Een hele leuke Poolsequote:Op zaterdag 29 september 2007 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag wie is die meid op de eerste pagina dan Dean![]()
??
quote:
Ah okej..quote:
Neeuj, ff typo jeweet!quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Royco, je was nog niet helemaal wakker?
Grote plannen die weekend?quote:
vanavond stappen en morgen naar Ajaxquote:
Ik hoop voor je dat ze het beter doen dan tegen Kozakken Boysquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
vanavond stappen en morgen naar Ajax
quote:gaan jullie nog wat doen?
ja agquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze het beter doen dan tegen Kozakken Boys
Dat is ook weer zo. Het blijft leuk als ik daar aan terugdenkquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja agbeter dan verliezen of een speler onterecht opstellen
Ik ga vanavond stappen, dan een paar uurtjes slapen en dan F1 kijken... dan weer slapenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
vanavond stappen en morgen naar Ajax
gaan jullie nog wat doen?
Niveau Kozakken Boysquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:56 schreef Houniet het volgende:
AFC Ajax - VVV Venlo
whehequote:
Gaat de goede kant op.. Kan er alleen nog niet op steunen, ga er vaak door heen nog als ik er kracht op zet.. Verder voelt t wel redelijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:15 schreef Houniet het volgende:
hoe is het met je knie ouwe
Ging er niet speciaal heen voor hem, matties vinden dat mooi. K hou er ook wel van maar net hele avondquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef Houniet het volgende:
Chuckiekom jij eens snel naar deze reeks Het grote Sneakerz topic #7: Its all about the House Music
goed van je knie. moet zeker de spieren trainen voordat je er op kunt steunen zeker
goed bezigquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Jup, binnenkort beginnen met fysio!
Maandag controle naar orthopeed! Hoor dan verder hoe en wat.. Hoop over 1,5 a 2 maand weer on the pitch te staanquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed bezighoelang nog? paar weken
beter. gaat vaak sneller als je je mentaal ook goed voelt. moet vast goedkomenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maandag controle naar orthopeed! Hoor dan verder hoe en wat.. Hoop over 1,5 a 2 maand weer on the pitch te staan![]()
Ben mentaal zo sterk als een beerquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
beter. gaat vaak sneller als je je mentaal ook goed voelt. moet vast goedkomen
hehequote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef Sethje het volgende:
Maandag word zwaar...
Heb de race maar gedeelte kunnen zien.. opeens ging de satelliet verbinding er uitquote:Op zondag 30 september 2007 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen allemaal
De F1 race weer gezien. En regen races blijven de leukste races om te zien.
Alleen waren de eerste 18 rondjes niet echt leuk![]()
Maar toen het veld eindelijk werd losgelaten
![]()
Goedemorgenquote:
Wat een kut tvp had ik eigenlijk...quote:
heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef Houniet het volgende:
dat heb je wel eens he
quote:
Bij je opties gewoon de oude terugzette...ik vind die nieuwe echt 3x niksquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:51 schreef Trigalti het volgende:
Goeiemoguh..
Jezus ff wennen aan die nieuwe layout hoor..
Vond hem eerste 5 minuten ook niets.. Maar werkt nu goed hoor...quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:05 schreef Sethje het volgende:
[..]
Bij je opties gewoon de oude terugzette...ik vind die nieuwe echt 3x niks
Wat zijn typfooutenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
De layout is wel erg veranderd
Edit: typfoutjes eruit gehaald.Maar de typfouten worden er nog niet automatisch uitgehaald
Aah ok, beetje lol gehad dus?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:00 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren wezen karten.. vergeleken met de kartbaan die ik in Nederland ben gewend... was dit echt om te huilen, maaruh wel veel plezier gehad![]()
Laatst met collega's wezen karten in Eindhoven... Baan is niet echt geweldig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:00 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren wezen karten.. vergeleken met de kartbaan die ik in Nederland ben gewend... was dit echt om te huilen, maaruh wel veel plezier gehad![]()
Nou ja.. het was te smal om een beetje in te halen, remmen die niet functioneerdequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Om te huilen?? Je zou denken dat karten overal hetzelfde is....
Maarja, als je eenmaal op die Schumacher baan hebt gereden is er in Nederland ook niet veel meer aan
Is best prijzig.. 12 euro voor 12 minuten. Het is leuker als je baas betaald, en dan even je baas in de zijkant parkeertquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
Dat zijn de betere banen, 800 meter
Ik ben bijna nooit ziek, en als ik ziek ben maar 1 of 2 dagen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dank je. Maar beter of niet, ik ga morgen weer naar mijn stage. Ik heb geen zin om nog een dag thuis te zitten.
Ik dacht eigenlijk dat ik vandaag wel gewoon zou gaan, gisteren voelde ik me best aardig. Maar ja, vanmorgen viel dat tegen.Mijn weekend is ook aardig verpest (afgezien van Volbeat vrijdag, uiteraard
). Zaterdag op het laatste moment een afspraak moeten afbellen, altijd vervelend.
Jezus wat heb jij gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, wat vond je van Volbeat?? Ik vond het geniaal!
En hier loop ik mee rond gisteren en vandaag, en waarschijnlijk rest van de week.
Bij jullie ook een dikke twee uur gespeeld??quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vond het tof. Gewoon zoals ik verwacht had. Vergelijkbaar met het optreden op Fields of Rock, maar beter vanwege de zaal en het betere tijdstip. Jammer dat de zaal overvol was, daar heb ik een hekel aan. Maar uiteindelijk toch een mooi plekje vlak bij de geluidsman en niet te ver van de bar gevonden. En ik zag het goed.
Een mooie plek op mijn been heb ik al sinds Devildriver, bijna 2 weken nu. En een spier verrekt. En mijn hand doet altijd, na elke pit, pijn. Ach ja, je moet er iets voor over hebben.
Ik heb om 3 uur alweer rijles...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:07 schreef Deansensitized het volgende:
Zo beter??
En vandaag wel moeilijk de kop erbij te houden, zo maar weer naar huis denk ik...
Stukken beter.quote:
Ik moet Donderdag op.. May god be with me!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Heb mijn rijbewijs al een jaar of drie gelukkig
Ja voor het eerst...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Moet goed komen toch?? Succes!!
Voor het eerst??
En Angel, wat vond je van Waxy?
quote:
Dus daar heb ik niet echt een mening over kunnen vormen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, de NS heeft voorkomen dat ik er meer dan anderhalf nummer van gezien heb.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allen!
Wat is er met die opmaak?!?!?! Of ligt dat aan mijn computer (op school).
Heeeeeeel irritant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |