Ik wil een neukmaatje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?
Wat is er hier nou vulgair aanquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:32 schreef Geqxon het volgende:
phluphy is weg en we worden gelijk vulgair
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn computer stuk gemaakt. "c://filename.txt" naar "c:filename.txt" laten renamen... en nu reageert hij niet meer op RDC.
Ja I know, normaal werk ik onder Unix, maar nu even niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zal de anti-windows uitlatingen ff voor mezelf houden maar is APC reboot niet een idee?
Ja? Apc trekt de stroom er ff af en je machine reboot (mits BIOS goed ingestelt)quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja I know, normaal werk ik onder Unix, maar nu even niet.
APC reboot? Over the internet?
Edit: Het werkt al. Mijn programma is bijna af tot perfectie.
wat gebruik jij voor crappy software..quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn computer stuk gemaakt. "c://filename.txt" naar "c:filename.txt" laten renamen... en nu reageert hij niet meer op RDC.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja? Apc trekt de stroom er ff af en je machine reboot (mits BIOS goed ingestelt).
Ik ben nu heel erg stil.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wat gebruik jij voor crappy software..
is me hier werkelijk nog nooit gelukt
Inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja? Apc trekt de stroom er ff af en je machine reboot (mits BIOS goed ingestelt).
Tof, ik zocht al een soort van Disk Invertory X alternatiefquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:12 schreef Q. het volgende:
Wat is SpaceMonger toch een geniaal programma. Gewoon in 1x zien wat er nou ook alweer zoveel ruimte verbruikt op de immer veel te kleine C-schijf. 10 Gig aan Supreme Commander savegames, ja, dat schiet wel op..
haha ja. Ben een keer naar amsterdam geweest omdat iemand een remote windows update had gedaan en de firewall had aangezet. Om te vergeten dat RDC aan te zettenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad
Anders staat de server stil
Ook leuk dat de oudere machines het uit/aan niet ondersteunen, en je dus ook voor klanten naar de colocatie moet om op de machine het aan/uit knoppie in te drukkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha ja. Ben een keer naar amsterdam geweest omdat iemand een remote windows update had gedaan en de firewall had aangezet. Om te vergeten dat RDC aan te zetten.
Daar heb je toch DC engineers voorquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook leuk dat de oudere machines het uit/aan niet ondersteunen, en je dus ook voor klanten naar de colocatie moet om op de machine het aan/uit knoppie in te drukken
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar heb je toch DC engineers voor.
Leuk dat ze à ¤ 85/uur werkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar heb je toch DC engineers voor.
T mag ook allemaal niets meer kosten he tegenwoordigquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk dat ze à ¤ 85/uur werken
En aan/uit 15 minuten in rekening gebracht wordt
Tijdens kantoortijden wordt er heen&weer gereden
Redbug engineer waren 120 euro per uur dacht ik zoquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk dat ze à ¤ 85/uur werken
En aan/uit 15 minuten in rekening gebracht wordt
Tijdens kantoortijden wordt er heen&weer gereden
Die clip is nog vetter:quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:13 schreef Geqxon het volgende:
"Ik ben dom, lomp & famous, bitches zitten aan mijn penis."
Ruig nummer.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:27 schreef Geqxon het volgende:
Zit ik dus met dat nummer op mijn hoofd. Zie ik ineens in mijn ooghoek iets verschijnenDus ik schrik me de tyfus, gooi mijn koptelefoon af, draai me geschrokken om.... was het mijn vader die weltrusten kwam zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Hahaha! Wou net zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Wyri heeft geen leven
Al hoewel ik ook al eens verspreid over de dag 11 episodes van 24 heb gekeken.
Hmm, laatste mail die de manager rond stuurde was de prijs 85 eurie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Redbug engineer waren 120 euro per uur dacht ik zo.
hhwquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 07:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, heerlijk uitlopende werkzaam heden bij heerhugowaard, een uur later op me werk minstens![]()
Ik momenteel wel voor wat minderquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:08 schreef JortK het volgende:
[..]
T mag ook allemaal niets meer kosten he tegenwoordig
* JortK werkt voor 117 euro per uur![]()
Leuk hè.. Vadersquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:27 schreef Geqxon het volgende:
Zit ik dus met dat nummer op mijn hoofd. Zie ik ineens in mijn ooghoek iets verschijnenDus ik schrik me de tyfus, gooi mijn koptelefoon af, draai me geschrokken om.... was het mijn vader die weltrusten kwam zeggen.
we hebben telefoon dus meestal bellen ze effquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:27 schreef Geqxon het volgende:
goeden dagquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
goeden dag
hebben we hier nog intressante plannen voor vandaag?
ik ga me maar weer een dag vervelen op school
Moet aan het werk zowaar, incidentjes deze weekquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
goeden dag
Verder met stagelopen.... ehm een ochtendje/middagje Fok!ken en daarbuiten verder zoeken naar het wiel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:04 schreef mschol het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Verder met stagelopen.... ehm een ochtendje/middagje Fok!ken en daarbuiten verder zoeken naar het wiel.
En ik zit vandaag met 2 man in het gebouw. Twee nichten om precies te zijn, das dat zullen weer interessante gesprekken worden tijdens de pauze.
Het is en blijft duurquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, laatste mail die de manager rond stuurde was de prijs 85 eurie.
Ze waren met de wissel aan het kuttenquote:
* WyriHaximus mapt fles in bertje ze mond en roept "zuigen zuipen kreng"quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus mapt fles in bertje ze mond en roept "zuigen zuipen kreng"
Ook en toen ik op murp liep te vitten heb ik volgens mij ook Elixabete wat beledigt (zag der voor voor iemand anders aan, kijk altijd naar de avatar van iemand ipv de naamquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sir Harry! Beetje agressief geworden in het verkeer / ov?
![]()
Niet als je veel dingen al zelf heb gekochtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
Huh, da's toch beter?
Ohh, ach, zie het als extra. Hoef je niet zorgen te maken dat je te weinig hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niet als je veel dingen al zelf heb gekocht. Het is niet ernstig ofzo maar het is het zoveelste voorbeeld van non communicatie
![]()
Ja hoop het ook, heb iig nog 4 stargate DVD's te kijkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:30 schreef phluphy het volgende:
Het is je weekje niet, he Harry.![]()
Hopelijk worden de komende dagen wat relaxter.![]()
Maar alleen als ie ijs- en ijskoud is Bertje !!![]()
Overigens vind ik kraanwater nog het allerlekkerst. Ik lurk het de hele dag!
En nuHouse
kijken!
* WyriHaximus denkt kwijlend terug toen het hem een uur koste om bij ze vriendin der ouders vandaan te komen. Met de kat mee kijkend naar wat we allemaal aan het doen werenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:28 schreef FredvZ het volgende:
*zucht* vrouwen...
Gisteravond dus weer bij mrs FredvZ-in-wording:
- Blijf je slapen?
F: Ja, prima
- Serieus?
F: Ja
- Ow
F: Niet goed?
- Ja. Nee. Nou, kijk,
[Nu volgt er een betoog waarom ik niet zo moeten blijven slapen en waaom toch ook weer wel]
- Snap je?
F: Ja....
- Dus eigenlijk is het niet zo handig.
F: Nee, waarom vraag je het dan?
- Omdat het ook wel weer leuk is.
F: Ja, maar niet verstandig.
- Nee.
F: Blijf ik toch een ander keertje slapen
- Jaaaaaa!!!!![]()
Vervolgens 3 kwartier bezig geweest om het huis uit te komen
Wat deed allemaal met de ouders van je vriendin?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:54 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus denkt kwijlend terug toen het hem een uur koste om bij ze vriendin der ouders vandaan te komen. Met de kat mee kijkend naar wat we allemaal aan het doen weren.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat deed allemaal met de ouders van je vriendin?
Gaat dat niet een beetje ver om een meid te versieren?
Ow haha staat er een beetje krom. Nee me vriendin en ik stonden altijd afscheid te nemen op de dijk (wat mag je zelf invullen, neem niet aan dat ik dat uit moet gaan leggen). En de poes (het dier niet het speeltje) (dat beest is een aandachtshoer) stond altijd te kijken wat we dedenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat deed allemaal met de ouders van je vriendin?
Gaat dat niet een beetje ver om een meid te versieren?
Waarom niet gewoon binnen in de hal?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef WyriHaximus het volgende:
staat er een beetje krom. Nee me vriendin en ik stonden altijd afscheid te nemen op de dijk
Precies, der oudersquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon binnen in de hal?
Maar das misschien het voordeel als ze op kamers woont, dan zijn er geen nieuwsgierige ouders in de buurt.
WyriHaximus: "Goed mevrouw, die bloemen zullen we bezorgen"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:54 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus werd net gebeld en aangezien voor (meneer) bloemist![]()
Was een ventquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
WyriHaximus: "Goed mevrouw, die bloemen zullen we bezorgen"
Of niet?
Beetje slecht weer voor buiten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:00 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus mompelt iets over bloemetjes, buiten en vrouw
http://www.muiswerk.nl/WRDNBOEK/LTR_B/W378.HTMquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Zegt de bloemetjes buiten zetten je iets?
Altijd geleerd dat het ff flink met iemand neuken betekendequote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.muiswerk.nl/WRDNBOEK/LTR_B/W378.HTM
Hmm wat doen me vriendin en ik dan in bed als we de bloemetjes buiten zetten plurry?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:16 schreef phluphy het volgende:
Consternatie en verwarring over bloemetjes! Die staan juist heel graag buiten als het regent! Duh!
Volgens mij ben je in de war met bloemetjes/bijtjes, Harry!![]()
Bertje... als je ziek bent dan ... nee laat maar, ik zeg het ook niet. Een lullo ben je!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm wat doen me vriendin en ik dan in bed als we de bloemetjes buiten zetten plurry?
Dat kan helemaal niet als je bed binnen staat, suffie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:19 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm wat doen me vriendin en ik dan in bed als we de bloemetjes buiten zetten plurry?
Ja sorry maar nu ga ik ff de onwetende 10 jarige spelen hoorquote:
Wie zegt dat het bed binnen staat?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet als je bed binnen staat, suffie!
Inderdaad, wie zegt dat eigenlijk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Wie zegt dat het bed binnen staat?En wie zegt dat de natuur niet ons bed is
![]()
En Ieuw.. natuur!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Inderdaad, wie zegt dat eigenlijk?Wat een $^&&^*&^%$^#%%#%^&&)(
![]()
omdat phluphy dan ook actief wordt in het topic?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:00 schreef FredvZ het volgende:
Bloemetjes buiten zetten. Dan zou je verwachten dat er iets uit gaat.
Bij het uitvoeren van WyriHaximus vorm van bloemetjes buiten zetten gaat er juist ergens iets in. Ja, ook wel uit uiteindelijk, maar daarna gelijk weer ergens in.
Waarom begint een dag in DIG-SC altijd zo onschuldig en komt er halverwege de dag toch weer een associatie met sex en aanverwante zaken?
Hey!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat phluphy dan ook actief wordt in het topic?![]()
WAAROMquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:16 schreef phluphy het volgende:
Bertje... als je ziek bent dan ... nee laat maar, ik zeg het ook niet. Een lullo ben je!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hey!![]()
Niet persoonlijk worden hé, anders gaan we het eens over TESTOSTERON hebben!![]()
![]()
![]()
Het zijn toch juist mannen die oversext zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:07 schreef mschol het volgende:
omdat phluphy dan ook actief wordt in het topic?![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:00 schreef FredvZ het volgende:
Bloemetjes buiten zetten. Dan zou je verwachten dat er iets uit gaat.
Bij het uitvoeren van WyriHaximus vorm van bloemetjes buiten zetten gaat er juist ergens iets in. Ja, ook wel uit uiteindelijk, maar daarna gelijk weer ergens in.
Waarom begint een dag in DIG-SC altijd zo onschuldig en komt er halverwege de dag toch weer een associatie met sex en aanverwante zaken?
En wie krijgt er weer de schuldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef phluphy het volgende:
Harry begon! As usual!
*proest* Mannen zeggen het, vrouwen zijn 3 keer zo erg en denken er constant aanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het zijn toch juist mannen die oversext zijn?
geen ideequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het zijn toch juist mannen die oversext zijn?
Nou je het zegt....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef WyriHaximus het volgende:
*proest* Mannen zeggen het, vrouwen zijn 3 keer zo erg en denken er constant aan. Ook wel eens je vriendin op gehaald van school. Met een hele klas vol vrouwen? Dat gaat alleen maar over mannen, sex, mannen en sex
.
Ach ik heb wel vaker dat ik sexuele gevoelens bij vrouwen opwek. Sommige krijgen zelfs een enorme drang tot het hebben van sex.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:18 schreef mschol het volgende:
geen idee
misschien wel een reactie van jullie op dat phluphy actief wordt ?
Lullo hoekje?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:23 schreef phluphy het volgende:
Ik begrijp er "opeens" niets meer van.![]()
Ik ga wel met Bertje in het lullo-hoekje zitten. Kunnen we samen nadenken over het waarom en zo.![]()
Over vrouwen bij elkaar gesproken... Waar het ook over gaat, het is echt nooit te volgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Yup. Alleen zullen ze het nooit toegeven
.
Zullen we het eens over "I don't trust anything that bleeds for 5 days and doesn't die!" hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hey!![]()
Niet persoonlijk worden hé, anders gaan we het eens over TESTOSTERON hebben!![]()
![]()
![]()
Ja idd en als je er naar vraagt is er niksquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Over vrouwen bij elkaar gesproken... Waar het ook over gaat, het is echt nooit te volgen.
Zelfs niet als ze met zn 4-en in de woonkamer zitten van het studentenhuis en er wonen er nog meer volgensmij, dus ik kan mn lol op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |