afgevallen?
Nee, hij zit er nog in
451 °F
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:44:10 #106
62964 Little_Acorn
You would know
pi_53635499
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:41 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Nee, hij zit er nog in
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:02:37 #107
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_53635885
Ik kijk elk jaar weer uit naar dit programma. En ik zeg al jaren tegen mezelf dat ik me moet inschrijven. Maar het ziet er weer tof uit. Zoals altijd zeurende mensen die zeggen dat er teveel wordt gediscuteerd doen zelf niets concreets en blijven maar door zeuren.
Geweldig programma
pi_53636049
Net 't echte leven he? :p
pi_53636080
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:14 schreef Charles.Darwin het volgende:

Maar na 25 dagen zijn er al 90 mensen afgevallen. Dus dat gaat toch nog wel redelijk snel.
Ja, gelukkig wel. Uiteindelijk vind ik het ook wel leuk om de kandidaten een beetje te leren kennen. Nu is het zo massaal, wel leuk natuurlijk, maar na 25 dagen vind ik het ook wel weer prima dat ze met zn 10'en zijn.
pi_53636312
tvp
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:15:57 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53637438
Net even gekeken. Het is weer lachen
Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_53638743
Ik volgde het de vorige edities eigenlijk nauwelijks, maar met zo'n grote groep mensen is het wel erg leuk om te zien. Dat groepsproces, met inderdaad weer de natuurlijke leiders, de wannabe-leiders en de passieve zeikerds die zelf ook niet met iets constructiefs komen. Heerlijk. Inderdaad veel beter dan domme spelletjes tussen 10 mensen die naar een vlot moeten zwemmen om immuniteit te krijgen bij de eilandraad. Dat is gewoon niet leuk.
Ben ook echt benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik bedoel, regel maar eens genoeg eten voor 100 (!!!) man.

Lijkt me echt heel vet om mee te doen aan zo'n programma. Maarja, met ogen die per se lenzen nodig hebben (sterkte -6) is dat vrij lastig op een primitief eiland. Heb wel zelf op zo'n Maleisisch eiland gezeten aan de Oostkust, maar dan wel in een huisje met airco. Super mooie natuur daar.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_53639435
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Heb wel zelf op zo'n Maleisisch eiland gezeten aan de Oostkust, maar dan wel in een huisje met airco. Super mooie natuur daar.
Tsja, met een beetje meer luxe waardeer je zo'n eiland natuurlijk een stukje meer.
pi_53639462
Net zoals die ene mien.. "Ik had wel een beetje meer luxe verwacht, dan had ik me een stuk beter gevoeld hier..." Hoezo plank voor de kop.. ik neem aan dat je toch weet waar je aan mee doet.
pi_53639714
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
Net zoals die ene mien.. "Ik had wel een beetje meer luxe verwacht, dan had ik me een stuk beter gevoeld hier..." Hoezo plank voor de kop.. ik neem aan dat je toch weet waar je aan mee doet.
Dat was echt het toppunt idd
En die gozer die magnetronmaaltijden toch een stuk makkelijker vond
pi_53642428
Ik moest lachen om die ene griet die zei; ik heb honger.

Hoe durft ze na een dag.
pi_53642696
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:37 schreef berney het volgende:
Ik moest lachen om die ene griet die zei; ik heb honger.

Hoe durft ze na een dag.
Da's op zich wel te begrijpen, maar ik denk dat ze daar over een week anders over denkt.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:16:00 #118
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_53643423
quote:
Ik volgde het de vorige edities eigenlijk nauwelijks, maar met zo'n grote groep mensen is het wel erg leuk om te zien. Dat groepsproces, met inderdaad weer de natuurlijke leiders, de wannabe-leiders en de passieve zeikerds die zelf ook niet met iets constructiefs komen. Heerlijk. Inderdaad veel beter dan domme spelletjes tussen 10 mensen die naar een vlot moeten zwemmen om immuniteit te krijgen bij de eilandraad. Dat is gewoon niet leuk.
Ben ook echt benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik bedoel, regel maar eens genoeg eten voor 100 (!!!) man.
Same here. Tis leuk

Alleen wel lastig om zo pro of contra bepaalde personen te zijn (het zijn er zoveel )
Vind

iig bloedirritant qua opmerkingen,

(I don't know why maar ik ben fan )
en

Gewoonweg hilarisch
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:18:52 #119
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53643489
Walther is gewoon wel een lekkere vent En die ballerige stem is ook wel fijn
pi_53644980
pi_53645790
diskuties?
pi_53648234
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:54 schreef Madine het volgende:
diskuties?
Ja Dat viel me ook al op.. lol

Misschien Vlaams?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:45:35 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53648930
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
dat stel is gewoon getypecast, zou me niet verbazen als ze er als acteurs bijzitten
pi_53650214
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef Re het volgende:

[..]

dat stel is gewoon getypecast, zou me niet verbazen als ze er als acteurs bijzitten
C- acteurs
  Trouwste user 2022 woensdag 3 oktober 2007 @ 01:19:12 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_53658771
Geweldige casting weer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 3 oktober 2007 @ 08:13:35 #126
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_53660159
Ook briljant dat er kennelijk mensen waren die in Bruno wel een goede leider zagen...
but it ain't right either.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 08:18:12 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53660204
quote:
Lijkt me echt heel vet om mee te doen aan zo'n programma. Maarja, met ogen die per se lenzen nodig hebben (sterkte -6) is dat vrij lastig op een primitief eiland.
Ja dat zat ik me dus ook af te vragen (heb zelf -7.5) hoe ze dat oplossen Of moet je dan maar een brilletje op? kan me niet voorstellen dat je ff kan zeggen "M'n lenzenvloeistof is op!" en dat je dan op jacht moet gaan naar de lenzenvloeistofboom
L'Amour menaįant:
pi_53660434
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef Re het volgende:

[..]

Sowieso worden voor al dat soort programma's deelnemers geworven via castingbureaus. Ook voor bijvoorbeeld Temptation Island en zo. Zo trek je natuurlijk een hoop aandachtsgeile mensen aan, die het programma gebruiken als een opstapje. Volgens mij wordt er echter niet betaald of gescript. De wannabe-acteurs gaan zich vanzelf wel zo gedragen.
pi_53661371
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dat zat ik me dus ook af te vragen (heb zelf -7.5) hoe ze dat oplossen Of moet je dan maar een brilletje op? kan me niet voorstellen dat je ff kan zeggen "M'n lenzenvloeistof is op!" en dat je dan op jacht moet gaan naar de lenzenvloeistofboom
Ik geloof dat veel kandidaten zich speciaal voor het programma hebben laten laseren, en anders inderdaad een bril. Je zal vast ook wel lenzen mee mogen nemen, maar dat lijkt me daar alles behalve ideaal.
pi_53661974
wat heb ik me zitten ergeren aan dit mens zeg:

gadverdamme wat een k*twijf is dat! en maar zeuren en zeuren.... als dr wat meer luxe geweest was enz.
Aspirant Onderofficier op de Koninlijke Militaire School!!!
pi_53662615
Ik vind het fantastisch, die 100 man! Nu al personen die uitblinken in het irritant zijn, ik noem dat model, dreadlockboy, Bruno en ex militair.
In de categorie leuk heb ik er nog maar twee, Walther en Sven.
Go hard or go home
pi_53663654
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kan toch een bril opdoen? .
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:11:41 #133
153506 Captain_Fabulous
pi_53665022
Ik snap het probleem ook niet zo, je mag vast wel een reservebril meenemen enzo...
pi_53673589
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik kan er echt niet tegen om de hele dag met een bril op te lopen. 's Avonds voor de tv is het even leuk, maar verder... Ik denk dat laseren dan idd. de beste optie is. Met vloeistof gaan klooien terwijl alles om je heen verre van hygiënisch is lijkt me niet zo'n goed plan.

De tante van een vriend van me regelt de psychologische screening voor de kandidaten van o.a. Expeditie Robinson en Temptation Island. Alle mensen worden dus min of meer gekozen op hun profiel. Altijd leuk om er dan wat mensen in te gooien die slecht tegen kritiek of autoriteit kunnen.
pi_53675207
en drinkwater?
en zonnebrandcreme?
pi_53675582
quote:

Lijkt me echt heel vet om mee te doen aan zo'n programma. Maarja, met ogen die per se lenzen nodig hebben (sterkte -6) is dat vrij lastig op een primitief eiland. Heb wel zelf op zo'n Maleisisch eiland gezeten aan de Oostkust, maar dan wel in een huisje met airco. Super mooie natuur daar.
Oostkust? Of bedoel je West?
Aan de Oostkust is nl veel minder toerisme
#geen
pi_53677578
Oostkust. Vele malen mooier. Ik geloof dat Exp. Robinson op Tioman is opgenomen. Dat is één van die vele mooie eilanden aan de Oostkust (verder heb je nog bijvoorbeeld Kapas, Redang en Perhentian). Die eilanden zijn ondertussen behoorlijk toeristisch, al is het veelal wel kleinschalig. Afgezien van die paar eilanden is er aan de Oostkust verder niet veel te beleven. Een stuk minder welvarend dan Kuala Lumpur in elk geval.

Aan de Westkust zit niet zoveel qua mooie stranden/eilanden, alleen Langkawi geloof ik.
pi_53678484
Heb het gedownload, maar kan mij er nog steeds niet aan toezetten om te gaan kijken. Hmm..
A little bit hateful
pi_53678678
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:44 schreef Liquidootje het volgende:
Heb het gedownload, maar kan mij er nog steeds niet aan toezetten om te gaan kijken. Hmm..
Die Bruno hakt op het eind zijn eigen arm eraf, als je gaat kijken kun je zien welke.
pi_53682458
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:50 schreef Dutch_Courage het volgende:
De tante van een vriend van me regelt de psychologische screening voor de kandidaten van o.a. Expeditie Robinson en Temptation Island. Alle mensen worden dus min of meer gekozen op hun profiel. Altijd leuk om er dan wat mensen in te gooien die slecht tegen kritiek of autoriteit kunnen.
Inderdaad, ze weten gewoon precies wat voor lui ze willen hebben. Niet alleen de persoonlijkheden, maar ook demografische kenmerken. Een huisvrouw, midden-dertig met kinderen, en single self-made miljonair. Een mooie studente <20, etc, etc. En dan zoeken ze ook persoonlijkheden waar ze van verwachten dat ze botsen. Je moet echt flink wat mazzel hebben dat je in het plaatje past, want met die duizenden aanmeldingen ieder jaar maak je niet veel kans. Afgelopen keer was die kans dan wel zes keer zo groot.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:49:50 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53682538
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja daaaag Ik ben op TV man!
L'Amour menaįant:
pi_53682562
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Die Bruno hakt op het eind zijn eigen arm eraf, als je gaat kijken kun je zien welke.
En er loopt er ook nog eentje tussen die honger krijgt
X
X
X
pi_53682600
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:

[..]

En er loopt er ook nog eentje tussen die honger krijgt
En die eet die afgehakte arm dan op
pi_53683321

pi_53683435
Mooie diskutie!
Spoilers!
pi_53683463
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:21 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Demonisering
X
X
X
pi_53685079
Ik heb nu al weer zin in de volgende aflevering.
pi_53685170
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooie diskutie!
pi_53686656
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 19:46 schreef ErikN het volgende:
en drinkwater?
en zonnebrandcreme?
Oh, dat hebben ze wel! Denk maar aan:

En dit mens vond ik ook erg frustrerend trouwens:
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:53:46 #150
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53686670
Mja, ik moest eerst even 5 keer kijken voor ik wist of het een man of een vrouw was ^^
451 °F
pi_53687016
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef Nuna het volgende:
[..]
Als er nu al 5 keer was veranderd van plek kan ik me voorstellen dat ze in de war raakt. Deze muts was blij dat ze eerst niet hoefde te verkassen, en was gewoon chagerijnig dat het alsnog moest .
Volgens mij kan zij nog best voor veel rumoer zorgen...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_53687114
Vijf keer veranderd? Ze hadden die afgelopen avond een plek uitgezocht en dat vond iedereen oke. De volgende dag hadden de 'leiders' er een nachtje over geslapen en vonden dat het kamp toch beter op de plek kon met meer vis. Dus eigenlijk 1 keer veranderd
pi_53688032
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:18 schreef Nuna het volgende:
Vijf keer veranderd? Ze hadden die afgelopen avond een plek uitgezocht en dat vond iedereen oke. De volgende dag hadden de 'leiders' er een nachtje over geslapen en vonden dat het kamp toch beter op de plek kon met meer vis. Dus eigenlijk 1 keer veranderd
Precies, ik vind dat die muts een beetje overdreef.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:50:45 #154
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53690513
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 08:55 schreef Re het volgende:
tvp

leuke eerste aflevering... onze chef-kok van een pannekoek restaurant moeten we erin houden
Whehehe mee eens...Zijn way or the highway beviel me al niet. Dan het geouwehoer dat ie een eigen bedrijven had gehad, met de nadruk op gehad.

En als er iets niet meteen of op tijd gebeurd, vuurt als een ADHD kip over het strand.

Geweldig vermaak...volgende zondag weer kijken
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_53692170
Ik ben natuurlijk voor Kimo Grashuis, mijn wiskunde docent!
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_53695239
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:05 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik ben natuurlijk voor Kimo Grashuis, mijn wiskunde docent!
Was dat die knakker die als maar zat te "dicuteren" met Bruno?
pi_53697470
Bedoel je hem?

(Ik zag hem even snel langskomen maar was met wat anders bezig om er voor te gaan zitten, vanavond kijk ik de hele aflevering.)
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:31:05 #158
124655 DarkManta
pi_53708745
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:50 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Whehehe mee eens...Zijn way or the highway beviel me al niet. Dan het geouwehoer dat ie een eigen bedrijven had gehad, met de nadruk op gehad.

En als er iets niet meteen of op tijd gebeurd, vuurt als een ADHD kip over het strand.

Geweldig vermaak...volgende zondag weer kijken
Dude ga naar de dokter man, je koorts en pillen beginnen je tol te vragen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:51:29 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53709427
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef Nuna het volgende:

]
Volgens mij IS dat "wijf" gewoon in de war
L'Amour menaįant:
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 01:44:39 #160
124655 DarkManta
pi_53711211
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Volgens mij IS dat "wijf" gewoon in de war
Die kerel heeft inderdaad een schroef los.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 01:49:22 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_53711236
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef DarkManta het volgende:

Dude ga naar de dokter man, je koorts en pillen beginnen je tol te vragen.
Ik was het eigenlijk wel met je eens.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_53723972
tvp
pi_53732076
Vanvond die vriend van me weer gesproken die meegedaan heeft.
Zoals verwacht is het manipuleren inmiddels alweer heftig begonnen, sommige opnames die afgelopen week zijn uitgezonden zijn eigenlijk pas in week 6 gemaakt.
Ook is het samengaan van alle losse groepjes dus niet in dag 2 gebeurd zoals ze ons willen doen geloven, maar pas in dag 6 of zo.
Die vriend van me heeft dus echt de eerste paar dagen geen camera gezien omdat de camera ploegen het te ver lopen vonden

Ben benieuwd wat ze nog meer gaan manipuleren, goed opletten op haar en baard lengte dus bij de uitzendingen (voor zover de mensen geen scheer gerei bij zich hadden
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:22:04 #164
6941 APK
Factual, I think.
pi_53732187
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 22:18 schreef Sakura het volgende:

Die vriend van me heeft dus echt de eerste paar dagen geen camera gezien omdat de camera ploegen het te ver lopen vonden

Zal dus wel een verschrikkelijk saaie sufkut zijn geweest, anders zouden de camera's boven op hem zijn gedoken.
pi_53738512
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 22:22 schreef APK het volgende:

[..]

Zal dus wel een verschrikkelijk saaie sufkut zijn geweest, anders zouden de camera's boven op hem zijn gedoken.

Heb je eigenlijk wel gelezen, of gaat dat boven jouw macht, dan zijn er hele leuke cursusjes voor loosers zoals jouw te krijgen om te leren lezen.

En volg je eigenlijk de serie wel, of krijg je er gewoon een strakke van als je anderen afzeikt?

[ Bericht 9% gewijzigd door Sakura op 06-10-2007 10:35:26 ]
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_53739396
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 09:28 schreef Sakura het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk wel gelezen, of gaat dat boven jouw macht, dan zijn er hele leuke cursusjes voor loosers zoals jouw te krijgen om te leren lezen.

En volg je eigenlijk de serie wel, of krijg je er gewoon een strakke van als je anderen afzeikt?

Nog een nachtje slapen en komt het weer, voor mij 2 nachtjes. ik download het elders en kijk dan maandagochtend.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 11:17:19 #167
6941 APK
Factual, I think.
pi_53739447
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 09:28 schreef Sakura het volgende:

loosers zoals jouw

quote:

Ik heb de eerste aflevering gezien.
pi_53745933
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 11:14 schreef berney het volgende:

Nog een nachtje slapen en komt het weer, voor mij 2 nachtjes. ik download het elders en kijk dan maandagochtend.

Dat kijk idd. véél fijner, zonder al die gare reclames er tussendoor.
pi_53746099
Tijdens de reclames kan je hier posten , zondagavond was het ook gezellig druk hier .
  zondag 7 oktober 2007 @ 08:10:42 #170
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53757545
Precies, lappie op schoot en lekker posten.......

Vanavond weer, eindelijk een beetje humor op de zondagavond.......discutties
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_53758063
Straks de videorecorder maar programmeren.. komt teveel leuks tegelijkertijd
  zondag 7 oktober 2007 @ 10:59:41 #172
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_53758962
Vanavond weer kijken!!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_53759282
Vanavond zit ik weer aan de buis gekluisterd! In de voorstukjes vorige week was te zien dat die Nederlandse kerel met die dreads een relletje kreeg, ben benieuwd! 100 lui ook!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_53759291
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 09:40 schreef DaFrenk het volgende:
videorecorder

Heb jij die nog aangesloten dan?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_53759298
Oh ja, Iraida meld al dat er deze aflevering flinke ruzie komt, waarin haar vriend (dreadman) een hoofdrol speelt. (Ik kreeg het net op Hyves nog eens gemaild, dat iedereen toch maar eens moest kijken. )
pi_53759564
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:22 schreef mrcool het volgende:

[..]

Heb jij die nog aangesloten dan?

Hehe, nog 2 zelfs

Nog geen geld teveel voor een HDD recorder helaas. Laatst wel ene gekocht (Philips) maar die was zo gebruiksonvriendelijk dat ik hem gelijk terug gebracht heb.
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:04:51 #177
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53761307
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdens de reclames kan je hier posten , zondagavond was het ook gezellig druk hier .
Ja precies! Vond ik juist wel gezellig. Ff posten tijdens de reclames, ff gal spuwen. (En piessen en chips halen en drinken).

Half 10 vanavond weer! Whohooo!! Drama spanning ruzie en intrige here we come!
L'Amour menaįant:
pi_53762925
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:25 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Dat kijk idd. véél fijner, zonder al die gare reclames er tussendoor.

Klopt helemaal.
pi_53764022
ga weer kijken
Misschien zit er een nieuwe Eva tussen ..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_53766245
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:32 schreef qonmann het volgende:
ga weer kijken

[ Bericht 12% gewijzigd door mrcool op 07-10-2007 15:56:12 ]
pi_53766481
Klaar!

pi_53767039
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:32 schreef qonmann het volgende:
ga weer kijken

Of een nieuwe...

beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 7 oktober 2007 @ 17:27:34 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53769019
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 15:49 schreef mrcool het volgende:

[..]

[afbeelding]
O ja! Ik zat me inderdaad ff af te vragen wie Eva ook alweer was.

Misschien krijgen we ook wel weer een bananen-oorlog!
L'Amour menaįant:
pi_53769138
Een nieuwe Douwe lijkt me wel gaaf ja, luie Fries met het richtingsgevoel van een donut.
Vanavond weer
pi_53770225
Dit de eerste Eva..
Ze overleefde alle samenzweringen en werd uiteindelijke tweede
http://www.youtube.com/watch?v=X7VfpQpfFRY
nog 3 uur
pi_53770865
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 17:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Misschien krijgen we ook wel weer een bananen-oorlog!

Oh ja, de bananen-oorlog, wie had die sjit nou ook alweer gedaan?
  zondag 7 oktober 2007 @ 18:49:33 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53771015
Zin in!
pi_53771144
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Zin in!

Ik ook wel een beetje, eindelijk weer eens iets wat ik ga volgen, de expeditie's blijven leuk en naar mijn mening een van de weinige volgwaardige programmas op de tv van tegenwoordig.
pi_53771238
vanaf begin volgen is de beste taktiek..
pi_53771418
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:44 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Die kerel heeft inderdaad een schroef los.

Na grondig onderzoek van het plaatje is het volgens mij echt een vrouw
pi_53772322
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:22 schreef Toeps het volgende:
Oh ja, Iraida meld al dat er deze aflevering flinke ruzie komt, waarin haar vriend (dreadman) een hoofdrol speelt. (Ik kreeg het net op Hyves nog eens gemaild, dat iedereen toch maar eens moest kijken. )

Iraida
#geen
pi_53772350
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:36 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Iraida

Ze heeft een irritant accent.
pi_53772360
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 15:57 schreef mrcool het volgende:
Klaar!

[afbeelding]

#geen
pi_53772368
Koenraad!

pi_53772398
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:37 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ze heeft een irritant accent.

Tis een irritant persoon ook, voor tot zover ik mijn mening op de eerste aflevering kan baseren. Misschien draai ik na vanavond wel helemaal bij
#geen
pi_53772418
quote:
Koenraad!

[afbeelding]

OMG wat is dit nou weer voor sjappie?
#geen
pi_53772452
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:38 schreef DuchessX het volgende:

[..]

OMG wat is dit nou weer voor sjappie?

Ben je hem dan echt alweer vergeten?
Koenraad, seizoen 2 (2001)
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:41:14 #198
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53772491
quote:
Koenraad!

[afbeelding]

Hehehe hij is arts toch? zag hem net nog in een filmpje uit 2001, samen met Richard en Pieter... mooi jaar!
pi_53772521
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:41 schreef Haunter het volgende:

[..]

Hehehe hij is arts toch? zag hem net nog in een filmpje uit 2001, samen met Richard en Pieter... mooi jaar!

2001 was zeker een zeer mooi Robinson-jaar. En ja, hij is kinderarts in Belgie, een goede ook nog als ik internet kan geloven...
pi_53772541
@Haunter: post de URL van dat flimpje eens hier!
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:43:18 #201
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53772559
Er is zelfs een wikipedia-artikel aan hem gewijd
pi_53772605
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:43 schreef Haunter het volgende:
Er is zelfs een wikipedia-artikel aan hem gewijd

Ik kwam een aantal minuten geleden tot dezelfde schokkende ontdekking!

Maar ja, Klaar heeft er dan ook een.
pi_53772646
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:40 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ben je hem dan echt alweer vergeten?
Koenraad, seizoen 2 (2001)

Toen was ik nog geen ER kijker
#geen
pi_53772678
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:46 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Toen was ik nog geen ER kijker

Schande, dat waren de beste jaren.
pi_53772736
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:46 schreef mrcool het volgende:

[..]

#geen
pi_53772773
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:48 schreef DuchessX het volgende:

[..]

pi_53772995
Wie weet zorgt dit seizoen ervoor dat er nog meer seizoenen mogen komen
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:57:38 #208
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53773002
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:46 schreef mrcool het volgende:

[..]

True! Vorig jaar heb ik het, als trouwe ER kijker, ook helemaal gemist na de 1e aflevering; totaal niet interessant.. Dit jaar begint alweer veelbelovend
pi_53773354
Konraad, Klaar, Robin, Ryan, Richard, Douwe, Bjorn........

Teveel markante deelnemers om op te noemen.
Weet ook niet welke serie ik het mooiste vindt.
De eerste 4 waren allemaal erg leuk.
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:15:31 #210
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_53773446
Ik vond die Maxime altijd wel vet!
pi_53774595
Waarom moet het zo laat komen. Ik heb slaap
A little bit hateful
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:58:17 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53774775
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom moet het zo laat komen. Ik heb slaap
Nu al?! Wat ben je? 12?
*checkt* Whow....

Uhm, eh.

L'Amour menaįant:
pi_53775254
Strakjes
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:18:04 #214
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53775299
chips en bier staat klaar
pi_53775320
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:18 schreef Re het volgende:
chips en bier staat klaar

Plezant
pi_53775865
Zo, wat een irritant ventje die Frans.
pi_53775872
commando rulus
pi_53775886
Sven reageert wel overdreven zeg.
pi_53775976
Wat een chaos... ik weet ook niet of ik deze overkill aan 100 man wel zo geslaagd vind hoor... geef mij maar een man of 20 waar ik me heerlijk aan kan ergeren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_53776019
Kijk, die heeft er verstand van. Geef de mensen een compliment voor het werk dat gedaan is en ze voelen zich meteen gewaardeerd.

Ook al klinkt het heel simpel, het werkt wel
pi_53776028
Die twee (Iraida en rapper dreadlock) zijn zoooooooo nep en gemaakt Ik geloof er helemaal niets van
pi_53776048
God het ligt er wel heel dik bovenop bij die twee ja.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:44:39 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53776082
Spugen?
L'Amour menaįant:
pi_53776083
ik wil dat model houden hoor
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:45:32 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53776109
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
Die twee (Iraida en rapper dreadlock) zijn zoooooooo nep en gemaakt Ik geloof er helemaal niets van

Ingehuurde acteurs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:45:33 #226
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53776110
Waarom moet de meest prominente brabo nou een gruwelijke debiele homp vet en vlees zijn die penisnijd heeft? Positieve kritiek… die geef je niet door te eisen dat iedereen op de knieën moet zakken en vergiffenis vragen aan pater paus fatje.

Ach hij is niet de enige opgefokte kansloze sloeber. Bruno is er ook nog steeds. De geboren leider. De brabo heeft zowaar ergens een punt, in hoeverre beroepen de leiders zich op de groep en de mensen die daarbinnen iets in te brengen hebben op het gebied van opbouwen.

Sven moet zijn machismo laten gelden, viel me tegen, hij neemt het meteen persoonlijk op. En meteen begint hij te bokken als een kemphaan. Het kamp valt op een heerlijke wijze uit elkaar. Je hoort de mensen al in opstand komen, en er is nog geen zak uitgevoerd, er is nog geen proef geweest.

Het plaatje dat alles pais en vree is na een simpele stemming is dan ook een beetje vergezocht. Ik heb geen zin om een of ander feestje van handjeklap en kumbayah-zangers te moeten zien.

God lamme lamzak en tina truttekop, nu al lui, nu al eisen. Wat is er mis met die mensen, wat doen die op dit eiland. Gooi ze in zee, rijg ze aan het spit, Lord of the Flies-style. Echt dat soort figuren kunnen onmogelijk door de screening heen komen. Wat een randfiguren.
I'm hungry!
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:45:34 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53776111
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:36 schreef partijman het volgende:
commando rulus
Ik vond die donkere Belg een heel geod statement maken tegen die domme ex-militair uit Deurne
L'Amour menaįant:
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:46:07 #228
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_53776125
fuck, weer bijna vergeten!
*zapt
pi_53776129
Democratisch stemmen en dan als nog vragen over iedereen er mee eens is...
pi_53776133
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Wat een chaos... ik weet ook niet of ik deze overkill aan 100 man wel zo geslaagd vind hoor... geef mij maar een man of 20 waar ik me heerlijk aan kan ergeren

het worden er wel minder hoor. ik hoo alleen wel dat er een stel overblijven waar de ergenis van af druipt
  ESF Reporter zondag 7 oktober 2007 @ 21:46:35 #231
87554 Cee
Welluk?
pi_53776136
Ik krijg plaatsvervangende schaamte bij die fellow-brabander met z'n wijzende commando-vingertje. "Als gij...."

En inderdaad, dat 'fotomodel' met dat 24/7 stonede creep-aanhangsel is puur typecasting.
pi_53776152
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Ingehuurde acteurs.

Idd.
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:47:06 #233
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53776156
Dat voorstukje met dat spugen met die rastadude

Dat vriendinnetje van hem doet me denken aan "Zaai"
pi_53776176
ik vind echt dat de "expeditie robinson" -theme weer gewoon als beginnummertje moet....

verders duurt de 'overschakeling" van west naar zuid te lang, zo vul je je beeld wel op.

Ben benieuwd hoe het zometeen verder gaat met het "spuug-incident".....we wachten af:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  ESF Reporter zondag 7 oktober 2007 @ 21:47:42 #235
87554 Cee
Welluk?
pi_53776177
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:45 schreef Cairon het volgende:
Waarom moet de meest prominente brabo nou een gruwelijke debiele homp vet en vlees zijn die penisnijd heeft? Positieve kritiek… die geef je niet door te eisen dat iedereen op de knieën moet zakken en vergiffenis vragen aan pater paus fatje.

Oké dat bedoel ik dus.
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:48:47 #236
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53776214
die twee acteurs noemen is een teken van optimisme... het geloof dat niemand zo lam en armzalig en haat-opwekkend kan zijn ook in de echte wereld kan rondlopen.
I'm hungry!
pi_53776236
Die nep Tupac ziet er ook echt niet uit. Jammer dat ze 'm waarschuwen voor een zonnesteek
pi_53776256
kunnen ze met z;n alle dat eiland niet kaalgrazen.
leuke spelshow 100 mensen schijten en raggen een eiland kaal, hoezo milieuschade
Straks kunnen we via google kijken welke eilanden kaalgevreten zijn zijn dankzij robinson
pi_53776270
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:48 schreef Cairon het volgende:
die twee acteurs noemen is een teken van optimisme... het geloof dat niemand zo lam en armzalig en haat-opwekkend kan zijn ook in de echte wereld kan rondlopen.

Hun teksten doen mij vermoeden dat het acteurs zijn. Ik geloof idd niet dat dat soort mensen zich aanmelden voor Robinson en dat soort dingen "toevallig" in bijzijn van de camera zeggen.
pi_53776383
Zo dalijk ruzie
#geen
pi_53776463
pi_53776473
Ghehehehe ruzie
#geen
pi_53776481
LOL! Ruzie. Dikke lelijke hoer.
pi_53776490
Mijn god wat een zielige gast, je spuugt toch geen vrouw in het gezicht
pi_53776504
wat een debiel zeg die gozer met die dreads
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_53776508
Zuipuh!!!
#geen
pi_53776509
Wat een sneue gasten
pi_53776515
model, wie geeft dat 13 in een dozijn kreng opdrachten, laaglandlama vindt anderen lelijk, hou op.
pi_53776517
Spugen, jezus wat een randdebiel!
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_53776538
Wat een kneus, ongelofelijk
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:58:59 #251
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_53776539
wat een rare mensen
pi_53776545
Blanke Tupac is denk ik snel van het eiland
pi_53776556
Die Truus, of Lotus, zie ik iedere keer vooraan staan als er wat is.
pi_53776564
Ik krijg wel het gevoel dat het 'erg gemaakt' is, maar dat komt denk ik voornamelijk door de 100 man
pi_53776582
Ik geloof best dat een drankje er goed in gaat
#geen
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:01:16 #256
185098 SweetLakeDeluxe
some of my favourites
pi_53776598
oh mijn god
pi_53776601
Tupac en de slettebak
pi_53776610
Blanke Tupac is echt grappig, wat een leipo
pi_53776614
Ik vond het ook wel grof dat die Iraida zomaar vanuit het niets voor slettebak uitgemaakt werd. Ze heeft zelf geen flauw idee waar dat vandaan kwam.
#geen
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:01:51 #260
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53776627
WTF

haha die twee, wat een paupers ^__^
451 °F
pi_53776629

Tim maakt rap voor kleuters, neem ik aan

Ongelooflijk wat een achterlijk sneue mensen
pi_53776630
de spuwspies is walgelijk.
pi_53776633
Die Tupac kan zo uit koefnoen komen ..
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:02:14 #264
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_53776641
als ze dan toch 2 mensen 'casten', waarom dan van die lelijke?!
pi_53776650
waarom praat die debiele dreadslul alsof hij van de Antillen afkomstig is?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_53776661
"Ik kan haar een klap geven maar daar schiet ik niks mee op, dus dan spuug ik maar"
pi_53776665
Kunnen ze die 3(Lotus, Hippie en fotoslet) 's-nachts niet op het strand begraven?
pi_53776666
Wat triest, die Tim.

Maar die Lotus kan er ook wat van: "we gaan haar knuffelbeer afpakken". Hoe oud ben je dan?
pi_53776683
Die Lotus is ook verdomd irritant.
pi_53776690
Hij biedt enkel zijn excuus aan omdat ze eten moeten hebben.
#geen
pi_53776691
Alsof Tim het recht heeft iemand lelijk te noemen !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:04:00 #272
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53776696
ach ja, een groep van 100 ... zitten altijd wel wat kinderachtige mensen tussen
451 °F
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:04:05 #273
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53776698
Ik vind het leuk met 100 man! Het is nu vanaf het begin al leuk, in vorige afleveringen duurde dat altijd even. Men was vaak te lief voor elkaar, nu is dat niet zo
Lekker douchen!
pi_53776718
Pfff eerste afvallers
pi_53776720
Wtf.. die Iraida is dus echt niet mooi he..

Heb er een hekel aan, mensen die zichzelf lekker vinden terwijl ze het niet zijn.
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_53776721
"Als ik 1 tegen 100 had willen spelen had ik me wel ingeschreven bij Caroline Tensen"
  ESF Reporter zondag 7 oktober 2007 @ 22:04:46 #277
87554 Cee
Welluk?
pi_53776723
JOOP! Held!
"Als ik een tegen honderd wilde spelen, zat ik wel bij Caroline Tensen."
pi_53776739
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef Svensational het volgende:
Alsof Tim het recht heeft iemand lelijk te noemen !

Nigga's just trying to get laid
pi_53776749
"Het is gewoon niet leuk"

Nee klojo, had je verwacht dat het leuk zou worden?
pi_53776751
Wat een vage ouwe lul ben jij dan zeg. op zo'n eiland nog denken aan Caroline Tensen. Maak het dan voor jezelf gewoon leuk.
pi_53776753
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef MissJ het volgende:
waarom praat die debiele dreadslul alsof hij van de Antillen afkomstig is?

Hij is tog rapper jeweets
#geen
pi_53776765
Jemig, de helft wil na een paar dagen alweer naar huis
pi_53776771
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef Arth_NL het volgende:
Wat triest, die Tim.

Maar die Lotus kan er ook wat van: "we gaan haar knuffelbeer afpakken". Hoe oud ben je dan?

de (mo)del heeft een beertje bij, nuttig.
pi_53776782
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef donpsp het volgende:

Heb er een hekel aan, mensen die zichzelf lekker vinden terwijl ze het niet zijn.
Ze heeft een eigen website waarop ze schrijft hoe goed en mooi ze is
#geen
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:06:19 #285
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53776783
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef donpsp het volgende:

Nee idd, is ze een fotomodel?? lang leve photoshop ^_^
451 °F
pi_53776822
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:05 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hij is tog rapper jeweets

Aah vandaar, whehehe
pi_53776824
Visteam? misschien laten ze niet alles zien, maar ik zou dan toch wel willen dat minimaal de helft van de deelnemers vreten gaat zoeken ipv te zeiken 's avonds.
pi_53776831
"Oh nee bah er zit vis in"
Iraida lust geen vis.
#geen
pi_53776839
"Alles wat ze eet, spuugt ze uit."

Klinkt mij niet als 'niet lusten', maar gewoon als bolimia
pi_53776852
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:08 schreef mikerw het volgende:
Visteam? misschien laten ze niet alles zien, maar ik zou dan toch wel willen dat minimaal de helft van de deelnemers vreten gaat zoeken ipv te zeiken 's avonds.

Het club med gehalte is hoog
pi_53776866
wat een dumbo die rapper ...
pi_53776878
Jezus wat een sukkel die Tim
#geen
pi_53776880
"ik wil die andere bouillon"
pi_53776883
ik vind het nu al geweldig!
Nigger wannabe gaat er met de pan vandoor
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:10:30 #295
185098 SweetLakeDeluxe
some of my favourites
pi_53776890
Hahahaha, dit is geweldig!!
pi_53776892
Pff, dit lijkt eerder de Gouden Kooi dan Expeditie Robinson
pi_53776894
Fantastisch!
pi_53776897
Zo, die Tim is klaar. Die gaat gehakt worden.
pi_53776901
"en hij loopt weg zonder mijn toestemming"
pi_53776908
Wat een figuur die Tim !

Ik hoop dat hij blijft !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_53776910
Hahahah wat een suflul die Tim., hilarisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')