quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:Ik ga vandaag of morgen even bellen met mijn telecomprovider om mijn contract te verlengen. Ik wil ook een nieuwe telefoon, mijn Motorola V3 is na 2 jaar niet geweldig meer.
Nu zat ik even op de site te kijken welke telefoons bij mijn abonnement gegeven worden, en daar staan de volgende toestellen:
LG Shine
Samsung D900i
Bij die twee krijg ik nog 6 maanden gratis ook.
Nokia 6300 / 6230i / 6070 / 6131
Samsung D900
SonyEricsson W810i / K310i
Motorola KRZR
Nu heb ik totaal geen verstand van telefoons, vandaar dit topic. Welke telefoon zouden jullie kiezen?
Ik wil bellen en smsen. Internet is niet noodzakelijk (alleen tijdens Lowlands gebruik ik dat soms). Verder gewoon een handig toestel (gebruiksgemak), een toestel dat tegen een stootje kan.
Mijn RAZR bevalt goed, dus wat dat betreft zou de KRZR misschien wel een goede opvolger zijn. Maar ik weet eigenlijk maar verdomd weinig van de toestellen (ik zie zo snel op de Motorola site ook geen verschlilen tussen de RAZR en de KRZR, afgezien van het uiterlijk).
Nokia ben ik nooit echt dol op geweest. Maar ik heb ook nooit lang een Nokia gehad, dus nooit echt eraan kunnen wennen. Samsung heb ik wel eens gehad, dat beviel wel aardig.
Dus tips zijn welkom.
![]()
Kleine persoonlijke mening.
LG Shine, schijnt de kwaliteit slecht van te zijn, zacht geluid, buggy software
Samsung D900i, goed toestel, ben geen fan van Samsung, goede camera wel buggy software, en lang niet zo robuust als een gemiddelde Nokia e.d.
Nokia 6300, lekker plat, goed duidelijk scherm, leuke foto's, redelijke accu
Nokia 6230i, 6131 & 6070, zijn oude toestellen, wel goed maar kies dan de 6300, bovendien draaien ze
nog op oude sofware, de 6300 is gewoon nieuwer
SonyEricsson W810i / K310i, zijn ook weer oude toestellen, de camera en de functies kun je niet vergelijken met een D900i, of een 6300
Motorola KRZR, als je Motorola gewend bent is dit misschien wel de beste keuze, lekker stevig, ziet er wel leuk uit, misschien de gulden middenweg.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben