quote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wtf Ajax heeft toch gewonnen ze zeggen dat van die 90 minuten alleen om je te fokken man
ja ik dacht daar ook maar hun hadden regels ofzoquote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wtf Ajax heeft toch gewonnen ze zeggen dat van die 90 minuten alleen om je te fokken man
Echt niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zo is dat. Netjes manquote:Op donderdag 27 september 2007 14:56 schreef BonJovi het volgende:
Ja we kunnen er wel om lachen als we de beker hebben gewonnen
Zal wel gemeld zijn maar toch...quote:Spelers Ajax betalen kaartjes volgende bekerronde
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 27-sep-2007 14:30
Naar aanleiding van de wanvertoning van Ajax in het bekerduel tegen Kozakken Boys heeft trainer Henk ten Cate besloten zijn spelers het kaartje voor de volgende bekerwedstrijd te laten betalen. Dit meldt de voetbalclub op haar site. Alleen supporters die mee zijn geweest naar Werkendam en gescand zijn door de stewards komen hiervoor in aanmerking. Na de loting zal Ajax meer bekend maken over de procedure. (KW)
Als Ajax door blijft gaan met dit soort goedmakerij, kunnen we binnenkort overal gratis heen!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zal wel gemeld zijn maar toch...
En Ajax is de enige (van de twee) die gewonnen heeft.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:03 schreef Cheiron het volgende:
Overigens zei hij natuurlijk wel "Vanavond niet winnen", daar wordt nergens een deadline van 90 minuten genoemd.
quote:Ten Cate laat spelers lopen
Amsterdam, 27 sep 2007
Dat trainer Henk ten Cate zich groen en geel had geërgerd aan zijn spelers was woensdagavond na de wedstrijd tegen Kozakken Boys al duidelijk. De trainer excuseerde zich voor de wanprestatie van zijn team. Donderdag liet hij zijn spelers lopen, lopen en nog eens lopen.
Ajax had woensdagavond een verlenging nodig gehad om de zaterdag hoofdklasser Kozakken Boys in de tweede ronde van de KNVB Beker te verslaan (1-2). Na het duel excuseerde de trainer van Ajax zich voor de geleverde (wan)prestatie van zijn spelers. Donderdagochtend liet hij de spelers zelf ook voelen hoe zeer hij zich had geërgerd in Werkendam.
Het was al een teken aan de wand dat er geen ballenzakken het trainingsveld werden opgedragen. En een voetballer wordt het hardst geraakt als hij niet mag doen wat hij het liefste doet: voetballen. De Ajacieden hadden voor deze training niet eens de voetbalschoenen hoeven aantrekken, want ze konden het op loopschoenen af.
Niet alleen de spelers die daadwerkelijk op het veld van Kozakken Boys in actie waren gekomen, moesten rondjes lopen. Alle fitte Ajacieden waren ertoe veroordeeld. ,,Het was een collectief falen", legde Ten Cate uit. ,,Dan komt het wel eens voor dat de goeden onder de kwaden moeten lijden." Dus liepen onder andere ook Laurent Delorge, Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg mee. Op een gegeven moment leek het erop dat de spelers mochten stoppen, maar niets was minder waar. ,,Jullie hebben een half uur gelopen", sprak de trainer zijn pupillen toe die de pas al inhielden. ,,Nu omdraaien en de andere kant op. In een hoger tempo."
Tegen Erik Heijblok werd na een tijdje gezegd dat hij wel mocht gaan wandelen. Maar de Wieringer wilde daar niets van weten. Toen hij mocht stoppen, gaf hij nog steeds aan dat niet te willen. Pas nadat de trainer hem op gebiedende toon tot stoppen verzocht, hield de doelman halt. Van harte ging dat niet. Heijblok wilde net als zijn collega's tot het bittere einde door blijven lopen als boetedoening voor de bekerwedstrijd. Pas na een vol uur mochten de spelers inrukken.
Die gast heeft tenminste wel de goede instelling, waar ik bij sommige grotere namen over twijfel.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:08 schreef Rumille het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=64198
[..]
Ook al maakte hij een blunder.
En dan zondag verliezen van VVV-Venlo.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
Ik had ze na 1 uur lopen pas de andere kant opgstuurd
Zijn we wel van Ten Cate af.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dan zondag verliezen van VVV-Venlo.![]()
dat gaat te verquote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dan zondag verliezen van VVV-Venlo.![]()
Laten we het hopen..quote:Op donderdag 27 september 2007 15:40 schreef BoNi het volgende:
Dit moet wel zorgen voor een vlammend Ajax zondag!![]()
quote:Ajacieden bestraft: kaartjes betalen voor fans
AMSTERDAM - De selectie van Ajax is flinkt gestraft voor het dramatische optreden van het team in het KNVB-bekertoernooi tegen de amateurs van Kozakken Boys. De Amsterdammers wonnen ternauwernood met 2-1, na verlenging. Trainer Henk ten Cate schaamde zich diep en pakt zijn spelers dan ook flink aan.
Ten eerste moest de selectie een extra looptraining afwerken. Ook besloot de coach dat de spelersgroep het kaartje voor de wedstrijd in de volgende bekerronde betaalt. Dit geldt echter alleen voor de supporters die het duel in het bezoekersvak van Kozakken Boys hebben gevolgd en die daarvoor zijn gescand door de stewards. Na de loting zal Ajax met meer informatie naar buiten komen over de procedure.
Tijdens de straftraining liepen ook Klaas-Jan Huntelaar, Laurent Delorge en keeper Maarten Stekelenburg mee, ook al kregen zij tijdens het bekerduel rust van hun trainer. "Het was een collectief falen", vond Ten Cate. "Dan komt het wel eens voor dat de goeden onder de kwaden moeten lijden."
Na een half uur leek de straf erop te zitten, maar de selectie kwam bedrogen uit. "Jullie hebben een half uur gelopen", beet Ten Cate zijn manschappen toe. "Nu omdraaien en de andere kant op. In een hoger tempo." Alleen doelman Erik Heijblok, die schuldig was aan de enige tegentreffer, mocht na enige tijd wandelen. Hij wilde echter solidair zijn en liep door, maar dat werd door Ten Cate niet getolereerd.
Dit zou ik dus echt niet pikken....met Huntelaar en Stekelenburg hadden we natuurlijk allang in de reguliere speeltijd gewonnen. Zij kunnen er niets aan doen dat Ten Cate ze niet heeft opgesteld.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef Urquhart het volgende:
Tijdens de straftraining liepen ook Klaas-Jan Huntelaar, Laurent Delorge en keeper Maarten Stekelenburg mee, ook al kregen zij tijdens het bekerduel rust van hun trainer. "Het was een collectief falen", vond Ten Cate. "Dan komt het wel eens voor dat de goeden onder de kwaden moeten lijden."
Viel mee toch Nashje?quote:Op maandag 24 september 2007 23:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Geloof er weinig van dat ze 4-3-3 gaan spelen. Volgens mij lul je maar wat methodmich.
Je wint samen, je verliest samen. Zo hoort dat.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit zou ik dus echt niet pikken....met Huntelaar en Stekelenburg hadden we natuurlijk allang in de reguliere speeltijd gewonnen. Zij kunnen er niets aan doen dat Ten Cate ze niet heeft opgesteld.
Belachelijk gewoon dit. "De goeden moeten onder de kwaden lijden" wat een kleuterschool uitspraak, zo ga je als trainer niet om met volwassen profvoetballers.![]()
Groeten uit de CLquote:
Willem Looijen is nu even landelijk bekend zelfs.quote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maakt snel naam! In 2005/06 dik dertig goals voor een vierdeklasser die mede dankzij hem promoveerde, in 2006/07 clubtopscorer van eersteklasser LRC Leerdam die ook promoveerde en nu 2 uit 4 voor de Boys.
Respect.quote:Tegen Erik Heijblok werd na een tijdje gezegd dat hij wel mocht gaan wandelen. Maar de Wieringer wilde daar niets van weten. Toen hij mocht stoppen, gaf hij nog steeds aan dat niet te willen. Pas nadat de trainer hem op gebiedende toon tot stoppen verzocht, hield de doelman halt. Van harte ging dat niet. Heijblok wilde net als zijn collega's tot het bittere einde door blijven lopen als boetedoening voor de bekerwedstrijd. Pas na een vol uur mochten de spelers inrukken.
Ja en dan wordt het een treincombikaartje naar Feyenoord, wel relaxt dat je dan die 45 euro niet zelf hoeft te dokken.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Iedereen die gescant is bij Kozakkenboys krijgt een gratis kaartje voor de volgende ronde, de spelersgroep moet betalen
bedanktquote:
Laten we wel wezen: vergeten dat een speler geschorst is, of bijna uitgeschakeld worden door een zaterdagamateur waarbij nog maar eens blijkt dat je team compleet rot is. Nee.. dan staat PSV inderdaad voor lul...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, doe nou maar net of je niet voor lul staat.
npquote:
Eh, ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Laten we wel wezen: vergeten dat een speler geschorst is, of bijna uitgeschakeld worden door een zaterdagamateur waarbij nog maar eens blijkt dat je team compleet rot is. Nee.. dan staat PSV inderdaad voor lul...
300 ongeveer.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:32 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel man ging er nog mee gisteren dan?
Volgens hun redenering telt alleen het resultaat. Het resultaat is, dat wij door gaan naar de derde ronde en dat psv is uitgeschakeld door Jong Heerenveenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Laten we wel wezen: vergeten dat een speler geschorst is, of bijna uitgeschakeld worden door een zaterdagamateur waarbij nog maar eens blijkt dat je team compleet rot is. Nee.. dan staat PSV inderdaad voor lul...
flauwquote:Wij zijn per direct op zoek naar administratief talent. Niet voor ons, maar voor een amateurclubje uit de lichtstad. Daar hebben ze dringend behoefte aan iemand die de adminstratieve zaken op orde kan houden; spelers aanmelden bij de UEFA, zorgen dat schorsingen ook daadwerkelijk worden uitgezeten, dat soort dingen. Heb je interesse? Stuur dan een emailtje naar: carriere@psv.nl o.v.v. "Ik kan het wel!"
quote:Kozakken Boys - Ajax: de dag van Rick Kolff
Werkendammer Rick Kolff speelt al heel zijn leven voor Kozakken Boys en stond gisteravond tegen Ajax in de basis. Deze krant volgde Kolff vanaf het moment dat hij uit bed stapte tot het moment dat hij van het veld liep.
JAN VOLWERK
WERKENDAM
07.20 uur: Haastig trekt Rick Kolff nog even zijn dekbed goed. ,,Ik ben nog niet zo lang uit bed. Ik ben ook geen ochtendmens. Ja, ik heb prima geslapen. Natuurlijk ben ik met Ajax bezig. Al weken leef ik naar die wedstrijd toe, maar ik lig daar niet wakker van. Ik verwacht dat ik tegen Urby Emanuelson speelt. Ik hoop dat ik na afloop met zijn shirt van het veld afloop. Nee, ik heb nog niet ontbeten. Ik begin altijd met een kop thee. Ik pik straks voordat ik naar mijn werk ga mijn boterhammen op bij mijn moeder. Ik woon op mezelf, maar mijn moeder legt me gelukkig nog steeds in de watten.
Vorig jaar, toen Kozakken Boys in de tweede ronde van het KNVB-bekertoernooi thuis tegen PSV speelde, was Kolff er niet bij. ,,Ik was geblesseerd. Ontzettend balen natuurlijk. Daarom ben ik zo blij dat we weer een grote club hebben geloot en dat ik dus een tweede kans krijg. Ajax, mijn favoriete club ook, is nog mooier dan PSV.
Rick Kolff, die al heel zijn voetballeven voor Kozakken Boys uitkomt, moet vandaag gewoon werken. ,,Ik werk bij Greenfish. Wij verpakken porties vis voor C1000. Ik ben verantwoordelijk voor de logistiek, veiligheid en kwaliteit. Ik heb vanmiddag vrij gekregen en mag het vanmorgen rustig aan doen. Ik wil vanmiddag nog een paar uur studeren. Ik volg ook nog een hbo-dagopleiding logistiek.
7.55 uur: Rick Kolff rijdt even langs zijn ouderlijk huis om een pakje met boterhammen op te pikken. Zijn broer Sebastiaan, die vorig seizoen nog actief was voor de beloften van FC Utrecht, komt net uit bed rollen. ,,Of ik nog tips heb voor mijn broertje? Niet nodig, denk ik. Ik heb overigens met Utrecht nooit van Ajax verloren,’’ aldus Sebastiaan Kolff, die voor zijn nieuwe club FC Lienden door een blessure nog niet veel heeft gespeeld. ,,Nerveus, Rick? informeert mama Kolff, die dinsdag vijftig jaar is geworden. ,,Nog niet. Misschien vlak voor de wedstrijd even,’’ antwoordt zoon Rick. Voor een kus bij het afscheid is Rick Kolff te verlegen.
8.05 uur: Rick Kolff arriveert bij Greenfish en spreekt met zijn chef de dag door. Kolff: ,,Ik moet vandaag alleen wat administratief werk doen. Ondertussen maakt hij een leverancier duidelijk waar hij zijn verse vis moet lossen. Binnen, in een zeer koele ruimte, is een groot aantal vrouwen al druk bezig met het verpakken en etiketteren van diverse soorten vers aangevoerde vis. ,,Als er iets mis is met de kwaliteit, word ik erbij geroepen.
12.00 uur: Kolff duikt even de studieboeken in, maar wordt regelmatig onderbroken door sms’jes en telefoontjes van vrienden die hem succes willen wensen. Zijn vader komt ook nog even langs om kaarten te halen. Rick: ,,Nee, wij hebben geen kaarten gekregen om weg te geven. Ik heb gewoon een aantal kaarten gekocht.’’
17.00 uur: Rick Kolff arriveert met een schaal haring, die hij nog van zijn baas heeft meegekregen, als één van de eerste spelers op het complex. Zelfs trainer Ad van Seeters is er nog niet. ,,Ik ben net even in de Ajax-kleedkamer geweest. Het shirt van Emanuelson hangt er bij.’’
18.00 uur: Terwijl Ajax is neergestreken in een restaurant in Sleeuwijk eten Kolff en zijn ploegmaten kippensoep en broodjes in de kleedkamer. Van Seeters heeft de opstelling en de uitgestippelde tactiek opgetekend op drie grote vellen papier en opgehangen. ,,Ik sta in de basis, maar dat wist ik eigenlijk al.’’
18.30 uur: Van Seeters houdt een twintig minuten durende peptalk. ,,Toon wel respect, maar geen ontzag voor Ajax. Ik wil felle en scherpe duels zien en vooral niet afgaan. Compact spelen, maar bij balbezit met durf. Met flair. Niet overdreven, geen dubbele scharen en hakjes. Sober spelen. Zuinig ook,’’ is zijn heldere boodschap. Kolff: ,,Ik heb geen idee welke lijnen ik allemaal moet dichtlopen, maar ik ga me kapot werken en genieten.’’ Kolff loopt nog even naar buiten om met wat bekenden te praten. De zenuwen beginnen toch een beetje te komen. ,,Het kriebelt. Echt nerveus ben ik niet. Ik heb alleen maar erg veel zin.’’
19.40 uur: Kozakken Boys staat als eerste op het veld en begint aan de warming-up vlak bij de fanatieke aanhang achter het doel. ’De zingende slager van Werkendam’ krijgt het publiek op de banken.
22.30 uur: Kolff speelt inderdaad tegen Emanuelson, maar rent na afloop tot in de catacomben achter de Spanjaard Albert Luque aan. En met succes. ,,Dit shirt komt boven mijn bed.’’
We gaan na een zenuwslopende pingelreeks het schip in.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef S-Two het volgende:
Nou, het zal mij benieuwen wat we tegen VVV weer op de mat leggen. Ik gok op een moeilijke 2-1.
Een pingelreeks in een competitiewedstrijd? Geilquote:Op donderdag 27 september 2007 17:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
We gaan na een zenuwslopende pingelreeks het schip in.
Waarna blijkt dat VVV een nietspeelgerechtigde speler had opgesteld
Een pingelreeks tijdens een competitiewedstrijd lijkt me sowieso wel vrij uniek.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
We gaan na een zenuwslopende pingelreeks het schip in.
Waarna blijkt dat VVV een nietspeelgerechtigde speler had opgesteld
Dan moeten die "volwassen profvoetballers" maar eens wat ballen laten groeien en gaan voetballen voor hun geld als ze volwassen behandeld willen worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit zou ik dus echt niet pikken....met Huntelaar en Stekelenburg hadden we natuurlijk allang in de reguliere speeltijd gewonnen. Zij kunnen er niets aan doen dat Ten Cate ze niet heeft opgesteld.
Belachelijk gewoon dit. "De goeden moeten onder de kwaden lijden" wat een kleuterschool uitspraak, zo ga je als trainer niet om met volwassen profvoetballers.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef Houniet het volgende:
ik zit echt te twijfelen om te gaan zondag
Gewoon gaan joh.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef Houniet het volgende:
Wel een heel goed statement van je, ik denk dat Ajax daar best wel van zal schrikken!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef Houniet het volgende:
Gooi je anders ook nog even een frame van VVV in je avatar?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:18 schreef BonJovi het volgende:
VVV gewoon oprollen daar zou Nac zelfs met 8 man van winnen zoals JD zei
na die wanprestatie?quote:
ga jij wel dan?quote:
ik mag toch hopen van nietquote:Op donderdag 27 september 2007 17:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel een heel goed statement van je, ik denk dat Ajax daar best wel van zal schrikken!![]()
Gewoon gaan. Avond ervoor meet met Sethje en mijquote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef Houniet het volgende:
Nee ik speel niet meer met vuurquote:Op donderdag 27 september 2007 18:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Gooi je anders ook nog even een frame van VVV in je avatar?
eerst ef knallenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Avond ervoor meet met Sethje en mij. Cool weekend toch?
Ja, ik ga gewoon. Al spelen we eerste divisie, ik zal altijd blijven gaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
na die wanprestatie?
[..]
ga jij wel dan?
Zo hoort het ook, al heb ik weinig zin om te gaan, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om naar het stadion te gaan, niet vanwege gisterquote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon. Al spelen we eerste divisie, ik zal altijd blijven gaan.
zo denk ik ook altijd. alleen ik ben teleurgesteld vanwege gisterquote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon. Al spelen we eerste divisie, ik zal altijd blijven gaan.
quote:De returnwedstrijd in de UEFA Cup tussen Ajax en Dinamo Zagreb staat onder leiding van een Engels scheidsrechterskwartet.
De 32-jarige Mark Clattenburg zal de fluit hanteren in de Amsterdam ArenA. Hij krijgt op 4 oktober vanaf 19.30 uur assistentie van Michael Mullarkey, Mo Matadar en de vierde official Steve Tannerq. Ajax verdedigt een 1-0 voorsprong. Voor de wedstrijd zijn geen kaarten meer beschikbaar.
sexy hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe icon
Tsja 41.000 seizoenskaarten hebben een kaartje he dusja.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef kevin6188 het volgende:
Geen kaarten meer terwijl het verre van vol zal zijn, lekker weer.
Ze hadden beter die dag-CC's op kunnen sturen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja 41.000 seizoenskaarten hebben een kaartje he dusja.
Goed bezig. Sowieso, (bijna) iedereen die hier een Ajax logo in zijn avater heeft, heeft het oude Ajax logo. Goede zaakquote:Op donderdag 27 september 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:
Ga dan zon ding, waar het Kozakken Boys logo vervaagt in het Ajax logo en vica versa, gebruiken.quote:
Maakt het nog moelijker om iedereen uit elkaar te houdenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |