Ajax en aan doelsaldo werken gaat niet samen in 1 zin.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:16 schreef MaxC het volgende:
Belangrijk dat we zondag aan het doelsaldo gaan werken om PSV voor te blijven![]()
1-8 tegen de nummer vijf van Nederland is anders een heel goed resultaat.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ajax en aan doelsaldo werken gaat niet samen in 1 zin.
Nac verslaat psvquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:16 schreef MaxC het volgende:
Belangrijk dat we zondag aan het doelsaldo gaan werken om PSV voor te blijven![]()
En de 2 topscorers van de NLse competitie in de voorhoede. Wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
1-8 tegen de nummer vijf van Nederland is anders een heel goed resultaat.
Daarbij staan we nu op doelsaldo bovenaan.![]()
Niet belangrijker maar een potje tegen VVV sla ik wel over.quote:
Wat maak het nou uit tegen wie ze spelen, je gaat toch voor je eigen club.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Niet belangrijker maar een potje tegen VVV sla ik wel over.
Denk het wel ja. Of misschien Verthongen voor Luque.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Opstelling zondag?
Steek
Ogararu-Heitinga-vd Wiel-Emanuelson
Gabri-Maduro-Luque
Rommedahl-Huntelaar-Suarez
Zoiets?
En moet ik verantwoording afleggen aan jou waarom dat ik en keertje oversla hou toch op manquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat maak het nou uit tegen wie ze spelen, je gaat toch voor je eigen club.
Nee hoeft helemaal niet.. Je begint er zelf over hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
En moet ik verantwoording afleggen aan jou waarom dat ik en keertje oversla hou toch op man![]()
Ik vind dat ook altijd kut ben je lekker aan het bieren moet je weer naar dat stadion zonder bier enzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker belangrijk. Als Stefmans niet gaat, omdat hij de kermis leuker vindt, is dat zijn eigen keuze. Mij interesseert het niet. Het kan ook zomaar gebeuren dat ik het stadion niet in ga, omdat ik het in het supportershome veel gezelliger vindt.
Precies zoals ik er over denkquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd kut ben je lekker aan het bieren moet je weer naar dat stadion zonder bier enzo
Waarom heb jij Rosales in je avatar, ik heb volgens mij iets gemistquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Echt heel irritant dat je idd niet ff lekker een normaal biertje kan pakken binnen. Dat maakt amateur voetbal kijken zo grappig, hele volkstammen met koelboxen langs de lijnen.
Ik mis hem?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom heb jij Rosales in je avatar, ik heb volgens mij iets gemist![]()
quote:
Mag niet meer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Echt heel irritant dat je idd niet ff lekker een normaal biertje kan pakken binnen. Dat maakt amateur voetbal kijken zo grappig, hele volkstammen met koelboxen langs de lijnen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd kut ben je lekker aan het bieren moet je weer naar dat stadion zonder bier enzo
Dat is binnenkort ook voorbij..quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
quote:Spertijd! Burgemeester Heidema van Deventer heeft een noodverordening afgekondigd. Vanaf gistermiddag zijn voetbalsupporters niet meer welkom in zijn binnenstad. Ieder petje of capuchon is verdacht. Iedereen die er ook maar enigszins uitziet alsof hij een gepimpte VW Golf rijdt is niet meer welkom. Dit weekend is het niet mogelijk om te genieten van een welverdiend biertje. Zondag is er geen alcohol meer te krijgen. Zelfs niet voor de hardwerkende burger! De hele binnenstad ligt droog. Aanleiding voor deze strenge maatregelen is de risicovolle streekderby tussen GA Eagles en FC Zwolle aanstaande zondagmiddag. Begin juli liep het helemaal uit de hand met supportersrellen in de binnenstad terwijl de politie toekeek. Het is koopzondag en een stoffenmarkt in het centrum. Daarom gooit de burgemeester de stad op slot voor ieder verdacht individu. Geniaal! Alle voetbalsupporters zijn namelijk makkelijk te herkennen aan de witte cirkel met adelaarsymbool op hun kleding...
quote:
Mijn God, alsjeblieft zeg!quote:
Daarom. Dat ze het bij az wel nodig vinden om (als ze tegen VVV spelen) een doekie op te hangen met Slavia, tja. En sowieso, waarom zouden wij aandacht schenken aan az? Dat verdienen ze helemaal niet. Wij lachen ze alleen maar uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
We spelen toch niet tegen AZ? Zou dan helemaal beetje jammer zijn.
je hebt altijd wel van die figuurtjesquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Precies. Vorig jaar zat ik elke zondag zowat met een zak chips en een flesje Heineken te genieten op het Feyenoord netwerk, ik kon er geen genoeg van krijgen. Nu is het AZ die een kutseizoen gaat draaien, vind het eigenlijk nu alweer volkomen normaal. Interesseert me niet zoveel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
425quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef kleinzusje het volgende:
Welk vak zal ik zondag eens kiezen ?![]()
409quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef kleinzusje het volgende:
410quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom dan voor de wedstrijd maar even langs in het supportershome![]()
Doe maar eerst langs home dan, weten we meteen of je volgende week nog altijd zoveel aandacht krijgt/verdient.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik smokkel de gezelligheid mee het stadion in
![]()
tot laterssssssssssssszzzzzz
Oké inzetten maar..hoe lang houdt ie het volquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:25 schreef Silenus het volgende:
Manucharyan is weer fit jongens!
Tis vrijdagmiddag man.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
Precies. Offtopic doe je maar in het o-zo gezellige hoolsquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doe maar eerst langs home dan, weten we meteen of je volgende week nog altijd zoveel aandacht krijgt/verdient.
Ik?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een breezer![]()
Is het ook al bekend wanneer die weer geblesseerd is?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:25 schreef Silenus het volgende:
Manucharyan is weer fit jongens!
Sorry schat, kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Dat doen ze wel in Almeloquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zolang maar niemand het in zijn hoofd haalt om een doekie te maken met Cambuur erop voor zondag.
Vast welquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry schat, kan er niks aan doen![]()
[afbeelding] Is hij er bij![]()
Een echt talentquote:
Ik denk gewoon morgen op de training weer. 10.35u.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is het ook al bekend wanneer die weer geblesseerd is?
Ik ben ook een talentquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een echt talent![]()
weg is voor ik straf krijg![]()
Op vrijdagmiddag moet dit gewoon toegestaan zijn, want wat moeten we anders? Naar Hools, die kliek met al die kansloze users? Nee, gewoon relaxed ons gang laten gaan!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:42 schreef koningdavid het volgende:
Amrabat is wel een ex-Ajacied jongens, beetje respect he.![]()
Vind je het als christen wel goed dat hij mensen bedreigd?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:42 schreef koningdavid het volgende:
Amrabat is wel een ex-Ajacied jongens, beetje respect he.![]()
Het stadion? Nee..quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik smokkel de gezelligheid mee het stadion in
![]()
tot laterssssssssssssszzzzzz
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag moet dit gewoon toegestaan zijn, want wat moeten we anders? Naar Hools, die kliek met al die kansloze users? Nee, gewoon relaxed ons gang laten gaan!
Hij had Lurling zijn rechterwang moeten toekeren natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vind je het als christen wel goed dat hij mensen bedreigd?![]()
Tijdlang niet gezien, vakantie?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Bier, hoer, kermis, weekend enzovoorts.
psv anders ook hohohohohohor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:44 schreef Blight het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat er Ajacieden zijn die aandacht gaan besteden aan Cambuur - AZ. Ik vind het zo treurig als je meer bezig bent met de andere clubs dan met jezelf. Dat laat ik wel aan de Feyenoorders en AZ'ers over.
Op vrijdagmiddag moet dit gewoon toegestaan zijn, want wat moeten we anders? Naar Hools, die kliek met al die kansloze users? Nee, gewoon relaxed ons gang laten gaan!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:27 schreef Nashje het volgende:
Precies. Offtopic doe je maar in het o-zo gezellige hools
Misschien moeten we dan wederom - of eigenlijk nu eens echt, want in het evaluatietopic van een paar maanden terug waren weinig Ajacieden te zien - met z'n allen rond de tafel hoe we dit topic willen hebben en of er misschien een apart 'Ajax SC Topic' moet komen. Graag niet reageren hierop, maar in Feedback.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tis vrijdagmiddag man.
Het zou toch te triest zijn na de 1-1 tegen KZ..quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:44 schreef Blight het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat er Ajacieden zijn die aandacht gaan besteden aan Cambuur - AZ. Ik vind het zo treurig als je meer bezig bent met de andere clubs dan met jezelf. Dat laat ik wel aan de Feyenoorders en AZ'ers over.
eenschquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij had Lurling zijn rechterwang moeten toekeren natuurlijk![]()
Anyway, ik heb geen idee wat er gebeurd is, dus ik oordeel ook niet. Ik weet wel dat ik hem een talent vind die wij best eens in de winterstop voor een prikkie op zouden kunnen pikken.
Mafkeesquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:37 schreef PizzaSalami het volgende:
Lekker online rond de tafel. Bier, hoeren, kermis, weekend enzovoorts.
Ach, Ajax is door. Het ambiteuze az staat weer met lege handen, heerlijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het zou toch te triest zijn na de 1-1 tegen KZ..
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan mijd ik de topics in het vervolg wel op vrijdag.
Hehe das wel chill idd,quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waarschijnlijk donderdag het supportershome gewoon open
Mensen de stad uit lokken naar een centrale plaats in de hoop er wat meer grip op te hebben, dat hebben we vaker gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waarschijnlijk donderdag het supportershome gewoon open
Juve, Bruggequote:Op vrijdag 28 september 2007 18:13 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Mensen de stad uit lokken naar een centrale plaats in de hoop er wat meer grip op te hebben, dat hebben we vaker gezien.
Een beetje slap ouwehoeren hoort erbij ja. Maar 50 posts over hoe hard iedereen wel niet bier aan het drinken is boeien mij totaal niets. Ga dan lekker msn-en met elkaar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wil je het voor de 410e keer hebben over Colin die niet goed genoeg is? Beetje slap ouwehoeren hoort er bij. Zeker op een vrijdagmiddag.
Nu je het zegt. Wat hebben we toch eigenlijk een kutzomer gehad. Allemaal breedteaankopen die niet goed genoeg zijn. Sjonge jonge zeg. Zo bereiken we dus echt niet de doelstellingen die in het beleidsplan staan. Ajax moet 4-4-2 gaan spelen. Van der Wiel moet gewoon boven Colin worden verkozen. Emanuelson moet naar het middenveld. Wat is eigenlijk jullie favoriete opstelling?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wil je het voor de 410e keer hebben over Colin die niet goed genoeg is? Beetje slap ouwehoeren hoort er bij. Zeker op een vrijdagmiddag.
Of dat we Perez nooit hadden moeten laten gaan. Hebben we het verder ook nog niet over gehad geloof ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:33 schreef PizzaSalami het volgende:
We kunnen het er ook nog een keer over hebben waar Ajax vorig jaar het kampioenschap heeft laten liggen. Of is dat al besproken?
Sorry jongens, ik ga de stad in. Heb al 10 bier op en ga zometeen 15-jarige sletjes versierenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
S-Two, kom er maar in jongen. Laat je licht schijnen over deze boeiende en Ajax-gerelateerde onderwerpen.
Playerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Sorry jongens, ik ga de stad in. Heb al 10 bier op en ga zometeen 15-jarige sletjes versieren.
Hoe kunnen wij dat nou weten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef Rumille het volgende:
Hoeveel wordt het 'morgen' ?
Bier, hoeren, kermis, weekend enzovoorts.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef Rumille het volgende:
Met minder dan 4-0 neem ik geen genoegen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef Rumille het volgende:
ik ben al lang blij als we uberhaupt winnen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Met minder dan 4-0 neem ik geen genoegen.
Ik niet, woensdag is onze naam al meer dan genoeg te grabbel gegooid. Zondag even rechtzetten. Ik verwacht een getergd Ajax.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben al lang blij als we uberhaupt winnen.
Respect voor de Koel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:32 schreef Damzkieee het volgende:
Nulletje of acht moet lukken tegen die gasten zonder fatsoenlijke thuisbasis.
Wel veel bier daar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ga toch weg man met die halve Duitsers. Ze laten hun eigen supporters naar Duitsland rijden
en dik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:40 schreef Damzkieee het volgende:
Zuipen kunnen ze wel, die Duitsers, daarom zijn ze ook zo lelijk.
Nee, ze zuipen juist omdat ze lelijk zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:40 schreef Damzkieee het volgende:
Zuipen kunnen ze wel, die Duitsers, daarom zijn ze ook zo lelijk.
Net als Polen dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, ze zuipen juist omdat ze lelijk zijn.
Sommige dames zijn wel te doen though.
Eerst maar gewoon winnen, zien we daarna wel verder.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:58 schreef Noshiba het volgende:
ok ik eis een klinkende overwinning op VVV!
Ajax is niet ziek, we hebben gewoon al 10 jaar pech. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:52 schreef versteegrob het volgende:
Ten Cate: "Wij verdienen meer krediet"
Trainer Henk ten Cate van AFC Ajax is vandaag met enkele verklaringen gekomen voor het teleurstellende spel van zijn ploeg. De trainer droeg excuses aan over de zwakke prestaties tegen zowel Kozakken Boys, Dinamo Zagreb, Slavia Praag als FC Groningen.
Ten Cate verwoordde op de site van Ajax: "We hebben heel veel pech. Omdat veel spelers ontbreken, hebben we bijna elke dag in een andere samenstelling getraind. Dat maakt het moeilijk om aan je automatismen te werken. Met die omstandigheden moet je ook rekening houden. Wat dat betreft verdient de ploeg wat meer krediet dan die op dit moment krijgt."
De trainer van Ajax vervolgde over het teleurstellende spel tegen amateurclub Kozakken Boys: "We hebben in korte tijd twee topwedstrijden gespeeld tegen AZ en Dinamo Zagreb. Kozakken Boys kwam op het verkeerde moment. Sommige jongens zijn niet goed met die wedstrijd omgegaan. Ook de jongens die normaal minder vaak spelen, moeten hun verantwoordelijkheid kennen."
Komende zaterdag neemt Ajax het op tegen VVV-Venlo, een eenvoudige tegenstander. VVV heeft immers slechts drie punten, werd afgelopen woensdag uitgeschakeld in de beker en speelt niet denderend buiten Venlo. Ten Cate is toch minder gerust op een overwinning: "Makkelijk is het alleen als we net zo hard werken als VVV. Als dat zo is, dan winnen we. Ajax heeft meer kwaliteit dan VVV."
http://www.soccernews.nl/news/35347
whehehequote:Op vrijdag 28 september 2007 23:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax is niet ziek, we hebben gewoon al 10 jaar pech. Gelukkig maar.
quote:Huntelaar niet blij met 'omkoping'
Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar is niet blij met de manier waarop de technische staf de selectie heeft gestraft voor de wanvertoning tegen Kozakken Boys in de KNVB Beker. Alle fans die meereisden naar Werkendam mogen op kosten van de selectie het eerstvolgende bekerduel met SC Heerenveen gratis bijwonen.
Huntelaar ziet de sanctie als een poging tot omkopen van de fans, om zo hun goodwill terug te winnen. Niet handig, meent de aanvaller. “Op zich is het wel goed voor de supporters natuurlijk, dat ze zo'n slechte wedstrijd vergoed krijgen. Maar ja, ik heb altijd wel een beetje m'n bedenkingen bij dit soort acties. Het moet geen gewoonte worden, dat het een bepaald excuus wordt en dat het dan over is,” verklaart de Achterhoeker tegen Novum.
Huntelaar doelt op het feit dat het nu al de tweede keer is dit seizoen dat fans gratis naar binnen mogen. Eerder al maakte de club bekend dat het UEFA Cup-duel met Dinamo Zagreb van aankomende week gratis zal zijn voor alle seizoenkaarthouders. Dit om de teleurstelling van de uitschakeling in de voorronde van de Champions League te doen vergeten.
Nuchter als hij is, ziet Huntelaar liever dat problemen op een andere manier worden opgelost. “We moeten gewoon zorgen dat we goed spelen. Dan hoeven we ook niet te betalen.”
Nou doet dat dan ookquote:“We moeten gewoon zorgen dat we goed spelen. Dan hoeven we ook niet te betalen.”
Bah, dan moet je gaan voetballen.. Kozakken boys man... Kozakken boys..quote:
Klaas-Jan was wissel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:06 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bah, dan moet je gaan voetballen.. Kozakken boys man... Kozakken boys..
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:21 schreef BonJovi het volgende:
Ajax gaat VVV voetbal les geven morgen
quote:Op maandag 24 september 2007 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kozakken boys, berg je maar vast!
Het is een teken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens speelde ik FIFA 08 gisteravond en Ajax speelde zwaar klote, ik besloot Seedorf te kopen en Ajax liep als een trein, zou het dan toch...?
Vertelquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef BonJovi het volgende:
Whaha dan halen we het verhaal erbij van Pizzakoppa met Fifa2008
Dat dusquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens speelde ik FIFA 08 gisteravond en Ajax speelde zwaar klote, ik besloot Seedorf te kopen en Ajax liep als een trein, zou het dan toch...?
Ohhhhhhhhhhhhh Daniel ( zucht) wat doe jequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
Laat dat nou niet zien aan BonJovi, hij is net over Daniel de Ridder heen![]()
Geen zorgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
hahaquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
offtopicquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:43 schreef BonJovi het volgende:
Lurk je stiekem mee in het breezer topic dan
3-0 winnen morgen!
Verdediging van Kozakken Boys is zwakker..quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
VVV heeft waarschijnlijk de zwakste verdediging van de eredivisie.
Urzaiz miste gewoon de steun voorin.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verdediging van Kozakken Boys is zwakker..![]()
Das mooi hehequote:Op zaterdag 29 september 2007 17:59 schreef BonJovi het volgende:
Staat niks op, dus hij kan gewoon komen.
Die treinen rijden sinds '45 al niet meer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:07 schreef Jasza het volgende:
Zo'n jood zegt dat ie niet kan omdat er geen treinen rijden, maar zie er niks van
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die treinen rijden sinds '45 al niet meer.
Dat is waar. Je hebt toch minstens spelers van het kaliber Huntelaar nodig tegen de gelouterde profs van Kozakken Boys. Als zo'n jongen er dan niet bij is, of niet in vorm is, dan krijg je het gewoon moeilijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Urzaiz miste gewoon de steun voorin.
Elke keer als ik naar je avatar kijk word ik er weer aan herinnerd...quote:
Wow ga je ook een keerquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:15 schreef Houniet het volgende:
toch maar kaarten voor morgen gehaald
En maar vast blijven houden dat een psycholoog niets te zoeken heeft in de voetbalwereld.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:09 schreef BonJovi het volgende:
Het was gewoon een gebrek aan mentaliteit.
laatste wedstrijd was finale tegen az. dus mag wel weer een keer ja. vd week ef kaarten halen voor tegen necquote:
Was een geintje johquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
laatste wedstrijd was finale tegen az. dus mag wel weer een keer ja. vd week ef kaarten halen voor tegen nec
Nec is toch zaterdagavond?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
laatste wedstrijd was finale tegen az. dus mag wel weer een keer ja. vd week ef kaarten halen voor tegen nec
weet ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:23 schreef Jasza het volgende:
Was een geintje joh![]()
Waarom geen seizoenskaart? heb je vast wel is uitgelegd maargoed![]()
ja, en die zondagmorgen moet ik om 0700 in Nijmegen zijn voor een schoolprojectquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:15 schreef Houniet het volgende:
toch maar kaarten voor morgen gehaald
Heb je de multi-language versie?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:59 schreef Houniet het volgende:
ze moet haar eigen pics laten zien [afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:22 schreef TornadoDK het volgende:
in de openingspost staat dat we je foto te zien krijgen in dit topic![]()
![]()
Pleur eens een keer op uit dit topic ofzo, ik vind je irritant.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klopt, ik ben de rechter![]()
Nu weer on- topic![]()
quote:Voor degenen die tijdens de laatste verkoop geen fanzine hebben kunnen bemachtigen, zal er voor aanvang van Ajax-VVV een extra verkoop plaatsvinden.
Let wel, er zijn slechts een beperkt aantal fanzines beschikbaar en OP=OP! Daarnaast zullen er dit keer slechts twee verkooppunten zijn, namelijk bij metrostation Strandvliet/hoek trainingsveld en bij metro- en treinstation Bijlmer.
Stad in is wel het plan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:30 schreef Jasza het volgende:
Devv ga je donderdag nog het stadje in of ga je helemaal niet?
Primaquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pleur eens een keer op uit dit topic ofzo, ik vind je irritant.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Prima![]()
Misschien snap je niet hoe het is om als newbee vrouw aandachtshoer te posten in een mannen bolwerk. Maar als jij dat fijn vindt , rot ik lekker op................... geniet ook van AJAX zonder dit topic. En ik ben niet degene die vraagt om mn eigen caps![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2003 14:08 schreef devv05 het volgende:
Nickname: devv05
Favoriete club (NL): AJAX
Sympathie voor (NL): Geen
Groot anti-fan van (NL): feyenoord en in mindere mate psv, utrecht en ado
Favoriete club (buitenland): Arsenal, Anderlecht, Celtic
Groot anti-fan van (Buitenland): Manchester United, AC Milan,
Favoriete speler (NL): Rafael vd Vaart
Favoriete speler (overall): Zidane / Litmanen
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Nederlands voetbal en Europese Competities
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[..]
Misschien weet je nog hoe je je toen voelde
![]()
Lekker ? of toch een beetje wennen ?
Bedankt![]()
Laat maar lieverd, heb hier echt geen zin in..............quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
Bon Jovi, Heineken, Houniet en anderen thx![]()
Was leuk, maar geen zin in dit gezeik![]()
Veel succes morgen !!!!
Wij ibegrijpen elkaar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef Sethje het volgende:
bastaard hoertje!
BIIIIIIIIIIIIIIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Whehequote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef Sethje het volgende:
bastaard hoertje!
BIIIIIIIIIIIIIIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ik wil het ook wel doenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
HW, kom er maar in. Perez heeft weer gescoord.
je vergeet iemandquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
ik wil het ook wel doen
Ajax had Perez nooit moeten laten gaan.
Ten Cate
Bestuur
Ajax tegen Kozakken Boys
RKC...quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:22 schreef Urquhart het volgende:
Nou, 1-1 bij onze Eindhovense vrienden. Daar moeten we van profiteren, maar Ajax kennende zullen wel weer vooral tegen onszelf gaan voetballen.
niet te vroeg juichen!quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:28 schreef Jasza het volgende:
Come on Joden, eindelijk weer is helemaal los van die kutboeren morgen.
We gaan toch niet bang zijn voor vvv zeg komopquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:42 schreef BonJovi het volgende:
Precies niet te vroeg juichen slechte herrineringen
Dealquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jaartje logo van VVV als je avater Jasza?
En Rayquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:46 schreef BonJovi het volgende:
[..]
niet doen geeft ongeluk! kijk maar naar mij en Heineken
Bij mij geeft het geluk let maar opquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:46 schreef BonJovi het volgende:
[..]
niet doen geeft ongeluk! kijk maar naar mij en Heineken
ok hoop het ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij mij geeft het geluk let maar op![]()
Zal ik hem inkoppen: Kozakken Boysquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:25 schreef DouweEgbert het volgende:
Komop jongens, waar is het geloof gebleven in ons Ajax?
We gaan al zeuren over bijgeloof, dat we anders niet gaan winnen morgen.
We hebben het toch over VVV?
Wanneer je er niet meer in gelooft dat we met gemak gaan winnen van VVV, is het ver zoek met je.
Het zijn toch geen ezels bij Ajax?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal ik hem inkoppen: Kozakken Boys
Wel wat betreft voorrondes CL, maar ik denk wel dat we morgen aan kop staan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:28 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Het zijn toch geen ezels bij Ajax?
Multilanguage?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Rumille het volgende:
Als we dan toch punten verspelen morgen, zal ik ze met mijn (net gedownloade) FIFA 08 laten zien wat winnen is.
Ajax
Heb geen flauw idee.quote:
Multilanguage heeft Nederlands, de andere niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee.
Heb net het .iso bestand voor het mounten en dan moet ik kijken.
Maar hij doet het waarschijnlijk wel.
Ik wil toch Engels.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:38 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Multilanguage heeft Nederlands, de andere niet.
wtfquote:Ten Cate: geen volwaardige selectie
In Het Parool liet Henk ten Cate weten dat het verwachtingspatroon omlaag moet. In zijn ogen is de doelstelling van het beleidsplan vorig seizoen al gehaald. ''Op dit moment hebben we gewoon geen volwaardige selectie. En het ziet er de voor de nabije toekomst vrij somber uit. Want het duurt nog wel even voordat iedereen terug is. Bovendien moet je met veel nieuwe spelers veel trainingsuren maken. Vorig seizoen hebben we ook pas in de tweede helft van het seizoen optimaal gepresteerd.''
Ten Cate vindt dat het verwachtingspatroon de komende periode vanwege de blessures omlaag geschroefd zou moeten worden. ''Bij andere clubs wordt moord en brand geschreeuwd als ze één speler missen, wij missen er negen.''
De doelstelling van het beleidsplan om eens in de twee jaar kampioen te worden is in de ogen van Ten Cate al gehaald vorig seizoen. ''Ajax moet één keer in de twee jaar meedoen om het kampioenschap. Nou, daar hebben we vorig seizoen aan voldaan.''
Dit jaar hoeft dat dus niet.. Lekker net als Groningen voor een plekkie bij de eerste 9.quote:. ''Ajax moet één keer in de twee jaar meedoen om het kampioenschap, Nou, daar hebben we vorig seizoen aan voldaan.''
Deens en Zweeds.quote:Op zondag 30 september 2007 09:20 schreef Rumille het volgende:
Goeiemorgen.
FIFA 08 is installing.
Engels en nog 2 talen (geen idee welke dat waren).
Bij mij ook ^^ Even kijken straks of ik VVV kan inmaken. En hoe goed/slecht ze Ajax gemaakt hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 09:20 schreef Rumille het volgende:
Goeiemorgen.
FIFA 08 is installing.
Engels en nog 2 talen (geen idee welke dat waren).
Euh.quote:Op zondag 30 september 2007 00:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
wtfDoelstellingen omlaag? Doelstellingen al behaald vorig jaar door mee te doen om het kampioenschap? Volgens mij was de doelstelling om ieder jaar mee te doen om het kampioenschap en 1x in de twee jaar kampioen te worden. Moet niet gekker worden zeg...
Ik zag het ook net. Hij mag meteen optieven met dit soort gelul.quote:Op zondag 30 september 2007 10:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jezus, lees net nog even dat stukkie van Ten Cate. Wát een idioot. Ajax moet elk jaar meedoen om het kampioenschap. En dat hij zit te zeiken over geen volwaardige selectie; zijn beste speler heeft hij zelf weggepest. Dus niet zeiken over de selectie. Verder maken die blessures niks uit, aangezien we een aantal geweldige breedte-aankopen hebben gedaan. Die moeten deze blessures makkelijk opvangen. Ik verwacht dit seizoen dan ook niets minder dan de landstitel!
Hier ook. Ben er nu echt vandoor. Moet mijn trein halen. Poi poi poiquote:Op zondag 30 september 2007 11:11 schreef Blight het volgende:
Ik ben zo brak als Frans kraanwater, echt niet te kort. En dan moet ik nog een hele wedstrijd uit zitten.. This better be worth it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |