Hoe dan?quote:Op zondag 30 september 2007 01:27 schreef petraa het volgende:
Dennis gaat naar Brian toe en zegt er wordt met de stemmingen van de popolls gesjoemeld er komen dingen los binnenkort.
En ik denk zomaar dat dat komt, door iets wat Nena heeft geschreven in de brief aan Huub mbt de relatie Huub/Hedda versus de relatie Huub/Lieke. Lieke heeft het al lange tijd zwaar te verduren, ik kan me best voorstellen dat het soms "teveel" kan zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 01:27 schreef Clank het volgende:
Lieke in de zeik modus... mens geef Huub even de tijd om na te genieten van de avond.
Frasier, ik ben bang dat dgk_fan een eigen leven leidt... ik heb tenminste totaal geen controle over hemquote:Op zondag 30 september 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Disana, deze kloon heeft z'n langste tijd nu echt wel gehadGrappig is 't allang niet meer.
Don't know, maar jaap zei net bij de buitendeur tegen Dennis na deze popoll wordt het lachen.quote:
Lieke is jaloersquote:Op zondag 30 september 2007 01:32 schreef Nomrc2 het volgende:
lieke vond het niet leuk
Het lijkt er sterk op dat ze jaloers is op Huub zijn populariteitquote:Op zondag 30 september 2007 01:31 schreef Nomrc2 het volgende:
waarom is dat zeikwijf zo over de piss ?
HOU JE MOND !!!!!!quote:Op zondag 30 september 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Frasier, ik ben bang dat dgk_fan een eigen leven leidt... ik heb tenminste totaal geen controle over hem![]()
![]()
Dank voor het melden!quote:Op zondag 30 september 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
DGK-Fan-Avond in Hotel De Witte Bergen.
BuffyJan en DGK-Tegengas... go your gang!
zat ik ook net aan te denkenquote:Op zondag 30 september 2007 01:34 schreef Nomrc2 het volgende:
nu heeft ze het door en begint ze te slijmen tegen de fans
zou het telefoontje er wat mee te maken ?
www.tinypic.comquote:Op zondag 30 september 2007 01:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb een paar foto's klaar, weet iemand een plek waar ik ze effe kan uploaden ??
quote:Op zondag 30 september 2007 01:14 schreef BuffyJan het volgende:
Even een vraag, de rest zet ik wel in t topic (ik zie dat ie er is) Heeft Amanda werkelijk mn boterhamzakje stro in handen gehad?
Ze draait nu wat bij. Ze had begrepen dat de mensen er allemaal speciaal voor Huub waren gekomen. Dat zat haar dus dwars (??)quote:Op zondag 30 september 2007 01:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat ze jaloers is op Huub zijn populariteit![]()
Jaloers zou ik het niet direct noemen. Stel je eens voor dat jij een relatie start en dat HEEL Nederland zich daarmee bemoeit en daar een mening over wil ventileren. Het kutte is alleen, dat jij steeds fout bent, en je relatie wordt steeds de hemel in geprezen. Dat is niet altijd even leuk (nâh, dat is gewoon NOOIT leuk), maar zo nu en dan komt het je dan toch werkelijk de keel uit. Zo ook Lieke, niets menselijks is haar vreemd.quote:Op zondag 30 september 2007 01:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat ze jaloers is op Huub zijn populariteit![]()
ik denk het wel.quote:Op zondag 30 september 2007 01:34 schreef Nomrc2 het volgende:
nu heeft ze het door en begint ze te slijmen tegen de fans
zou het telefoontje er wat mee te maken ?
Tuinfluiter heeft hier alvast een topic geopend! Bedankt!quote:Op zondag 30 september 2007 01:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb een paar foto's klaar, weet iemand een plek waar ik ze effe kan uploaden ??
denk dat je in die setting (DGK) 4 dubbele tropenjaren draaitquote:Op zondag 30 september 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
Ik ben nog nooit 35 jaar getrouwd geweest maar kreeg net bij Huub en Lieke het gevoel dat het er zo zou kunnen uitzien....
leuke foto's helemaal topquote:Op zondag 30 september 2007 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst Huub en Jaap
[afbeelding]
Huub en Eric
[afbeelding]
Nog eentje
[afbeelding]
Judith, Lesley, Tilly, Huub en Eric
[afbeelding]
Bedankt voor de tip Petraa![]()
Helemaalquote:Op zondag 30 september 2007 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst Huub en Jaap
[afbeelding]
Huub en Eric
[afbeelding]
Nog eentje
[afbeelding]
Judith, Lesley, Tilly, Huub en Eric
[afbeelding]
Maar Huub wéét dat hij de populairste is! Hij heeft dat ondervonden in zijn weekje "verlof" en ziet dat keer op keer bevestigd in de popoll. Lieke krijgt alleen maar lik op stuk, keer op keer op keer. Terwijl er toch echt niets mankeert aan Lieke, noch aan haar uiterlijk, noch aan haar innerlijk. Haar wordt enkel verweten dat zij een relatie met de populairste heeft (en dat het haar daar dan wel om te doen zal zijn). Je moet knap sterk in je schoenen staan, om je dan staande te kunnen houden. Lieke doet dat bewonderenswaardig goed (wat nog meer haat en nijd oproept, want ze is niet kapot te krijgen). Maar heel nu en dan, geeft ze er toch blijk van dat het haar niet lekker zit, ja... gek is dat! NOT!quote:Op zondag 30 september 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
Ik kan me nog herinneren tot Huub heel belangstellend was toen Lieke terugkwam van DOB
Nu hij een uurtje weg is, doet ze strontvervelend en gaat der boek lezen.... jammer voor Huubie; kan tie zijn leuke beleving niet met der delen.
Mooie foto'squote:Op zondag 30 september 2007 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst Huub en Jaap
[afbeelding]
Huub en Eric
[afbeelding]
Nog eentje
[afbeelding]
Lesley, Ilona Judith, Tilly, Huub en Eric
[afbeelding]
Daarom is Lieke EIGENLIJK ook mijn tweede keus, ze is kei-tough en kei-tof, en datquote:
Maar ik heb sterk de indruk dat het gaat over iets wat Nena heeft geschreven in de brief (over Huub/Hedda en Huub/Lieke), wat Huub zelf al niet eens wilde uitspreken. DAt gedeelte van de brief werd niet hardop voorgelezen, er volgden alleen reacties op van beiden.quote:Op zondag 30 september 2007 01:47 schreef Desii het volgende:
Tissik... als ze jaloers is ... moet ze het uitspreken tegen Huub, en niet zo lopen mokken
Hij zei zelf al, dat hij zelf wel zou balen als hij niet had mogen gaan....
Vanavond onder de dekens, zal hij wel de wind van voren krijgen..
Ik taai af... truste FOKKIES
En dgk-tegengas..... prachtfoto's![]()
Ze is mannelijk genoeg voor jou en je tampeloeris? Ik vind haar in elk geval een stuk steviger dan sissy Dennisquote:Op zondag 30 september 2007 01:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarom is Lieke EIGENLIJK ook mijn tweede keus, ze is kei-tough en kei-tof, en dat
mag ik wel in een vrouw(Ja ik ja
)
oke, dan blijf ik nog ffquote:Op zondag 30 september 2007 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties, pak nu effe een biertje en dan zal ik er nog een
aantal uploaden ..... even geduld.
Maar ik lees nergens nieuwtjes of informatie.Bijv wat iedereen heeft gezegd enzo.Je hoort van Huub nog meer dan van al die mensen die er warenquote:Op zondag 30 september 2007 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties, pak nu effe een biertje en dan zal ik er nog een
Ik denk dat Lieke het een beetje zat word dat al die oude huisgenoten van Huub wat op haar aan te merken hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 01:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jaloers zou ik het niet direct noemen. Stel je eens voor dat jij een relatie start en dat HEEL Nederland zich daarmee bemoeit en daar een mening over wil ventileren. Het kutte is alleen, dat jij steeds fout bent, en je relatie wordt steeds de hemel in geprezen. Dat is niet altijd even leuk (nâh, dat is gewoon NOOIT leuk), maar zo nu en dan komt het je dan toch werkelijk de keel uit. Zo ook Lieke, niets menselijks is haar vreemd.
blijf ik voor jou nog effe wakkerquote:Op zondag 30 september 2007 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
jaloezie ?quote:Op zondag 30 september 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom is Lieke pissed?
ze kan Huub ook gewoon laten genieten en laten vertellenquote:Op zondag 30 september 2007 01:54 schreef Musje456 het volgende:
Ik begrijp Lieke wel... je wil alles weten en bent toch afgunstig... is toch normaal... Zeker in hun omstandigheden, en in haar geval... Huub zou dat ook moeten begrijpen, mijn man zou dat...
ze baalt van z'n ego zegt ze net tegen hem.quote:Op zondag 30 september 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom is Lieke pissed?
En daarom zei ze bij de paardenbak dat als Huub het niet via Brian wilde spelen zij het wel alleen zou doen?? Want.. o.. zij wil het spel spelen, zij wil winnen, zij ziet openingen.. blablabla.quote:Op zondag 30 september 2007 01:58 schreef Desii het volgende:
[..]
ze baalt van z'n ego zegt ze net tegen hem.
Ja maar d'r zit bij Huub nog geen 'leven' in..quote:
ik snap het wel een beetjequote:Op zondag 30 september 2007 01:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub snapte haar niet en is maar piano gaan spelen......... smart move![]()
edit: ik baal ook wel eens van zijn ego... maar vandaag heb ik er niets van gemerkt
Inderdaad... dat is wat ik bedoel... Ze heeft Huub al zoveel gegund, mag ze een keertje afgunstig zijn?! Ze gunt heeft dit Huub vanaf het begin gegunt, heeft hem alles gegunt; mag ze eens jaloers zijn?! Mijn man zou daar begrip voor hebben...quote:Op zondag 30 september 2007 01:55 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
ze kan Huub ook gewoon laten genieten en laten vertellen
willen de streamers ook
liefde is elkaar dingen gunnen
Zeiden ze nog iets over Natasia.quote:Op zondag 30 september 2007 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nog maar een paar ......
Huub en Palma
[afbeelding]
Huub en Jaap
[afbeelding]
TopJaap
[afbeelding]
Huub, Marielle en Eric
[afbeelding]
Mariellequote:Op zondag 30 september 2007 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub en Palma
[afbeelding]
Huub en Jaap
[afbeelding]
TopJaap
[afbeelding]
Huub, Marielle en Eric
[afbeelding]
Moet ze bij de febo zijn.Die doen haar dat aan.Zeker dat van donderdag .quote:Op zondag 30 september 2007 02:06 schreef Tissik het volgende:
Lieke voelt zich enorm miskent en gekwetst. En na alles wat we allemaal hebben kunnen zien gebeuren, is dat toch niet vreemd?
Ik zou me net zo voelen als Lieke iig. En ik zou daar al veel eerder laaiend woest over zijn geweest. Want wat Lieke te verduren heeft daar, is alles behalve fair. Dat een ander dan wel de leuke dingen krijgt (ookal houd je het hele universum van die persoon), doet dan gewoon pijn. Dat heeft niets met afgunst te maken imho. Maar meer met een gevoel van onrechtvaardigheid (en niet omdat ze het de ander niet gunt, maar vooral omdat ze weet dat ze wat zij te verduren heeft niet heeft verdiend).
Ik zou daar ook ENORM boos over kunnen worden!!!!
En de andere bewoners... script is een ding, maar ze hebben nog altijd een eigen keuze...quote:Op zondag 30 september 2007 02:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet ze bij de febo zijn.Die doen haar dat aan.Zeker dat van donderdag .
quote:Op zondag 30 september 2007 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub en Palma
[afbeelding]
Huub en Jaap
[afbeelding]
TopJaap
[afbeelding]
Huub, Marielle en Eric
[afbeelding]
O en dan gaat de FEBO dat voor haar oplossen? Je zegt zelf al dat zij haar dat aandoen, waarom moet ze van jou dan juist daar gaan aankloppen?quote:Op zondag 30 september 2007 02:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet ze bij de febo zijn.Die doen haar dat aan.Zeker dat van donderdag .
Misschien staccato, maar dat klinkt mooier dan m'n buren die slaan met deuren of pissen als ik aan het eten benquote:Op zondag 30 september 2007 02:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja maar d'r zit bij Huub nog geen 'leven' in..
Ik moet heel eerlijk zeggen dat hij HEEL ERG SNEL en HEEL ERG GOED vooruitgaat qua
leren, maar hij moet nog leren zijn ziel in de muziekstukken te leggen.
Het klinkt nu allemaal erg staccato.
En waarom werd ze gebeld in de private.quote:Op zondag 30 september 2007 02:10 schreef akveor het volgende:
Ben ik de enige die dit een ietwat gekunsteld gesprek tussen Jaap en Lieke vond. Vreemde setting ook.
Je zit daar uit vrije wil en word je gebruikt dan ga je toch gauw de poort uit.Zal me nooit zo laten misbruiken om tv te maken.quote:Op zondag 30 september 2007 02:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
O en dan gaat de FEBO dat voor haar oplossen? Je zegt zelf al dat zij haar dat aandoen, waarom moet ze van jou dan juist daar gaan aankloppen?
Hier een stukje Beethoven van een pianist waarbij je de ziel van de pianist in het stuk kan horen:quote:Op zondag 30 september 2007 02:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien staccato, maar dat klinkt mooier dan m'n buren die slaan met deuren of pissen als ik aan het eten ben![]()
Jij? Vertel.quote:Op zondag 30 september 2007 02:12 schreef avonne het volgende:
Oke, héééél eerlijk, mensen!!
Wie luistert er naar stream 1+2?
Hahaha, goeie grap. Ik niet iig...quote:Op zondag 30 september 2007 02:12 schreef avonne het volgende:
Oke, héééél eerlijk, mensen!!
Wie luistert er naar stream 1+2?
Ik snap je, maar deze personen zijn er willens en wel ingegaan met het oogmerk om 1 miljoen euro te verdienen....quote:Op zondag 30 september 2007 02:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je zit daar uit vrije wil en word je gebruikt dan ga je toch gauw de poort uit.Zal me nooit zo laten misbruiken om tv te maken.
Dit spel gaat over om boven vernederingen te kunnen staan... zover is me wel duidelijk...quote:Op zondag 30 september 2007 02:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je zit daar uit vrije wil en word je gebruikt dan ga je toch gauw de poort uit.Zal me nooit zo laten misbruiken om tv te maken.
Ja en met een inleg van 10.000 euro. Ik zal me nooit zo laten misbruiken dat het me 10.000 euro kost om voortijdig de poort uit te vluchten. Jij wel?quote:Op zondag 30 september 2007 02:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zuchtquote:Op zondag 30 september 2007 02:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hier een stukje Beethoven van een pianist waarbij je de ziel van de pianist in het stuk kan horen:
http://www.phys.uu.nl/~le(...)le%20-%20Allegro.mp3
Jammer dan, dat het maar een enkele persoon is, die steeds weer opnieuw wordt vernederd. Als het programma werkelijk daarom zou gaan, dan zouden álle bewoners op deze wijze vernederd worden. En nee, dat is beslist niet het geval.quote:Op zondag 30 september 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit spel gaat over om boven vernederingen te kunnen staan... zover is me wel duidelijk...
Snap ik helemaal.Maar dan laat je je toch niet zo behandelen.Ik zou een goede voor het programma zijn.Deed gewoon me eigen zin en luisterde echt niet naar hun.quote:Op zondag 30 september 2007 02:17 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik snap je, maar deze personen zijn er willens en wel ingegaan met het oogmerk om 1 miljoen euro te verdienen....
Net zo'n goede als Jaap dusquote:Op zondag 30 september 2007 02:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap ik helemaal.Maar dan laat je je toch niet zo behandelen.Ik zou een goede voor het programma zijn.Deed gewoon me eigen zin en luisterde echt niet naar hun.![]()
Ja ik wel.Had het echt niet gepikt als ik zo was behandeld en mishandeld door die slabek.Als ik me buurvrouw een beker naar haar kop gooit word ik opgepakt.quote:Op zondag 30 september 2007 02:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja en met een inleg van 10.000 euro. Ik zal me nooit zo laten misbruiken dat het me 10.000 euro kost om voortijdig de poort uit te vluchten. Jij wel?
Het zal Lieke's eer iig ver te na zijn (en die van mij ook).
Dat is het juiste woord voor deze dgk redactie,de bewoners worden allemaal gebruikt misschien laten ze zich gebruiken maar toch.quote:Op zondag 30 september 2007 02:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is achter wel gek gemaakt en gebruikt.Bart was zo verstandig om weg te gaan.
Lieke wekt ook veel wrevel op de fora.... waarom zou dat in het huis anders zijn....?quote:Op zondag 30 september 2007 02:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jammer dan, dat het maar een enkele persoon is, die steeds weer opnieuw wordt vernederd. Als het programma werkelijk daarom zou gaan, dan zouden álle bewoners op deze wijze vernederd worden. En nee, dat is beslist niet het geval.
Bart is gemanipuleerd om weg te gaan! Met leugens! De leugen dat zijn vriendin Lesly vreemd zou zijn gegaan met een van zijn beste vrienden (een leugen die bewust door de FEBO aan Bart werd verteld). Bart was werkelijk kapot daarvan. En het was vooral het moment waarop de leugen uitkwam, dat Bart de handdoek in de ring heeft gegooid.quote:Op zondag 30 september 2007 02:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is achter wel gek gemaakt en gebruikt.Bart was zo verstandig om weg te gaan.
De meeste vrouwen vinden haar een zeikerd...quote:Op zondag 30 september 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke wekt ook veel wrevel op de fora.... waarom zou dat in het huis anders zijn....?
vertel verder aubquote:Op zondag 30 september 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit spel gaat over om boven vernederingen te kunnen staan... zover is me wel duidelijk...
Bij mij wekt Lieke vooral veel sympathie op. Net zoals bij Huub.quote:Op zondag 30 september 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke wekt ook veel wrevel op de fora.... waarom zou dat in het huis anders zijn....?
Ik ben ook een vrouw, en ik vind Amande en Nadia een stel oeverloze zeikwijven. Lieke vind ik een kanjer!quote:Op zondag 30 september 2007 02:34 schreef kybe het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden haar een zeikerd...
Ik denk dat alle vrouwen zeikerds zijn en ik kan het weten ben er zelf ook een.
Als je het slim speelt, koop je wel (positieve) beroemdheid voor die 10.000,-, en niet negatieve beroemdheid zoals bokita of die 'groep' van 5 rukkers... als je het slim speelt hou je er een goed inkomen aan over na de kooi (in het snabbelcircuit).quote:Op zondag 30 september 2007 02:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja en met een inleg van 10.000 euro. Ik zal me nooit zo laten misbruiken dat het me 10.000 euro kost om voortijdig de poort uit te vluchten. Jij wel?
Het zal Lieke's eer iig ver te na zijn (en die van mij ook).
`quote:Op zondag 30 september 2007 01:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub snapte haar niet en is maar piano gaan spelen......... smart move![]()
edit: ik baal ook wel eens van zijn ego... maar vandaag heb ik er niets van gemerkt
Hahahahah spreek voor jezelf ajbquote:Op zondag 30 september 2007 02:34 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 02:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw, en ik vind Amande en Nadia een stel oeverloze zeikwijven. Lieke vind ik een kanjer!
Ik zeg toch alle vrouwen zijn zeikerds ikzelf dus ookquote:Op zondag 30 september 2007 02:39 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Hahahahah spreek voor jezelf ajb
Ik denk, dat je je over Lieke geen zorgen hoeft te maken wat dat betreft. Voor een sympathieke, empathische, betrouwbare, intelligenite, mooie en sterke vrouw zoals Lieke zich in deze maanden heeft laten zien, staan er straks talloze werkgevers in de startblokken om haar binnen te kunnen halen.quote:Op zondag 30 september 2007 02:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Als je het slim speelt, koop je wel (positieve) beroemdheid voor die 10.000,-, en niet negatieve beroemdheid zoals bokita of die 'groep' van 5 rukkers... als je het slim speelt hou je er een goed inkomen aan over na de kooi (in het snabbelcircuit).
Sorry, verder dan dat ben ik nog niet gekomen...quote:Op zondag 30 september 2007 02:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vertel verder aub
want ik weet echt niet meer waar dit spel over gaat
Dat is een "Fur real". Een soort van Furby die op gezette tijden aandacht nodig heeft.quote:Op zondag 30 september 2007 02:46 schreef akveor het volgende:
Ik moet het dan toch maar eens vragen. Wat is dat met die kat...ik hoor dat beest nu al een paar dagen miauwen...
Dat weet ik wel zeker....die werkgevers staan in de rij voor haarquote:Op zondag 30 september 2007 02:42 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk, dat je je over Lieke geen zorgen hoeft te maken wat dat betreft. Voor een sympathieke, empathische, betrouwbare, intelligenite, mooie en sterke vrouw zoals Lieke zich in deze maanden heeft laten zien, staan er straks talloze werkgevers in de startblokken om haar binnen te kunnen halen.![]()
En zo is het... Huub heeft teveel vertrouwen in anderen, Lieke is realistisch...quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1945242#1945242]zondag 30 september 2007 @ 02:39[/target] schreef krisje het volgende:
het maakt lieke niet uit met wie ze samenwerkt en als huub niet meedoet dan maar niet
quote:Op zondag 30 september 2007 02:46 schreef akveor het volgende:
Ik moet het dan toch maar eens vragen. Wat is dat met die kat...ik hoor dat beest nu al een paar dagen miauwen...
Zo'n betweterige naar erkenning vragende muts kwam er bij mij niet in.quote:Op zondag 30 september 2007 02:48 schreef riri het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker....die werkgevers staan in de rij voor haar
Zo'n stresbestendige sterke meid wil iedereen wel hebben....
ze heeft het straks voor het kiezen
Owwww da's lief....quote:Op zondag 30 september 2007 02:53 schreef Musje456 het volgende:
[..]was een kadootje voor Lieke: een kuffelkat: en die kanjer mauwt hahahaha
Naja, jij zal dan vast ook geen dijk van een carriere voor Lieke in de aanbieding hebben, dus daar valt ze vast geen buil aanquote:Op zondag 30 september 2007 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo'n betweterige naar erkenning vragende muts kwam er bij mij niet in.
'quote:Op zondag 30 september 2007 02:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Naja, jij zal dan vast ook geen dijk van een carriere voor Lieke in de aanbieding hebben, dus daar valt ze vast geen buil aan![]()
Hier ook niet.quote:Op zondag 30 september 2007 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo'n betweterige naar erkenning vragende muts kwam er bij mij niet in.
weeseens duidelijk?quote:Op zondag 30 september 2007 03:02 schreef ricofromrio het volgende:
Ow lieke is zo irritant
eerst ergens over vragen drugs volgens mij
en dan zeggen dat ze er niet over wil praten als Huub er over begint
ze vroeg over de ervaringen van Huub met speed of cokequote:
Lieke is een eigenwijs loeder, waar je nooit meer vanaf komt, als je haar eenmaal hebt binnengelaten.quote:Op zondag 30 september 2007 03:06 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dud eerlijke carriere dames hoeven het bij jullie niet te proberen?
Lekker gezond.quote:Op zondag 30 september 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Riant vreten, zo 's-nachts om kwart voor drie : Hamburgers, champignons en uitjes in de pan. Broodjes erbij met curry en satehsaus ........
[afbeelding]
Aangezien de nederlandse staat het me niet toestaat mijn eigen leger te runnen: Nee.... en al die medailles die ik zou moeten bedenken om Lieke erkenning te geven... ik moet er niet aan denken...quote:Op zondag 30 september 2007 03:06 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niet als ze sterker zijn dan de baasquote:Op zondag 30 september 2007 03:06 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dat ze haar eigen verborgen agende heeft is me al duidelijk....maar dat recht heeft ze natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke is een eigenwijs loeder, waar je nooit meer vanaf komt, als je haar eenmaal hebt binnengelaten.Ze lijkt me overigens helemaal niet zo eerlijk.
ja en ze wil ook beter leuker sterker enz zijn dan de restquote:Op zondag 30 september 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke is een eigenwijs loeder, waar je nooit meer vanaf komt, als je haar eenmaal hebt binnengelaten.Lieke lijkt me overigens helemaal niet zo eerlijk.
Ja, right....quote:Op zondag 30 september 2007 03:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Aangezien de nederlandse staat het me niet toestaat mijn eigen leger te runnen: Nee.... en al die medailles die ik zou moeten bedenken om Lieke erkenning te geven... ik moet er niet aan denken...
Zullen we het over Lieke blijven hebben. Ik denk bovendien dat Lieke een troublemaker is. Ze zal zich net als binnen DGK niet kunnen mengen met het overige personeel en da's gewoon echt niet handig. Tis dat airtje he, moet ze maar eens heel snel gaan afleren.quote:Op zondag 30 september 2007 03:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Niet als ze sterker zijn dan de baas![]()
Bijna elke zin die LIeke in spreekt zit een toon van competitie in... Daarnaast heeft zij de irritante gewoonte om zinnen aan te vullen alsof ze weet wat de ander denkt...quote:Op zondag 30 september 2007 03:12 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
ja en ze wil ook beter leuker sterker enz zijn dan de rest
accepteer gewoon dat je niet zo grappig bent als jaap
en niet zo sluw als Huub
show maken kan ze al helemaal niet
in de popo staat ze alleen hoog omdat ze met Huub is
Lieke is bijna de enige in dat hok zonder "air". Lieke maakt zich op met cosmetica van de HEMA, waar de snollen minimaal een mascara van Dior nodig hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zullen we het over Lieke blijven hebben. Ik denk bovendien dat Lieke een troublemaker is. Ze zal zich net als binnen DGK niet kunnen mengen met het overige personeel en da's gewoon echt niet handig. Tis dat airtje he, moet ze maar eens heel snel gaan afleren.
quote:Op zondag 30 september 2007 03:12 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
ja en ze wil ook beter leuker sterker enz zijn dan de rest
accepteer gewoon dat je niet zo grappig bent als jaap
en niet zo sluw als Huub
show maken kan ze al helemaal niet
in de popo staat ze alleen hoog omdat ze met Huub is
Het gaat over de air van Lieke. Ik denk dat je best weet welke ik bedoel.quote:Op zondag 30 september 2007 03:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Lieke is bijna de enige in dat hok zonder "air". Lieke maakt zich op met cosmetica van de HEMA, waar de snollen minimaal een mascara van Dior nodig hebben.
Over welke air en wie ging het ook al weer?
Ze is een bemoeial en voelt niet aan wanneer d'r mening gewenst is of niet. Een overbodig uitgesproken mening wekt irritatie op. Mensen zijn niet onnozel en voelen soms ook wat je te vertellen hebt. Dat bevestigen irriteert me.quote:Op zondag 30 september 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zullen we het over Lieke blijven hebben. Ik denk bovendien dat Lieke een troublemaker is. Ze zal zich net als binnen DGK niet kunnen mengen met het overige personeel en da's gewoon echt niet handig. Tis dat airtje he, moet ze maar eens heel snel gaan afleren.
Ze doet het op een betweterige manier, daar irriteer ik me aan. Het maakt me niet zoveel uit als ze het beter weet, maar de manier waarop ze het doet en dat monotone toontje. Arghhquote:Op zondag 30 september 2007 03:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Bijna elke zin die LIeke in spreekt zit een toon van competitie in... Daarnaast heeft zij de irritante gewoonte om zinnen aan te vullen alsof ze weet wat de ander denkt...
dat je je opmaakt met cosmetica van de Hema wil niet zeggen dat je dan geen air kan hebbenquote:Op zondag 30 september 2007 03:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Lieke is bijna de enige in dat hok zonder "air". Lieke maakt zich op met cosmetica van de HEMA, waar de snollen minimaal een mascara van Dior nodig hebben.
Ze verdient en vernietigt respect dan wel al even snel.quote:Op zondag 30 september 2007 03:20 schreef miesy het volgende:
[..]
![]()
ze kan zeuren, dat staat vast, maar respect heeft ze eerlijk verdiend door op een
stijlvolle manier haar mannetje te staan, en veel mensen hier lijken dat te waarderen.
Als iemand een air heeft dan is het Lieke ze heeft over iedereen wel een 'vooroordeel'. Ze is daarop al meerder malen op afgerekend.quote:Op zondag 30 september 2007 03:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
ik waardeer lieke ook welquote:Op zondag 30 september 2007 03:20 schreef miesy het volgende:
[..]
![]()
ze kan zeuren, dat staat vast, maar respect heeft ze eerlijk verdiend door op een
stijlvolle manier haar mannetje te staan, en veel mensen hier lijken dat te waarderen.
Bij Lieke is het zo: Zij vind Amanda en Nadia materialistisch en vind dat ze daar boven moet staan. Daarmee doet ze Nadia en Amanda te kort. Want zij moet oordelen over haar leven en niet over die van een ander.quote:Op zondag 30 september 2007 03:22 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
dat je je opmaakt met cosmetica van de Hema wil niet zeggen dat je dan geen air kan hebben
in haar ogen zijn Amanda en Nadia materiaalistisch Lieke heeft dat allemaal niet nodig en voelt zich mede daardoor ook beter dan Amanda en Nadia
Nee, dat is geen verwaandheid. Dat is de houding van trots en eergevoel! Van zelfbewustheid en van zelfrespect! Dingen die we onze kinderen proberen bij te brengen, maar zodra we ze in anderen zien willen aanvallen omdat we het niet kunnen verdragen dat anderen zich zekerder van zichzelf voelen dan wijzelf!quote:Op zondag 30 september 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het gaat over de air van Lieke. Ik denk dat je best weet welke ik bedoel.![]()
Het is niet een air van verwaandheid, maar wel een een air die stamt uit een mogelijk maskerend superioriteitsgevoel.Zulke air is vele malen irritanter, imho.
Het was maar een voorbeeld, maar in dit verhaal toch wel een voorbeeld met enige zeggingskracht (omdat ze alles wat ze willen hebben gewoon op de bestellijst kunnen zetten, of het nu van de HEMA of van Dior moet komen).quote:Op zondag 30 september 2007 03:22 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
dat je je opmaakt met cosmetica van de Hema wil niet zeggen dat je dan geen air kan hebben
in haar ogen zijn Amanda en Nadia materiaalistisch Lieke heeft dat allemaal niet nodig en voelt zich mede daardoor ook beter dan Amanda en Nadia
ach ja, de ene is daar gevoeliger voor dan de ander.quote:Op zondag 30 september 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze verdient en vernietigt respect dan wel al even snel.![]()
Lieke doet vaak alsof ze de wijsheid in pacht heeft. Ik denk ook dat dat is wat Amanda bedoelt met: Wat heeft Lieke nou meegemaakt...? Het geeft aan dat mensen op verschillende vlakken iets hebben meegemaakt. Dat heeft weinig met dom en slim te maken. Een toon die ik bij Lieke wel hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 03:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, dat is geen verwaandheid. Dat is de houding van trots en eergevoel! Van zelfbewustheid en van zelfrespect! Dingen die we onze kinderen proberen bij te brengen, maar zodra we ze in anderen zien niet willen aanvallen omdat we het niet kunnen verdragen dat anderen zich zekerder van zichzelf voelen dan wijzelf!
Dat is geen "air"!
"Air" is, als je niets in je leven hebt gepresteerrd, en wilt voordoen alsof je een geweldiige scholing en carriere hebt. Dat is het niveau van Brian, Amanda, Jaap, Nadia en Dennis. Allemaal mensen die niets hebben gepresteerd, maar die een enorme "air" hebben.
Wat de mensen met "air" Lieke verwijten is, dat het bij Lieke verder gaat dan gebakken "lucht". Lieke heeft werkelijk een opleiding gehad, en Lieke is werkelijk zelfbewust en sterk.
Geen "air" of "lucht" bij Lieke, maar gewoon de dingen zoals ze zijn.
Ik vind Amanda en Nadia ook materialistisch, en ik vind dat ze zich daar zelf te kort mee doen (want er is zoveel meer dan materie in het leven).quote:Op zondag 30 september 2007 03:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij Lieke is het zo: Zij vind Amanda en Nadia materialistisch en vind dat ze daar boven moet staan. Daarmee doet ze Nadia en Amanda te kort. Want zij moet oordelen over haar leven en niet over die van een ander.
ze mag best trots zijnquote:Op zondag 30 september 2007 03:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, dat is geen verwaandheid. Dat is de houding van trots en eergevoel! Van zelfbewustheid en van zelfrespect! Dingen die we onze kinderen proberen bij te brengen, maar zodra we ze in anderen zien niet willen aanvallen omdat we het niet kunnen verdragen dat anderen zich zekerder van zichzelf voelen dan wijzelf!
Dat is geen "air"!
"Air" is, als je niets in je leven hebt gepresteerrd, en wilt voordoen alsof je een geweldiige scholing en carriere hebt. Dat is het niveau van Brian, Amanda, Jaap, Nadia en Dennis. Allemaal mensen die niets hebben gepresteerd, maar die een enorme "air" hebben.
Wat de mensen met "air" Lieke verwijten is, dat het bij Lieke verder gaat dan gebakken "lucht". Lieke heeft werkelijk een opleiding gehad, en Lieke is werkelijk zelfbewust en sterk.
Ja beetje late reactie misschien (en heb nu even geen streams aan, vriendje wil soms ook aandachtquote:Op zondag 30 september 2007 02:34 schreef kybe het volgende:
[..]
zo zie ik dat dus ook.quote:Op zondag 30 september 2007 03:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, dat is geen verwaandheid. Dat is de houding van trots en eergevoel! Van zelfbewustheid en van zelfrespect! Dingen die we onze kinderen proberen bij te brengen, maar zodra we ze in anderen zien willen aanvallen omdat we het niet kunnen verdragen dat anderen zich zekerder van zichzelf voelen dan wijzelf!
Dat is geen "air"!
Wat niet wil zeggen dat dat hun levensgeluk minder zou zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 03:34 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vind Amanda en Nadia ook materialistisch, en ik vind dat ze zich daar zelf te kort mee doen (want er is zoveel meer dan materie in het leven).
Ach...als ze er zelf en haar vrienden geen last van hebben is er niets aan de hand....quote:Op zondag 30 september 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het gaat over de air van Lieke. Ik denk dat je best weet welke ik bedoel.![]()
Het is niet een air van verwaandheid, maar wel een een air die stamt uit een mogelijk maskerend superioriteitsgevoel.Zulke air is vele malen irritanter, imho.
Alleen Lieke vindt Amanda dom?quote:Op zondag 30 september 2007 03:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke doet vaak alsof ze de wijsheid in pacht heeft. Ik denk ook dat dat is wat Amanda bedoelt met: Wat heeft Lieke nou meegemaakt...? Het geeft aan dat mensen op verschillende vlakken iets hebben meegemaakt. Dat heeft weinig met dom en slim te maken. Een toon die ik bij Lieke wel hoor.
Ook over het materialisme.... Ik denk dat de borg juist Lieke ervan weerhoud op te stappen...quote:Op zondag 30 september 2007 03:40 schreef miesy het volgende:
[..]
zo zie ik dat dus ook.
had ze die trots en zelfrespect niet gehad dan had ze zich na verloop van tijd heel
klein gaan voelen door al het gebash en allang alweer thuis geweest.
Het lijkt net of je Huub hier beschrijft maar er staat "ze"quote:Op zondag 30 september 2007 03:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is een bemoeial en voelt niet aan wanneer d'r mening gewenst is of niet. Een overbodig uitgesproken mening wekt irritatie op. Mensen zijn niet onnozel en voelen soms ook wat je te vertellen hebt. Dat bevestigen irriteert me.
Huub stoort zich vaak genoeg aan Liekequote:Op zondag 30 september 2007 03:41 schreef riri het volgende:
[..]
Ach...als ze er zelf en haar vrienden geen last van hebben is er niets aan de hand....
voor jouw is het daarentegen wel vervelend dus...maak je er niet druk om...heb je alleen maar jezelf mee
ik ken een HELEBOEL mensen die weinig tot geen respect hebben voor de andere bewonersquote:Op zondag 30 september 2007 03:35 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
ze mag best trots zijn
maar ze heeft geen respect voor de andere bewoners
dat heeft Huub wel hij ziet in iedereen in de kooi ook de positieve kanten en heeft respect voor de andere bewoners dat heeft Lieke helemaal niet soms ook niet naar Huub elke keer er door heen praten net of ze weet wat hij wil zeggen en dat zeuren![]()
maar dat neemt niet weg dat lieke een hele sterke vrouw is ook qua karakter
ze gaan slapenquote:Op zondag 30 september 2007 03:43 schreef BuffyJan het volgende:
Anyway, t gaat hier de laatste 2 pagina's over Lieke. Wat gebeurt er op de streams? Misschien een idee om de ík vind Lieke bla' discussie in t Lieke topic verder te voeren?
offtopic
mn verhaal van de fan avond staat hier
Haar vader heeft het betaald en ze hoeft het niet terug te betalen....quote:Op zondag 30 september 2007 03:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook over het materialisme.... Ik denk dat de borg juist Lieke ervan weerhoud op te stappen...
Nou, als ik Amanda regelmatig heel "gelukkig" zie zijn, durf ik daar toch heel veel vraagtekens bij te zetten.quote:Op zondag 30 september 2007 03:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat dat hun levensgeluk minder zou zijn.
kloptquote:Op zondag 30 september 2007 03:46 schreef miesy het volgende:
[..]
ik ken een HELEBOEL mensen die weinig tot geen respect hebben voor de andere bewoners![]()
zij is ook 10 harder aangepakt door de andere bewoners dan dat huub was.
En een tweede verschil ...... Sylvia ondernam geen enkel initiatief of actie. Dus geen reden voor Huub om 'tegen' te zijn. (Dit is geen bash naar Sylvia, want ze is een topper)quote:Op zondag 30 september 2007 03:45 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
Huub stoort zich vaak genoeg aan Lieke
er is een groot verschil hoe hij met Sylvia omging
die hadden respect voor elkaar en lieten elkaar uitpraten
en Sylvia accepteerd Huub ook voor wie hij was/is.
maarja Sylvia en Huub hadden ook geen relatie dat scheelt
ook dat.quote:Op zondag 30 september 2007 03:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook over het materialisme.... Ik denk dat de borg juist Lieke ervan weerhoud op te stappen...
Ze vertelde eerder vandaag dat haar vader 'het laatste stukje' had betaald ......quote:Op zondag 30 september 2007 03:47 schreef riri het volgende:
[..]
Haar vader heeft het betaald en ze hoeft het niet terug te betalen....
dat zou voor mij alleen maar moeilijker zijnquote:Op zondag 30 september 2007 03:47 schreef riri het volgende:
[..]
Haar vader heeft het betaald en ze hoeft het niet terug te betalen....
Het gaat om de toon...quote:Op zondag 30 september 2007 03:42 schreef Tissik het volgende:
[..]
Alleen Lieke vindt Amanda dom?
Get real! HEEL NEDERLAND vindt Amanda dom. Niet vanuit een bevooroordeeldheid, maar gewoon omdat men iedere dag kan zien dat dat werkelijk zo is. Heeft er ooit iemand op FOK! geschreven dat Amanda intelligent is?
Dat Lieke Amanda óók dom vindt (net als zo heel veel anderen), zou je haar dan willen verwijten?
Van dingen meemaken wordt je overigens niet intelligent. Intelligentie heeft niet zoveel te maken met levenservaring, helaas.
Qua intelligentie steekt Lieke ver uit boven de andere vrouwelijke bewoners. Het gros van de Nederlandse bevolking zou daar ver boven uit steken. Het zegt dus weinig over Lieke, maar veel over het niveau van Amanda en Nadia. Dat Nadia en Amanda zo dom zijn, kun je toch moeilijk Lieke gaan verwijten die godzijdank over een wat meer gemiddelde intelliigentie beschikt?
Dat is ook waar.quote:Op zondag 30 september 2007 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En een tweede verschil ...... Sylvia ondernam geen enkel initiatief of actie. Dus geen reden voor Huub om 'tegen' te zijn. (Dit is geen bash naar Sylvia, want ze is een topper)
Huub stoort zich aan Lieke omdat ze zelf plannen lanceert. Daar heeft Huub moeite mee, zelfs al zijn de plannen op zich OK. Als hij niet zelf de bedenker is, wordt het per definitie afgekeurd.
denk dat ze al het 1 en ander gezien had van de bewoners voordat ze erin kwam.quote:Op zondag 30 september 2007 03:49 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
klopt
maar zo was ze al vanaf het begin
das niet helemaal waar hij heeft vaak genoeg gezegd dat het een top idee isquote:Op zondag 30 september 2007 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En een tweede verschil ...... Sylvia ondernam geen enkel initiatief of actie. Dus geen reden voor Huub om 'tegen' te zijn. (Dit is geen bash naar Sylvia, want ze is een topper)
Huub stoort zich aan Lieke omdat ze zelf plannen lanceert. Daar heeft Huub moeite mee, zelfs al zijn de plannen op zich OK. Als hij niet zelf de bedenker is, wordt het per definitie afgekeurd.
Intelligentie is NOOIT jezelf als maatstaf. Iets waar de bende van 5 consequent de mist mee ingaat, want zij stellen zichzelf iedere keer opnieuw als maatstaf (en blijken op een avond als vanavond toch te weinig te meten, om uberhaupt op een DGK-fandag te mogen verschijnen... zure appel).quote:Op zondag 30 september 2007 03:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat om de toon...
Lieke kan dan wel slimmer zijn... maar op welk vlak? Intelligentie is niet alleen jezelf als maatstaf.
de hele 10.000 heeft hij betaald....hij heeft er bij gezegd dat het haar er niet mag van weerhouden er niet uit te stappen...om het geld moet ze er niet in blijven als ze het er niet meer ziet zitten heeft hij haar laatst gezegd.quote:Op zondag 30 september 2007 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder vandaag dat haar vader 'het laatste stukje' had betaald ......
Juist, je snapt me. Overigens denk ik dat het enerzijds strategie van Sylvia was en anderzijds goed bij haar eigen 'ik' past. Ze koos bewust om in de schaduw te blijven, en (deels haar geluk) was dat toevallig bij de hoogste (populairste) boom. Ze heeft echt niet doelbewust Huub om die reden gekozen.quote:Op zondag 30 september 2007 03:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
Sylvia deed helemaal niets, haar strategie was onopvallend er tussendoor glippen.
Behalve Natasia (die Brian af en toe meesleurde) had niemand daar problemen mee, en werd ze veelal met rust gelaten.
Wat Syl betreft (vindt Syl leuk trouwens), was Huub haar pure redding. En omgekeerd ook (destijds). Die 2 hadden elkaar nodig toen, want anders waren ze er beide linea recta uitgestemd. Toch is de relatie Syl/Huub nooit heel zuiver geweest. Syl voelde (voelt) meer dan vriendschap voor Huub, terwijl het voor Huub "slechts" vriendschap betreft. Dat is ook de storende factor in de verhouding van Syl tov Lieke.quote:Op zondag 30 september 2007 03:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist, je snapt me. Overigens denk ik dat het enerzijds strategie van Sylvia was en anderzijds goed bij haar eigen 'ik' past. Ze koos bewust om in de schaduw te blijven, en (deels haar geluk) was dat toevallig bij de hoogste (populairste) boom. Ze heeft echt niet doelbewust Huub om die reden gekozen.
Als de redactie haar niet gehaakt zou hebben, was de kans best groot dat ze het nog lang had volgehouden.
Wat jammer dat er geen video is van het gesprek van Lieke met Huub over haar vader. De reden dat hij niet naar de villa wilde komen en DGK eigenlijk niets vond. Je hoorde de enorme trots van Lieke toen ze vertelde dat hij desondanks het laatste stukje van de 10.000 voor haar wilde betalen.quote:Op zondag 30 september 2007 03:58 schreef riri het volgende:
[..]
de hele 10.000 heeft hij betaald....hij heeft er bij gezegd dat het haar er niet mag van weerhouden er niet te stappen...om het geld moet ze er niet in blijven als ze het er niet meer ziet zitten heeft hij haar laatst gezegd.
precies....goed beschrevenquote:Op zondag 30 september 2007 03:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, dat is geen verwaandheid. Dat is de houding van trots en eergevoel! Van zelfbewustheid en van zelfrespect! Dingen die we onze kinderen proberen bij te brengen, maar zodra we ze in anderen zien willen aanvallen omdat we het niet kunnen verdragen dat anderen zich zekerder van zichzelf voelen dan wijzelf!
Dat is geen "air"!
ja dat gevoel had ik ook altijd volgens mij is Sylvia gewoon verliefd op Huubquote:Op zondag 30 september 2007 04:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wat Syl betreft (vindt Syl leuk trouwens), was Huub haar pure redding. En omgekeerd ook (destijds). Die 2 hadden elkaar nodig toen, want anders waren ze er beide linea recta uitgestemd. Toch is de relatie Syl/Huub nooit heel zuiver geweest. Syl voelde (voelt) meer dan vriendschap voor Huub, terwijl het voor Huub "slechts" vriendschap betreft. Dat is ook de storende factor in de verhouding van Syl tov Lieke.
En als je dan een nieuw topic maakt, zoals tuinfluiter deed voor de Fan Avond, komt Tissik zeker weer vertellen dat alleen mensen die er iets van af weten, dat mogen doen. Sorry hoor, Tissik heeft alle animo daarvoor bedorven.quote:Op zondag 30 september 2007 04:06 schreef BuffyJan het volgende:
Lieve fokkers, Lieke topic misschien?sorry hoor, maar dit is anders zo lastig teruglezen morgen
heb je echt verkeerd verstaan...ze heeft al meerdere keren aangeven dat zij het geld niet had en hij niet achter het programma stond..maar dat zijn liefde voor zijn dochter zo groot is dat hij dat kon laten varen en het hele bedrag voor haar betaald heeft.quote:Op zondag 30 september 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat jammer dat er geen video is van het gesprek van Lieke met Huub over haar vader. De reden dat hij niet naar de villa wilde komen en DGK eigenlijk niets vond. Je hoorde de enorme trots van Lieke toen ze vertelde dat hij desondanks het laatste stukje van de 10.000 voor haar wilde betalen.
Nouja, ik vond het flauw dat iemand die daar niet geweest was dat topic opende, terwijl er hier in de COS al iemand was langsgekomen met een kort verslag en de belofte om daar een topic met foto's over te openen. Dan wacht je daar toch gewoon ff op?quote:Op zondag 30 september 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als je dan een nieuw topic maakt, zoals tuinfluiter deed voor de Fan Avond, komt Tissik zeker weer vertellen dat alleen mensen die er iets van af weten, dat mogen doen. Sorry hoor, Tissik heeft alle animo daarvoor bedorven.
Sylvia was wellicht 'platonisch verliefd' op Huub. Maar voor een verliefdheid heb je twee mensen nodig en voor 'platonisch' moet je niet bij Huub zijn .......quote:Op zondag 30 september 2007 04:10 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
ja dat gevoel had ik ook altijd volgens mij is Sylvia gewoon verliefd op Huub
Exact, en dan psies omgekeerd! Huub voelt een platonische liefde voor Syl (anders had hij haar allang gegrepen tijdens hun vele nachten in hetzelfde bed). Syl voelde geen platonische liefde maar voelde een drempel van de camera's.quote:Op zondag 30 september 2007 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia was wellicht 'platonisch verliefd' op Huub. Maar voor een verliefdheid heb je twee mensen nodig en voor 'platonisch' moet je niet bij Huub zijn .......
Volgens Wiki : Platonische liefde of een platonische relatie is een liefdesrelatie waar geen seksueel handelen of begeren aan te pas komt: een innige vriendschap, een liefde zonder lichamelijke wensen.
Over hoe dom Nadia en Amanda zijn:quote:Op zondag 30 september 2007 03:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat om de toon...
Lieke kan dan wel slimmer zijn... maar op welk vlak? Intelligentie is niet alleen jezelf als maatstaf.
Nou nou, das wel erg kort door de bocht. Je laat je toch niet door 1 persoon op je kop zitten. Er posten zoveel mensen in t DGK forum, als je je door iedereen die zoiets post aangesproken zou voelen dan zou er geen lol meer aan zijn:)quote:Op zondag 30 september 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als je dan een nieuw topic maakt, zoals tuinfluiter deed voor de Fan Avond, komt Tissik zeker weer vertellen dat alleen mensen die er iets van af weten, dat mogen doen. Sorry hoor, Tissik heeft alle animo daarvoor bedorven.
En zelfs met deze verklaring is jouw reactie in dat topic volstrekt ongepast. Jij was niet op de meeting geweest en je kon er zelf al helemaal niets zinnigs over te vertellen.quote:Op zondag 30 september 2007 04:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het flauw dat iemand die daar niet geweest was dat topic opende, terwijl er hier in de COS al iemand was langsgekomen met een kort verslag en de belofte om daar een topic met foto's over te openen. Dan wacht je daar toch gewoon ff op?
Tja, op mij kon je lang wachtenquote:Op zondag 30 september 2007 04:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het flauw dat iemand die daar niet geweest was dat topic opende, terwijl er hier in de COS al iemand was langsgekomen met een kort verslag en de belofte om daar een topic met foto's over te openen. Dan wacht je daar toch gewoon ff op?
Net zoals degene die het topic opende! Ja wat nou?quote:Op zondag 30 september 2007 04:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zelfs met deze verklaring is jouw reactie in dat topic volstrekt ongepast. Jij was niet op de meeting geweest en je kon er zelf al helemaal niets zinnigs over te vertellen.
Nou mooi toch? Kan het toch gewoon verder? Wat is het probleem dan? Ik lees nu dat de pret voor iedereen vergald is, maar jij die er werkelijk bent geweest en er iets over kunt vertellen bent er blij mee?quote:Op zondag 30 september 2007 04:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tja, op mij kon je lang wachtenIk heb nog nooit een topic geopend (niet dat dat moet uitmaken) en ik was noagl lang van stof
Dus ik was er iig erg blij mee
![]()
Ja anders gaan we lekker janken.quote:Op zondag 30 september 2007 04:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Net zoals degene die het topic opende! Ja wat nou?
Jank jij zo snel dan?quote:Op zondag 30 september 2007 04:30 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja anders gaan we lekker janken.
Is er nog enige vorm van leven in de kooi momenteel?
Wat nou ? ...... Heel eenvoudig, jij bent net als Japio sfeerbedervend en initiatief dodend ...... Einde discussie.quote:Op zondag 30 september 2007 04:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Net zoals degene die het topic opende! Ja wat nou?
Same to you! Jij bent nou ook niet bepaald een lichtend gezelschap. Ik vind je een beetje zuur enzo.quote:Op zondag 30 september 2007 04:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat nou ? ...... Heel eenvoudig, jij bent net als Japio sfeerbedervend en initiatief dodend ...... Einde discussie.
Nee, suggereer ik dat dan?quote:
Lekker!quote:Op zondag 30 september 2007 04:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee, suggereer ik dat dan?
Ik vind t een beetje lulkoek om hierover door te gaan in de COS. That's all.
Biertje?
De woorden 'kut' en 'klootzakt' uit haar mond waren ook goed te verstaanquote:Op zondag 30 september 2007 05:21 schreef bosb het volgende:
Lieke roept "rot op" naar huub (dit alles wel fluisterend, en in bed)
Gezellig....quote:Op zondag 30 september 2007 05:27 schreef Disana het volgende:
[..]
De woorden 'kut' en 'klootzakt' uit haar mond waren ook goed te verstaan![]()
De redactie is ook goed wakker, want ze zijn nu van dichtbij op 2 streams te zien en je kunt ze nu bijna verstaanquote:
Wat gebeurde er dan? En waarom? Waar maken ze nu ruzie over?quote:Op zondag 30 september 2007 05:33 schreef Lobasca het volgende:
jezus..hij gaf d'r bijna een kopstoot..
Hij was heel fel met praten, en schoot met zijn hoofd naar voren.. weet niet of het zo bedoelt was. Maar van mij had 'ie al een knal gehad.quote:Op zondag 30 september 2007 05:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? En waarom? Waar maken ze nu ruzie over?
Ze hebben beiden een aardig temperamentje anders..quote:Op zondag 30 september 2007 05:40 schreef Tissik het volgende:
Rot voor Lieke, sowieso al dat gebash door de bende van 5, en dan ook nog de herhaaldelijke felle strijd met Huub. Wat moet dat meisje zich vaak écht eenzaam voelen daar.
Ja hallo, ze zijn aan het fluisteren en zij draait steeds weg en praat dan toch weer verder, waardoor hij dichterbij moet komen om haar te horen. Dat van die kopstoot klopt ook niet, hij heeft nog geen enkele keer uitgehaald... zij wel.quote:Op zondag 30 september 2007 05:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij was heel fel met praten, en schoot met zijn hoofd naar voren.. weet niet of het zo bedoelt was. Maar van mij had 'ie al een knal gehad.
Ja, aan temperament ontbreekt het ook Lieke (gelukkig) niet! Maar Lieke heeft geen enkele aansluiting in die hut muv Huub, terwijl Huub zelfs met zijn grootste vijanden nog leuke momenten weet te hebben. Dat is het verschil.quote:Op zondag 30 september 2007 05:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze hebben beiden een aardig temperamentje anders..
quote:Op zondag 30 september 2007 05:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de zoveelste keer heeft Huub bezoek van buiten gehad of is buiten de Kooi geweest ...... en ja hoor, meteen gaat hij weer ruzie maken.
Als Lieke slim is (en een stevige gok neemt) zet ze Huub vandaag nog in de aanbieding. Over een maand kan hij eruit gestemd worden, wat haar betreft. Volgens de primair denkbare theorie is ze dan zelf de maand daarna de klos ..... Maar in twee maanden kan heel veel veranderen. Sylvia heeft ook ooit in de villa gezeten zonder enige dekking (toen Huub was weggestuurd met een sanctie).quote:Op zondag 30 september 2007 05:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke nog steeds aan het zuigen, takkewijf.
Waarom zouden ze niet met haar beginnen dan?quote:Op zondag 30 september 2007 05:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Lieke slim is (en een stevige gok neemt) zet ze Huub vandaag nog in de aanbieding. Over een maand kan hij eruit gestemd worden, wat haar betreft. Volgens de primair denkbare theorie is ze dan zelf de maand daarna de klos ..... Maar in twee maanden kan heel veel veranderen. Sylvia heeft ook ooit in de villa gezeten zonder enige dekking (toen Huub was weggestuurd met een sanctie).
Laten we het er op houden, dat het voor toekomstige buren links, rechts, boven en onder, beter is als Huub en Lieke nooit op een gehorig flatje gaan samenwonenquote:Op zondag 30 september 2007 05:57 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt 'Jezus Christus!'.
Elke keer als Huub wat zegt, maakt ze van die vermoeide afwerende gebaren. Maar daarna praat ze zelf wel weer verder.
Is Lieke nou al vanaf het moment dat Huub terug is van die meet&greet zo bezig eigenlijk?quote:Op zondag 30 september 2007 06:03 schreef Disana het volgende:
Huub: 'Dat zijn zeven dingen waar je mee zit'.
Ik weet alleen dat ze niet geinteresseerd was in zijn verhalen toen hij terugkwam. Verder heb ik weinig gevolgd.quote:Op zondag 30 september 2007 06:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is Lieke nou al vanaf het moment dat Huub terug is van die meet&greet zo bezig eigenlijk?
Huub zou ........ Maar denk je dat hij bij 170+ kilo gefrustreerd vet nog lang plezier heeft .......quote:Op zondag 30 september 2007 06:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet met haar beginnen dan?Huub zou nog met Jaap kunnen. Lieke kan met niemand.
Het kan zijn dat de frustratie bij 170+ kilo vet met het wegvallen van Lieke flink afneemt en hij daardoor voor Huub ook weer goed te pruimen wordt. Daar ben ik niet helemaal van overtuigd. Jaap is daarvoor te ver gegaan. Ze zouden samen wel erg effectief bewoners kunnen uitschakelen en zo voor beide de beste optie. Met Lieke bereikt Huub effectief maar bitter weinig. Ik heb ook niet echt het idee dat H&L het samen nog leuk hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 06:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zou ........ Maar denk je dat hij bij 170+ kilo gefrustreerd vet nog lang plezier heeft .......
Ook ik heb gemengde gevoelens ....... Japio en Huub konden samen erg ver komen, maar Japio heeft veel te duidelijk laten zien dat hij - heel dominant- alles kapot maakt. Daardoor einde Japio, wat mij betreft.quote:Op zondag 30 september 2007 06:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de frustratie bij 170+ kilo vet met het wegvallen van Lieke flink afneemt en hij daardoor voor Huub ook weer goed te pruimen wordt. Daar ben ik niet helemaal van overtuigd. Jaap is daarvoor te ver gegaan. Ze zouden samen wel erg effectief bewoners kunnen uitschakelen en zo voor beide de beste optie. Met Lieke bereikt Huub effectief maar bitter weinig. Ik heb ook niet echt het idee dat H&L het samen nog leuk hebben.
Een ware Robin Hood, die Brian: stelen van het ene goede doel om je eigen goede doel te bewerkstelligen. Knurftquote:Brian wil dat ook, niet op giro storten, maar zelf gaan binnenrijden en iets doen. Brian zou een overval plegen op Leger des Heils en alle spullen naar Afrika brengen.
Ik heb vannacht wel gekeken, maar geen kopstoot gezien oid.quote:Op zondag 30 september 2007 10:30 schreef noekje het volgende:
Ik ben in de war over vannacht. Bsol schrijft dat Huub weer ruzie aan het maken was. De rest schreef dat Lieke al begon bij de paardenbak. Toen las ik dat Huub Lieke bijna een kopstoot gaf en ik lees dat Lieke het deed.
Wat is waar?
ze hebben gisteren tot 3 uur in de middag geslapen en waren helemaal uitgerust zoals ze zeiden....gisterenavndhad huub zelfs zin om uit te gaan en de hele nacht door te halen...quote:Op zondag 30 september 2007 10:43 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijgelezen en over heel veel posts in deze COS heen gescrolled maar goed.
Ik las op VOL dat Huub en Lieke om 7.20 uur pas gingen slapen, het is dus geen wonder dat ze overdag kapot moe zijn.
Huub en Jaap kwamen terug van de fandag en waren super enthousiast. Er werden kadootjes uitgedeeld en daarna ging de tv aan en gingen ze K1 kijken. Toen dat was afgelopen zei Huub tegen Lieke.. "Kom, ik moet je nog zóveel vertellen" Bij de paardenbak aangekomen begon Huub te vertellen over Tilly en een opmerking die ze maakte over Amanda. De reactie van Lieke was.. of dát was wat hij te zeggen had.. ze had informatie verwacht! Ze stond dus helemaal niet open voor de belevenissen van die avond waar Huub vol van zat. Huub vertelde vervolgens dat Jaap in de auto nog wel had gezegd dat Nadia de spil van het spel was op het moment en dat zij er eigenlijk uit moest. Lieke gaf aan dat ze wel klaar met Jaap was en dat ze het spel wilde spelen en vroeg Huub wat hij er van zou vinden om een opening naar Brian te vinden. Huub was hierop wat terughoudend en Lieke's antwoord was..dat ze het dan wel alleen via Brian zou spelen. Lieke had in dit hele gesprek een behoorlijke agressieve toon. Huub bleef daarna ook een beetje verontwaardigd bij de paardenbak staan.quote:Op zondag 30 september 2007 06:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is Lieke nou al vanaf het moment dat Huub terug is van die meet&greet zo bezig eigenlijk?
quote:Op zondag 30 september 2007 11:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub en Jaap kwamen terug van de fandag en waren super enthousiast. Er werden kadootjes uitgedeeld en daarna ging de tv aan en gingen ze K1 kijken. Toen dat was afgelopen zei Huub tegen Lieke.. "Kom, ik moet je nog zóveel vertellen" Bij de paardenbak aangekomen begon Huub te vertellen over Tilly en een opmerking die ze maakte over Amanda. De reactie van Lieke was.. of dát was wat hij te zeggen had.. ze had informatie verwacht! Ze stond dus helemaal niet open voor de belevenissen van die avond waar Huub vol van zat. Huub vertelde vervolgens dat Jaap in de auto nog wel had gezegd dat Nadia de spil van het spel was op het moment en dat zij er eigenlijk uit moest. Lieke gaf aan dat ze wel klaar met Jaap was en dat ze het spel wilde spelen en vroeg Huub wat hij er van zou vinden om een opening naar Brian te vinden. Huub was hierop wat terughoudend en Lieke's antwoord was..dat ze het dan wel alleen via Brian zou spelen. Lieke had in dit hele gesprek een behoorlijke agressieve toon. Huub bleef daarna ook een beetje verontwaardigd bij de paardenbak staan.
Later in de keuken gaf ze nog weer een heel betoog over dat ze daar was om het spel te spelen, de villa te winnen enz..
En zei ze problemen te hebben met het ego van Huub.
Na wat opruimwoede van Lieke belanden ze op de bank in de huiskamer. Huub probeerde nog een paar keer iets te vertellen over de fandag.. maar Lieke bleef strak in haar boek staren.
Tijdens het piano spelen kwam Lieke bij Huub en hij zei dat hij haar opmerking 'dat ze het dan wel alleen via Brian zou spelen' wat kort door de bocht. En dat ze die opmerking wel heel snel maakte.. Lieke vond dat natuurlijk van niet... en weer over het spel spelen.. blablabla..
Hoe het verder in bed is verlopen heb ik vanmorgen hier gelezen, want toen lag ik inmiddels zelf ook te snurken.
Wat ik niet begrijp is dat Lieke Huub niet even de kans heeft gegeven om zijn belevenissen te vertellen. Dat zijn voor haar toch ook leuke verhalen?! Het waren voor haar toch ook allemaal bekenden die daar waren!
Nee, ze moest zo nodig gisteravond openingen bedenken om het spel te gaan spelen.. terwijl de volgende ontslagronde pas over een maand is.
Ik heb wel's vaker een sik gekregen van Lieke.. maar gisteravond was ie wel érg lang!!
Ik ben even later ook afgehaakt maar ieder beetje credit die Lieke had opgebouwd is totaal verdwenen, wat een naar mens. Ze stikt van de jaloezie en is een gehaaide tante.quote:Op zondag 30 september 2007 11:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb me wezenloos geirriteerd aan Lieke die gisterenavond opeens het spel moest spelen en niet even naar de verhalen van haar vriendje kon luisteren en met een strak en kwaad hoofd in een boek ging zitten lezen.
Dat vraag ik dus ook af, Huub heeft een bloedhekel aan Brian maar het zal er wel op neerkomen dat het in opdracht is van de FEBO, Brian moet immers in de finale komen en dit is de manier van aanpak. ( denk ik ).quote:Op zondag 30 september 2007 11:19 schreef noekje het volgende:
Hoezo wil ze het dan via Brian gaan spelen opeens?
Jaap heeft gehoord dat er met de sms stemming gesjoemeld wordt. Hij heeft dit aan Dennis verteld en Dennis vertelde dit daarna euforisch aan Brian, hij lag helemaal dubbel en zei dat Huub hem ging krijgen bij de volgende popoll omdat er gesjoemeld is met de sms stemming.quote:Op zondag 30 september 2007 11:18 schreef riri het volgende:
Ik wou dat Huub hier mee kon lezen...maar ja,kan niet
Huub luister naar wat Lieke je verteld...Sylvia heeft aan haar gezegd..."hou Huub wakker,hij dut in,dat is niet goed"
Blijf niet hangen in een euforische stemming doordat je gisteren eventjes bent weggeweest en daardoor niet meer alert bent...je vervalt steeds in hetzelfde gedrag,staks ebt dat weer weg en ben je weer uitgeteld en gebeurt er weer niets.
Jaap wil weer iets als een bom laten ontploffen tijden de volgende popupoll...wat het is mag joost weten maar doe je ogen eens open Huub,Lieke wijst je daar voortdurend op....het minste wat je kunt gaan doen is gesprekken af gaan luisteren en daar iets mee doen
Dat snap ik maar moest dat uitgerekend gisteravond? Huub zat vol verhalen maar kon die niet kwijt bij Lieke, ze had best een dagje kunnen wachten met plannen maken imo.quote:Op zondag 30 september 2007 11:23 schreef riri het volgende:
Maakt helemaal niet uit via wie het gespeeld wordt als het maar gespeeld wordt....je moet eten voor jezelf opgevreten wordt.....
Lieke zei...het maakt niet uit op wie ingezet wordt als er maar ingezet wordt...elke mogelijkheid benutten....Huub gaf haar daar later in de keuken ook gelijk in
Volgens mij is achter de enigste die met de popostemmen kan knoeien. Of bedoelen ze dat er meedere keren via sms gestemd wordt met 1 telefoon?quote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap heeft gehoord dat er met de sms stemming gesjoemeld wordt. Hij heeft dit aan Dennis verteld en Dennis vertelde dit daarna euforisch aan Brian, hij lag helemaal dubbel en zei dat Huub hem ging krijgen bij de volgende popoll omdat er gesjoemeld is met de sms stemming.
Je hebt helemaal gelijk, maar het spel kan ook iets later gespeeld worden, ze heeft Huub totaal niet laten uitpraten over zijn belevenissen op de fandag, maar begon gelijk heb je nog informatie. Dat is al foute insteek, als je van iemand zegt te houden, dan luister je naar de verhalen die hij heeft te vertellen als er iets is meegemaakt en daarna ga je over zakelijke dingen praten. Helaas mist Lieke dat vermogen, waarschijnlijk doordat ze jaloers is, want na het lezen van de brief van Nena zag je haar saggo worden.quote:Op zondag 30 september 2007 11:23 schreef riri het volgende:
Maakt helemaal niet uit via wie het gespeeld wordt als het maar gespeeld wordt....je moet eten voor jezelf opgevreten wordt.....
Lieke zei...het maakt niet uit op wie ingezet wordt als er maar ingezet wordt...elke mogelijkheid benutten....Huub gaf haar daar later in de keuken ook gelijk in
tja...het is een onzin redenering dus....in ieder geval kunnen ze het niet hebben dat huub zo hoog staat in de poll dus proberen ze dat te verdraaien....is natuurlijk heel eg zielig dat ze niets beters hebben te verzinnenquote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap heeft gehoord dat er met de sms stemming gesjoemeld wordt. Hij heeft dit aan Dennis verteld en Dennis vertelde dit daarna euforisch aan Brian, hij lag helemaal dubbel en zei dat Huub hem ging krijgen bij de volgende popoll omdat er gesjoemeld is met de sms stemming.
Hallo.. mag hij éven nagenieten van de avond??? Daar kreeg hij door het gedrag van Lieke gisteren echt de kans niet voor!!quote:Op zondag 30 september 2007 11:18 schreef riri het volgende:
Blijf niet hangen in een euforische stemming doordat je gisteren eventjes bent weggeweest en daardoor niet meer alert bent...
En van wie zou Jaap die info hebben dan? Het is natuurlijk een BS verhaal van Jaap om Huub te stangen, gaat hem dus niet worden.quote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft pas toch in krant gestaan dat er rtl er van verdacht werd te sjoemelen met sms stemmen!!!! Hoe of wat weet ik niet. Maar volgens mij kan je net zo vaak stemmen per telefoon als je wil het is jou geld.quote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Volgens mij is achter de enigste die met de popstemmen kan knoeien. Of bedoelen ze dat er meedere keren via sms gestemd wordt met 1 telefoon?
Of ze gebruikt het als middel om haar gelijk te kunnen behalen. Jij wil het niet over het spel hebben dan speel ik het wel op mijn manier en dat is via Brian. My way or the highway, dat soort middelen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus ook af, Huub heeft een bloedhekel aan Brian maar het zal er wel op neerkomen dat het in opdracht is van de FEBO, Brian moet immers in de finale komen en dit is de manier van aanpak. ( denk ik ).
Het heeft wel in krant gestaan, maarrrrrrrrrrrrr DGK heeft bij Talpa gezeten en RTL werd verdacht van misbruik van sms stemmingen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En van wie zou Jaap die info hebben dan? Het is natuurlijk een BS verhaal van Jaap om Huub te stangen, gaat hem dus niet worden.
Nee hoor Huub wordt er niet mee gepakt, hij doet het om weer hoog in het aanzien te komen bij zijn *vrienden*quote:Op zondag 30 september 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En van wie zou Jaap die info hebben dan? Het is natuurlijk een BS verhaal van Jaap om Huub te stangen, gaat hem dus niet worden.
Volgens mij was dat met die belspelletjes en die geld wolferige astrologen. (oa astrotv) Deze hebben ook een smslijnquote:Op zondag 30 september 2007 11:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft pas toch in krant gestaan dat er rtl er van verdacht werd te sjoemelen met sms stemmen!!!! Hoe of wat weet ik niet. Maar volgens mij kan je net zo vaak stemmen per telefoon als je wil het is jou geld.
Sorry, deze volg ik even niet.quote:Op zondag 30 september 2007 11:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Het heeft wel in krant gestaan, maarrrrrrrrrrrrr DGK heeft bij Talpa gezeten en RTL werd verdacht van misbruik van sms stemmingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |