Ik keek net even de streams, en ja, spreekend!!!quote:Op zondag 30 september 2007 19:19 schreef mspoez het volgende:
Oh Nadia. Tietjes vooruit, schouders opgetrokken, handjes naar achter gestoken langs de zij...'kijk ik ben lief enspeels, ik huppel door de bergwei'...
[afbeelding]
Wat mij betreft per direct.quote:Op zondag 30 september 2007 19:30 schreef DrsH het volgende:
Kan die half M......kaanse hoer niet naar Tanger verhuizen
dan dan die kwezel ook maar gelijk meenemen als ze dan toch gaat. Deze 2 mensen hebben werkelijk geen toegevoegde waardequote:Op zondag 30 september 2007 19:30 schreef DrsH het volgende:
Kan die half M......kaanse hoer niet naar Tanger verhuizen
Gelukkig is er stream 3quote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis echt niet meer om aan te zien.Zijn er geen vogels of eekhoorns in de tuin? Of laat een grasspriet close-up zien.
![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis echt niet meer om aan te zien.Zijn er geen vogels of eeknhoorns in de tuin? Of laat een grasspriet close-up zien.
![]()
Tis net dr jongere broertje.quote:Op zondag 30 september 2007 19:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
den dan die kwezel ook maar gelijk meenemen als ze dan toch gaat. Deze 2 mensen hebben werkelijk geen toegevoegde waarde
ik heb het werkelijk helemaal gehad met die 2 gatverrrrdammequote:Op zondag 30 september 2007 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pfff, kom maar kusjes zegt Nix tegen Naad
Dennix laten wij te water in de buurt van Alphen a/d Rijn met een blok beton aan zijn benen. Zo voorkomen wij dat dit soort gedrochten zich voortplant. De Kromme Mije lijkt mij een goede lokatie.quote:Op zondag 30 september 2007 19:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
den dan die kwezel ook maar gelijk meenemen als ze dan toch gaat. Deze 2 mensen hebben werkelijk geen toegevoegde waarde
Misschien tijd om een tweedelijnspsycholoog te consulteren?quote:Op zondag 30 september 2007 19:36 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dennix laten wij te water in de buurt van Alphen a/d Rijn met een blok beton aan zijn benen. Zo voorkomen wij dat dit soort gedrochten zich voortplant. De Kromme Mije lijkt mij een goede lokatie.![]()
![]()
Als je zo dat stukje tekst ziet zou je denken van wel ...ik wilde het boek ook lezen... leek me wel spannend zoals Brian het verhaal aan Amanda vertelde vorige week... en heb hem gereserveerd bij de bieb..quote:
Nee hoor ik heb een verboden boek gelezen van AH (Albert Heijn)quote:Op zondag 30 september 2007 19:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien tijd om een tweedelijnspsycholoog te consulteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |