Idd ook erg benieuwd. Maar hmm... een vatsige ex-militair met een autoriteitsprobleem tegen een paramilitair in de bloei van zijn leven.... Tja... Je kan jezelf ook overschatten natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef ruby het volgende:
Ik kijk uit naar volgende week, dan zien we namelijk de ex-militair (vent met snorretje en snotlap op z'n harses) met z'n handen wapperen van "kom maar, kom maar, kom maar".
Blijkbaar een gefrustreerd mannetje die graag de leiding had willen hebben omdat hij nou eenmaal militair is geweest. Althans, dat denk ik.
Ja, gelukkig wel. Uiteindelijk vind ik het ook wel leuk om de kandidaten een beetje te leren kennen. Nu is het zo massaal, wel leuk natuurlijk, maar na 25 dagen vind ik het ook wel weer prima dat ze met zn 10'en zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
Maar na 25 dagen zijn er al 90 mensen afgevallen. Dus dat gaat toch nog wel redelijk snel.
Tsja, met een beetje meer luxe waardeer je zo'n eiland natuurlijk een stukje meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Heb wel zelf op zo'n Maleisisch eiland gezeten aan de Oostkust, maar dan wel in een huisje met airco.Super mooie natuur daar.
Dat was echt het toppunt iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
Net zoals die ene mien.. "Ik had wel een beetje meer luxe verwacht, dan had ik me een stuk beter gevoeld hier..." Hoezo plank voor de kop.. ik neem aan dat je toch weet waar je aan mee doet.
Da's op zich wel te begrijpen, maar ik denk dat ze daar over een week anders over denkt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:37 schreef berney het volgende:
Ik moest lachen om die ene griet die zei; ik heb honger.
Hoe durft ze na een dag.
Same here.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik volgde het de vorige edities eigenlijk nauwelijks, maar met zo'n grote groep mensen is het wel erg leuk om te zien. Dat groepsproces, met inderdaad weer de natuurlijke leiders, de wannabe-leiders en de passieve zeikerds die zelf ook niet met iets constructiefs komen. Heerlijk. Inderdaad veel beter dan domme spelletjes tussen 10 mensen die naar een vlot moeten zwemmen om immuniteit te krijgen bij de eilandraad. Dat is gewoon niet leuk.
Ben ook echt benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik bedoel, regel maar eens genoeg eten voor 100 (!!!) man.
Jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:54 schreef Madine het volgende:
diskuties?
dat stel is gewoon getypecast, zou me niet verbazen als ze er als acteurs bijzittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
Net zoals die ene mien.. "Ik had wel een beetje meer luxe verwacht, dan had ik me een stuk beter gevoeld hier..." Hoezo plank voor de kop.. ik neem aan dat je toch weet waar je aan mee doet.
C- acteursquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef Re het volgende:
[..]
dat stel is gewoon getypecast, zou me niet verbazen als ze er als acteurs bijzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |