Die gaat volgende week ook ruzie maken geloof ik. "Kom maar dan, kom maar,"quote:Op zondag 30 september 2007 22:44 schreef golfer het volgende:
Wat een ontzettende loser is die Bruno.![]()
Trouwens die ex-militair met dat petje is ook ene triesteling.
Er zijn natuurlijk diverse gradaties modellen, niet iedereen is een Doutzen Kroes.quote:Op zondag 30 september 2007 22:39 schreef DuchessX het volgende:
Zij is model?
Dan moet ik toch nog eens goed kijken want het is mij beslist niet opgevallen dat ze bijzonder mooi is. Laat staan gewoon mooi.
Heb in mijn topic al gemeldt dat het dubbel is met deze, met het verzoek om hier verder te gaan.... mag dan wel "koken met Bruno" in de topic titel?quote:Op zondag 30 september 2007 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn 2 topics.
Sven is een held.
Bruno een domme wannabe fuhrer.
Walter valt wat minder op.
En Mathilde......schijnt ook een leider te zijn.
Ik kon zo snel geen titel bedenken dus ik vind het primaquote:Op zondag 30 september 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Heb in mijn topic al gemeldt dat het dubbel is met deze, met het verzoek om hier verder te gaan.... mag dan wel "koken met Bruno" in de topic titel?![]()
Uhm waar precies kan ik haar zien? Ben wel eens benieuwd naar hoe ze uitziet als model.quote:Op zondag 30 september 2007 22:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk diverse gradaties modellen, niet iedereen is een Doutzen Kroes.
Meer Iraida:
http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/30576341/
http://www.iraida.nl/quote:Op zondag 30 september 2007 22:51 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Uhm waar precies kan ik haar zien? Ben wel eens benieuwd naar hoe ze uitziet als model.
* Bruce117 hoopt me.quote:Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat de oude tune wel weer terug komt.
Dat zijn de mensen die meestal het meest achter iemand's rug zeiken en als puntje bij paaltje komt hun mond houden en niks doen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
Geweldig deze opzet
Interessant fenomeen ook dat mensen volledig over de zeik gaan als iemand *1* keer van mening wisselt omdat ie na overleg en onderzoek uitvindt dat een andere locatie toch beter is.
Echt van die gasten die geen fuck uitvoeren en bij elke poging tot gezag elk woord op een weegschaal leggen zodat ze bij het geringste zuchtje wind direct de arme leider met een knuppel kunnen bewerken.
Er was een kerel die met z'n blote 'tieten' over het strand liepquote:Op zondag 30 september 2007 23:46 schreef Sug4r het volgende:
Ik zag ook een hoop met een flink overgewicht, die zullen het zwaar krijgen daar
Nou idd zegquote:Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
Geweldig deze opzet
Interessant fenomeen ook dat mensen volledig over de zeik gaan als iemand *1* keer van mening wisselt omdat ie na overleg en onderzoek uitvindt dat een andere locatie toch beter is.
quote:
Tessa heeft een leuk beroep. Ze is Friturist.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:58 schreef Pwn_zoon het volgende:
HIer staan trouwens alle kandidaten:
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/
quote:Op maandag 1 oktober 2007 06:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tessa heeft een leuk beroep. Ze is Friturist.
Whow, dat klinkt erg 2010! Of wacht, betekent dat dat je in de friettent staat....
Het viel me trouwens op dat Kenny in eerste instantie als "gevangenisbewaarder" werd aangemerkt en later als "cipier".quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb trouwens even een beetje door de profielen van die mensen op de site gekeken, veel (ex)militairen, matrozen en gevangenismedewerkers trouwens.
Volgens mij wordt het vanavond om 21.30 uur op RTL 8 herhaald. Of het online te bekijken is weet ik niet. Mocht dat zo zijn dan zal dat via www.rtlgemist.nl zijn lijkt me.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:33 schreef franktic het volgende:
Komt er nog een herhaling of is het nog ergens online te bekijken!?
Bij Brunoquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:58 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Er was een kerel die met z'n blote 'tieten' over het strand liep
Ik moest meteen denken aan Hurley uit Lost
HIer staan trouwens alle kandidaten:
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/
Maar wel je computer aanzetten om mee te delen dat je hiervoor je tv niet gaat aanzetten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus, je als je 100 mensen op een strand gooit ruzie. Wat een verrassing, daar ga ik de TV niet voor aanzetten.
D'r worden leiders aangesteld, en gelijk gaan een aantal figuren die het graag hadden gewild maar niet zijn geworden dwarsliggen. Dat soort gedrag zie ik ook al de hele dag op m'n werk, daar ga ik de TV niet voor aanzetten.
De meeste van de deelnemers zijn te getatoueerd, te veel relnicht, te oud, te slecht voorbereid, te dik, ...als ik mannentieten wil zien kijk ik onder de douche wel effe in de spiegel. Dus daar ga ik de TV niet voor aanzetten.
Dus ik zal maar beginnen met kijken zodra ze tot 10 man zijn teruggebracht. Hopen dat die sven er bij zal zitten, want die vond ik sympathiek. Verder eigenlijk niemand gezien die het waard was daar te zitten.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:58 schreef Jambo het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het vanavond om 21.30 uur op RTL 8 herhaald. Of het online te bekijken is weet ik niet. Mocht dat zo zijn dan zal dat via www.rtlgemist.nl zijn lijkt me.
En er zijn ook nog wel andere bronnen waardoor je het terug kan kijken, maar daar mag niet over gesproken worden op fokquote:
goed beginquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef BVO het volgende:
829.000 kijkers gisteravond.
Volgende week een achtste plaats is goed mogelijkquote:1
RTL VOETBAL EREDIVISIE
2.027.000
2
JOURNAAL 20 UUR
1.826.000
3
MOOI WEER DE LEEUW THE DAY AFTER
1.660.000
4
GOOISCHE VROUWEN
1.405.000
5
OP ZOEK NAAR EVITA
1.380.000
6
WEGMISBRUIKERS
1.193.000
7
HART VAN NEDERLAND
1.155.000
8
SPOED
872.000
9
POSTCODELOTERIJ 1 TEGEN 100
839.000
10
EXPEDITIE ROBINSON 100
829.000
Whoehaha! Is die Tinus ook model?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:54 schreef Toeps het volgende:
http://www.modelmayhem.com/member.php?id=381448
OMGquote:Op maandag 1 oktober 2007 06:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo gaat ze d'ruit zien na een paar dagen ER?
http://www.modelmayhem.com/pic.php?pid=3959045quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:16 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Whoehaha! Is die Tinus ook model?![]()
Echt, die doek over zijn hoofd nadat hij zonnebrand in zijn ogen had gesmeerdquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
http://www.modelmayhem.com/pic.php?pid=3959045
Jaaaaah, samen met dinnetje (die hem overigens comment op die foto).
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 23:56 schreef Lollifant het volgende:
Leuk begin vandaag!!![]()
![]()
Vooral hoe al die simpele zieltjes compleet in paniek raakten, omdat de slaapplek toch ergens anders moest komen. Hahaha wat een stomme lui, ze vonden het zelfs 'achterbaks!!'![]()
Wat boeit het nou waar je slaapt, ze hadden toch nog niks veranderd?!
Die Iraida heb ik eigenlijk een beetje gemist, ze is me niet zo opgevallen. Was dat dat mens met die jongen met dat doekie voor zijn ogen "auw zonnebrandcreme"? Hmm Oninteressant mens, zal wel zeer snel weg zijn.
Sven was tof.![]()
er zat er een bij met zo'n pottenhoofd, daar kan alleen maar geklaag uitkomen... waarschijnlijk getrouwd met een bruno type oidquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:21 schreef alwaysthebest het volgende:
De laatste edities kabbelt het allemaal maar wat voort, echt leuk vond ik de laatste paar keer niet meer. En toch weer even gekeken.
Op zich blijft het vermakelijke tv, en leuk dat ze nu weer iets nieuws hebben gedaan. Deze keer ga ik het denk ik wel weer wat meer afleveringen volhouden, 100 man is toch weer wat anders.
Met zoveel mensen is namen onthouden wel weer lastig, maar er zat 1 vrouw in... dat mens dat alleen maar zat te klagen.Alsof je vantevoren niet weet dat het geen 5 sterrenluxe is.
Inderdaad, weg met diequote:Op maandag 1 oktober 2007 20:02 schreef starbuck het volgende:
100 deelnemers leek me wat veel, maar ik ben alweer hooked. Wat minder vond ik sommige muziekkeuzes..harde rock tijdens de tocht van boot naar strand met de vlotten, past niet in de sfeer, en de ultieme E.R. begintune is foetsie.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:54 schreef Toeps het volgende:
http://www.modelmayhem.com/member.php?id=381448
Ik zet er 2 kratten op dat dit vroeger een vrouw was.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:29 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Ik zet er een krat op dat dit een pot is.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef ruby het volgende:
Ik kijk uit naar volgende week, dan zien we namelijk de ex-militair (vent met snorretje en snotlap op z'n harses) met z'n handen wapperen van "kom maar, kom maar, kom maar".
Blijkbaar een gefrustreerd mannetje die graag de leiding had willen hebben omdat hij nou eenmaal militair is geweest. Althans, dat denk ik.
Ja, ook dat ja! Heb hier echt met eenquote:Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
Geweldig deze opzet
Echt van die gasten die geen fuck uitvoeren en bij elke poging tot gezag elk woord op een weegschaal leggen zodat ze bij het geringste zuchtje wind direct de arme leider met een knuppel kunnen bewerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |