abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58195918
Wanneer lekt Ed Rec Vol. 3 nou?
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:42:22 #127
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58232461
Mja, op een of andere manier had ik van dit label niet verwacht dat het NIET al een maand van tevoren zou lekken, maar ik heb hem ook nog niet...

Wel de teasermix van Feadz trouwens
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_58234591
Ik heb trouwens nog een Ed Rec Vol. 3 shirt te koop als iemand behoefte heeft
pi_58237791
uffie en feadz op pukkelpop
  woensdag 23 april 2008 @ 00:16:43 #130
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_58241691
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:09 schreef snopprinses het volgende:
uffie en feadz op pukkelpop
Dan laat ze ook maar weer op Lowlands langskomen.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  woensdag 23 april 2008 @ 09:49:06 #131
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58246860
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef Erotica_ het volgende:
Ik heb trouwens nog een Ed Rec Vol. 3 shirt te koop als iemand behoefte heeft
Waarom verkoop je hem?
Hij is zeker megagroot?

En als ze op Pukkelpop staan dan komen ze vast niet naar Werchter, straks moet ik naar Werchter EN Lowlands...
pi_58258084
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:49 schreef Molluck het volgende:

[..]

Waarom verkoop je hem?
Hij is zeker megagroot?

En als ze op Pukkelpop staan dan komen ze vast niet naar Werchter, straks moet ik naar Werchter EN Lowlands...
Nope, maat S. Best een mooie fit eigenlijk.
pi_58265165
doe is fototje
  woensdag 23 april 2008 @ 23:23:27 #134
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58267753
Hij staat op iTunes, ff wachten dus nog
  woensdag 23 april 2008 @ 23:32:01 #135
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_58267941
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:23 schreef Molluck het volgende:
Hij staat op iTunes, ff wachten dus nog
Ed Rec 3?
  woensdag 23 april 2008 @ 23:59:02 #136
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_58268536
Oh nice, Motor EP van SebastiAn is gister ook uitgekomen. *luistert*
pi_58276868
Op kidz by colette kan je de nieuwe uffie horen.
pi_58284560
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef Erotica_ het volgende:

[..]

Nope, maat S. Best een mooie fit eigenlijk.
feauteau?

niet dat ik zo een fanboi thsirt chick ben
maar toch.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:47:17 #139
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58515539
Jeuj

edit: Even goed geluisterd, ik vind dat ie naar het einde een beetje inkakt. Weinig echte toptracks, of misschien moet ik ze vaker luisteren, maar vooralsnog vind ik Vol 3 niet de beste van de drie...

[ Bericht 50% gewijzigd door Molluck op 06-05-2008 18:26:08 ]
  woensdag 7 mei 2008 @ 23:48:23 #140
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58544720
Even een wat uitgebreidere recensie, omdat ik ook wel benieuwd ben naar wat jullie er van vinden.

01. Mr Oizo - Yves Okey, now begin!
02. Busy P - To Protect And Entertain (feat. Murs) Supergoede opener. Wat mij betreft echt het voorbeeld van de Ed Banger sound, hiphop en electro in een mix waar liefhebbers van beide genres gecharmeerd van zullen zijn.
03. Mr Flash - Over The Top Ook weer zo'n lekkere crossovertrack, een beetje poppy, maar erg goed luisterbaar.
04. SebastiAn - Dog Wauw, waarschijnlijk mijn favoriete track op het album. Wederom een goed voorbeeld van wat ik denk dat Ed Banger voor staat. Lompe gitaren en toch electroshit, SebastiAn was sowieso al mijn held, maar hij bewijst nu eens te meer waarom.
05. Uffie - Robot Oeuf Qua sound is het op en top Uffie, maar toch ben ik niet helemaal onder de indruk. Waarom zingt ze ipv rappen? Haar stem komt niet echt helemaal goed naar voren en daarnaast was de muziek in de teaser en de laatste keer dat ik haar zag (in Doornroosje) sneller gepitched waardoor dit een beetje vreemd in de oren klinkt.
06. Justice - Stress (Auto Remix) Hier hou ik dus helemaal niet van, niet luisterbaar, niet dansbaar, niet echt mijn ding. Ik vond Stress sowieso al niet echt het beste nummer op het album, maar deze remix brengt daar geen verandering in.
07. Mr Oizo - Minuteman’s pulse Typische Mr. Oizo track, heel goed, maar zo chaotisch dat ik er zoals gewoonlijk weinig van begrijp. Goed nummer, maar zoals ik hierboven al zei gaat hier het tempo (en in iets mindere mate de kwaliteit) een beetje omlaag.
08. Dj Mehdi - Pocket Piano Medhi was altijd al een van mijn minder favoriete artiesten op het label, ook dit nummer vind ik weer weinig boeiend. Niks bijzonders en de melodie doet sterk denken aan een progressive housetrack van een paar jaar terug. Daarnaast verstoort het de opbouw in de mix een beetje...
09. Krazy Baldhead - No Cow, No Pow Hiervoor geldt hetzelfde, waarom is die niet het eerste nummer ofzo, muzikaal kan het me niet echt boeien en de hele mix kakt in.
10. DSL - Find Me In The World Wat een goede band, Invaders was al erg sterk, dit is minstens even goed (wel minder catchy though) maar dit is echt een goede aanwinst voor het label. Ik was sinds Manau niet echt onder de indruk van Franse rap, maar in een modern jasje is dit echt weer top!
11. Feadz - Back It Up (feat. Spank Rock) Ik blijf groot fan van Feadz' producties, dus ook geen kwaad woord over deze track. Er wordt vaak gezegd dat zijn platen vocalen missen, die vind ik hier niet echt briljant, maar het past goed bij de rest en maken het wat toegankelijker dan zijn andere platen.
12. So Me - Decalcomania Eindelijk weer wat tempo erin. Ik vind So Me zijn artwork echt briljant en ik ben echt groot fan van zijn videoclips (en posters/sleeves natuurlijk ook) maar dit is een van de eerste platen waar ik ook echt onder de indruk van ben.

Overall ben ik de cd een stuk meer gaan waarderen, ik blijf erbij dat het een beetje inzakt rond track 7-10 maar kwalitatief is het weer ruim in orde. Ik had alleen wat meer van de echte knallers willen horen, ik heb de afgelopen maanden na het luisteren van verschilende mixen van Ed Banger artiesten erg uitgekeken naar deze cd, maar hij rockt niet zo hard als die sets. Waar is bijvoorbeeld Djedjotronic? (die is nergens anders getekend voor zover ik weet) Numenoid is imo veel vetter dan Back it Up en kun je fans eigenlijk wel zo lang laten wachten op een cd met twaalf nummers van 45 minuten? (die cd van Mixmag was even lang en gratis!)
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:26:30 #141
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_58567665
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 23:48 schreef Molluck het volgende:
04. SebastiAn - Dog Wauw, waarschijnlijk mijn favoriete track op het album. Wederom een goed voorbeeld van wat ik denk dat Ed Banger voor staat. Lompe gitaren en toch electroshit, SebastiAn was sowieso al mijn held, maar hij bewijst nu eens te meer waarom.
Die track is inderdaad érg vet. Waarom wordt Vicarious Bliss trouwens genoemd in de intro, maar horen we hem nergens op de plaat zelf terug?
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 mei 2008 @ 00:38:19 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58754090
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:16 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Dan laat ze ook maar weer op Lowlands langskomen.
lekker dampen in de X-Ray
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 mei 2008 @ 17:13:06 #143
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58922511
Uffie, tvp enzulks.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_59552514
Hoorde net 'n nummer van d'r op de nieuwe van Ed Banger, klinkt goed
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61497375
Zijn Uffie en Feadz uit elkaar? Op haar myspace staan foto's met een andere gast
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:58:44 #146
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61498056
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:32 schreef Erotica_ het volgende:
Zijn Uffie en Feadz uit elkaar? Op haar myspace staan foto's met een andere gast
Myspace dingen zeggen niets, maar het viel mij ook op dat ze niet meer bij elkaar op 1 staan in de top 8

Ik las laatst een blog op haar MySpace dat ze "spend the evening with the man", ik weet ook niet wie dat moest betekenen, maar vreemd genoeg vroeg ik me hetzelfde af...

Ik heb Feadz trouwens dit weekend op Valtifest gezien, hele verademing eigenlijk naast aaaaaaal die dj's die dezelfde electroplaatjes aan elkaar draaiden. Crookers zijn echt geweldig, maar de rest probeert hen allemaal na te doen zonder enige originaliteit. Ik heb Be, Divina Gosa, Let Me Back Up, Beeper en nog een aantal platen echt wel minstens 3x voorbij horen komen bij verschillende dj's.

Feadz draait iets softer met wat meer 'echte' hiphop erdoorheen, maar van alle dj's die ik gezien heb draaide hij de enige echt originele set.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molluck op 09-09-2008 14:05:05 ]
pi_61500981
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:58 schreef Molluck het volgende:

[..]

Myspace dingen zeggen niets, maar het viel mij ook op dat ze niet meer bij elkaar op 1 staan in de top 8

Ik las laatst een blog op haar MySpace dat ze "spend the evening with the man", ik weet ook niet wie dat moest betekenen, maar vreemd genoeg vroeg ik me hetzelfde af...

Ik heb Feadz trouwens dit weekend op Valtifest gezien, hele verademing eigenlijk naast aaaaaaal die dj's die dezelfde electroplaatjes aan elkaar draaiden. Crookers zijn echt geweldig, maar de rest probeert hen allemaal na te doen zonder enige originaliteit. Ik heb Be, Divina Gosa, Let Me Back Up, Beeper en nog een aantal platen echt wel minstens 3x voorbij horen komen bij verschillende dj's.

Feadz draait iets softer met wat meer 'echte' hiphop erdoorheen, maar van alle dj's die ik gezien heb draaide hij de enige echt originele set.
Bij de optredens van Uffie vond ik ook altijd het stuk dat Feadz zonder haar draaide het vetste Jammer dat op Valtifest het geluid klote was, vooral bij Feadz viel het mij op.
  dinsdag 9 september 2008 @ 16:36:37 #148
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61502193
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:52 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Bij de optredens van Uffie vond ik ook altijd het stuk dat Feadz zonder haar draaide het vetste Jammer dat op Valtifest het geluid klote was, vooral bij Feadz viel het mij op.
Ik vond het in de Rauw tent nog wel meevallen, ik vond die alleen zo verschrikkelijk klein. Feadz wilde ik graag zien dus dat moest maar, maar D.I.M. heb ik maar overgeslagen vanwege de verschrikkelijke drukte. Crookers heb ik even verlaten om Man Like Me (vet!!!) te kijken, maar daarna moesten we toch maar weer de verdrukking in. Imo was de line-up op de Rauw-stage het beste van het hele festival, terwijl dat bijna de kleinste tent was die er was...
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:54:51 #149
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_61512352
een Uffie fantopic
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:13:45 #150
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_62514834
Aangezien dit toch het Ed Banger topic geworden is: Het album van Oizo wordt vet

Komt begin November ergens uit geloof ik, Positif is vet, wordt al door Boys Noize en Crookers gedraaid. Steroids met Uffie is eigenlijk ook best wel vet en nog een hoop tracks die alleen maar beschreven kunnen worden als kankerherrie, maar wel hele vette

Zieke promo:

En btw, gaan er hier nog mensen naar I Love Techno in Gent op 16 november?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')