Jammer...quote:Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef milk-shake het volgende:
Jaap gaat weer weg...................N; Huub en Lieke zitten in de private....met andere woorden
je kan echt merken dat ze toch bang van Jaap zijn...........N: pak alles maar mee wat je hebben wil......quote:Op zondag 30 september 2007 16:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jammer...![]()
Zal ff te wachten of Nix zou vragen of hij weer op kon rotten. Hij keek wat vreemd, maarja was te verwachten dat tie dat niet zou doen.![]()
Nee, ik kan die zin niet meer horen....quote:Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef Nomrc2 het volgende:
ik heb zo iets van
dit keer geen ruzie, maar het had een ruzie kunnen veroorzaken.quote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef Py het volgende:
Hehe, we zijn er weer. Huub wil een Senseo. Lieke snapt dat niet.
Huub: dit apparaat meldt steeds bakje vol, reiniging nodig, opwarmfase, enz. enz.'
Lieke: 'dat heb je met Senseo ook'
![]()
luister naar dennix die gaat nu ff de steppingstone theorie uitleggenquote:Op zondag 30 september 2007 16:36 schreef milk-shake het volgende:
Hij heeft het zo vaak meegemaakt dat een jongen en een meisje hand in hand lopen en ondertussen flirt met hem .....zal je toch gebeuren...![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 13:23 schreef Breuls het volgende:
FOK!forum draait alweer sinds april op dezelfde versie van Replique, namelijk 0.3.2. Vandaag echter is Replique 0.3.3 gereed voor gebruik, en in de loop van de middag zal deze doorgevoerd worden op FOK!.
Dit houdt in dat er aan het einde van de middag/begin van de avond een korte downtime en wellicht wat kleine updateproblemen zullen plaatsvinden. Naast een update van Replique passen we ook de bestaande templates (foksilver en ouder) iets aan en nemen we een mobiele template in gebruik. Je kunt erop rekenen dat we dit zo gunstig mogelijk plannen zodat je er zo min mogelijk last van hebt, maar bij deze alvast een herinnering dat er een paar foutjes op kunnen treden.
De updatewerkzaamheden zullen niet plaatsvinden voor vijf uur vanmiddag en wanneer ze zijn begonnen niet langer dan een uur in beslag nemen.
Thnx voor de info.quote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:
Houden we hier allemaal ff rekening mee?? Dus niet gelijk beginnen te vloeken als het strax even niet soepel loopt...
[..]
Rommedahl gaat morgen scoren! 100%quote:Op zondag 30 september 2007 17:27 schreef ricofromrio het volgende:
Ben op me werk en schrijf een verslag over Ajax-VVV Venlo
schrijf ik Dennix Rommedahl in plaats van Dennis![]()
Ow je was me voorquote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:
Houden we hier allemaal ff rekening mee?? Dus niet gelijk beginnen te vloeken als het strax even niet soepel loopt...
[..]
6 - 1 gewonnen en psv gelijk AZ verloren.quote:Op zondag 30 september 2007 17:27 schreef ricofromrio het volgende:
Ben op me werk en schrijf een verslag over Ajax-VVV Venlo
schrijf ik Dennix Rommedahl in plaats van Dennis![]()
Er zijn mensen die de radio uitlaten en de uitslagen niet willen weten voor 7 uur vanavondquote:Op zondag 30 september 2007 17:31 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
6 - 1 gewonnen en psv gelijk AZ verloren.
Breng ze nou niet op een iedee anders komt er straks een ex van Lieke in als Huub er niet is.quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een saaie zondag![]()
Hadden ze er vanmorgen, net na het vertrek van Brian, niet een ex-vriendje van Amanda in kunnen gooien![]()
Fok! Wat een goed idee.quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een saaie zondag![]()
Hadden ze er vanmorgen, net na het vertrek van Brian, niet een ex-vriendje van Amanda in kunnen gooien![]()
Wat een vreemd lichaam heeft Nadia toch. Werkelijk niets lijkt in de juiste proporties te zijn.quote:
Ach, ik denk niet dat Lieke zo gemakkelijk beinvloedbaar is als Amanda. Bovendien heeft Lieke volgens mij niet al te beste verstandhoudingen met haar exen, als ik mij goed herinner.quote:Op zondag 30 september 2007 17:42 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Breng ze nou niet op een iedee anders komt er straks een ex van Lieke in als Huub er niet is.
Hou het maar gewoon bij het idee van ex-vriendje dat idee was goedquote:Op zondag 30 september 2007 17:44 schreef Py het volgende:
[..]
Fok! Wat een goed idee.![]()
Of Nena er weer even in.![]()
Dat is volgens mij ook het wrijvingspunt tussen Lieke en Dennix: Dennix is een goede vriend van één van Lieke haar exen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat Lieke zo gemakkelijk beinvloedbaar is als Amanda. Bovendien heeft Lieke volgens mij niet al te beste verstandhoudingen met haar exen, als ik mij goed herinner.
Hé, De laatste Tempelier.quote:
Terwijl de enige hoeren die daar ooit binnen zijn geweest toch echt voor Huub kwamenquote:Op zondag 30 september 2007 18:21 schreef riri het volgende:
Huub heeft allang aangegeven dat die sextoestanden van die dennix en nadia hij daardoor niet veel zin heeft om zelf sex te hebben....ik kan me er heel veel bij voorstellen....lijkt wel of huub zich daar in een hoerenkast bevindt![]()
Donderdag en gisteren hebben ze ook tv gekeken.quote:Op zondag 30 september 2007 18:24 schreef Dreamboy het volgende:
Ze gaan achter nog even kijken of ze nog tijd over hebben om tv te kijken
Ook dat nog
Let me guess, dit gaat over uiterlijk?quote:Op zondag 30 september 2007 18:31 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda. Huub is gewoon 25 hij lijkt wel 15.
Half 8 ongeveerquote:Op zondag 30 september 2007 18:31 schreef Tissik het volgende:
Hoe laat komt onze para broddâh thuis?
Ik denk niet dat je de enige bent.quote:Op zondag 30 september 2007 18:30 schreef Larisje het volgende:
Ben ik nou de enige??
Ik word helemaal gek van dat hehehheeh broddur van Dennis.![]()
![]()
Oeps betraptquote:Op zondag 30 september 2007 18:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de enige bent.
Maar ik denk wel dat je een van de weinige bent die dat gezever van die drie NIET op mute heeft staan.
Dat dacht ik ook maar ik heb hier weer gelezen dat het anders was hij mocht zijn 8 uur helemaal alleen invullen wat hij ging doen.( zoiets)quote:Op zondag 30 september 2007 18:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom is Brian alleen weg, hij mocht toch iemand meenemen![]()
Ja idd, volgens mij heeft Amanda het niet meer zo naar de zin daar .. denk wel dat ze weg wil maar niet weg mag...quote:Op zondag 30 september 2007 18:45 schreef rooie3 het volgende:
Wat ik raar vind is dat we nog amper horen wat Brian en Amanda bespreken.Alles word tegenwoordig in bed besproken.
Zou zomaar kunnen.Maar van Brian horen we niks meer.Hoe heeft hij de donderdag beleefd,hoe vond hij Jaap vrijdag en nog veel meer.Juist de spanning zit in die gesprekken,maar Brian levert echt niks meer.Alles word onder de dekens besproken en voor de rest zit hij maar een beetje gitaar te spelen en vroeg naar bed.quote:Op zondag 30 september 2007 18:47 schreef wie.. het volgende:
[..]
Ja idd, volgens mij heeft Amanda het niet meer zo naar de zin daar .. denk wel dat ze weg wil maar niet weg mag...![]()
Ja, daar stoor ik me ook aan. Net zoals van de week, na dat gesprek met Jaap. We niets kunnen horen wat Brian en Amanda hierover besproken hebben. Zo kan rat wel heel gemakkelijk geniepig blijvenquote:Op zondag 30 september 2007 18:45 schreef rooie3 het volgende:
Wat ik raar vind is dat we nog amper horen wat Brian en Amanda bespreken.Alles word tegenwoordig in bed besproken.
Ik heb eigenlijk juist het idee dat Brian er een beetje doorheen zit, maar niet weg mag.quote:Op zondag 30 september 2007 18:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.Maar van Brian horen we niks meer.Hoe heeft hij de donderdag beleefd,hoe vond hij Jaap vrijdag en nog veel meer.Juist de spanning zit in die gesprekken,maar Brian levert echt niks meer.Alles word onder de dekens besproken en voor de rest zit hij maar een beetje gitaar te spelen en vroeg naar bed.
Ze moeten gewoon een verbod van praten in bed instellen.Was bij BB toch ook.quote:Op zondag 30 september 2007 18:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, daar stoor ik me ook aan. Net zoals van de week, na dat gesprek met Jaap. We niets kunnen horen wat Brian en Amanda hierover besproken hebben. Zo kan rat wel heel gemakkelijk geniepig blijven![]()
ja zo ken ik ook een aantal mensen die nu normaal eten. met variatie, en niet zo achterlijk veel hard vet......eigenlijk niks bijzondersquote:Op zondag 30 september 2007 18:46 schreef Py het volgende:
Jaap moet gaan Sonjabakkeren. Ik ken 3 mensen die daar gigantisch van zijn afgevallen.
Waarom zou hij niet weg mogen.Zijn jaar zit erop en kan toch zo de poort uitlopen.quote:Op zondag 30 september 2007 18:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk juist het idee dat Brian er een beetje doorheen zit, maar niet weg mag.
Een 8 uur lange influister- en infosessie...quote:Op zondag 30 september 2007 18:40 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik heb hier weer gelezen dat het anders was hij mocht zijn 8 uur helemaal alleen invullen wat hij ging doen.( zoiets)
Weet zeker dat er acht uur lang over het spel word gepraat.Knap stom,want je moet juist het spel lekker loslaten en genieten.quote:Op zondag 30 september 2007 18:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een 8 uur lange influister- en infosessie...
Ja hij zit niet lekker in zijn vel. Hij ziet er ook slecht uit vind ik. Bleek en magerder. En je merkt het aan zijn gedrag. Geregeld gitaar spelen, een boek lezen etc. Hij heeft ook wat meer problemen met Amanda. die lult nog wel eens wat door.quote:Op zondag 30 september 2007 18:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk juist het idee dat Brian er een beetje doorheen zit, maar niet weg mag.
Tuurlijk mag hij dat, maar ik denk dat er wel veel druk op hem uitgeoefend wordt om te blijven. Ze hebben denk ik wel voor ogen wie ze graag in de finale zien en Brian zal daar zeker bij horen.quote:Op zondag 30 september 2007 18:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet weg mogen.Zijn jaar zit erop en kan toch zo de poort uitlopen.
Ja de gastspelers zijn ook geen succes.Ze kunnen denk niemand meer krijgen.quote:Op zondag 30 september 2007 18:59 schreef wie.. het volgende:
Dat hele gk heeft voor mij wel lang genoeg geduurt ze mogen wel aan de finale gaan werken is allemaal zo eentonig..
oh nou voor mij niet hoor voor mij is dit therapie en wel voor heel weinig geld ( ik heb ook de streams).quote:Op zondag 30 september 2007 18:59 schreef wie.. het volgende:
Dat hele gk heeft voor mij wel lang genoeg geduurt ze mogen wel aan de finale gaan werken is allemaal zo eentonig..
maar brian komt toch nog terug met grote verhalen?quote:Op zondag 30 september 2007 19:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gezellig en daarna gaan ze weer naar bed om te konijnen.Wat een spanning toch![]()
Ik denk dat Amanda hierin ook wel een rol speelt. Natuurlijk is zij zijn backup, maar niet bijster intelligent.quote:Op zondag 30 september 2007 18:56 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja hij zit niet lekker in zijn vel. Hij ziet er ook slecht uit vind ik. Bleek en magerder. En je merkt het aan zijn gedrag. Geregeld gitaar spelen, een boek lezen etc. Hij heeft ook wat meer problemen met Amanda. die lult nog wel eens wat door.
Dat is ook zoquote:Op zondag 30 september 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Expeditie Robinson begint! Even een tip.
Zal wel net zo verpest worden als gisteren.we hadden hele leuke streams kunnen krijgen nadat Huub en jaap terug waren,maar wat krijgen we Ja tv.Wat een sukkels zijn het ook daar.quote:Op zondag 30 september 2007 19:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar brian komt toch nog terug met grote verhalen?![]()
En dat schotelen ze nu ons al drie maanden voor.quote:Op zondag 30 september 2007 19:04 schreef Kaleddis het volgende:
Maar gauw weer even van stream gewisseld wegens smaken geluiden van Klef en Bef![]()
![]()
![]()
(en gooi dan altijd snel even m'n calculator schermpje over die stream heen)
Je zal als controlfreak maar een vriendin hebben die er 'zak hooi' uitfloept en vervolgens worden de balen naar je opgestuurdquote:Op zondag 30 september 2007 19:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda hierin ook wel een rol speelt. Natuurlijk is zij zijn backup, maar niet bijster intelligent.
Dat gaat een groter probleem worden naar mate het spel vorderd.
Daarbij komt dat Nadia er is en zij ook haar eigen dingetjes in het spel heeft en zij veel minder gemakkelijk te controleren is. Controlfreak als Brian is zit hem dat niet lekker.
Onbegrijpelijk he !quote:Op zondag 30 september 2007 19:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat schotelen ze nu ons al drie maanden voor.![]()
Dat is onwijs grappig! Maar ik vrees dat Brian daar de humor niet van zal kunnen inzien.quote:Op zondag 30 september 2007 19:07 schreef Py het volgende:
[..]
Je zal als controlfreak maar een vriendin hebben die er 'zak hooi' uitfloept en vervolgens worden de balen naar je opgestuurd![]()
Jaap moet gewoon stoppen met dingen onder zijn neus te stoppen... ik ken ontelbaar veel mensen die daar gigantisch van zijn afgevallen!quote:Op zondag 30 september 2007 18:46 schreef Py het volgende:
Jaap moet gaan Sonjabakkeren. Ik ken 3 mensen die daar gigantisch van zijn afgevallen.
Dat heet nou verslaafd.Betrap me eigen er ook op,vind er niks meer aan.Maar wil toch niks missen.quote:Op zondag 30 september 2007 19:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk he !
Net zo onbegrijpelijk eigenlijk dat ik nog kijk![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 30 september 2007 19:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda hierin ook wel een rol speelt. Natuurlijk is zij zijn backup, maar niet bijster intelligent.
Dat gaat een groter probleem worden naar mate het spel vorderd.
Daarbij komt dat Nadia er is en zij ook haar eigen dingetjes in het spel heeft en zij veel minder gemakkelijk te controleren is. Controlfreak als Brian is zit hem dat niet lekker.
Nee, gewoon een slecht boekquote:
Brian moet vooral para worden. Dat is zijn rol.quote:Op zondag 30 september 2007 19:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is onwijs grappig! Maar ik vrees dat Brian daar de humor niet van zal kunnen inzien.
Nee dat was verkeerd begrepen in de cosquote:Op zondag 30 september 2007 19:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom is Brian alleen weg, hij mocht toch iemand meenemen?
Klopt. Maar zodra dat bekend was en Amanda zich al begon te verheugen heeft hij heel snel geregeld dat hij alleen mocht gaan.quote:Op zondag 30 september 2007 19:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom is Brian alleen weg, hij mocht toch iemand meenemen?
Niet in de Cos..dat werd op de streams gezegdquote:Op zondag 30 september 2007 19:22 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee dat was verkeerd begrepen in de cos
Oh ok, dan heb ik het verkeerd begrepen. Dan is het wel erg raar.quote:Op zondag 30 september 2007 19:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet in de Cos..dat werd op de streams gezegd
Kan ze niet meer aanzien.En zorg ook steeds dat ik op een andere stream ben.quote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef kybe het volgende:
Zijn die roze teiltjes er nog? Die N&N zijn misselijkmakend.
Ik keek net even de streams, en ja, spreekend!!!quote:Op zondag 30 september 2007 19:19 schreef mspoez het volgende:
Oh Nadia. Tietjes vooruit, schouders opgetrokken, handjes naar achter gestoken langs de zij...'kijk ik ben lief enspeels, ik huppel door de bergwei'...
[afbeelding]
Wat mij betreft per direct.quote:Op zondag 30 september 2007 19:30 schreef DrsH het volgende:
Kan die half M......kaanse hoer niet naar Tanger verhuizen
dan dan die kwezel ook maar gelijk meenemen als ze dan toch gaat. Deze 2 mensen hebben werkelijk geen toegevoegde waardequote:Op zondag 30 september 2007 19:30 schreef DrsH het volgende:
Kan die half M......kaanse hoer niet naar Tanger verhuizen
Gelukkig is er stream 3quote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis echt niet meer om aan te zien.Zijn er geen vogels of eekhoorns in de tuin? Of laat een grasspriet close-up zien.
![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis echt niet meer om aan te zien.Zijn er geen vogels of eeknhoorns in de tuin? Of laat een grasspriet close-up zien.
![]()
Tis net dr jongere broertje.quote:Op zondag 30 september 2007 19:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
den dan die kwezel ook maar gelijk meenemen als ze dan toch gaat. Deze 2 mensen hebben werkelijk geen toegevoegde waarde
ik heb het werkelijk helemaal gehad met die 2 gatverrrrdammequote:Op zondag 30 september 2007 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pfff, kom maar kusjes zegt Nix tegen Naad
Dennix laten wij te water in de buurt van Alphen a/d Rijn met een blok beton aan zijn benen. Zo voorkomen wij dat dit soort gedrochten zich voortplant. De Kromme Mije lijkt mij een goede lokatie.quote:Op zondag 30 september 2007 19:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
den dan die kwezel ook maar gelijk meenemen als ze dan toch gaat. Deze 2 mensen hebben werkelijk geen toegevoegde waarde
Misschien tijd om een tweedelijnspsycholoog te consulteren?quote:Op zondag 30 september 2007 19:36 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dennix laten wij te water in de buurt van Alphen a/d Rijn met een blok beton aan zijn benen. Zo voorkomen wij dat dit soort gedrochten zich voortplant. De Kromme Mije lijkt mij een goede lokatie.![]()
![]()
Als je zo dat stukje tekst ziet zou je denken van wel ...ik wilde het boek ook lezen... leek me wel spannend zoals Brian het verhaal aan Amanda vertelde vorige week... en heb hem gereserveerd bij de bieb..quote:
Nee hoor ik heb een verboden boek gelezen van AH (Albert Heijn)quote:Op zondag 30 september 2007 19:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien tijd om een tweedelijnspsycholoog te consulteren?
Meer stress dan vet doet wonderenquote:Op zondag 30 september 2007 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ladingen drank 2 x per week thais of pizza ofzo, veel drank nu weer frituur... Hoe blijven ze zo slank?
Komt er nu aan denk ikquote:Op zondag 30 september 2007 19:45 schreef blomst het volgende:
Brian nog niet terug?
Ik verwacht er niks van.Worden alleen maar stoere verhalen en verder vind hij het zo wel prima.Hij heeft nu een makkelijke positie in de groep en is ze de baas.Dat laat hij echt niet schieten.quote:Op zondag 30 september 2007 19:43 schreef Yollie het volgende:
Brian zal er zo wel aankomen even letten op zijn reakties op iedereen.
Dat is natuurlijk weer een van de eerste dingen die onze heilige in de groep gooit.quote:Op zondag 30 september 2007 19:51 schreef pasjesjen het volgende:
Tas was er ook
Brain heeft tegen haar gezegt dat hij het afkeurd wat er is gebeurd
ja dat heeft hij wel gedaan hij heeft haar zelf omhelstquote:Op zondag 30 september 2007 19:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer een van de eerste dingen die onze heilige in de groep gooit.
Heeft hij eigenlijk al tegen Lieke gezegd dat hij het afkeurde?
Trustenquote:Op zondag 30 september 2007 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
En genoeg van die eikel gehoord, ik lees het morgen wel bij.
Weltrusten
Scherp! En de spijker op de kop. Brian veinst afkeuring naar de streamers, maar die woorden zal hij nooit vanuit zijn hart aan Lieke zelf uitspreken (omdat ze gelogen zijn).quote:Op zondag 30 september 2007 19:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer een van de eerste dingen die onze heilige in de groep gooit.
Heeft hij eigenlijk al tegen Lieke gezegd dat hij het afkeurde?
daar zit ik ook op te wachtenquote:Op zondag 30 september 2007 19:54 schreef chufi het volgende:
En wanneer komt de vraag of Tamara er ook was ?
Hij zeg nu net zelf dat ze niet is gekomen en stak zn middelvinger in de lucht naar ons streamersquote:
Ohw, hij is naar haar toe gegaan?quote:Op zondag 30 september 2007 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zeg nu net zelf dat ze niet is gekomen en stak zn middelvinger in de lucht naar ons streamers
En het zusje van Nix stond toch ook al op de foto met Herman. Nivootje hoor!quote:Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef pasjesjen het volgende:
Natasia heeft de zelfde manager als herman![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
En het zusje van Nix stond toch ook al op de foto met Herman. Nivootje hoor!
Zelfde niveau, goede keuze!quote:Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef pasjesjen het volgende:
Natasia heeft de zelfde manager als herman![]()
Voor dergelijke inside-informatie heb je toch een bepaald referentiekader nodigquote:Op zondag 30 september 2007 20:00 schreef Py het volgende:
Brian heeft van iemand gehoord dat DGK in de gevangenis DE SHIT is. Als de één iets tegen de ander doet in DGK dan smijten ze daar met bekers.
Eén van zijn vrienden is cipierquote:Op zondag 30 september 2007 20:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Voor dergelijke inside-informatie heb je toch een bepaald referentiekader nodig![]()
IK vemoed het laatste.quote:Op zondag 30 september 2007 20:14 schreef ericahysterica het volgende:
briant vertelt dat hij op drie plaatsen is geweest
bij zijn tante
bij zijn moeder
in zijn eigen huis (dit was zo opgeknapt omdat zijn moeder er nu woonde met 2 katten)
wat ik mij dan afvraag ........woont zijn moeder dan in 2 huizen?![]()
of lult hij maar wat en is hij tussendoor toch even naar Tamara geweest?![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 20:14 schreef ericahysterica het volgende:
briant vertelt dat hij op drie plaatsen is geweest
bij zijn tante
bij zijn moederBroer
in zijn eigen huis (dit was zo opgeknapt omdat zijn moeder er nu woonde met 2 katten)
wat ik mij dan afvraag ........woont zijn moeder dan in 2 huizen?![]()
Die heeft hij vast wel gezien maar hij zal daar denk ik niks over zeggen. Het woord Tamara staat altijd voor een fikse ruzie.quote:Op zondag 30 september 2007 20:14 schreef ericahysterica het volgende:
Hij heeft natuurlijk ook gehoord van het plan van Lieke om aan te gaan pappen met hem. Kan voor hem ook gunstig zijn om eventueel Huub er proberen uit te werken.quote:Op zondag 30 september 2007 19:53 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ja dat heeft hij wel gedaan hij heeft haar zelf omhelst
Ik ook. Brain is veel te positief van zijn uitje terug gekomen.quote:
Natuuuuuuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2007 19:51 schreef pasjesjen het volgende:
Tas was er ook
Brain heeft tegen haar gezegt dat hij het afkeurd wat er is gebeurd
Echt waar?quote:Op zondag 30 september 2007 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zeg nu net zelf dat ze niet is gekomen en stak zn middelvinger in de lucht naar ons streamers
quote:Op zondag 30 september 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian heeft ook info hoe het wordt gevolgd in de gevangenis...![]()
Hij liet ook een foto zien van zijn vriend Stanley, die is er net uit.quote:Op zondag 30 september 2007 20:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom verbaasd me dat nou niet.![]()
Hij hoort dat Huub aan Amanda om het boek heeft gevraagd omdat hij niet in Brian's spullen wou zitten.. Brian heeft er op die manier geen problemen mee.quote:Op zondag 30 september 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
Brian para over dat boek. Wat een sukkel.
Ja zo erg keurt hij het af wat die heks heeft gedaan.quote:Op zondag 30 september 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Brian laat foto's van dat kutwijf zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |