Vette promo, hij is kennelijk al compleet te downloaden tho.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:13 schreef Molluck het volgende:
Aangezien dit toch het Ed Banger topic geworden is: Het album van Oizo wordt vet
Komt begin November ergens uit geloof ik, Positif is vet, wordt al door Boys Noize en Crookers gedraaid. Steroids met Uffie is eigenlijk ook best wel vet en nog een hoop tracks die alleen maar beschreven kunnen worden als kankerherrie, maar wel hele vette
Ik heb hem inmiddels ook helemaal gehoord, maar ik vind het niveau heel wisselend. Hij heeft een paar gruwelijke tracks, maar er zitten ook echt saaie dingen bij.quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vette promo, hij is kennelijk al compleet te downloaden tho.
ten tijde van het openen van dit topic kon je YT filmpjes nog neit zo fijn in de OP plaatsen, maar er komt binnenkort een update voor de opquote:Op maandag 20 oktober 2008 03:02 schreef Manono het volgende:
Dat snap ik nou nooit. Open je een topic met foto's, een beschrijving van een halve pagina, heb je al die moderne techniekjes bij de hand maar dan plaats je geen YT clip
Btw, ik vind haar niet zo hot, denk dat het me heel snel verveelt.
Mét Feadzquote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef couleurs het volgende:
Uffie komt terug naar Nederland!Maar naar Den Haag, wtf
![]()
Op 23 januari in Paard van Troje.
So tr00!quote:
klopt maar dat blonde staat haar verrassend goedquote:
Uh wtf, ze reist toch nog steeds altijd samen met Feadz, was die er wel?quote:
of deze..quote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef Molluck het volgende:
Dat je deze dan niet uitgekozen hebt
[ afbeelding ]
EINDELIJK. Tering, goed de tijd genomen zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:08 schreef rubbereend het volgende:
blijkbaar gaat volgend jaar dan eindelijk het album uitkomen
Leuke video. Het zou wel een stuk beter zijn geweest als ze heel die bende was voorgeweest ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:22 schreef JackHerrer het volgende:
Nieuwe clip van Pop the Glock, veel te laat uitgebracht natuurlijk, ze ondertussen allang ingehaald door de rest van de electropop meute. Hopelijk produceert Oizo haar cd zodat het eigenlijk gewoon een nieuwe Oizo cd wordt.
Klinkt goed, ook zonder uffiequote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Scarface2004 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |