In de nieuwsbrief staat nu opeens dat Ed Rec 3 pas in mei uitkomt, of ik moet het wel heel erg verkeerd begrijpen... Misschien is dit wel leuk om ondertussen naar te luisteren, hij is al een tijdje oud, dus waarschijnlijk hebben jullie hem allemaal al, maar hij is wel vet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik ben ook al op zoek, maar ik denk niet dat dat heel ver voor de 15e zal gebeuren...
En Leuven heeft een hele vette line-up, maar Uffie en Feadz beginnen pas om half 4, dan zal Uffie wel pas om half 5 beginnen en dan moet je daarna ook nog terug naar Nederland...
Aah dankjewelquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
In de nieuwsbrief staat nu opeens dat Ed Rec 3 pas in mei uitkomt, of ik moet het wel heel erg verkeerd begrijpen... Misschien is dit wel leuk om ondertussen naar te luisteren, hij is al een tijdje oud, dus waarschijnlijk hebben jullie hem allemaal al, maar hij is wel vet.
Busy P - Let's Get OZ Mixtape
http://www.zshare.net/audio/430731808a2318/
01. Jean Michel Jarre - Zoolookology
02. Calvin Harris - Merrymaking At My Place (Mr Oizo Remix)
03. Justin Timberlake - Lovestoned (Justice Remix)
04. DatA - J'aime pas l'art (2007 Remix)
05. Stakker - Humanoid (Feadz Remix)
06. Curtis McClaine & On The House - Let's Get Busy
07. The Bucketheads - The Bomb
08. Chemical Brothers - The Salmon Dance (Herve Remix)
09. Proxy - Decoy
10. Larry Tee ft. Princess Superstar - Licky (Herve Remix)
11. Scenario Rock - Both Gotta Move On (SebastiAn Remix)
12. Robyn - Konichiwa Bithces
13. Kraftwerk – Boing Boom Tschak
14. Todd Terry - Can You Feel It
15. Yuksek - Kontraul
16. Justice - Phantom Pt II (Soulwax remix)
17. Bumblebeez - Dr. Love (Think Remix) ????
18. djedjotronic - ghetto girl
19. Dizzee Rascal - Pussyole (Old School)
What de cancer, dit was vroegah toch een lekker wijf? Heb ze de crack en de Maccy Dee's gevonden ofzo. Damn.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:49 schreef rubbereend het volgende:
voor een volledig beeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
What de cancer, dit was vroegah toch een lekker wijf? Heb ze de crack en de Maccy Dee's gevonden ofzo. Damn.
Hmnn, ik vind het een beetje tegenvallen. Er zitten wel aardige dingen tussen, maar veel nummers bestaan gewoon uit een niet bijzonder originele beat met daarachter een slecht verstaanbare tekst in zo geil mogelijk uitgesproken Frans of Duits.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:45 schreef Ascaroth het volgende:
Le Le in de luisterpaal. Erg geinig als je het mij vraagt.
Jaaaaquote:Op zondag 2 maart 2008 11:19 schreef D.zire het volgende:
en wat was het vet!
Gezellig druk op 't podium. Maar hebben ze TL-buizen aan staan ofzo, allejezus wat een licht.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:52 schreef Molluck het volgende:
Filmpjes!
Niet van mijzelf overigens, bij mij is het geluid niet zo goed.
Pop The Glock: http://www.youtube.com/watch?v=X-K-5Zm2-Ew
Hot Chick: http://www.youtube.com/watch?v=PC_DJMrRDYY
En mijn persoonlijke favoriethttp://www.youtube.com/watch?v=HLnWEkp-1pw
Waarom verkoop je hem?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef Erotica_ het volgende:
Ik heb trouwens nog een Ed Rec Vol. 3 shirt te koop als iemand behoefte heeft
Nope, maat S. Best een mooie fit eigenlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarom verkoop je hem?
Hij is zeker megagroot?![]()
En als ze op Pukkelpop staan dan komen ze vast niet naar Werchter, straks moet ik naar Werchter EN Lowlands...
Ed Rec 3?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:23 schreef Molluck het volgende:
Hij staat op iTunes, ff wachten dus nog
feauteau?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Nope, maat S. Best een mooie fit eigenlijk.
Die track is inderdaad érg vet. Waarom wordt Vicarious Bliss trouwens genoemd in de intro, maar horen we hem nergens op de plaat zelf terug?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:48 schreef Molluck het volgende:
04. SebastiAn - Dog Wauw, waarschijnlijk mijn favoriete track op het album. Wederom een goed voorbeeld van wat ik denk dat Ed Banger voor staat. Lompe gitaren en toch electroshit, SebastiAn was sowieso al mijn held, maar hij bewijst nu eens te meer waarom.
lekker dampen in de X-Rayquote:Op woensdag 23 april 2008 00:16 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Dan laat ze ook maar weer op Lowlands langskomen.
Myspace dingen zeggen niets, maar het viel mij ook op dat ze niet meer bij elkaar op 1 staan in de top 8quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:32 schreef Erotica_ het volgende:
Zijn Uffie en Feadz uit elkaar?Op haar myspace staan foto's met een andere gast
Bij de optredens van Uffie vond ik ook altijd het stuk dat Feadz zonder haar draaide het vetstequote:Op dinsdag 9 september 2008 13:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Myspace dingen zeggen niets, maar het viel mij ook op dat ze niet meer bij elkaar op 1 staan in de top 8
Ik las laatst een blog op haar MySpace dat ze "spend the evening with the man", ik weet ook niet wie dat moest betekenen, maar vreemd genoeg vroeg ik me hetzelfde af...
Ik heb Feadz trouwens dit weekend op Valtifest gezien, hele verademing eigenlijk naast aaaaaaal die dj's die dezelfde electroplaatjes aan elkaar draaiden. Crookers zijn echt geweldig, maar de rest probeert hen allemaal na te doen zonder enige originaliteit. Ik heb Be, Divina Gosa, Let Me Back Up, Beeper en nog een aantal platen echt wel minstens 3x voorbij horen komen bij verschillende dj's.
Feadz draait iets softer met wat meer 'echte' hiphop erdoorheen, maar van alle dj's die ik gezien heb draaide hij de enige echt originele set.
Ik vond het in de Rauw tent nog wel meevallen, ik vond die alleen zo verschrikkelijk klein. Feadz wilde ik graag zien dus dat moest maar, maar D.I.M. heb ik maar overgeslagen vanwege de verschrikkelijke drukte. Crookers heb ik even verlaten om Man Like Me (vet!!!) te kijken, maar daarna moesten we toch maar weer de verdrukking in. Imo was de line-up op de Rauw-stage het beste van het hele festival, terwijl dat bijna de kleinste tent was die er was...quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:52 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Bij de optredens van Uffie vond ik ook altijd het stuk dat Feadz zonder haar draaide het vetsteJammer dat op Valtifest het geluid klote was, vooral bij Feadz viel het mij op.
Vette promo, hij is kennelijk al compleet te downloaden tho.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:13 schreef Molluck het volgende:
Aangezien dit toch het Ed Banger topic geworden is: Het album van Oizo wordt vet
Komt begin November ergens uit geloof ik, Positif is vet, wordt al door Boys Noize en Crookers gedraaid. Steroids met Uffie is eigenlijk ook best wel vet en nog een hoop tracks die alleen maar beschreven kunnen worden als kankerherrie, maar wel hele vette
Ik heb hem inmiddels ook helemaal gehoord, maar ik vind het niveau heel wisselend. Hij heeft een paar gruwelijke tracks, maar er zitten ook echt saaie dingen bij.quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vette promo, hij is kennelijk al compleet te downloaden tho.
ten tijde van het openen van dit topic kon je YT filmpjes nog neit zo fijn in de OP plaatsen, maar er komt binnenkort een update voor de opquote:Op maandag 20 oktober 2008 03:02 schreef Manono het volgende:
Dat snap ik nou nooit. Open je een topic met foto's, een beschrijving van een halve pagina, heb je al die moderne techniekjes bij de hand maar dan plaats je geen YT clip
Btw, ik vind haar niet zo hot, denk dat het me heel snel verveelt.
Mét Feadzquote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef couleurs het volgende:
Uffie komt terug naar Nederland!Maar naar Den Haag, wtf
![]()
Op 23 januari in Paard van Troje.
So tr00!quote:
klopt maar dat blonde staat haar verrassend goedquote:
Uh wtf, ze reist toch nog steeds altijd samen met Feadz, was die er wel?quote:
of deze..quote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef Molluck het volgende:
Dat je deze dan niet uitgekozen hebt
[ afbeelding ]
EINDELIJK. Tering, goed de tijd genomen zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:08 schreef rubbereend het volgende:
blijkbaar gaat volgend jaar dan eindelijk het album uitkomen
Leuke video. Het zou wel een stuk beter zijn geweest als ze heel die bende was voorgeweest ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:22 schreef JackHerrer het volgende:
Nieuwe clip van Pop the Glock, veel te laat uitgebracht natuurlijk, ze ondertussen allang ingehaald door de rest van de electropop meute. Hopelijk produceert Oizo haar cd zodat het eigenlijk gewoon een nieuwe Oizo cd wordt.
Klinkt goed, ook zonder uffiequote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Scarface2004 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |