abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:10:40 #1
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53638635
Ik ga vandaag of morgen even bellen met mijn telecomprovider om mijn contract te verlengen. Ik wil ook een nieuwe telefoon, mijn Motorola V3 is na 2 jaar niet geweldig meer.

Nu zat ik even op de site te kijken welke telefoons bij mijn abonnement gegeven worden, en daar staan de volgende toestellen:

LG Shine
Samsung D900i

Bij die twee krijg ik nog 6 maanden gratis ook.

Nokia 6300 / 6230i / 6070 / 6131
Samsung D900
SonyEricsson W810i / K310i
Motorola KRZR

Nu heb ik totaal geen verstand van telefoons, vandaar dit topic. Welke telefoon zouden jullie kiezen?

Ik wil bellen en smsen. Internet is niet noodzakelijk (alleen tijdens Lowlands gebruik ik dat soms). Verder gewoon een handig toestel (gebruiksgemak), een toestel dat tegen een stootje kan.

Mijn RAZR bevalt goed, dus wat dat betreft zou de KRZR misschien wel een goede opvolger zijn. Maar ik weet eigenlijk maar verdomd weinig van de toestellen (ik zie zo snel op de Motorola site ook geen verschlilen tussen de RAZR en de KRZR, afgezien van het uiterlijk).

Nokia ben ik nooit echt dol op geweest. Maar ik heb ook nooit lang een Nokia gehad, dus nooit echt eraan kunnen wennen. Samsung heb ik wel eens gehad, dat beviel wel aardig.

Dus tips zijn welkom.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:33:03 #2
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_53639102
SonyEricsson of Nokia, de rest is rotzooi.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:34:49 #3
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53639152
Oh sorry, ik was blijkbaar vergeten te zeggen dat ik graag fatsoenlijke argumenten zie, en posts anders maar gewoon zal negeren. My bad.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:37:31 #4
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_53639222
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga vandaag of morgen even bellen met mijn telecomprovider om mijn contract te verlengen. Ik wil ook een nieuwe telefoon, mijn Motorola V3 is na 2 jaar niet geweldig meer.

Nu zat ik even op de site te kijken welke telefoons bij mijn abonnement gegeven worden, en daar staan de volgende toestellen:

LG Shine
Samsung D900i

Bij die twee krijg ik nog 6 maanden gratis ook.

Nokia 6300 / 6230i / 6070 / 6131
Samsung D900
SonyEricsson W810i / K310i
Motorola KRZR

Nu heb ik totaal geen verstand van telefoons, vandaar dit topic. Welke telefoon zouden jullie kiezen?

Ik wil bellen en smsen. Internet is niet noodzakelijk (alleen tijdens Lowlands gebruik ik dat soms). Verder gewoon een handig toestel (gebruiksgemak), een toestel dat tegen een stootje kan.

Mijn RAZR bevalt goed, dus wat dat betreft zou de KRZR misschien wel een goede opvolger zijn. Maar ik weet eigenlijk maar verdomd weinig van de toestellen (ik zie zo snel op de Motorola site ook geen verschlilen tussen de RAZR en de KRZR, afgezien van het uiterlijk).

Nokia ben ik nooit echt dol op geweest. Maar ik heb ook nooit lang een Nokia gehad, dus nooit echt eraan kunnen wennen. Samsung heb ik wel eens gehad, dat beviel wel aardig.

Dus tips zijn welkom.
Kleine persoonlijke mening.

LG Shine, schijnt de kwaliteit slecht van te zijn, zacht geluid, buggy software
Samsung D900i, goed toestel, ben geen fan van Samsung, goede camera wel buggy software, en lang niet zo robuust als een gemiddelde Nokia e.d.
Nokia 6300, lekker plat, goed duidelijk scherm, leuke foto's, redelijke accu
Nokia 6230i, 6131 & 6070, zijn oude toestellen, wel goed maar kies dan de 6300, bovendien draaien ze
nog op oude sofware, de 6300 is gewoon nieuwer
SonyEricsson W810i / K310i, zijn ook weer oude toestellen, de camera en de functies kun je niet vergelijken met een D900i, of een 6300
Motorola KRZR, als je Motorola gewend bent is dit misschien wel de beste keuze, lekker stevig, ziet er wel leuk uit, misschien de gulden middenweg.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_53639508
Ook ik wil mijn contract gaan verlengen, en ben zeker een groot Nokia fan. Mijn volgende telefoon zal dan ook zeker weer een Nokia worden.

Welke Nokia raden jullie me aan?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:48:30 #6
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_53639529
De Sony ericsson is wel erg degelijk, die van mij wil maar niet kapot (W810i)..best gebruiksvriendelijk.
Nokia is zoals gewoonlijk erg duidelijk, helder beeld.. Maar wil vaak snel gaan krassen.
Samsung vind ik een beetje sloom qua gebruik.
Jij bent aan Motorola gewend, daar ben ik niet bekend mee.
LG is troep.
------------------
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:00:55 #7
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53639836
Die vorige Samsung was inderdaad niet de snelste, maar echt storend heb ik dat nooit gevonden.

Daarnet even op Tweakers gelezen over de D900i, daar is iedereen wel aardig over het toestel te spreken.

Ik ben nu inderdaad gewend aan Motorola, na 2 jaar. Maar dat moet geen reden zijn om niet voor een ander merk te kiezen. Daar wen ik ook wel weer aan, me dunkt. Al zal het de eerste tijd wel even zoeken zijn.

Tot nu toe neig ik toch wel erg naar de D900i.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:11:41 #8
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_53640102
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die vorige Samsung was inderdaad niet de snelste, maar echt storend heb ik dat nooit gevonden.

Daarnet even op Tweakers gelezen over de D900i, daar is iedereen wel aardig over het toestel te spreken.

Ik ben nu inderdaad gewend aan Motorola, na 2 jaar. Maar dat moet geen reden zijn om niet voor een ander merk te kiezen. Daar wen ik ook wel weer aan, me dunkt. Al zal het de eerste tijd wel even zoeken zijn.

Tot nu toe neig ik toch wel erg naar de D900i.
Een D900 zou ik niet zo rap meenemen naar lowlands.

Kijk ook ff op:

www.nieuwemobiel.nl
www.kieskeuring.nl
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:16:22 #9
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53640225
Waarom niet? Ik heb mijn telefoon altijd bij me, gaat altijd goed.

Ik zal de sites eens bekijken. Al vind ik kieskeurig een beetje een klotesite, maar het is wel handig om even snel te zien wat veel voorkomende klachten zijn.
pi_53640537
Ik heb een W810i nu voor een jaar en ik vind het persoonlijk echt een heel goeie telefoon. De Walkman optie is echt goed, het geluid klinkt goed en de internetbrowser van w810i is ook niet verkeerd..

Zoals Kevin33 zei de w810i is het best een oude telefoon.. maar ik vind het niet echt een ramp.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:32:17 #11
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53640650
Ik ga geen muziek erop luisteren (heb net enkele weken een iPod Classic 80 GB) en ook niet zozeer internetten. Maar Lowlands heeft elk jaar een java applicatie met het programma enzo, die kun je sinds dit jaar via GPRS updaten, zodat je altijd op de hoogte bent van nieuwe wijzigingen. Ideaal natuurlijk.

Maar dat gaat wel werken.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:42:51 #12
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_53640919
Pak sim only in de aanbieding en koop GSM via bijv eBay.
Game je teveel? Discussieer mee op www.gamezorg.nl - Zorg voor Gamers!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:51:48 #13
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53641151
Nee.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:27:08 #14
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53643705
Nou ja, omdat ik geen zin had om nog langer te wachten (en mijn huidige abonnement bijna verloopt) heb ik maar de D900i besteld daarnet.

Dank voor de tips en opmerkingen.
pi_53644021
Ik koop zelf binnenkort een Sony ericsson K810i. Geen idee of het gebruiksvriendelijk is of stevig maar er zit een top camera op, het geluid schijnt goed te zijn, en er past een 4 gig geheugenkaartje in, dus mooi te gebruiken als Mp3 speler.

http://www.gsmarena.com/
Deze site heeft veel reviews en een grote lijst met specificaties per telefoon.

Review is trouwens niet zo lovend over de K810i, te weinig vernieuwing tegen over de K800i en de besturing vinden ze niet fijn. Maar andere mensen op die site vinden de besturing dan wel weer fijn..

Edit
Laat maar, zie net dat je voor de D900i bent gegaan, schijnt ook een top telefoon te zijn.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:43:30 #16
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53644138
Ja, mp3-speler, 4 GB kaartje en goede camera is leuk, maar zoals gezegd heb ik een iPod en ik maak zelden foto's (en als ik foto's wil maken, pak ik wel even de digicam).

En besturing, en menu enzo, dat is nogal persoonlijk. En een kwestie van wennen.
pi_53644255
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, mp3-speler, 4 GB kaartje en goede camera is leuk, maar zoals gezegd heb ik een iPod en ik maak zelden foto's (en als ik foto's wil maken, pak ik wel even de digicam).

En besturing, en menu enzo, dat is nogal persoonlijk. En een kwestie van wennen.
Dan was ik in jouw geval voor een simpelere telefoon zonder camera gegaan, en had een kleine lichte genomen.
Maar zoals ik al zei de D900i is ook een top telefoon.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:53:38 #18
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53644409
Ik kon bij mijn provider kiezen uit bovenstaande, waarbij ik bij deze korting kreeg van 90 euro. Liever deze dan de LG Shine, waar ik veel negatiefs over lees. Als ik niet had verlengd, had ik er mogelijk nog tot okt. '08 aan vast gezeten. Dus leek dit me een aardige en makkelijke optie.

En ach, misschien maak ik wel zo nu en dan een foto, ik heb nog nooit een telefoon gehad met een camera waarbij het de moeite is. De RAZR is wat dat betreft ook best wel bagger.

En klein hoeft niet wat mij betreft. Te klein vind ik uitermate vervelend. Dat vind ik bij mijn RAZR juist wel fijn. Maar ja, ik zie het over uiterlijk 10 werkdagen wel.
pi_53644493
EN er zit een vette lamp op de D900i, je kan em dus ook als zaklamp gebruiken
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:05:16 #20
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53644644
Kijk, dat is op Lowlands zeer handig.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:23:40 #21
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53722082
Tele2 is vlot. Gisteren was Selektvracht al aan de deur, maar toen was er niemand thuis. Vandaag mijn telefoon in ontvangst genomen. Mooi ding wel. Eens even fatsoenlijk instellen enzo.
pi_54435595
Ben benieuwd naar je ervaringen met de D900i. Ik neig ook naar dat toestel.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  woensdag 7 november 2007 @ 18:53:10 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_54435785
Ik ben tevreden. Telefoon doet wat ik ervan verwacht, dus bellen en smsen. Batterij gaat lang genoeg mee (niet bijzonder lang, maar een klein weekje, gebruik 'm niet zo veel). Ik heb ook wel eens een filmpje en foto gemaakt, maar nog niet op de pc bekeken, dus geen idee hoe de kwaliteit is.

Verder een degelijk toestel, heb niet het idee dat 'ie zomaar beschadigt, hoewel het in het begin wat fragiel aanvoelde, vergeleken met de Razr.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')