Nee ik speel niet meer met vuurquote:Op donderdag 27 september 2007 18:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Gooi je anders ook nog even een frame van VVV in je avatar?
eerst ef knallenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Avond ervoor meet met Sethje en mij. Cool weekend toch?
Ja, ik ga gewoon. Al spelen we eerste divisie, ik zal altijd blijven gaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
na die wanprestatie?
[..]
ga jij wel dan?
Zo hoort het ook, al heb ik weinig zin om te gaan, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om naar het stadion te gaan, niet vanwege gisterquote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon. Al spelen we eerste divisie, ik zal altijd blijven gaan.
zo denk ik ook altijd. alleen ik ben teleurgesteld vanwege gisterquote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon. Al spelen we eerste divisie, ik zal altijd blijven gaan.
quote:De returnwedstrijd in de UEFA Cup tussen Ajax en Dinamo Zagreb staat onder leiding van een Engels scheidsrechterskwartet.
De 32-jarige Mark Clattenburg zal de fluit hanteren in de Amsterdam ArenA. Hij krijgt op 4 oktober vanaf 19.30 uur assistentie van Michael Mullarkey, Mo Matadar en de vierde official Steve Tannerq. Ajax verdedigt een 1-0 voorsprong. Voor de wedstrijd zijn geen kaarten meer beschikbaar.
sexy hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe icon
Tsja 41.000 seizoenskaarten hebben een kaartje he dusja.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef kevin6188 het volgende:
Geen kaarten meer terwijl het verre van vol zal zijn, lekker weer.
Ze hadden beter die dag-CC's op kunnen sturen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja 41.000 seizoenskaarten hebben een kaartje he dusja.
Goed bezig. Sowieso, (bijna) iedereen die hier een Ajax logo in zijn avater heeft, heeft het oude Ajax logo. Goede zaakquote:Op donderdag 27 september 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:
Ga dan zon ding, waar het Kozakken Boys logo vervaagt in het Ajax logo en vica versa, gebruiken.quote:
Maakt het nog moelijker om iedereen uit elkaar te houdenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |