quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:21 schreef BonJovi het volgende:
Ajax gaat VVV voetbal les geven morgen
quote:Op maandag 24 september 2007 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kozakken boys, berg je maar vast!
Het is een teken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens speelde ik FIFA 08 gisteravond en Ajax speelde zwaar klote, ik besloot Seedorf te kopen en Ajax liep als een trein, zou het dan toch...?
Vertelquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef BonJovi het volgende:
Whaha dan halen we het verhaal erbij van Pizzakoppa met Fifa2008
Dat dusquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens speelde ik FIFA 08 gisteravond en Ajax speelde zwaar klote, ik besloot Seedorf te kopen en Ajax liep als een trein, zou het dan toch...?
Ohhhhhhhhhhhhh Daniel ( zucht) wat doe jequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
Laat dat nou niet zien aan BonJovi, hij is net over Daniel de Ridder heen![]()
Geen zorgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
hahaquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
offtopicquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:43 schreef BonJovi het volgende:
Lurk je stiekem mee in het breezer topic dan
3-0 winnen morgen!
Verdediging van Kozakken Boys is zwakker..quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
VVV heeft waarschijnlijk de zwakste verdediging van de eredivisie.
Urzaiz miste gewoon de steun voorin.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verdediging van Kozakken Boys is zwakker..![]()
Das mooi hehequote:Op zaterdag 29 september 2007 17:59 schreef BonJovi het volgende:
Staat niks op, dus hij kan gewoon komen.
Die treinen rijden sinds '45 al niet meer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:07 schreef Jasza het volgende:
Zo'n jood zegt dat ie niet kan omdat er geen treinen rijden, maar zie er niks van
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die treinen rijden sinds '45 al niet meer.
Dat is waar. Je hebt toch minstens spelers van het kaliber Huntelaar nodig tegen de gelouterde profs van Kozakken Boys. Als zo'n jongen er dan niet bij is, of niet in vorm is, dan krijg je het gewoon moeilijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Urzaiz miste gewoon de steun voorin.
Elke keer als ik naar je avatar kijk word ik er weer aan herinnerd...quote:
Wow ga je ook een keerquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:15 schreef Houniet het volgende:
toch maar kaarten voor morgen gehaald
En maar vast blijven houden dat een psycholoog niets te zoeken heeft in de voetbalwereld.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:09 schreef BonJovi het volgende:
Het was gewoon een gebrek aan mentaliteit.
laatste wedstrijd was finale tegen az. dus mag wel weer een keer ja. vd week ef kaarten halen voor tegen necquote:
Was een geintje johquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
laatste wedstrijd was finale tegen az. dus mag wel weer een keer ja. vd week ef kaarten halen voor tegen nec
Nec is toch zaterdagavond?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
laatste wedstrijd was finale tegen az. dus mag wel weer een keer ja. vd week ef kaarten halen voor tegen nec
weet ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:23 schreef Jasza het volgende:
Was een geintje joh![]()
Waarom geen seizoenskaart? heb je vast wel is uitgelegd maargoed![]()
ja, en die zondagmorgen moet ik om 0700 in Nijmegen zijn voor een schoolprojectquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:15 schreef Houniet het volgende:
toch maar kaarten voor morgen gehaald
Heb je de multi-language versie?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |