Bartrid +1quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:32 schreef bartrid het volgende:
De nieuwe radiohead. In Rainbows heet ie.
En zelfs die Mika vraag had ik geweten..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:14 schreef bigshadow het volgende:
Van een bijzonder geliefde band, vooral in deze reeks.
Ik word er alsmaar zo verdrietig van dat radiohead elke week weer bij mijn recommendations zitquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef bigshadow het volgende:
We weten allemaal waarom jij geen LastFM.profiel hebt hoor.
wat bedoel je?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef bigshadow het volgende:
[..]
We weten allemaal waarom jij geen LastFM.profiel hebt hoor.
Gewoon een grapje, jouw lastfm account heeft zeer weinig plays waarmee ik impliceer dat je daarmee je "vermeende" radiohead draaibeurten verdoezeld.quote:
Ik vond hem ook hilarisch.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:49 schreef ranja het volgende:
Ah, ok, goeie grap!
Zo kennen we je weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Het merendeel van die nummers circuleert al ruim een jaar over het internet, live, gratis en voor niks.
En nu mag je voor 40 Engelse Ponden 2 vinyl platen en 2 CD's met wat bonus-tracks bestellen?
Of een paar gammele (bitrate???) MP3's downloaden, weliswaar voor wat je er zelf voor wilt bieden, maar m.i. gewoon een lokkertje voor de discbox.
Of ben ik nu negatief?
Wat is het nut van een trouwe fanbase als je ze niet uitbuit?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Het merendeel van die nummers circuleert al ruim een jaar over het internet, live, gratis en voor niks.
En nu mag je voor 40 Engelse Ponden 2 vinyl platen en 2 CD's met wat bonus-tracks bestellen?
Of een paar gammele (bitrate???) MP3's downloaden, weliswaar voor wat je er zelf voor wilt bieden, maar m.i. gewoon een lokkertje voor de discbox.
Of ben ik nu negatief?
Genoeg voorbeelden te bedenken lijkt mequote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is het nut van een trouwe fanbase als je ze niet uitbuit?
Bedoel jij dat je nog geen Flightcase met daarin alle 22 soundboard recordings van de Genesis 2007 tour hebt gekocht voor slechts 850 dollar?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is het nut van een trouwe fanbase als je ze niet uitbuit?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:31 schreef knars het volgende:
Bedoel jij dat je nog geen Flightcase met daarin alle 22 soundboard recordings van de Genesis 2007 tour hebt gekocht voor slechts 850 dollar?![]()
Hadden ze Hackett bij zich?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:31 schreef knars het volgende:
[..]
Bedoel jij dat je nog geen Flightcase met daarin alle 22 soundboard recordings van de Genesis 2007 tour hebt gekocht voor slechts 850 dollar?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |