Die wenkbrauwen, dat is echt net zijn vader.quote:Op zondag 30 september 2007 22:07 schreef bukgeit het volgende:
En Litpho +1 voor Dhani Harrison.
Hij is ook muzikant.quote:Op zondag 30 september 2007 22:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Is die ook bekend? Behalve via zijn pa dan?
Alhoewel de meeste mensen hem waarschijnlijk van gezicht kennen door zijn bijdrage aan Concert for George.quote:
Voor het geval iemand de vraag gemist heeft...quote:Op zondag 30 september 2007 22:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen, dat is echt net zijn vader.
Welke zangeres, die bekendheid verwierf via een band, werkt aan haar tweede soloalbum (wat officiëel ook onder een bandnaam gepubliceerd wordt)?
Agua de Annique is toch pas aan het eerste album toe?quote:Op zondag 30 september 2007 22:44 schreef bartrid het volgende:
Anneke van Giersbergen?
Die heeft haar tot dusver enige album uitgebracht onder eigen naam, toch?quote:Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef ranja het volgende:
Jenny Wilson?
nou ja, als Jenny Wilson en de huppeldepup nogwats.quote:Op zondag 30 september 2007 23:08 schreef Litpho het volgende:
Die heeft haar tot dusver enige album uitgebracht onder eigen naam, toch?
Wendy James / Transvision Vamp.quote:Op zondag 30 september 2007 23:28 schreef ranja het volgende:
Die eerste moet ik ooit nog eens kopen
Wie bracht haar 1e solo album onder eigen naam uit, en haar 2e onder de naam Racine?
De naam van de band waar ze mee bekend werd reken ik ook al goed.
Ik ben niet eens gegaanquote:Op zondag 30 september 2007 23:31 schreef Litpho het volgende:
Wendy James / Transvision Vamp.
Dat Racine concert in Paradiso was echt ranzig slecht, we zijn na vijf nummers weggegaan.
bukgeit +1quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Dinges, Joni Mitchell.
Even wennen aan de nieuwe Fok!-look.
Ik denk dat ie helemaal niet zoveel meer zegt, eik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:38 schreef bukgeit het volgende:
Zou die niet Eek zeggen?
Bij mij staat ie ook nog lekker rustig op Fok! silver.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:40 schreef bigshadow het volgende:
Old skool fok tvp.
Daar kun je ook weer voor kiezen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Bij mij ook weer. Moest ik ook eerst aan wennen, na het geel/wit.
Dat heb ik pas weer eens geprobeerd. Geen succes en ik kan me eigenlijk niet herinneren hoe ik daar mijn eerste Fok!tijd wel tevreden mee ben geweest. Ja, gebrek aan keusquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Bij mij ook weer. Moest ik ook eerst aan wennen, na het geel/wit.
Bedoel je niet een monitorengroep, zodat hij kan zien hoe het er echt uit ziet?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:56 schreef bigshadow het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat het weer zo'n typisch fokgarpje is. En anders dient hij een betere feedback en monitoringsgroep samen te stellen.
dat eekijmafreek klinkt als weird al yankovich, en hoe wordt Fok! weer zoals het was?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Dinges, Joni Mitchell.
Even wennen aan de nieuwe Fok!-look.
Via "opties" bij Layout kiezen voor Foksilverquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dat eekijmafreek klinkt als weird al yankovich, en hoe wordt Fok! weer zoals het was?![]()
dacht dat fok weer down was of zo![]()
We zoeken een Nederlander.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dat eekijmafreek klinkt als weird al yankovich, en hoe wordt Fok! weer zoals het was?![]()
dacht dat fok weer down was of zo![]()
Dat gaan we dan maar doen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Via "opties" bij Layout kiezen voor Foksilver
de standaardlayout is 'baggerlayout'![]()
Een nog niet eerder uitgebrachte carnavalsknaller van Herman Broodquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Van wie is het lied 'Iek, I'm A Freak'?
Ad Visser?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef bukgeit het volgende:
Hij heeft een bril en we kennen hem allemaal. Veel beroemder geworden door niet te zingen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:01 schreef Berkery het volgende:
Annie Leibovitz
Nee, een stuk jongere band.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:48 schreef schaap001 het volgende:
Claw Boys Claw?
Tommy?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:56 schreef MadMaster het volgende:
Toch niet Di-Rect dat zich aan het opwarmen was voor hun uitvoering van Tommy?![]()
Die komen uit Hoorn, een minder bekende band, wel een leuk album.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:19 schreef bigshadow het volgende:
Johan?
En die zijn het wel ja.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:24 schreef bukgeit het volgende:
Dat was LPG.
schaap +1quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:42 schreef schaap001 het volgende:
1. Fuel
2. Diesel
3. Kerosene
4. Gas Huffer
5. Gas Giants
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:39 schreef bukgeit het volgende:
Sorry schaap, dat moet natuurlijk zijn:
Wel laten vliegenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:46 schreef belsen het volgende:
Kun je iets laten rijden op Helium dan?
Dat is een edelgas en gaat dus bijna geen verbindingen aan.
Ik zat gister bijna in de vangrail toen ik opeens dat ding langs zag komenquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Wel laten vliegenEn er hangt er nu eentje boven Rotterdam.
Queen - I'm In Love With My Carquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:47 schreef Berkery het volgende:
Welke band zong ooit een ode aan de Ford Fiesta XR2?
Bartrid +1quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:32 schreef bartrid het volgende:
De nieuwe radiohead. In Rainbows heet ie.
En zelfs die Mika vraag had ik geweten..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:14 schreef bigshadow het volgende:
Van een bijzonder geliefde band, vooral in deze reeks.
Ik word er alsmaar zo verdrietig van dat radiohead elke week weer bij mijn recommendations zitquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef bigshadow het volgende:
We weten allemaal waarom jij geen LastFM.profiel hebt hoor.
wat bedoel je?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef bigshadow het volgende:
[..]
We weten allemaal waarom jij geen LastFM.profiel hebt hoor.
Gewoon een grapje, jouw lastfm account heeft zeer weinig plays waarmee ik impliceer dat je daarmee je "vermeende" radiohead draaibeurten verdoezeld.quote:
Ik vond hem ook hilarisch.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:49 schreef ranja het volgende:
Ah, ok, goeie grap!
Zo kennen we je weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Het merendeel van die nummers circuleert al ruim een jaar over het internet, live, gratis en voor niks.
En nu mag je voor 40 Engelse Ponden 2 vinyl platen en 2 CD's met wat bonus-tracks bestellen?
Of een paar gammele (bitrate???) MP3's downloaden, weliswaar voor wat je er zelf voor wilt bieden, maar m.i. gewoon een lokkertje voor de discbox.
Of ben ik nu negatief?
Wat is het nut van een trouwe fanbase als je ze niet uitbuit?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Het merendeel van die nummers circuleert al ruim een jaar over het internet, live, gratis en voor niks.
En nu mag je voor 40 Engelse Ponden 2 vinyl platen en 2 CD's met wat bonus-tracks bestellen?
Of een paar gammele (bitrate???) MP3's downloaden, weliswaar voor wat je er zelf voor wilt bieden, maar m.i. gewoon een lokkertje voor de discbox.
Of ben ik nu negatief?
Genoeg voorbeelden te bedenken lijkt mequote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is het nut van een trouwe fanbase als je ze niet uitbuit?
Bedoel jij dat je nog geen Flightcase met daarin alle 22 soundboard recordings van de Genesis 2007 tour hebt gekocht voor slechts 850 dollar?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is het nut van een trouwe fanbase als je ze niet uitbuit?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:31 schreef knars het volgende:
Bedoel jij dat je nog geen Flightcase met daarin alle 22 soundboard recordings van de Genesis 2007 tour hebt gekocht voor slechts 850 dollar?![]()
Hadden ze Hackett bij zich?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:31 schreef knars het volgende:
[..]
Bedoel jij dat je nog geen Flightcase met daarin alle 22 soundboard recordings van de Genesis 2007 tour hebt gekocht voor slechts 850 dollar?![]()
Is het wat, of doet het afbreuk aan de concertherinnering?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik er één van, die van Amsterdam, voor $30.
Ik heb sowieso van bijna elk concert dat ik bezoek een opname...quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:44 schreef knars het volgende:
Is het wat, of doet het afbreuk aan de concertherinnering?
quote:The Police
September 14, 2007
Amsterdam Arena
Amsterdam, Netherlands
Lineage: AT831 (SP-CMC-2) -> SP-SPSB-6 (Bass Roll Off @ 95hz) -> iRiver H120 (RockBox) @ 44.1 Khz WAV
Transfer: iRiver H120 (RockBox) -> USB 2.0 -> Cool Edit Pro (only for splitting up the tracks)-> FLAC (level 8, sector boundaries aligned)
Taper: MadMaster
Length: 1:51:47
etcetera...quote:Radiohead
August 28, 2006
Heineken Music Hall
Amsterdam, Netherlands
Equipment: MM-MCSM-4 cardioids -> MM-EBM-1 (Bass Roll Off @ 107hz) -> iRiver H120 (RockBox) @ 44.1 Khz WAV
Transfer: iRiver H120 (RockBox) -> USB 2.0 -> Cool Edit Pro (+6dB) -> FLAC (level 8, sector boundaries aligned)
Taper: MadMaster
quote:He's not sure what he should do,
She's 17 he's 22,
Is that too much of a difference?
quote:She's got everything he wants,
She's got everything he needs,(x5)
to her place.
quote:Her love rains down on me easy as the breeze
I listen to her breathing it sounds like the waves on the sea
I was thinking all about her, burning with rage and desire
We were spinning into darkness; the earth was on fire
iggy +1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
take her back?
Dat is Pink Floyd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nog wat info:
The name, seemingly so far-out, was actually derived from the first names of two ancient bluesmen.
.... en tegen 1994 was ik allang afgehaakt, wat Floyd betreft: maar dat zal The Divison Bell wel zijn dan. Het betreffende nummer zou ik echter niet weten...quote:En het gezochte nummer staat op:, their first studio album in seven years, topped the charts in 1994 without making any impact on the current rock scene, except in a marketing sense.
Die zocht ik inderdaad. Bescheiden hit geweest geloof ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:14 schreef Berkery het volgende:
Take it back van PF?
quote:
Captain_Redbeard +1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
pink floyd - comfortably numb
Die is juist, nu de Belgische bijdrage nog...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:09 schreef ranja het volgende:
Is ook Schitterend (IOS) uit nederland in elk geval
Die doet alleen maar alsof 'ie een Belg is....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Total Roef?
bukgeit +1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef bukgeit het volgende:
Relaxed Muscle
Inderdaadquote:
Sarah stopt d'r nieuwe CD bij een krant en bij IOS krijg je bij een concert een leeg CD-doosje, waarna je de volgende dag de opname van het concert kan downloaden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:29 schreef Mark het volgende:
Dinges = Sarah Bettens dus
Nopequote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Joe Jackson, Real Men?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:41 schreef MadMaster het volgende:
David Bowie - Boys Keep Swinging
Keurig en niet al te moeilijk, leek me, zoals ook uit het lijstje van Belsen blijkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:10 schreef schaap001 het volgende:
1. Sabrina - Boys Boys Boys
2. Dolly Dots - Boys
3. Duran Duran - Wild Boys
4. Whitesnake - Bad Boys
5. Thin Lizzy - Black Boys On The Corner
6. Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
7. Dave Edmunds - Girls Talk
8. Blur - Girls And Boys
9. David Lee Roth - California Girls
10. Racey - Some Girls
11. Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun
12. Duran Duran - Girls On Film
Dat wilde ik eerst vragen, songs met 'Boys' én 'Girls' in de titel, maar ik wist er zelf niet genoeg...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:20 schreef belsen het volgende:
Maar goed Blur en Prince en nog een paar had je natuurlijk ook bij allebei kunnen zetten.
Nee, dat is Lucky Lou, de man die sneller gitaarspeelt dan zijn schaduw.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef bukgeit het volgende:
Aan het photoshoppen, schaap?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef bukgeit het volgende:
Aan het photoshoppen, schaap?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Hetgeen wat je weggephotoshopt hebt lijkt verdomd veel op de afbeelding die ik in 2005 op een partij T-shirts heb laten zetten:
[afbeelding]
Maar het is toch niet Edge van U2 die weggeshopt is?
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:03 schreef schaap001 het volgende:
de onzichtbare persoon zou onmiddelijk het juiste antwoord verraden!
quote:
Die drummer is waarschijnlijk de zoon (Jason) van John Bonham, die binnenkort ook mee gaat reünieën...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:18 schreef belsen het volgende:
Is het de kleine Van Halen?
Maar die drumde, dacht ik...
Een punt voor de juiste naam (de zoon van Eddie, voor de goede orde)! Vorige week kwam de Van Halen reunie toernee zelfs bij De Wereld Draait Door ter sprake. WEER een reunie toer, trouwens: die zal ook wel weer naar Europa komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:19 schreef Berkery het volgende:
Is dat Wolfgang van Halen?
Ik dacht dat de zoon van Pete Townsend ook actief was bij the Who.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die drummer is waarschijnlijk de zoon (Jason) van John Bonham, die binnenkort ook mee gaat reünieën...
quote:En Schaap heeft volgens mij op foto 1 de tekening op de gitaar ook weggeshopt, op foto 2 is die er ineens wel in de Van Halen-stijl.
Ja, maar die kan niet fabriceren wat zo'n neus heeft als die jongen op de foto en zowel, dan zou ik eens een hartig woordje hebben met de melkboer.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de zoon van Pete Townsend ook actief was bij the Who.
[..]
![]()
gewoon een andere bass
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, maar die kan niet fabriceren wat zo'n neus heeft als die jongen op de foto en zowel, dan zou ik eens een hartig woordje hebben met de melkboer.
quote:To change the mood a little
I've been posing down the pub
On seeing my reflection
I'm looking slightly rough
I fancy this, I fancy that
I wanna be so flash
I give a little muscle
And I spend a little cash
But all I get is bitter and a nasty little rash
And by the time I'm sober
I've forgotten what I've had
And ev'rybody tells me that
....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:21 schreef belsen het volgende:
Namens bukgeit:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
Als knars de resterende drie maanden vijf punten inloopt haal je het netquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Had ik maar wat meer tijd: dat wordt geen top tien notering dit jaar...![]()
Ik denk wel dat ik ga proberen kaartjes te halen als ze in de buurt optreden. Idealiter natuurlijk in Nijmegen zelf, aangezien daar de roots van Alex en Eddie liggen.quote:
Doet me aan Pixies denken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:27 schreef Pavement het volgende:
Vraag
there is this old woman
she lives down the road
you can often find her
kneeling inside of her hole
and i often ask her
"are you looking for the mother lode?"
huh?
no.
no my child, this is not ...
Welke band heeft deze song text geschreven.
Mijn geluk. Goed bandje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef Z het volgende:
Gitbox ken ik niet ...
Dan pak jij hem mee!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef bukgeit het volgende:
Maxïmo Park
The Go! Team
Daryll-Ann
Gitbox!
Sigur Rós
Deze is ook leuk: fIREHOSEquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:03 schreef methodmich het volgende:
Olé!
Plaats de goede leestekens in de volgende bandnamen:
Maximo Park
The Go Team
Daryll Ann
Gitbox
Sigur Ros
quote:
meermaals vermoed ik?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:50 schreef bukgeit het volgende:
Geen tijd meer: Herr Doctor deed de neus van Michael Jackson.
Kwakzalver dus...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:50 schreef bukgeit het volgende:
Geen tijd meer: Herr Doctor deed de neus van Michael Jackson.
quote:In some ways,is the record
was waiting to make for his entire career. Death and violence have always haunted his music, even when he wasn't explicitly singing about the subject. On
, he sings about nothing but death in the most gruesome, shocking fashion. Divided between originals and covers, the record is awash in both morbid humor and sobering horror, as
provide an appropriate backdrop for the carnage, alternating between blues, country, and lounge-jazz.
Tuurlijk! Litpho + 1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:53 schreef Litpho het volgende:
Nick Cave - Murder Ballads.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:06 schreef bukgeit het volgende:
Ik stel wel een andere vraag: post vijf albumhoezen waarop de Amerikaanse vlag te zien is.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] is ook springsteen mag dat 2x dezelfde zanger ?
[afbeelding]
[afbeelding]
jesus was die zo makkelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:34 schreef bukgeit het volgende:
Herman Brood
Zijn blijkbaar geen sterren maar zonnen:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:32 schreef bukgeit het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met die Sly & The Family Stone-vlag? De sterren wijken af van wat gangbaar is.
quote:The original cover art for Riot featured a red, white, and black American flag with suns in place of the stars. No other text or titles appear on the cover, although Epic added a "Featuring the Hit Single 'Family Affair'" sticker to the LP for commercial viability and identification purposes. Family Stone A&R director Steve Paley took the photograph. Three of the custom flags were created: one for Sly, one for Epic Records, and one for Paley. The album was later reissued with a more commercial cover featuring a photograph of Sly in concert and the traditional album titles and text.
According to Sly, the album cover is meant to represent "people of all colors", as black is the absence of all color, white is the combination of all color, and red represents blood, which all humans have in common. Suns are used instead of stars because, according to Sly, "stars to me imply searching ...like you search for your star...Betsy Ross did the best she could with what she had. I thought I could do better."[1]
Dit is de openstaande vraag, maar ik ben wel een ½ uur weg.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:38 schreef bukgeit het volgende:
Welke niet-muzikale bekende Nederlander was ooit manager van Cuby?
Nee. Die bekende Nederlander kennen we uit de voetballerij.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Was dat Boudewijn Büch?
Had verwacht dat iedereen dit wel wist.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Cuby bestaat nog steeds, ze touren ook nog...
Johan Derksen?
quote:is the name of a band led by
, guitarist and founder of
. It began as a side-project of
in 2005, when
decided to take a year off from touring and recording.
Typisch logo toch weer voor een Duitser...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:57 schreef bartrid het volgende:
Emigrate, van Richard Kruspe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |