Rommedahl gaat morgen scoren! 100%quote:Op zondag 30 september 2007 17:27 schreef ricofromrio het volgende:
Ben op me werk en schrijf een verslag over Ajax-VVV Venlo
schrijf ik Dennix Rommedahl in plaats van Dennis![]()
Ow je was me voorquote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:
Houden we hier allemaal ff rekening mee?? Dus niet gelijk beginnen te vloeken als het strax even niet soepel loopt...
[..]
6 - 1 gewonnen en psv gelijk AZ verloren.quote:Op zondag 30 september 2007 17:27 schreef ricofromrio het volgende:
Ben op me werk en schrijf een verslag over Ajax-VVV Venlo
schrijf ik Dennix Rommedahl in plaats van Dennis![]()
Er zijn mensen die de radio uitlaten en de uitslagen niet willen weten voor 7 uur vanavondquote:Op zondag 30 september 2007 17:31 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
6 - 1 gewonnen en psv gelijk AZ verloren.
Breng ze nou niet op een iedee anders komt er straks een ex van Lieke in als Huub er niet is.quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een saaie zondag![]()
Hadden ze er vanmorgen, net na het vertrek van Brian, niet een ex-vriendje van Amanda in kunnen gooien![]()
Fok! Wat een goed idee.quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een saaie zondag![]()
Hadden ze er vanmorgen, net na het vertrek van Brian, niet een ex-vriendje van Amanda in kunnen gooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |