Ge-wel-dig! Heb echt vastgezogen aan de tv gezeten gisteravond...
Spelletjes, afvalrondes, regels, het hoeft van mij allemaal niet: gewoon wekenlang
dit... Kwak 100 man op een eiland en zie hoe ze zich gaan vormen. Inderdaad jammer dat het programma de groepen bij elkaar zet (hoewel wel begrijpelijk, want het is zo al een regie-nachtmerrie volgens mij, laat staan wanneer er 7 groepen verspreid over het eiland zitten!).
Leuk ook, met die leiders... met zo'n grote groep kán niet alles meer democratisch (of in elk geval veel moeilijker) en heeft zelfs de grootste idioot (lees: Bruno, of dat manvrouwtje) wel een medestander. We gaan zien hoe lang de Nederlands-Vlaamse overlegcultuur het vol gaat houden (bij Bruno niet zo lang dus...
![]()
).
![]()
Kenny heeft mijn hart gestolen trouwens... Die wanhoop in zijn ogen toen hij al die groepen zich zag verspreiden was onbetaalbaar.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.