abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53563769
quote:
Huntelaar niet blij met 'omkoping'

Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar is niet blij met de manier waarop de technische staf de selectie heeft gestraft voor de wanvertoning tegen Kozakken Boys in de KNVB Beker. Alle fans die meereisden naar Werkendam mogen op kosten van de selectie het eerstvolgende bekerduel met SC Heerenveen gratis bijwonen.

Huntelaar ziet de sanctie als een poging tot omkopen van de fans, om zo hun goodwill terug te winnen. Niet handig, meent de aanvaller. “Op zich is het wel goed voor de supporters natuurlijk, dat ze zo'n slechte wedstrijd vergoed krijgen. Maar ja, ik heb altijd wel een beetje m'n bedenkingen bij dit soort acties. Het moet geen gewoonte worden, dat het een bepaald excuus wordt en dat het dan over is,” verklaart de Achterhoeker tegen Novum.

Huntelaar doelt op het feit dat het nu al de tweede keer is dit seizoen dat fans gratis naar binnen mogen. Eerder al maakte de club bekend dat het UEFA Cup-duel met Dinamo Zagreb van aankomende week gratis zal zijn voor alle seizoenkaarthouders. Dit om de teleurstelling van de uitschakeling in de voorronde van de Champions League te doen vergeten.

Nuchter als hij is, ziet Huntelaar liever dat problemen op een andere manier worden opgelost. “We moeten gewoon zorgen dat we goed spelen. Dan hoeven we ook niet te betalen.”
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53563829
, heeft ie wel een punt.
pi_53563842
quote:
“We moeten gewoon zorgen dat we goed spelen. Dan hoeven we ook niet te betalen.”
Nou doet dat dan ook
pi_53564129
Ja precies, maar hopelijk word het morgen geen kut weer
AFC AJAX
pi_53564163
Na het geweldige optreden tegen de Kozakken boys kan ik wederom niet wachtten om te weten hoe Ajax VVV voetballend verkracht!
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:01:01 #146
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_53564384
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste

-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_53564434
Ach ik denk dat het wel goed gaat komen zondag.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_53564491
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Bah, dan moet je gaan voetballen.. Kozakken boys man... Kozakken boys..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53564511
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:06 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Bah, dan moet je gaan voetballen.. Kozakken boys man... Kozakken boys..
Klaas-Jan was wissel.
pi_53564606
Overigens speelde ik FIFA 08 gisteravond en Ajax speelde zwaar klote, ik besloot Seedorf te kopen en Ajax liep als een trein, zou het dan toch...?
pi_53564827
Ajax gaat VVV voetbal les geven morgen
AFC AJAX
pi_53564905
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:21 schreef BonJovi het volgende:
Ajax gaat VVV voetbal les geven morgen
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kozakken boys, berg je maar vast!
pi_53565070
Zegt natuurlijk niks, elke wedstrijd is anders we moeten er vol ingaan.
AFC AJAX
pi_53565113
Yannis naar Omniworld!
pi_53565175
WTF voetbalt hij nog steeds
AFC AJAX
pi_53565195
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens speelde ik FIFA 08 gisteravond en Ajax speelde zwaar klote, ik besloot Seedorf te kopen en Ajax liep als een trein, zou het dan toch...?
Het is een teken.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53565225
Dan halen we 'm in de winterstop en worden we vervolgens nipt 2e. Ik krijg deja-vu gevoelens.
pi_53565248
Hij komt gewoon terug
pi_53565650
pi_53566746
Over tien topics krijgen we nu vast weer iemand die roept: 'He, er was toch een gerucht dat Seedorf terug zou komen; hoe zat dat ook alweer?'.

Hoe geruchten ontstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')