Deens en Zweeds.quote:Op zondag 30 september 2007 09:20 schreef Rumille het volgende:
Goeiemorgen.
FIFA 08 is installing.
Engels en nog 2 talen (geen idee welke dat waren).
Bij mij ook ^^ Even kijken straks of ik VVV kan inmaken. En hoe goed/slecht ze Ajax gemaakt hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 09:20 schreef Rumille het volgende:
Goeiemorgen.
FIFA 08 is installing.
Engels en nog 2 talen (geen idee welke dat waren).
Euh.quote:Op zondag 30 september 2007 00:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
wtfDoelstellingen omlaag? Doelstellingen al behaald vorig jaar door mee te doen om het kampioenschap? Volgens mij was de doelstelling om ieder jaar mee te doen om het kampioenschap en 1x in de twee jaar kampioen te worden. Moet niet gekker worden zeg...
Ik zag het ook net. Hij mag meteen optieven met dit soort gelul.quote:Op zondag 30 september 2007 10:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jezus, lees net nog even dat stukkie van Ten Cate. Wát een idioot. Ajax moet elk jaar meedoen om het kampioenschap. En dat hij zit te zeiken over geen volwaardige selectie; zijn beste speler heeft hij zelf weggepest. Dus niet zeiken over de selectie. Verder maken die blessures niks uit, aangezien we een aantal geweldige breedte-aankopen hebben gedaan. Die moeten deze blessures makkelijk opvangen. Ik verwacht dit seizoen dan ook niets minder dan de landstitel!
Hier ook. Ben er nu echt vandoor. Moet mijn trein halen. Poi poi poiquote:Op zondag 30 september 2007 11:11 schreef Blight het volgende:
Ik ben zo brak als Frans kraanwater, echt niet te kort. En dan moet ik nog een hele wedstrijd uit zitten.. This better be worth it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |