Helemaalquote:Op zondag 30 september 2007 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst Huub en Jaap
[afbeelding]
Huub en Eric
[afbeelding]
Nog eentje
[afbeelding]
Judith, Lesley, Tilly, Huub en Eric
[afbeelding]
Bedankt voor de tip Petraa![]()
Maar Huub wéét dat hij de populairste is! Hij heeft dat ondervonden in zijn weekje "verlof" en ziet dat keer op keer bevestigd in de popoll. Lieke krijgt alleen maar lik op stuk, keer op keer op keer. Terwijl er toch echt niets mankeert aan Lieke, noch aan haar uiterlijk, noch aan haar innerlijk. Haar wordt enkel verweten dat zij een relatie met de populairste heeft (en dat het haar daar dan wel om te doen zal zijn). Je moet knap sterk in je schoenen staan, om je dan staande te kunnen houden. Lieke doet dat bewonderenswaardig goed (wat nog meer haat en nijd oproept, want ze is niet kapot te krijgen). Maar heel nu en dan, geeft ze er toch blijk van dat het haar niet lekker zit, ja... gek is dat! NOT!quote:Op zondag 30 september 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
Ik kan me nog herinneren tot Huub heel belangstellend was toen Lieke terugkwam van DOB
Nu hij een uurtje weg is, doet ze strontvervelend en gaat der boek lezen.... jammer voor Huubie; kan tie zijn leuke beleving niet met der delen.
Mooie foto'squote:Op zondag 30 september 2007 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst Huub en Jaap
[afbeelding]
Huub en Eric
[afbeelding]
Nog eentje
[afbeelding]
Lesley, Ilona Judith, Tilly, Huub en Eric
[afbeelding]
Bedankt voor de tip Petraa![]()
Daarom is Lieke EIGENLIJK ook mijn tweede keus, ze is kei-tough en kei-tof, en datquote:
Maar ik heb sterk de indruk dat het gaat over iets wat Nena heeft geschreven in de brief (over Huub/Hedda en Huub/Lieke), wat Huub zelf al niet eens wilde uitspreken. DAt gedeelte van de brief werd niet hardop voorgelezen, er volgden alleen reacties op van beiden.quote:Op zondag 30 september 2007 01:47 schreef Desii het volgende:
Tissik... als ze jaloers is ... moet ze het uitspreken tegen Huub, en niet zo lopen mokken
Hij zei zelf al, dat hij zelf wel zou balen als hij niet had mogen gaan....
Vanavond onder de dekens, zal hij wel de wind van voren krijgen..
Ik taai af... truste FOKKIES
En dgk-tegengas..... prachtfoto's![]()
Ze is mannelijk genoeg voor jou en je tampeloeris? Ik vind haar in elk geval een stuk steviger dan sissy Dennisquote:Op zondag 30 september 2007 01:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarom is Lieke EIGENLIJK ook mijn tweede keus, ze is kei-tough en kei-tof, en dat
mag ik wel in een vrouw(Ja ik ja
)
oke, dan blijf ik nog ffquote:Op zondag 30 september 2007 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties, pak nu effe een biertje en dan zal ik er nog een
aantal uploaden ..... even geduld.
Maar ik lees nergens nieuwtjes of informatie.Bijv wat iedereen heeft gezegd enzo.Je hoort van Huub nog meer dan van al die mensen die er warenquote:Op zondag 30 september 2007 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties, pak nu effe een biertje en dan zal ik er nog een
Ik denk dat Lieke het een beetje zat word dat al die oude huisgenoten van Huub wat op haar aan te merken hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 01:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jaloers zou ik het niet direct noemen. Stel je eens voor dat jij een relatie start en dat HEEL Nederland zich daarmee bemoeit en daar een mening over wil ventileren. Het kutte is alleen, dat jij steeds fout bent, en je relatie wordt steeds de hemel in geprezen. Dat is niet altijd even leuk (nâh, dat is gewoon NOOIT leuk), maar zo nu en dan komt het je dan toch werkelijk de keel uit. Zo ook Lieke, niets menselijks is haar vreemd.
blijf ik voor jou nog effe wakkerquote:Op zondag 30 september 2007 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
jaloezie ?quote:Op zondag 30 september 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom is Lieke pissed?
ze kan Huub ook gewoon laten genieten en laten vertellenquote:Op zondag 30 september 2007 01:54 schreef Musje456 het volgende:
Ik begrijp Lieke wel... je wil alles weten en bent toch afgunstig... is toch normaal... Zeker in hun omstandigheden, en in haar geval... Huub zou dat ook moeten begrijpen, mijn man zou dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |