Hoe dan?quote:Op zondag 30 september 2007 01:27 schreef petraa het volgende:
Dennis gaat naar Brian toe en zegt er wordt met de stemmingen van de popolls gesjoemeld er komen dingen los binnenkort.
En ik denk zomaar dat dat komt, door iets wat Nena heeft geschreven in de brief aan Huub mbt de relatie Huub/Hedda versus de relatie Huub/Lieke. Lieke heeft het al lange tijd zwaar te verduren, ik kan me best voorstellen dat het soms "teveel" kan zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 01:27 schreef Clank het volgende:
Lieke in de zeik modus... mens geef Huub even de tijd om na te genieten van de avond.
Frasier, ik ben bang dat dgk_fan een eigen leven leidt... ik heb tenminste totaal geen controle over hemquote:Op zondag 30 september 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Disana, deze kloon heeft z'n langste tijd nu echt wel gehadGrappig is 't allang niet meer.
Don't know, maar jaap zei net bij de buitendeur tegen Dennis na deze popoll wordt het lachen.quote:
Lieke is jaloersquote:Op zondag 30 september 2007 01:32 schreef Nomrc2 het volgende:
lieke vond het niet leuk
Het lijkt er sterk op dat ze jaloers is op Huub zijn populariteitquote:Op zondag 30 september 2007 01:31 schreef Nomrc2 het volgende:
waarom is dat zeikwijf zo over de piss ?
HOU JE MOND !!!!!!quote:Op zondag 30 september 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Frasier, ik ben bang dat dgk_fan een eigen leven leidt... ik heb tenminste totaal geen controle over hem![]()
![]()
Dank voor het melden!quote:Op zondag 30 september 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
DGK-Fan-Avond in Hotel De Witte Bergen.
BuffyJan en DGK-Tegengas... go your gang!
zat ik ook net aan te denkenquote:Op zondag 30 september 2007 01:34 schreef Nomrc2 het volgende:
nu heeft ze het door en begint ze te slijmen tegen de fans
zou het telefoontje er wat mee te maken ?
www.tinypic.comquote:Op zondag 30 september 2007 01:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb een paar foto's klaar, weet iemand een plek waar ik ze effe kan uploaden ??
quote:Op zondag 30 september 2007 01:14 schreef BuffyJan het volgende:
Even een vraag, de rest zet ik wel in t topic (ik zie dat ie er is) Heeft Amanda werkelijk mn boterhamzakje stro in handen gehad?
Ze draait nu wat bij. Ze had begrepen dat de mensen er allemaal speciaal voor Huub waren gekomen. Dat zat haar dus dwars (??)quote:Op zondag 30 september 2007 01:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat ze jaloers is op Huub zijn populariteit![]()
Jaloers zou ik het niet direct noemen. Stel je eens voor dat jij een relatie start en dat HEEL Nederland zich daarmee bemoeit en daar een mening over wil ventileren. Het kutte is alleen, dat jij steeds fout bent, en je relatie wordt steeds de hemel in geprezen. Dat is niet altijd even leuk (nâh, dat is gewoon NOOIT leuk), maar zo nu en dan komt het je dan toch werkelijk de keel uit. Zo ook Lieke, niets menselijks is haar vreemd.quote:Op zondag 30 september 2007 01:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat ze jaloers is op Huub zijn populariteit![]()
ik denk het wel.quote:Op zondag 30 september 2007 01:34 schreef Nomrc2 het volgende:
nu heeft ze het door en begint ze te slijmen tegen de fans
zou het telefoontje er wat mee te maken ?
Tuinfluiter heeft hier alvast een topic geopend! Bedankt!quote:Op zondag 30 september 2007 01:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb een paar foto's klaar, weet iemand een plek waar ik ze effe kan uploaden ??
denk dat je in die setting (DGK) 4 dubbele tropenjaren draaitquote:Op zondag 30 september 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
Ik ben nog nooit 35 jaar getrouwd geweest maar kreeg net bij Huub en Lieke het gevoel dat het er zo zou kunnen uitzien....
leuke foto's helemaal topquote:Op zondag 30 september 2007 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst Huub en Jaap
[afbeelding]
Huub en Eric
[afbeelding]
Nog eentje
[afbeelding]
Judith, Lesley, Tilly, Huub en Eric
[afbeelding]
Bedankt voor de tip Petraa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |