Sarah stopt d'r nieuwe CD bij een krant en bij IOS krijg je bij een concert een leeg CD-doosje, waarna je de volgende dag de opname van het concert kan downloaden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:29 schreef Mark het volgende:
Dinges = Sarah Bettens dus
Nopequote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Joe Jackson, Real Men?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:41 schreef MadMaster het volgende:
David Bowie - Boys Keep Swinging
Keurig en niet al te moeilijk, leek me, zoals ook uit het lijstje van Belsen blijkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:10 schreef schaap001 het volgende:
1. Sabrina - Boys Boys Boys
2. Dolly Dots - Boys
3. Duran Duran - Wild Boys
4. Whitesnake - Bad Boys
5. Thin Lizzy - Black Boys On The Corner
6. Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
7. Dave Edmunds - Girls Talk
8. Blur - Girls And Boys
9. David Lee Roth - California Girls
10. Racey - Some Girls
11. Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun
12. Duran Duran - Girls On Film
Dat wilde ik eerst vragen, songs met 'Boys' én 'Girls' in de titel, maar ik wist er zelf niet genoeg...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:20 schreef belsen het volgende:
Maar goed Blur en Prince en nog een paar had je natuurlijk ook bij allebei kunnen zetten.
Nee, dat is Lucky Lou, de man die sneller gitaarspeelt dan zijn schaduw.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef bukgeit het volgende:
Aan het photoshoppen, schaap?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef bukgeit het volgende:
Aan het photoshoppen, schaap?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Hetgeen wat je weggephotoshopt hebt lijkt verdomd veel op de afbeelding die ik in 2005 op een partij T-shirts heb laten zetten:
[afbeelding]
Maar het is toch niet Edge van U2 die weggeshopt is?
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:03 schreef schaap001 het volgende:
de onzichtbare persoon zou onmiddelijk het juiste antwoord verraden!
quote:
Die drummer is waarschijnlijk de zoon (Jason) van John Bonham, die binnenkort ook mee gaat reünieën...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:18 schreef belsen het volgende:
Is het de kleine Van Halen?
Maar die drumde, dacht ik...
Een punt voor de juiste naam (de zoon van Eddie, voor de goede orde)! Vorige week kwam de Van Halen reunie toernee zelfs bij De Wereld Draait Door ter sprake. WEER een reunie toer, trouwens: die zal ook wel weer naar Europa komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:19 schreef Berkery het volgende:
Is dat Wolfgang van Halen?
Ik dacht dat de zoon van Pete Townsend ook actief was bij the Who.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die drummer is waarschijnlijk de zoon (Jason) van John Bonham, die binnenkort ook mee gaat reünieën...
quote:En Schaap heeft volgens mij op foto 1 de tekening op de gitaar ook weggeshopt, op foto 2 is die er ineens wel in de Van Halen-stijl.
Ja, maar die kan niet fabriceren wat zo'n neus heeft als die jongen op de foto en zowel, dan zou ik eens een hartig woordje hebben met de melkboer.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de zoon van Pete Townsend ook actief was bij the Who.
[..]
![]()
gewoon een andere bass
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, maar die kan niet fabriceren wat zo'n neus heeft als die jongen op de foto en zowel, dan zou ik eens een hartig woordje hebben met de melkboer.
quote:To change the mood a little
I've been posing down the pub
On seeing my reflection
I'm looking slightly rough
I fancy this, I fancy that
I wanna be so flash
I give a little muscle
And I spend a little cash
But all I get is bitter and a nasty little rash
And by the time I'm sober
I've forgotten what I've had
And ev'rybody tells me that
....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:21 schreef belsen het volgende:
Namens bukgeit:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
Als knars de resterende drie maanden vijf punten inloopt haal je het netquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Had ik maar wat meer tijd: dat wordt geen top tien notering dit jaar...![]()
Ik denk wel dat ik ga proberen kaartjes te halen als ze in de buurt optreden. Idealiter natuurlijk in Nijmegen zelf, aangezien daar de roots van Alex en Eddie liggen.quote:
Doet me aan Pixies denken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:27 schreef Pavement het volgende:
Vraag
there is this old woman
she lives down the road
you can often find her
kneeling inside of her hole
and i often ask her
"are you looking for the mother lode?"
huh?
no.
no my child, this is not ...
Welke band heeft deze song text geschreven.
Mijn geluk. Goed bandje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef Z het volgende:
Gitbox ken ik niet ...
Dan pak jij hem mee!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef bukgeit het volgende:
Maxïmo Park
The Go! Team
Daryll-Ann
Gitbox!
Sigur Rós
Deze is ook leuk: fIREHOSEquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:03 schreef methodmich het volgende:
Olé!
Plaats de goede leestekens in de volgende bandnamen:
Maximo Park
The Go Team
Daryll Ann
Gitbox
Sigur Ros
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |