Een hele leuke Poolsequote:Op zaterdag 29 september 2007 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag wie is die meid op de eerste pagina dan Dean![]()
??
quote:
Ah okej..quote:
Neeuj, ff typo jeweet!quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Royco, je was nog niet helemaal wakker?
Grote plannen die weekend?quote:
vanavond stappen en morgen naar Ajaxquote:
Ik hoop voor je dat ze het beter doen dan tegen Kozakken Boysquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
vanavond stappen en morgen naar Ajax
quote:gaan jullie nog wat doen?
ja agquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze het beter doen dan tegen Kozakken Boys
Dat is ook weer zo. Het blijft leuk als ik daar aan terugdenkquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja agbeter dan verliezen of een speler onterecht opstellen
Ik ga vanavond stappen, dan een paar uurtjes slapen en dan F1 kijken... dan weer slapenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
vanavond stappen en morgen naar Ajax
gaan jullie nog wat doen?
Niveau Kozakken Boysquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:56 schreef Houniet het volgende:
AFC Ajax - VVV Venlo
whehequote:
Gaat de goede kant op.. Kan er alleen nog niet op steunen, ga er vaak door heen nog als ik er kracht op zet.. Verder voelt t wel redelijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:15 schreef Houniet het volgende:
hoe is het met je knie ouwe
Ging er niet speciaal heen voor hem, matties vinden dat mooi. K hou er ook wel van maar net hele avondquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef Houniet het volgende:
Chuckiekom jij eens snel naar deze reeks Het grote Sneakerz topic #7: Its all about the House Music
goed van je knie. moet zeker de spieren trainen voordat je er op kunt steunen zeker
goed bezigquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Jup, binnenkort beginnen met fysio!
Maandag controle naar orthopeed! Hoor dan verder hoe en wat.. Hoop over 1,5 a 2 maand weer on the pitch te staanquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed bezighoelang nog? paar weken
beter. gaat vaak sneller als je je mentaal ook goed voelt. moet vast goedkomenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maandag controle naar orthopeed! Hoor dan verder hoe en wat.. Hoop over 1,5 a 2 maand weer on the pitch te staan![]()
Ben mentaal zo sterk als een beerquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
beter. gaat vaak sneller als je je mentaal ook goed voelt. moet vast goedkomen
hehequote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef Sethje het volgende:
Maandag word zwaar...
Heb de race maar gedeelte kunnen zien.. opeens ging de satelliet verbinding er uitquote:Op zondag 30 september 2007 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen allemaal
De F1 race weer gezien. En regen races blijven de leukste races om te zien.
Alleen waren de eerste 18 rondjes niet echt leuk![]()
Maar toen het veld eindelijk werd losgelaten
![]()
Goedemorgenquote:
Wat een kut tvp had ik eigenlijk...quote:
heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef Houniet het volgende:
dat heb je wel eens he
quote:
Bij je opties gewoon de oude terugzette...ik vind die nieuwe echt 3x niksquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:51 schreef Trigalti het volgende:
Goeiemoguh..
Jezus ff wennen aan die nieuwe layout hoor..
Vond hem eerste 5 minuten ook niets.. Maar werkt nu goed hoor...quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:05 schreef Sethje het volgende:
[..]
Bij je opties gewoon de oude terugzette...ik vind die nieuwe echt 3x niks
Wat zijn typfooutenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
De layout is wel erg veranderd
Edit: typfoutjes eruit gehaald.Maar de typfouten worden er nog niet automatisch uitgehaald
Aah ok, beetje lol gehad dus?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:00 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren wezen karten.. vergeleken met de kartbaan die ik in Nederland ben gewend... was dit echt om te huilen, maaruh wel veel plezier gehad![]()
Laatst met collega's wezen karten in Eindhoven... Baan is niet echt geweldig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:00 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren wezen karten.. vergeleken met de kartbaan die ik in Nederland ben gewend... was dit echt om te huilen, maaruh wel veel plezier gehad![]()
Nou ja.. het was te smal om een beetje in te halen, remmen die niet functioneerdequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Om te huilen?? Je zou denken dat karten overal hetzelfde is....
Maarja, als je eenmaal op die Schumacher baan hebt gereden is er in Nederland ook niet veel meer aan
Is best prijzig.. 12 euro voor 12 minuten. Het is leuker als je baas betaald, en dan even je baas in de zijkant parkeertquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
Dat zijn de betere banen, 800 meter
Ik ben bijna nooit ziek, en als ik ziek ben maar 1 of 2 dagen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dank je. Maar beter of niet, ik ga morgen weer naar mijn stage. Ik heb geen zin om nog een dag thuis te zitten.
Ik dacht eigenlijk dat ik vandaag wel gewoon zou gaan, gisteren voelde ik me best aardig. Maar ja, vanmorgen viel dat tegen.Mijn weekend is ook aardig verpest (afgezien van Volbeat vrijdag, uiteraard
). Zaterdag op het laatste moment een afspraak moeten afbellen, altijd vervelend.
Jezus wat heb jij gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, wat vond je van Volbeat?? Ik vond het geniaal!
En hier loop ik mee rond gisteren en vandaag, en waarschijnlijk rest van de week.
Bij jullie ook een dikke twee uur gespeeld??quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vond het tof. Gewoon zoals ik verwacht had. Vergelijkbaar met het optreden op Fields of Rock, maar beter vanwege de zaal en het betere tijdstip. Jammer dat de zaal overvol was, daar heb ik een hekel aan. Maar uiteindelijk toch een mooi plekje vlak bij de geluidsman en niet te ver van de bar gevonden. En ik zag het goed.
Een mooie plek op mijn been heb ik al sinds Devildriver, bijna 2 weken nu. En een spier verrekt. En mijn hand doet altijd, na elke pit, pijn. Ach ja, je moet er iets voor over hebben.
Ik heb om 3 uur alweer rijles...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:07 schreef Deansensitized het volgende:
Zo beter??
En vandaag wel moeilijk de kop erbij te houden, zo maar weer naar huis denk ik...
Stukken beter.quote:
Ik moet Donderdag op.. May god be with me!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Heb mijn rijbewijs al een jaar of drie gelukkig
Ja voor het eerst...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Moet goed komen toch?? Succes!!
Voor het eerst??
En Angel, wat vond je van Waxy?
quote:
Dus daar heb ik niet echt een mening over kunnen vormen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, de NS heeft voorkomen dat ik er meer dan anderhalf nummer van gezien heb.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allen!
Wat is er met die opmaak?!?!?! Of ligt dat aan mijn computer (op school).
Heeeeeeel irritant!
Hmmm... okay! Thanks.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de pc. Je kunt je oude layout in de opties terug zetten. Of deze zo aanpassen dat je het niet vervelend vindt. Er zijn heel wat opties bij deze layout.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
Hallo lui, hoe is is/was jullie maandag??
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef PieterBas het volgende:
Zo, net 2 uurtjes in de sportschool geweest
ik welquote:
ik houd wel van oorlogsspellen, dus we spelen Call Of Duty 2 welquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik welmag jij eerst !
[afbeelding]
GOEDEMORGEN!!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik welmag jij eerst !
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:07 schreef Deansensitized het volgende:
Goedenavond. Is dat nou Etc?? Toch ook een gamerchick?![]()
Waarom niet? Er is toch niets te zien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
al zou ik een miljoen krijgen, dan zou ik nog niet zo op de foto gaan
Voetbalquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond allen
Ik ga weer verder met mijn clubbie (Hereford United FC) in fifa(spelen in de CCL 2 (Coca-Cola League 2) (derde divisie in Engeland))
![]()
thnx. Sta nu 1ste met 14 punten voorsprong op de nummer tweequote:
goedemorgen!quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:34 schreef Trigalti het volgende:
GOOOOEEEIIEEmogguh.. oh..
lolquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat dus..
Zo voel ik me vanmorgen..
Rustig..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaal
Hoe is het hier vandaag?
Ik ga nu ff mijn kamer schoon maken
Oh nee, daar wordt het niet schoner van
ik had het over =>quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Rustig..
En normaal wordt et daar wél schoner van..![]()
Er zijn een stuk minder stagiairs op FOK! en we mogen niet zo hard meer gaan van Crossquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:59 schreef Stranger het volgende:
Goedemorgen
Ik moet zeggen dat de topics wel wat langzamer volgaan dan vorig jaar.. Heeft iedereen een interessantere stage dit jaar? Ik wel tenminste dus kan niet zo veel fok! FOK! lezen
Whehehe.. dat maakt et er toch niet veel minder op?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn een stuk minder stagiairs op FOK! en we mogen niet zo hard meer gaan van Cross
Toch wel? Volhouder..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn kamer nu afgestoft. En ga nu nog ff stofzuigen. En daarna maar weer ff gamen voor nog een uurtje en dan eten en naar mijn werk
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen
Kloteknie
Kloteproject
Klotecollega
Zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Komt goed.
Ik moet wel. Morgen met een vriendin afgesproken die ik ook zaterdag al heb moeten afbellen. Dat ga ik niet nog eens doen.
Beterschapquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben vanmorgen toch nog maar blijven liggen. Maar koorts is inmiddels weg, misselijkheid nu, een paar uur later, ook wel, nu die hoofdpijn nog. Nou ja, morgen ben ik wel weer beter.
Whehe je verstaat het toch wel ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beterschap
en goedemiddag allemaal.
Wat normaal een 15 minuut lange busritje is.. werd een 45 minuut lange busrit.. bus ging kapot en dan mensen die in het Zweeds tegen je praten.. dat de bus kapot is..![]()
Ik versta het enigszins als er langzaam tegen mij gesproken wordt.. spreken lukt mij nu al een kleine beetje, maar ik "durf" nog niet echt.. Want elke keer als ik een poging doet iets te bestellen in het Zweeds.. dan wordt Engels tegen mij gesprokenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whehe je verstaat het toch wel ?..
Goedemiddag trouwens
Hoi???quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:16 schreef diertjuh het volgende:
Hallo
Ook maar eens een keertje meld vanaf stage..![]()
Whehe dan wordt je best hard geowned..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik versta het enigszins als er langzaam tegen mij gesproken wordt.. spreken lukt mij nu al een kleine beetje, maar ik "durf" nog niet echt.. Want elke keer als ik een poging doet iets te bestellen in het Zweeds.. dan wordt Engels tegen mij gesproken![]()
Nee hoor. Vraag nergens om.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoi???
Argh je vraagt erom he..
* Trigalti denkt aan het zinnetje: Lekker diertje van me
Welkom in de Stage SCquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:16 schreef diertjuh het volgende:
Hallo
Een beetje wel ja, maaruh wij Nederlanders doen in het algemeen ook.. Neemt er een buitenlander de moeite om onze taal te leren en dan spreken wij gewoon Engels tegen hem of haar.. omdat het ook voor hun makkelijk is...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:24 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whehe dan wordt je best hard geowned..![]()
Dankje. Zal ook eens proberen om hier wat vaker te gaan posten. Mocht ik me weer eens ontzettend gaan vervelen.quote:
Nja wij hebben daar dus best vaak last van..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankje. Zal ook eens proberen om hier wat vaker te gaan posten. Mocht ik me weer eens ontzettend gaan vervelen.![]()
Ik dus ook vandaag. Vorige week ook alquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nja wij hebben daar dus best vaak last van..![]()
Ik krijg zelfs geen reactie van mijn school..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik dus ook vandaag. Vorige week ook al. Hele dag al bijna bezig met stage verslag. En al het werk gaat naar de andere stagiaire
. Werkverdeling kennen ze volgens mij ook niet
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs geen reactie van mijn school..
Dus denk dat ze me opgegeven hebben..![]()
Vorige keer dat ik een afspraak gemaakt had, hadden ze geen tijd voor me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien maar eens een bezoekje brengen aan je school dan?
Ik ben nog helemaal alleen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
Anders ik wel, mijn hersenen zijn niet meer in staat om nog iets nuttigs te genereren.
Ik ga denk maar over 10 minuutjes.. ben toch alleen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:17 schreef diertjuh het volgende:
Nog 45 minuutjes. En ik heb ook zin om naar huis te gaan..
Ja, dan kun je gerust iets eerder weggaan. Maar ik zit hier met meerdere mensen. Dus ik denk ik maar eventjes weer niets ga doen en wachten tot het 5 uur isquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:20 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ga denk maar over 10 minuutjes.. ben toch alleen...![]()
Hallo Missquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:00 schreef miss-scofield het volgende:
Dag mensen!!![]()
Alles goed hier??
Dag Kuno(Beetje laat
)
Ja hoor.. af en toe een beetje heimwee naar Nederland, maar voor de rest heb ik het erg naar mijn zin hierzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hey PB!!
Bevalt het daar nog een beetje?
Als we dan toch wat hardstyle songteksten gaan gebruiken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind het weer tijd voor een songtekst
Forever As One, Can't Be Undone,
All Forces Combined, In 1 Single Mind,
You'll Be The Hardest, We'll Be The Smartest,
Consider Our Rifle As One Of A Kind...![]()
Hahaha, dat zijn leuke moment ja! Zoiets had ik een paar jaar geleden op vakantie ook, iedereen stond maar vreemd te kijken dat wij het liedje in een andere taal kendenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. af en toe een beetje heimwee naar Nederland, maar voor de rest heb ik het erg naar mijn zin hierzo.
Zaterdag was ik in een bar/club en toen werd daar de Zweedse versie van Coolddown Café's, hey baby gedraaid..
Nooit geweten dat ik de Nederlandse versie uit mijn hoofd kende. Mijn Engelse en Duitse vrienden stonden de Nederlanders (1 meisje, een vriend en ik) HEEY BABY.. OOH AAH! zaten me te bleren....
3 minuten later kwam Boten Anna
Herkenbaar. En nu is het herstvakantie voor die Duitsers, dus komen ze weer met zijn allenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik werkte ooit in een winkel waar de klanten gedurende het hoogseizoen voor 90% uit Duitsers bestonden. Daarvan probeerde een deel ook altijd Nederlands te praten, waarop ik meestal Duits antwoordde. Leuk dat ze het proberen, maar ik versta ze beter als ze Duits praten.
Op den duur begon ik tegen iedereen in het Duits, tot enig ongenoegen van de enkele Nederlandse klanten.
Veel Zweedse parels daar te bewonderen of niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. af en toe een beetje heimwee naar Nederland, maar voor de rest heb ik het erg naar mijn zin hierzo.
Zaterdag was ik in een bar/club en toen werd daar de Zweedse versie van Coolddown Café's, hey baby gedraaid..
Nooit geweten dat ik de Nederlandse versie uit mijn hoofd kende. Mijn Engelse en Duitse vrienden stonden de Nederlanders (1 meisje, een vriend en ik) HEEY BABY.. OOH AAH! zaten me te bleren....
3 minuten later kwam Boten Anna
Ik ben hier tot januari..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha, dat zijn leuke moment ja! Zoiets had ik een paar jaar geleden op vakantie ook, iedereen stond maar vreemd te kijken dat wij het liedje in een andere taal kenden![]()
Hoelang blijf je daar ook alweer precies? Geen jaar toch zoals Kuno?
ik zou ook echt heimwee hebben!! Ik kan ook niet tegen alleen zijn, laat staan in een vreemd land!!Maar je zal wel druk zat zijn om daar aan te denken!
![]()
Wel leuk hoor
Oh genoeg,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Veel Zweedse parels daar te bewonderen of niet?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef PieterBas het volgende:
er lopen ook aardig wat vikingsvrouwen rond..
Zaterdag kwam ik tijdens het stappen een "het" tegen... wij konden niet (de groep) uitvogelen of het nou een man of een vrouw was....quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:16 schreef diertjuh het volgende:
Hallo
Dat is wel ernstig...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zaterdag kwam ik tijdens het stappen een "het" tegen... wij konden niet (de groep) uitvogelen of het nou een man of een vrouw was....
CHOCOMEEEEELKquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met jullie consumptie niveau zo op stage? Meer/minder koffie dan normaal? Maar/minder snaaien?
Ik merk dat ik gedurende de dag eigenlijk veel minder eet dan normaal en dat ik sloten koffie verorber.
Ik drink heel veel, maar niet zo heel veel koffie..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met jullie consumptie niveau zo op stage? Meer/minder koffie dan normaal? Maar/minder snaaien?
Ik merk dat ik gedurende de dag eigenlijk veel minder eet dan normaal en dat ik sloten koffie verorber.
Wat is er gebeurd? Nog steeds niets gehoord?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:33 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen allen
Ik ben het echt zat nu.. Ga een soort van dreigbrief naar mijn vermeende "stagebegeleider" sturen.
Niks meer of minder eigenlijk. 4 boterhammen en een halve liter ijsthee per dag, net als anders op school...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
Bij mij is het dat ik eigenlijk meer thee drink dan dat ik thuis of op school ben. Eten is eigenlijk niets meer of minder. Soms heb ik wel ff zin om te snaaien. Ze hebben beneden van die lekkere borrelnootjes liggen en zo afentoe pak ik daar een paar vanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
Mwoah gezellig is een groot woord. Ik loop stage bij een bedrijf dat gespecialiseert is een hogedrukreinigingstechniek enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
Waar zit je dan Nath? Klinkt wel gezellig
Nee nog steeds niet, mijn medestagiairs worden vandaag of morgen allemaal bezocht.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Nog steeds niets gehoord?
Coolquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah gezellig is een groot woord. Ik loop stage bij een bedrijf dat gespecialiseert is een hogedrukreinigingstechniek enzo
Nope, sta er nog niet in.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cool![]()
Sta je al in de OP trouwens??![]()
Wat is je functie binnen het bedrijf?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope, sta er nog niet in.
Zal eventjes doen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope, sta er nog niet in.
Zal eventjes doen.
Boekhoudkundig medewerksterquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat is je functie binnen het bedrijf?![]()
Jayjquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:43 schreef Mike het volgende:
Ik kan me nu ook officieel melden in dit topic.
Ik loop stage op een GGZ waar ik in het begin vooral oudere mensen ga testen op Alzheimer, persoonlijkheidsproblemen, depressies, etc.quote:
Hey Stranger.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:48 schreef Stranger het volgende:
Hoi Mike, gezellig dat je hier ook bent
Weinig te doen vandaag, moet wachten op 4700 artikelen die gedownload moeten worden, had ze gistermiddag aangezet zodat ze vannacht binnen konden komen maar er was iets fout gegaan.
Doorzoeken naar mutatiesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Hey Stranger.
Wat moet je met 4700 artikelen?
Gast doe normaal..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, mijn mede stagaires lopen nog steeds achter, met gevolg dat ik ook niet echt vooruit kan komen. Dus ik heb een nieuw doel gesteld voor vandaag: zo veel mogelijk koffie drinken. Dit bakkie wordt mijn 8e. Eens kijken hoe ver ik kan gaan voordat ik een hartaanval krijg.
En Stranger als je niets te doen hebt, kijk eens hoe ver jij komt
Oke oke, zodra ik hartkloppingen krijg dan stap ik wel over op de warme chocoladequote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gast doe normaal..
Als ik dat hier doe (wij hebben allleen maar een Nespresso apparaat...![]()
![]()
![]()
) dan val ik dood neer..
Join the Stage-club...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:27 schreef diertjuh het volgende:
Zo..daar ben ik weer. Ze hebben weer eens niets voor mij te doen. Begint nu wel een beetje vervelend te worden eigenlijk.
We hebben hier alle smaken op voorraad...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke oke, zodra ik hartkloppingen krijg dan stap ik wel over op de warme chocolade
Nespresso![]()
Dat is echt relaxt..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:42 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi allemaal!!!
Jeeejjj, ik ben alweer klaar met stage![]()
Ilesgeven op de woensdag!
Geen tussenuren, dus lekker vroeg naar huis
Vorig jaar was ik nog verplicht om van 8.00 uur tot 16.00 uur op stage te zijn... nu als 'docent' mag ik dat lekker zelf bepalen
Ik drink een kopje per half uur, en dat vind ik genoeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, mijn mede stagaires lopen nog steeds achter, met gevolg dat ik ook niet echt vooruit kan komen. Dus ik heb een nieuw doel gesteld voor vandaag: zo veel mogelijk koffie drinken. Dit bakkie wordt mijn 8e. Eens kijken hoe ver ik kan gaan voordat ik een hartaanval krijg.
En Stranger als je niets te doen hebt, kijk eens hoe ver jij komt
Ja, nou ja..ik niet altijdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat is echt relaxt..
Mijn zusje ook idd.. altijd woensdagmiddag vrij
Oe... Shortbus, toppie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik drink een kopje per half uur, en dat vind ik genoeg.
Daarbij neem jij ook nog eens decaf dus dat telt niet![]()
-edit-, kijk eens wat ik in het dvd-aanbiedingentopic lees:
# Short Bus ¤9
Halen.
Hey Dean!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:33 schreef Deansensitized het volgende:
Miss!![]()
Gefeliciteerd Miss!![afbeelding]
Of foto's posten van jezef, doet iedere vrouwelijke nieuwkoomster hierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:12 schreef diertjuh het volgende:
*gaaaap*Begin een beetje moe te worden..
Ben maar bezig gegaan met het zoeken van een bijbaantje![]()
principesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of foto's posten van jezef, doet iedere vrouwelijke nieuwkoomster hier![]()
[behalve Etc, die vertikt het]
Beetje slecht van al die nieuwe stagiaires...!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, die dean, zelfs op zoek naar fapmateriaal op zijn stage
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:17 schreef Deansensitized het volgende:
Ja best wel. Iedereen doet het, alleen de nieuwe niet... jeugd van tegenwoordig![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Ben gewoon benieuwd hoe iedereen eruit ziet.
Owh..dat wist ik niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is niet erg, vanavond mag je ook posten in dit topicquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh..dat wist ik niet.![]()
Maar ik heb hier op de computer ook geen foto. Dus helaas voor jou
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Is niet erg, vanavond mag je ook posten in dit topic
Geeft niks, dit topic is ook na 17.00 open hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh..dat wist ik niet.![]()
Maar ik heb hier op de computer ook geen foto. Dus helaas voor jou
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:30 schreef Stranger het volgende:
Een beetje foto's posten zodat je stagebegeleider nog beter kan zien dat je je dag zit te verpesten door te slowchatten op fok
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:31 schreef Trigalti het volgende:
Morgen vrij, en dadelijk ff Eindhoven in.. ik heb der zin in
Ga nieuwe Sneakers halen..
Owja.. mijn fobo is een klein beetje outdated.. maar succes met kijken
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:28 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht dat jij een meisje was![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:28 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht dat jij een meisje was![]()
![]()
![]()
![]()
Spannend verhaalquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Woohoo.. mijn bankpasjes zijn binnen. Ik de rabobank gebeld.. Opeens een probleem, die kaarten moeten geactiveerd worden.. door een kopie van een formulier te faxen/mailen...
(voor diegene die het niet weten... mijn portomonee was gestolen in Stockholm)
Maar er zat geen formulier in... dus de pasjes kunnen niet geactiveerd worden
Nou ja.. wordt vervolgd
Ik word zometeen teruggebeldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Spannend verhaal![]()
Alleen wel minder leuk voor jou natuurlijk..
Is wel de Rabobank hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik word zometeen teruggebeld... althans dat hoop ik
![]()
ben al blij dat ik 2 bankpasjes van de 3 binnen heb![]()
![]()
heftig.quote:
Dat is ook een mooi plaatje om te zienquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heftig.![]()
Vanmorgen zag je in het dal de mist liggen
Die is ook al verstuurd, die kan ik meteen gebruikenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Is wel de Rabobank he.
Aah das tenminste iets
en die 3de komt ook wel binnenkort, denk ik
Verhaal wordt morgen vervolgd..quote:
Nummer 200quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij is het volgende deel mijn jubileum
Ik tot # 249 en ik zit op de 240quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aan hoeveel zit jij onderhand dan??
234quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aan hoeveel zit jij onderhand dan??
jaja, mannen met gitarenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geeft niks, dit topic is ook na 17.00 open hoor![]()
Moi:
[afbeelding]
Berlijn United!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |