Voor dergelijke inside-informatie heb je toch een bepaald referentiekader nodigquote:Op zondag 30 september 2007 20:00 schreef Py het volgende:
Brian heeft van iemand gehoord dat DGK in de gevangenis DE SHIT is. Als de één iets tegen de ander doet in DGK dan smijten ze daar met bekers.

Eén van zijn vrienden is cipierquote:Op zondag 30 september 2007 20:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Voor dergelijke inside-informatie heb je toch een bepaald referentiekader nodig![]()

IK vemoed het laatste.quote:Op zondag 30 september 2007 20:14 schreef ericahysterica het volgende:
briant vertelt dat hij op drie plaatsen is geweest
bij zijn tante
bij zijn moeder
in zijn eigen huis (dit was zo opgeknapt omdat zijn moeder er nu woonde met 2 katten)
wat ik mij dan afvraag ........woont zijn moeder dan in 2 huizen?![]()
of lult hij maar wat en is hij tussendoor toch even naar Tamara geweest?![]()

quote:Op zondag 30 september 2007 20:14 schreef ericahysterica het volgende:
briant vertelt dat hij op drie plaatsen is geweest
bij zijn tante
bij zijn moederBroer
in zijn eigen huis (dit was zo opgeknapt omdat zijn moeder er nu woonde met 2 katten)
wat ik mij dan afvraag ........woont zijn moeder dan in 2 huizen?![]()

Die heeft hij vast wel gezien maar hij zal daar denk ik niks over zeggen. Het woord Tamara staat altijd voor een fikse ruzie.quote:Op zondag 30 september 2007 20:14 schreef ericahysterica het volgende:

Hij heeft natuurlijk ook gehoord van het plan van Lieke om aan te gaan pappen met hem. Kan voor hem ook gunstig zijn om eventueel Huub er proberen uit te werken.quote:Op zondag 30 september 2007 19:53 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ja dat heeft hij wel gedaan hij heeft haar zelf omhelst

Ik ook. Brain is veel te positief van zijn uitje terug gekomen.quote:

Natuuuuuuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2007 19:51 schreef pasjesjen het volgende:
Tas was er ook
Brain heeft tegen haar gezegt dat hij het afkeurd wat er is gebeurd

Echt waar?quote:Op zondag 30 september 2007 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zeg nu net zelf dat ze niet is gekomen en stak zn middelvinger in de lucht naar ons streamers

quote:Op zondag 30 september 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian heeft ook info hoe het wordt gevolgd in de gevangenis...![]()

Hij liet ook een foto zien van zijn vriend Stanley, die is er net uit.quote:Op zondag 30 september 2007 20:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom verbaasd me dat nou niet.![]()

Hij hoort dat Huub aan Amanda om het boek heeft gevraagd omdat hij niet in Brian's spullen wou zitten.. Brian heeft er op die manier geen problemen mee.quote:Op zondag 30 september 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
Brian para over dat boek. Wat een sukkel.

Ja zo erg keurt hij het af wat die heks heeft gedaan.quote:Op zondag 30 september 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Brian laat foto's van dat kutwijf zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |